Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Meni je rdeča tako všeč, da se vedno ustavim, ko jo vidim, da jo gledam  :D

 

Ko vidim pa zeleno, pa grem. Ni mi všeč :grrr

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konji in še enkrat konji. Kaj resnično samo to obstaja ? Pa prehitevanje. Med prehitevanjem vsi potujete v prihodnost ? Nekateri omenjate težave med prehitevanjem in njihovo reševanje s pomočjo konjenice velikosti vseh slovenskih hlevov. Ma se mi zdi, da je s tem prehitevanjem nekaj narobe. Kako naj si drugače razlagam te težave. Nekako se mi dozdeva, da se vse te konje izrablja za nevarna in nepravilna prehitevanja, nato pa se jih požene v galop, da se reši nastalo situacijo. Kajti, konj je konj in ne zna drugega, kot ubogati voznika oziroma v nekaterih primerih osla. Po drugi strani pa je ena možganska krivulja kriva za postavljanje nekoga s konjenico jeklenega prevoznega sredstva. Zakaj bi imel manj, če pa lahko jaham veliko večjo čredo vrancev. Ja, ljudje to vidijo in bolj cenijo, kot pa neko kljuse. Sploh pa ti konjički ne peljejo motorja, ampak ga navor. In ta navor je krivec za lepo in doživeto pospeševanje. Sem že enkrat napisal in bom še enkrat; raje manj konjičkov in več kubikov za več navora pri nižjih obratih, kot več konjičkov pri določeni kubaturi z manj navora oziroma več konjičkov pri obratih v rdečem ali blizu rdečega polja. Resnično smo različni in nam pašejo različne stvari. Vendar je za nekoga, ki se ravnokar vzpenja na sedež motorja, bolj ustrezno vrteti ročico motorja s prijazno in manjšo čredo, kot pa neko podivjano krdelo na obratih delujočih konjev.

 

Vozim različne motorje, dvotaktne, štiritaktne, od enega valja do štirih valjev. Pa vedno ugotovim, da kubiki dajo moč, obrati pa hitrost. Imam skuter, kateri potrebuje obrate, da se kam premakne. Ampak, ko Malossijev kit dvigne pritisk v loncu, takrat pa trpijo vsi sestavni deli. Je pa vsa ta moč na obratih neuporabna, če ni na voljo. Na voljo je pa samo tik pred eksplozijo agregata. Dobro, tukaj je še sklopka, katera skrbi za stalne obrate in moč. Če pogledamo nekaj štiritaknega in cestnega, potem lahko zapišem, da s kubiki motor ustvarja navor, ta pa poganja motorno kolo. Je bolj enostavno samo zavrteti ročico za gas in pospešiti, kot pa prestavljati navzdol, da motor doseže ustrezno visoke obrate, kjer sploh zaživi in potegne.

 

Pa še to; kdor med vožnjo motorja vidi uro teči nazaj, se mora vprašati ali je sploh za na cesto. Obstajajo tudi druge površine, kjer je bolj varno premikati kazalce v nasprotno smer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo povedano,sploh  del o prehitevanju,kot sem že povedal z 70 konjiči in ženo za hrbtom po Jadranki z veseljem in nobenih problemov med prehitevanjem,pa se vedno vozim v družbi ki so stari mački na motorjih in imajo vsi več kot 120 konjičev,pa se mi ni tud enkrat en pritožu da me morjo slučajn kej čakat ;)...tako da tistim ki jim nio dovolj npr. 70 konjičev,je bolje da se držijo 4 koles :evilgrin:.....in ja z 150konjiči lahko pa prehitevam na manjši razdalji in sem prej mim,zato prehitevanje prilagodiš vozilu,no vsaj tako vidim jaz zadevo.

Pa še glede navora in prehitevanja.Pred prehitevanjem motor prestaviš v ustrezno prestavo ki ti omogoča med prehitevanjem kar največ navora,pa naj bo to Kawasaki SX al pa FZ600.......in še enkrat ja,z sx boš tud v 4 za šalo prehitu kamion,pr FZ600 boš pač držal večje obrate in imel npr. v 3prestavi ali celo 2,če gre za kamion in tukaj se spet vrnemo na sposobnost voznikov,nekaterim boš dal lohk 200konjev pa bo un z 70 dosti bolje vozil in varno prehiteval.....no mogoče se pa motim :(

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam fazerco z 98konji (se mi zdi nekaj takega).... Ma fantje.... men je čist super in odlično :grim  Letos sva bla dva gor na dopustu, na polno naložena, pa mi ni nič manjkalo :grrr

 

ps. še se jo bom držal :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo približno 60 postov enega samega ljubega nebijanja okoli tega, koliko KM je treba da se ti ob prehitevanju vse poklopi ..... pa saj motoriranje ni eno samo prehitevanje (očitno pa je za mnoge to edini smisel - žal - in način za potrditev svojega ega).

 

Ampak naslov teme je pa "Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko"

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam fazerco z 98konji (se mi zdi nekaj takega).... Ma fantje.... men je čist super in odlično :grim  Letos sva bla dva gor na dopustu, na polno naložena, pa mi ni nič manjkalo :grrr

 

ps. še se jo bom držal :blush:

pa si ti zihr da še ma 98 kojnu al je kkšn že crknu..nekje v Albaniji??? :D

 

p.s. bdw...sm že vse povedu eno stran nazaj, vsi ostali samo opisujejo po širšem postopku že povedano.

 

Kwak

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa si ti zihr da še ma 98 kojnu al je kkšn že crknu..nekje v Albaniji??? :D

 

Sam res, bom šel po šihtu v garažo jih preštet :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam res, bom šel po šihtu v garažo jih preštet :P

 

če boš našu garažo :lol1:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer03 vas bo izključil iz foruma :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer03 vas bo izključil iz foruma :grim

 

ne no .. js sm se zresnu :cry:

 

bom odgovoru:

 

kaj - ninđa zx10 r

kako - z denarnim nakazilom

za koliko - 15.000 €

 

evo .. upam, da sem pomagal pri izboru najboljšega motorja na svetu :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne no .. js sm se zresnu :cry:

 

bom odgovoru:

 

kaj - ninđa zx10 r

kako - z denarnim nakazilom

za koliko - 15.000 €

 

evo .. upam, da sem pomagal pri izboru najboljšega motorja na svetu :krneki:

 

Vaš odgovor je pravilen!!!

 

p.s. pa ne govort okol kok ma kojnu...k bo spet lubosumje pa kreg med babami :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bom pa še jaz.

 

kaj: KTM990ADV,KTM1200ADV,BMW R1200GSA

kako.....tega sm ukradu,tega sm dobu,tazadnjega sm pa sestavu iz delov ki sem jih pobiral po cesti

za koliko.....za eno črtico

 

Sam ne ih kupt......sama trauma :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bom pa še jaz.

 

kaj: KTM990ADV,KTM1200ADV,BMW R1200GSA

kako.....tega sm ukradu,tega sm dobu,tazadnjega sm pa sestavu iz delov ki sem jih pobiral po cesti

za koliko.....za eno črtico

 

Sam ne ih kupt......sama trauma :grim

 

strokovno se to imenuje:

TVEGAN KAPITAL!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mah, motor je motor. Ima 100+ konjev al pa 10,...velike razlike ni.

Ja, na cesti in prehitevanju pa je razlika. Moja TDM-ka ima menda 86 konjev in malo obratov in to je pri prehitevanju malo.

Marsikdaj si ne upam skočiti mimo, marsikdaj mi zatrokira, ker grem v previsoke obrate...v glavnem, ne skoči dovolj, ko je potrebno.

Za normalno vožnjo je dovolj celo manj in s Tenerejko, ki je imela pod 50 km sem bil v povprečju enako hiter, tudi z motorjem nad 100 konji v povprečju nisem bil občutno hitrejši, razlika je le tam, ko je potrebno "skočiti" na hitro mimo neke ovire na cesti.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje bi bilo,če bi se več pogovarjali o navoru in ne o konjih.Problem ni prehitevanje ampak, ko moraš npr. na kolesarski dirki vozit 12-15 Km/h med skupino 120-tih  kolesarjev z 100 kilogramskim sodnikom + mojih 93 Kg s ca 1200 o/min na Vršič,Podkoren,Ljubelj,Mangart itd. Več navora pomeni tudi manj šaltanja udobnejša vožnja in mogoče celo manjša poraba z enako potovalno hitrostjo-preverjeno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vandrovec nimaš kaj skakat na hitro mimo neke ovire,vedno moraš prej preverit,ocenit situacijo šele potem hitro skočit in če ti vmes(po tvojih besedaH) zatrokira zaradi previsokih obratov in posledično tudi ne moreš hitro potem izvesti manevra prehitevanja si narobe ocenil situacijo....razdaljo,kijo imaš za prehitevanje,zmogljivost motorja...itd...to je lahko nevarno! No zdej me pa lahko okregate ,da nimam pojma in sem zato tudi na berglah :P

Pač prilagodit se moraš danim razmeram ki jih imaš na voljo......in ne jih precenit ^_^

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi pa TDM cist ok,nimam problemov s prehitevanji...pa tut ce je nalozen,pa dva gor...sej slisis,cutis motor kaj mu sede,pa kaj ne...ampak vsak ma svoj nacin voznje,pa svoja merila kaj je pocas\hitr\nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zdej govorim na pamet, ne vem točno, koliko obratov dopušča TDM, zdi se mi, da pod 10.000, sem pa vozil tudi motorje z obrati krepko nad 10.000. Saj navora je še kar nekaj in potegne, samo potem zmanjka obratov pri prehitevanju. Lažje je namreč samo naviti gas, kot vmes še šaltati. In ja, parkrat se mi je zgodilo, da sem šel z obrati preko dovoljene meje in je motor zatrokiral ni pa to ogrožalo takratnega manevra, avtomatsko stisnem sklopko in potem menjam. Ni pa TDM dirkalni motor, to sem hotel povedati. Pri 14.000 obratih je hitrost dvakrat večja kot pri 7000 in marsikdaj jo je lažje doseči v eni prestavi, kot v dveh ali treh. To pride do izraza na cesti in pri prehitevanjih, ko lahko naviješ kakšno "raketo" da zatuli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte malo ustavit te konje. Vsak 600-tak ma boljše pospeške kot večina "športnih" avtov. Se če to razmišljanje prenesem na avte, potem bi bil kak porsche šele vstopni model v svet avtomobilizma. Če ne znaš ocenit prehitavanja na  motorju s 60 KM a jo boš na 150+? In če te 150+ KM reši situacije, pole je neki fejst narobe, ker do te situacije niti pridet ne bi smelo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to tumbam že par postov :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne znaš ocenit prehitavanja na  motorju s 60 KM a jo boš na 150+? In če te 150+ KM reši situacije, pole je neki fejst narobe, ker do te situacije niti pridet ne bi smelo. 

Point je v tem, da z enim lahko prehitiš par avtov na nekem odseku, z drugim pa ne...v tem je vsa razlika.

Ocenjevanje...mislim, da je malokdo tako neumen, da se bo spuščal v tveganje. In ja, z mojim se včasih ne upam, ko bi z močnejšim imel dovolj rezerve...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vandrovec jaz te čisto razumem,zato sem pa povedal da je treba prehitevanje prilagodit danim razmeram,....ne če bi mel......in tudi potrdil sem par postov nazaj,ja z KTM1200 si lahko prehitevanje privoščim na krajši razdalji ki omogoča prehitevanje,z 70 konjiči pa potrebujem daljšo preglednost in cesto.

 

Sej misliva isto sam sva na različnih ferkvencah vrjetno :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!