Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Za to kar bi mel ti motor ti bolj svetujem F650GS ali 800,to pa zaradi boljše vetrne zaščite ,komforta pri vožnji in prtljagi na potovanjih...itd....agregat je isti!

Pa tudi če se voziš v tandemu ti bo partnerka bolj hvaležna vrjemi.

Kaj si pa o F 800 GT mislis / mislite (tudi ostali)?

GS me manj vlece zaradi vecjega prednega kolesa, GT pa bi vseeno naj imel vec vetrne zascite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da nisem poznal Motosveta, ko sem se za prvi motor odločal. Glede na vsesort nasvetov, bi še zdej bil brez motorja  :slap: .

 

600 ccm pa ne glede na končno moč imajo v nekem normalnem območju vrtljajev (4.000 - 9.000) od 35 - 65 KM moči in 45 - 60 Nm navora. 

 

In vsi, ki smo tako začeli smo čudežno preživeli, pa lih tako se v dveh vozili, prtljago gor stavili, avte in kolone prehitavali in uživali. Pole pa že vidiš kaj in kako. 

 

Predvsem pa nič kaj bili obremenjeni al je pod ritjo Japonc, Anglež, Nemc ali Italjan. Zgleda pri nekaterih nadutost pride z leti ...

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da nisem poznal Motosveta, ko sem se za prvi motor odločal. Glede na vsesort nasvetov, bi še zdej bil brez motorja  :slap: .

 

600 ccm pa ne glede na končno moč imajo v nekem normalnem območju vrtljajev (4.000 - 9.000) od 35 - 65 KM moči in 45 - 60 Nm navora. 

 

In vsi, ki smo tako štartali smo čudežno preživeli, pa lih tako se v dveh vozili, prtljago gor stavili, avte in kolone prehitavali in uživali. Pole pa že vidiš kaj in kako. 

 

Predvsem pa nič kaj bili obremenjeni al je pod ritjo Japonc, Anglež, Nemc ali Italjan. Zgleda pri nekaterih nadutost pride z leti ...

bravo.

 

vzameš motor ki ti je všeč ali ki ti sede.

 

pa taka vetrna pa taka šipca ajoj samo jokcanje.in kao bikerji pa veter v laseh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IgorKr zgleda da si v ta leta pršu....nadutost pa to........baje da iščeš bmfo za kupit :kva1:

 

Mitreber ,ja isto všečen motorček.čeprav ga nisem nikoli vozil,a agregat je spet isti kot tisti ki sem ti ga svetoval in ima sprednjo feltno 17 col,prav tako GT če se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašvat ker motor nj si kupiš je isto k da bi sprašvou s kero žensko nj se poročiš :lol1:

Ni ravn isto. Motorja se lažje znebiš,če ti ne odgovarja kot babe :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da nisem poznal Motosveta, ko sem se za prvi motor odločal. Glede na vsesort nasvetov, bi še zdej bil brez motorja  :slap: .

 

600 ccm pa ne glede na končno moč imajo v nekem normalnem območju vrtljajev (4.000 - 9.000) od 35 - 65 KM moči in 45 - 60 Nm navora. 

 

In vsi, ki smo tako začeli smo čudežno preživeli, pa lih tako se v dveh vozili, prtljago gor stavili, avte in kolone prehitavali in uživali. Pole pa že vidiš kaj in kako. 

 

Predvsem pa nič kaj bili obremenjeni al je pod ritjo Japonc, Anglež, Nemc ali Italjan. Zgleda pri nekaterih nadutost pride z leti ...

Jaz pa sm poznal MS in ko sem kupoval 1. resen motor, so mi tut vsi rekli, da se ga bom po dveh letih naveličal in da me bo vsak malo našpičen TDI zajebaval.............in lej ga zlomka, so imeli celo prav. Čeprav, če bi se sedaj odločal, bi ponovno storil isto. Že mora tako biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IgorKr zgleda da si v ta leta pršu....nadutost pa to........baje da iščeš bmfo za kupit :kva1:

 

Mitreber ,ja isto všečen motorček.čeprav ga nisem nikoli vozil,a agregat je spet isti kot tisti ki sem ti ga svetoval in ima sprednjo feltno 17 col,prav tako GT če se ne motim.

Jst sem zgleda samo v leta pršu  :P

 

Prjatu, tebi pa ne smem vsega povedat. Najprej kile od žene pišeš tole gori, pole pa moje tihe želje izdajaš ter moj renome Yamaharja zbijaš ...  :slap:

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, hvala vsem za nasvete.

 

po moje me je tisti nasvet, da naj grem najprej par ur v AŠ odvozit, pa da bom potem več vedel kaj hočem še najbolj streznil.

 

saj približn vem kaj hočem, toliko da bom sedaj opremo nabavil, pa bom potem spomladi ko bom pri koncu z izpitom še malo potežil v tej temi :)

 

imam pa še eno vprašanje glede samega kombinezona, ki ga bi kupil sedaj ta teden do konca leta, vendar bom vprašal v za to namenjeni temi:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/37543-nakup-moto-opreme/page-14

 

LP;

peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pol se ne smeš zredit do sezone :P

 

ne, zanalašč si bom še malenkost premalo v obsegu kupil, da bom pozimi kak - pridelal na tehnici, ne pa vsakoletni + :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja kobilica ima manj kot 50 konjev, pa ni problemov pri prehitevanju.

Iz lastnih izkusenj lahko povem da manj kot 50 konjev lahko povzroca probleme pri prehitevanju.

 

Lekcija je bila: za v dvoje tudi povoham ne ničesar, kar ima manj kot 100 konjev.

Mislim da bo to kar natančno, fazerka je mela nekaj pod 100 konji in je občutek pri prehitevanju bil kdaj smotan. (v dvoje, seveda)

 

V najslabšem primeru, če ugotoviš da je 100 konjev groza in strah in da se ne da s tem vozit, daš noter blokado (IMHO, bi ti ob tem nekdo moral odvzet izpit, a jebiga, ni vse po moje).

Mogoce bolse, to se slisi malo fasisticno : P

 

Niti ne strelja v prazno, ti je kar dobro povedala.. z več se da peljat umirjeno oz. počasi oz. kako se pač počutiš varno.. ko boš pa rabil v sili te bodo konjiči rešili, če jih pa ni pač... ne gre.. Da bi se pa vozil v koloni in nemočen opazoval in nič mogel prehitet.. (tovornjaki.. avtobusi.. kolona) me pa mine do vsega.

Do danes me ni še noben uspel prepričat da hitrejše vozilo nudi več varnosti. Sej se lepo sliši ampak dejstvo je da situacij ko ti hitrost reši življenje je občutno manj kot takih, kot te lahko zajebe.

 

Uglavnem mislim da je neka meja "uporabnih" konjev in vse kar je nad tem je ze preseravanje - nekako kot odišavljen WC papir.

Lepo ga je imeti, zaradi njega si mogoče kdaj bolj lagodno obrišeš zadnjo plat, ni pa nikakor esencialno.

Bom zaradi tega nekomu priporočal običen 2 slojni papir? kje pa, če vsi vemo da je odišavljen bolši. Problem nastane, ko si vsi izbirajo svoj vonj -

Eni bi raje morsko modro yamaho, drugi jesensko listje KTM, rožnati Ducati in tako dalje.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkusenj lahko povem da manj kot 50 konjev lahko povzroca probleme pri prehitevanju.

 

Mislim da bo to kar natančno, fazerka je mela nekaj pod 100 konji in je občutek pri prehitevanju bil kdaj smotan. (v dvoje, seveda)

 

Mogoce bolse, to se slisi malo fasisticno : P

 

Do danes me ni še noben uspel prepričat da hitrejše vozilo nudi več varnosti. Sej se lepo sliši ampak dejstvo je da situacij ko ti hitrost reši življenje je občutno manj kot takih, kot te lahko zajebe.

 

Uglavnem mislim da je neka meja "uporabnih" konjev in vse kar je nad tem je ze preseravanje - nekako kot odišavljen WC papir.

Lepo ga je imeti, zaradi njega si mogoče kdaj bolj lagodno obrišeš zadnjo plat, ni pa nikakor esencialno.

Bom zaradi tega nekomu priporočal običen 2 slojni papir? kje pa, če vsi vemo da je odišavljen bolši. Problem nastane, ko si vsi izbirajo svoj vonj -

Eni bi raje morsko modro yamaho, drugi jesensko listje KTM, rožnati Ducati in tako dalje.

Bi se strinjal s tem  ;)  vsakemu paše nekaj drugače... pa še vsak dan ni enak.. tako da res ne moreš nekomu nekaj predlagat, lahko samo poveš svoj pogled na te zadeve...

Mislim pa da je nekaj dejstvo... večina je šla iz manj na več, obratno tudi nekaj ampak sila malo (konji, prostornina mislim)  :)

Sem tudi sam vozil precej motorjev z manj kot 50, s 50, tudi z več kot 50 konji... Velik faktor je kako in kje (pri katerih obratih motor podaja moč) ter navor, ker na papirju je nekaj..v resnici se pa vse skupaj čuti drugače.

Tako da nisem govoril na pamet... Za začetek se kake 600 nimaš kaj bat, ker je na spodnjih in srednjih obratih čista ovčka, dogajat se začne šele v zgornji tretjini vrtljajev.

Nekdo ima strah pred 50 konji, nekdo ga pa nima pred 150... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Nekdo ima strah pred 50 konji, nekdo ga pa nima pred 150... 

 

Mene je najbl strah oslov za balanco :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se sploh da pelat motor pod 150 konjeu :?

 

p.s. ... to je bolj provokativno :)

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se sploh da pelat motor pod 150 konjeu :?

 

p.s. ... to je bolj provokativno :)

čez ovinke bolj kot tvojga :smoke:

 

p.s....to ni provokativno :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čez ovinke bolj kot tvojga :smoke:

 

p.s....to ni provokativno :grim

 

če bi bilo res, bi s tvojm dirkali... tko pa ne dirkajo z jajci

 

tut to ni provokatvno :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S 50 koncki se da cist spodobno peljat. Vsaj se enga, poleg sebe poznam k je saltu na manj konjev. Treba je vedt za kaj motor primarno uporabljas in izhajat iz tega. Pa tud ni kamjona k ga nebi prehitu ...

Za vozt se v dvoje je pa zame najuporabnejsa kombinacija 2 cilindra / 1000 al pa vec kubov pa okol 100 kojncijev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da razmerje "moč/realna zmogljivost" ni linearna funkcija, ampak bolj kakšna logaritemska :)

 

oz. po domače: če ima motor 100KM ne gre 2x bolj kot tisti z 50KM....  Več kot imaš konjev, več jih moraš dodat, da opaziš neko razliko.

 

- pri spremembi iz 50 na 70KM bo razlika občutna

- pri spremembi iz 100 na 120KM razlike praktično ne bo (oz. veliko manj kot v prvem primeru)

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa navor, meni fz6 nikakor ni ustrezala, sedaj z fz1 je občutek totalno drugačen. :OK:

 

150 km pa nikakor ni za nekoga ki je učeri izpit naredu. :klicaj:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da razmerje "moč/realna zmogljivost" ni linearna funkcija, ampak bolj kakšna logaritemska :)

 

oz. po domače: če ima motor 100KM ne gre 2x bolj kot tisti z 50KM....  Več kot imaš konjev, več jih moraš dodat, da opaziš neko razliko.

 

- pri spremembi iz 50 na 70KM bo razlika občutna

- pri spremembi iz 100 na 120KM razlike praktično ne bo (oz. veliko manj kot v prvem primeru)

Se strinjam. V enacbo lahko dodamo se tezo motorja za bolj realno oceno.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enačbo dodajte koliko konjev sploh dela na določenih obratih, ker nekateri 150 konjski imajo med 3-5tisoč obrati samo bogih 60 konjičev. Torej, pri cestni vožnji je velikokrat bolj pomemben navor in čimlepša krivulja konjičev.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!