Miha Grguraš Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 Pozdravljeni! Sem nov tukaj in me zanima če veste za kakšnega ducati hypermotarda796? Zanima pa me tudi ce slucajno veste ce bi se ga dalo blokirat na 35kw in koliko pribl. Bi to prislo ? Lp Miha
'.' Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 (popravljeno) 796 je vozen za A2 kategorijo. Blokado se naroci tule (105€) Vgradnja nimam pojma ker je od modela do modela druga cifra - najboljse direkt na servisu vprasat. Popravljeno December 11, 2013. Popravil Aynach
Miha Grguraš Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 796 je vozen za A2 kategorijo. Blokado se naroci tule (105€) Vgradnja nimam pojma ker je od modela do modela druga cifra - najboljse direkt na servisu vprasat. Najlepša hvala za vaš odgovor.
GregaMatko Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Dober večer! Zanima me če imate kake inofrmacije o tem motorju in o teh modeli.http://tinyurl.com/o97u527 LP.
hajoktejn Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 (popravljeno) živjo; vidm da ožaš izbor :grim fajn motor, mal specifičen za vzdrževanje, ampak stroj sicer najpogostejše težave so: puščanje olja na pokrovu ventilov, ležaji na odmični gredi, ležaj na glavni gredi menjalnika (do enga letnika ... pozabu kterga); menjave olja so pogoste, ker (mislm da) nima v okvirju nič olja in ga je v motorju zgolj dober liter ga morš menjat na kratke intervale. je pa fajn da ga prej probaš, da nisi pol presenečen nad vibracijami, ki so za nekatere precej moteče, jst jih pa niti ne porajtam več mal branja http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=AC93C32DE593467FBE2F6B2B50FB5100 Popravljeno December 22, 2013. Popravil hajoktejn
vandrovec Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 ampak na slikah zgleda, da sta slikana dva različna motorja in ne en z dvema kompletoma platišč in plastik?
logarr Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 Črne mašine (do leta 2003) imajo probleme z ležaji na gredi, z novejšimi sivimi mašinami so to odpravli.
GregaMatko Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 Zanima me če je še kaki enduro-supermoto(dual sport) moto, z niskimi stroški vzdrževanja, razen wr250 in dr-z 400?
hajoktejn Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 Zanima me če je še kaki enduro-supermoto(dual sport) moto, z niskimi stroški vzdrževanja, razen wr250 in dr-z 400? dobr, to smo pa že obdelal se mi zdi, al ne?
Nemirni Duh Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 ampak na slikah zgleda, da sta slikana dva različna motorja in ne en z dvema kompletoma platišč in plastik? Ja, dva različna motorja so na slikah, se takoj vidi po sprednji luči, barvi plastik, centralnem stojalu, platiščih, gumah............................... skratka vse čudno
Žan96 Objavljeno December 23, 2013 Opozori Objavljeno December 23, 2013 Torej sta samo ta dva? Ne še 10 drugih obstaja
RHonda Objavljeno December 24, 2013 Opozori Objavljeno December 24, 2013 A mi lahko en prosim pove, koliko je lahko največ star motor, ki je registriran v tujini in ga hočeš kupit, uvozit in registrirat v Sloveniji? Recimo iz Nemčije. Nekje sem enkrat bral, da obstajajo neke omejitve, a sem pozabil, kakšne in do katerega letnika. A za registracijo je pa isto, recimo maš nemško prometno dovoljenje, a potem, kakšne papirje še potrebuješ, da ti uredijo na novo slovensko registracijo? Če kdo ve cel postopek bi prosil, če mi lahko opiše, hvala!!!
Nemirni Duh Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 A mi lahko en prosim pove, koliko je lahko največ star motor, ki je registriran v tujini in ga hočeš kupit, uvozit in registrirat v Sloveniji? Recimo iz Nemčije. Nekje sem enkrat bral, da obstajajo neke omejitve, a sem pozabil, kakšne in do katerega letnika. A za registracijo je pa isto, recimo maš nemško prometno dovoljenje, a potem, kakšne papirje še potrebuješ, da ti uredijo na novo slovensko registracijo? Če kdo ve cel postopek bi prosil, če mi lahko opiše, hvala!!! Kaj pa kakšno branje: http://www.motosvet.com/tabla/topic/25189-nakup-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujine/
Lipek Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Kateri so to? Yamaha WR250R Yamaha XT Yamaha TTR650 Suzuki DRZ400 Suzuki DR650 Honda XR650R Honda XR650L Honda CRF250L Kawasaki KLX250S Kawasaki KLR 6** ne vem kolko Kawasaki KLE 6** KTM 640 LC4 To so vse dualsporti za katere vem in niso hard enduro, servisni intervali na kilometre in ne na ure... Nekateri med njimi ZELO trpežni tudi BMW 650 bi se dal dati tukaj, ampak to je že potovalni enduro KTM SXC/EXC, Yamaha WR250-450F, Kawasaki KLX450R, Kawasaki KXE450F, Honda CRF250-450X, Honda CRE250-450F, Suzuki RMX, Husqvarna TE 125-650, Husqvarna WR... to so pa vse hard enduro... nekatere med njimi so pravzaprav kros motorji ki so jih recimo v italiji dali homologirat in nametali gor luči itd. Tukaj se menja olje na 5-20 ur odvisno kak voziš itd. nekateri menjajo prej ker dirkajo, mi želodi menjamo na 15-20 Kmet2, TakeALookAround, matija1234 in 1 other 4
matija1234 Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 (popravljeno) tudi BMW 650 bi se dal dati tukaj, ampak to je že potovalni enduro to si mislil bmw f650 gs. od 2007 bmw dela tudi g650x serijo in tuki bi loh bla dualsport xmoto in xchallenge verziji, xcountry ima premehko vzmetenje. vsi imajo enak motor(1 cilinder 650ccm3) serijskih 39kw in ce zamenjas slip-on izpuh in zracni filter motor res podivja. oprema od bremz do vzmetenja je na nivoju, gestel aluminijast, tank pod zicem, fatbar balanca. xmoto tehta okoli 160kg z tekocinami xchallenge malo manj. lp Popravljeno December 25, 2013. Popravil matija1234
Lipek Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Vem tudi za to ja, je tudi 450ka ampak v bmwje se ne spuscam tak da vem samo za gs in 450 in 650x
Bear Objavljeno December 26, 2013 Opozori Objavljeno December 26, 2013 Pozna kdo kako relativno dobro ohranjeno Hondo VFR 400, na netu je samo ena VFR 500 ( Zadnjič sm eno vidu in mi je motor vsaaj vizualno zelo lep.
Cartman Objavljeno December 26, 2013 Opozori Objavljeno December 26, 2013 ce si jo res zelis, in si jo priravljen placat, ti teh 500km ne bo delalo tezav http://www.moto.it/moto-usate/honda/vfr-400-nc-30/vfr-400-nc-30/index.html?msg=4978226 Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno December 27, 2013 Opozori Objavljeno December 27, 2013 Sam cena je pa kar mal navita
Cartman Objavljeno December 27, 2013 Opozori Objavljeno December 27, 2013 Sam cena je pa kar mal navita 400 so v evropi eksotika in fetiš. Tudi vrstni 4cilindrci cbr pa zxr niso več poceni. Vfr je po defaultu dražja, in takale zakladniško ohranjena...
mato295 Objavljeno December 27, 2013 Opozori Objavljeno December 27, 2013 A kdo pozna tega? O enem smo enkrat že debatirali, samo ne vem, če je šlo za tega? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7912999&show=1
Kmet2 Objavljeno December 28, 2013 Opozori Objavljeno December 28, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7614439 ne, poznam pa tega DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se