Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Jaz bi pa kupil BT50 Tomos..........a ga lahko vozim z izpitom od boinga 747 DAMI34 in trebor 2
ludiluka Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Jaz bi pa kupil BT50 Tomos..........a ga lahko vozim z izpitom od boinga 747 Ne moreš ker tomos je enosledno vozilo boing pa večsledno
Borutt Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Preberi in razmisli . (2) V kategorijo AM spadajo kolesa z motorjem in lahka štirikolesa. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije G. (7) V kategorijo B747 spadajo večsledna vozila, razen vozil kategorije AM, A1, A2 in A, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg in imajo poleg sedeža za več kot osemdeset sedežev. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije je pogoj za pridobitev dovoljenja za vožnjo vozil kategorij GS in ADV. Mavti, Kmet2, trebor in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 No sej se mi je zdelo da bo to en pameten odgovor
igorkr Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) Jaz bi pa kupil BT50 Tomos..........a ga lahko vozim z izpitom od boinga 747 Prjatu. Vidim, da te bom moral še kako stvar podučit. Se za enkrat ti gre kr dobro in vsake tolko tudi kako modro napišeš. Tokratna lekcija je razlika med "moči" in "smeti". Seveda ga lahko voziš oziroma bolje rečeno ga boš lahko v kratkem lahko vozil. Drugo je, če ga smeš voziti po javnih cestah. V tem primeru je odgovor NE. Tehnično ga lahko voziš z izpitom od Boinga 747 v žepu, vendar ga po javnih cesah ne smeš. Kapiš??? Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil igorkr Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 2 leti potrebujemo da se naučimo govoriti! 50 let potrebujemo da se naučimo molčati! Ja prjatu,do tega še prideš :yes: ZdenkoK, DAMI34, DXR16 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 2 leti potrebujemo da se naučimo govoriti! 50 let potrebujemo da se naučimo molčati! Ja prjatu,do tega še prideš :yes: 1. za boinge še niso nardil dovolj velikih odbojnih ograj 2. kupi trajk, ga boš lahko vozu z ispitim za traktor Kmet2 in DXR16 2
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 3.) in vozil ga bom lahko z iztegnjenim kolenom :grim DAMI34 1
Lipek Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 (popravljeno) Evo, pa imam črno na belem. Vprašal sem poznanca ki dela na tehničnem pregledu. Je prosil za EMŠO in ID št. vozila. Motor je KLX450R, vpisanih ima 9kw. Je rekel da ni šans da to registriram z A1, ker A1 omejuje zraven moči tudi kubikažo na 125ccm, kot se je tukaj že milijonkrat povedalo in se je debata zaključila... probal pa sem Popravljeno Januar 17, 2014. Popravil Lipek
Bear Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 pozna kdo tole ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7423906 oz ima kdo še kako mnenje/nasvet za sport/sport tourer motor za a2 izpit ? (da mi ni treba uvažat iz italije in se ubadat s papirji da sm legalen na 35kw?
'.' Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 (popravljeno) pozna kdo tole ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7423906 oz ima kdo še kako mnenje/nasvet za sport/sport tourer motor za a2 izpit ? (da mi ni treba uvažat iz italije in se ubadat s papirji da sm legalen na 35kw? ne poznam, vem pa da tega z A2 ne bos mogu nikoli vozit. A2 sports tourer mogoce najbolsa varjanta to kar zdaj vozim, komot za dva, dovol sporten filing ce se sam vozis, na voljo pa je se kak sv650, GSX 650F, yamaha xj6, od kawasakija er6n. Popravljeno Januar 19, 2014. Popravil Aynach
Bear Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 vse se da če se hoče, tudi legalno ampak je zajebancija (kupiš blokiranega na 35kw npr. v italiji in pri uvozu, kjer moreš nardit nove papirje se pod izvorno moč vpiše 35kw (seveda če je blokiran na 35kw)) sv650 se mi zdi od zgoraj naštetih edini kolker tolko ok, drugi mi niso všeč gledam drugače tudi malo nakede (kwak z800), najbolj mi je všeč cbr 600f
stas.stampar@gmail.com Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 zanima me kaj se bolj splača kupit : kawasaki kx85 ali ktmsx 85??(kaj bolj gre,kaj se manj kvari,cena in podobne stvari)
Lipek Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 zanima me kaj se bolj splača kupit : kawasaki kx85 ali ktmsx 85??(kaj bolj gre,kaj se manj kvari,cena in podobne stvari) kolega bo prodajal hondo cr85 če te zanima
stas.stampar@gmail.com Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 kolega bo prodajal hondo cr85 če te zanima Ja ce mi lahko poves malo podatke (letnik,cena...)
Lipek Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 (popravljeno) Ja ce mi lahko poves malo podatke (letnik,cena.. .) http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=8061050 evo ga... ne pozabi 0 v o spremenit kontaktiraj ga pa se zmenita, motor dela ok, lahek da ga dvigneš z eno roko, da ti tudi dele zraven ki jih je treba menjati, predvsem semering na vodni pumpi ker voda pušča, kupuje pa CRF250... zato prodaja, mu je tole postalo premalo Popravljeno Januar 21, 2014. Popravil Lipek
stas.stampar@gmail.com Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 kolega bo prodajal hondo cr85 če te zanima Hvala se bom pozanimo
stas.stampar@gmail.com Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=8061050 evo ga... ne pozabi 0 v o spremenit kontaktiraj ga pa se zmenita, motor dela ok, lahek da ga dvigneš z eno roko, da ti tudi dele zraven ki jih je treba menjati, predvsem semering na vodni pumpi ker voda pušča, kupuje pa CRF250... zato prodaja, mu je tole postalo premalo Hvala bom se pozanimal
Bear Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 Gledam malo te nove motorje 2014 od Honde, cbr650fa (nadomestek cbr600f ?) in novo hornetko. http://www.honda-as.com/honda/motocikli/sport-touring/cbr650fa-abs http://www.honda-as.com/honda/motocikli/naked/cb650f-absž obe pod 70kw tko, da ni panike s blokiranjem. Mi je pa to čudno zakaj so šli s kw v minus in ne v + .
smasher Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 mialim da ekologija.... več pritiskaš na obrate viša se poraba.. če hočejo dosežt tzt na testih neke minimalne porabe mora imet motor dovolj navora v nižjih obratih. In ker je to kategorija bol vsakodnevni motor, pa avtošole.. isto kot XJ6, gladius.... un ki hoče konje lahko uzame CBRRR
cikadina Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 Gledam malo te nove motorje 2014 od Honde, cbr650fa (nadomestek cbr600f ?) in novo hornetko. http://www.honda-as.com/honda/motocikli/sport-touring/cbr650fa-abs http://www.honda-as.com/honda/motocikli/naked/cb650f-absž obe pod 70kw tko, da ni panike s blokiranjem. Mi je pa to čudno zakaj so šli s kw v minus in ne v + . honda zadnje čase itak zagovarja, da iz njihovih raziskav povprečen uporabnik ne rabi več kot toliko. (itak pa naredijo največ prometa v t.i. tretjem svetu, kjer več kot 300ccm je redkokater motor)
Kmet2 Objavljeno Januar 22, 2014 Opozori Objavljeno Januar 22, 2014 Sam še mal pa bomo tud mi tretji svet :grim cikadina 1
Bear Objavljeno Januar 22, 2014 Opozori Objavljeno Januar 22, 2014 Ne ne nebo pršlo do tega dokler bojo pr nas kupovali bavarce.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se