Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Zakaj zmeri te debate o kolimetrih?!?!

Moja je 2007 letnik pa ma 33000 km nič več nic manj.

Nevrjetno, zihr ponoc v spanju hodm stevc vrtet nazaj :glare:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj zmeri te debate o kolimetrih?!?!

Moja je 2007 letnik pa ma 33000 km nič več nic manj.

Nevrjetno, zihr ponoc v spanju hodm stevc vrtet nazaj :glare:

Moj je pa 2011/7 letnik pa ma 47000, zihr hodim ponoč števec naprej vrtet :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciao, upam, da me ne boste takoj napadli saj o motorjih ne vem veliko. Rada bi si kupila motor, vendar sem precej majhna in lahka. 168cm za 52kg. Všeč mi je KTM duke 390. vendar me moti višina sedeža 800mm. Mislim, da bi morala imeti 790mm sicer ne položim celotnega stopala na tla. Mi lahko svetujete katere motorje naj gledam? Iščem med 250 ccm in 500 ccm, naked.

Hvala,

lp:)

 

pa si že probala kdaj peljat s takšnim motorjem ali pa vsaj sedet na njem? ker po moje ne bi smelo bit nekih težav.. pač ne dosežeč ravno s celim stopalom dol, nič zato (;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciao, upam, da me ne boste takoj napadli saj o motorjih ne vem veliko. Rada bi si kupila motor, vendar sem precej majhna in lahka. 168cm za 52kg. Všeč mi je KTM duke 390. vendar me moti višina sedeža 800mm. Mislim, da bi morala imeti 790mm sicer ne položim celotnega stopala na tla. Mi lahko svetujete katere motorje naj gledam? Iščem med 250 ccm in 500 ccm, naked.

Hvala,

lp:)

kar je mislu smesher je stran http://cycle-ergo.com/

sicer ne vem jst sm tudi tolko velika pa mam sedež 83cm je pa res da imam relativno dolge noge. tako da naj ti kdo izmeri "korak" (inseam). pa še to je ker si suhcena in verjetno bolj gibčna ne bo problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problema pri taki višini, se navadiš, verjemi. Sem isto velik kot ti, pa sem za prvi motor imel/imam takega z zicom nekje 820-830 mm. Po parih dneh ti sploh ne bo več problem, če nimaš celega stopala na tleh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciao, upam, da me ne boste takoj napadli saj o motorjih ne vem veliko. Rada bi si kupila motor, vendar sem precej majhna in lahka. 168cm za 52kg. Všeč mi je KTM duke 390. vendar me moti višina sedeža 800mm. Mislim, da bi morala imeti 790mm sicer ne položim celotnega stopala na tla. Mi lahko svetujete katere motorje naj gledam? Iščem med 250 ccm in 500 ccm, naked.

Hvala,

lp:)

Moja žena je tudi manjše postave (158 cm) zato sem ji naročil fabriško znižan motor mislim,da je zdaj sedež višine 75 cm v originalu pa je 82-85 cm odvisno od naročene višine sedeža ! Vse skupaj me je stalo zelo malo,če bi sam hotel pravilno znižat(prednje vilice,zadnja nihalka,sedež itd.)  bi me stalo ca 2,5K,€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja žena je tudi manjše postave (158 cm) zato sem ji naročil fabriško znižan motor mislim,da je zdaj sedež višine 75 cm v originalu pa je 82-85 cm odvisno od naročene višine sedeža ! Vse skupaj me je stalo zelo malo,če bi sam hotel pravilno znižat(prednje vilice,zadnja nihalka,sedež itd.)  bi me stalo ca 2,5K,€

mah ne rabi nobenega nižanja ker punca sploh ni majhna! pa tudi navedeni višini sedeža je pol treba odštet kak centimeter kolikor se posede. razn kakih velikih krav, ki jih pa ni med njenimi željami lahko vozi vse kar hoče brez nižanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nekdo pravi, da ne doseže tal s celim stopalom, je verjetno nekje drugje problem in sicer pri samozavesti oziroma zavedanju o obvladovanju motorja. Strah ima (pre)velike oči. In ta strah hromi možgane, ti pa celo telo. Bo potrebno vložiti nekaj časa in volje v preizkus kakšnega motorja z namenom ugotovitve ali je to to. Pravzaprav neznanje oziroma premalo izkušenj utesnjujejo človeka in ga preprečujejo pri uresničevanju svojih sanj. Pa ne glej preveč na tovarniške podatke o višini sedeža (naj bo samo kot vodilo), ker imata dva motorja lahko enako višino, vendar je občutek in dejanska višina lahko zelo drugačna zaradi širine sedeža, širine agregata, oblike sedeža, ... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet samo nakladanje,poznam majnšega dobrega motorista,ki so se mu vedno smejali, ko se je pripeljal v mesto na kavo in iskal prost pristop k pločniku,da se je lahko vstavil ! Ni problem se peljat problem nastane pri ustavljanju in speljevanju  še sploh na kakem pesku, če se ne doseže lepo do tal.Vem kako je to pri ženskah, ki so že tako bolj ne sigurne -manj korajžne,včasih je potrebno tudi sede motor kam premaknit, obrnit, porinit nazaj itd. sam nimam z svojimi 186 cm teh težav !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za moje pojme pr 170cm ni majhna in problemov sploh ne bo. niti ne vemo a se je katjuša kdaj že usedla na duke 390 al se ji samo zdi da ji bo prevelik. po moje ji ne bo, razn če ima res za svoje cm ekstremno kratke noge.

 

drgač pa bremzer dej si še korak zmeri, je bolj merodajen za "težave glede višine sedeža" :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za moje pojme pr 170cm ni majhna in problemov sploh ne bo. niti ne vemo a se je katjuša kdaj že usedla na duke 390 al se ji samo zdi da ji bo prevelik. po moje ji ne bo, razn če ima res za svoje cm ekstremno kratke noge.

 

drgač pa bremzer dej si še korak zmeri, je bolj merodajen za "težave glede višine sedeža" :P

Saj sem napisal jaz nimam problemov prej so mi noge preveč pokrčene na vsakem motorju kot prekratke ! Te probleme mam z ženo vedno hoče pete po tleh drajsat sicer je nesigurna na motorju.Najprej je imela; Yamaho 125 ca 6 mesecev takoj ji je bila prešvoh saj ni mogla nobenga kombija prehitet,nato Kawasakija ER-5 N kar vredu motorček sam sem ga malo znižal,da je dosegla do tal,nato je imela Kawasakija ER-6-N sem ga tudi sam znižal, zdej ima BMW-eja F-800-ST kot sem napisal fabriško znižanega in je res pravi motorček doseže lepo do tal nima ketne-jermen,majhna poraba zelo vodljiv,lahek in sploh zelo okreten motor ima vso možno dodatno opremo:pot. računalnik,led zadnja luč,led žmigavci,gretje ročk,povišano šipco,ABS,orig,bmw-bočna kovčka,zadnji prtljažnik z 55lit.kovčkom,dodatno sredinski štender,WGS,itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej po pravici se mi ne da brat, ker kot vedno neki svojega pišeš sploh te ne briga kaj te folk sprašuje. 

 

vhodni podatki:

punca 168cm, 52kg, o dolžini nog ne vemo nič (dejmo tukaj dat recimo moje podatke za "inseam" ker sm enake višine) 81cm

 

vprašanje je sledeče:

ali je duke 390 z 80cm visokim sedežem previsok?

 

odgovor je ne. (itak je majhen, ozek in nekaj se še posede)

 

kaj je kdo komu kupu pa nas trenutno ne briga. in že ene 5 postov je nabijanja o nižanju, o er6 in er5 in ne vem čemu, ona sprašuje za KTM!!!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kkšna rab da ji korak izmerim, moja cifra je v profilu :D

 

 

Predlagam enostavno rešitev: kupi cevno zaščito za moped, pa ga potem mirno kdaj tudi na tla vržeš. 

Kot je bilo že večkrat napisano:

obstajata 2 vrsti motoristov: tisti ki smo ga že vrgli na tla in tisti, ki ga še boste :P

 

p.s. js bumbar sem tut potem (po polaganju mopeda v horizontalo) nabavil crash pade

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga pa res hočeš vržt ko dec ne kot japonc,ti pa tud cevne zaščite ne pomagajo.... :P

 

P.S. vsako stvar je treba naredit 100%,ne nekaj na pol :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kkšna rab da ji korak izmerim, moja cifra je v profilu :D

 

 

Predlagam enostavno rešitev: kupi cevno zaščito za moped, pa ga potem mirno kdaj tudi na tla vržeš. 

Kot je bilo že večkrat napisano:

obstajata 2 vrsti motoristov: tisti ki smo ga že vrgli na tla in tisti, ki ga še boste :P

 

p.s. js bumbar sem tut potem (po polaganju mopeda v horizontalo) nabavil crash pade

 

Zakaj pa ti motor na tla mečeš ???  :unsure:  :hmm:   A je to kej povezano s črno barvo pa kawasaki znamko? Meni niti na kraj pameti ne pride, da bi na tla metal mojo rdečo Yamaho. :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga pa res hočeš vržt ko dec ne kot japonc,ti pa tud cevne zaščite ne pomagajo.... :P

 

P.S. vsako stvar je treba naredit 100%,ne nekaj na pol :lol:

 

Age quod agis  :OK:

(v prevodu - delaj to kar delaš oziroma kar delaš, delaj dobro)

 

p.s.

Ko kupuješ motor, kupuj Yamaho :P  :bike:   (rdečo)

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IgorKr,tak je ko prideš v drugo puberteto :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga pa res hočeš vržt ko dec ne kot japonc,ti pa tud cevne zaščite ne pomagajo.... :P

 

P.S. vsako stvar je treba naredit 100%,ne nekaj na pol :lol:

stari, ti si 2x sam na pol....upam, da ne misliš več poskušat?  :blush:

Zakaj pa ti motor na tla mečeš ???  :unsure:  :hmm:   A je to kej povezano s črno barvo pa kawasaki znamko? Meni niti na kraj pameti ne pride, da bi na tla metal mojo rdečo Yamaho. :D

sj ti bo sama ušla....je vse vprašanje časa

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj ti bo sama ušla....je vse vprašanje časa

 

Sej davek sem že plačal :P, Yamaha pa je tudi že bila potleh  :wacko:  (majca) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav že nekaj časa iščem hondo crf 450 homologirano(da se da registrirat) ampak ni uspeha, v nemčijo se mi pa tud ne da hodit

sedaj pa gledam se ktm in husvarno in me zanima karkoli o teh motorjih  če se sploh obnesejo ker do sedaj poznam samo japonske motorje za evropske se pa sploh zanimal nisem skratka kater model sploh gledati, kakšo je kaj vzdrževanje, servisi, a se kvarijo?

skratka ni nujno da je cross lahko je hardenduro od 400 do 600ccm da je lahek pa da ma več konjev pa homologiran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav že nekaj časa iščem hondo crf 450 homologirano(da se da registrirat) ampak ni uspeha, v nemčijo se mi pa tud ne da hodit

sedaj pa gledam se ktm in husvarno in me zanima karkoli o teh motorjih če se sploh obnesejo ker do sedaj poznam samo japonske motorje za evropske se pa sploh zanimal nisem skratka kater model sploh gledati, kakšo je kaj vzdrževanje, servisi, a se kvarijo?

skratka ni nujno da je cross lahko je hardenduro od 400 do 600ccm da je lahek pa da ma več konjev pa homologiran

Nedavno nazaj sem imel skoraj iste težave s tem da zame ni smel imeti v prometni več kot 25kw (a2). Gledal sem ktm, husqvarne ampak se baje hitro kvarijo (ktm so mi 4 mehaniki odsvetovali, 2 od njih profesionalno dirkata, husqvarno sta mi 2 odsvetovala 1 dirka, drug vozi za hobi in je imel težave odkar je husko kupil. Kako so te nove husqvarne ne vem ampak so v bistvu ktm druge barve (grobo povedano). Honda dela enduro in sicer CRF250X in CRF450X. Homologirane kros varjante pa so CRE. Ampak sem veliko bral o težavah z ventili.

Odločil sem se za Kawasaki KLX450R ker je točno to kar rabim. Hard enduro ki se ne boji kros proge, dober stari fergazer in še zadnje stopalke ma za sopotnico :D (edini) Ima pa nekaj kg več kot ostali pa tovarniški izpuh ima glupo zasuknjen točno preko pokrova za oljni filter. Menjaš par stvari, odstraniš nekaj nepotrebnosti in je takoj lažji par kg. Tudi večjo kubikažo in 4t sem vzel ker imam pač take potrebe kjer 2t ne bi bil tako dober, sicer mi je pa 2t bolj pri srcu.

KTM je bil dolgo kandidat pri meni predvsem 2t modeli, ampak za to ceno kot sem dobil kawasakija z enako opremo jih ni bilo. KTM bi naj bili novejši modeli dobri se pravi po 2012 (ali 11?)

Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!