Urke Zakelinho Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Pa da spet jaz malce zatežim... O štirivaljnikih, predvsem XJ6 sem do zdej slišal že oh in sploh. Ampak bi rad imel neko alternativo, malce cenejšo. Predlagali ste mi Aprilia Pegaso 650. Na avtonetu imajo solidne cene, večina jih je zaklenjena na 35kW, gledal sem malce ride z temi supermoto in se mi nekako zdijo bolj simple za vozit, predvsem za ovinke. Ampak ja, kot ste rekli, nazaj me vleče ta navor in pa ko ste govorili da enovaljniki in dvovaljniki se težje prodajajo danes (Če sem prav zasledil). Sem pa šel prečekirat to XJ6ko v Kranj k Šternu. Prodajalec bil prijazen, mi pomagal ipd, vsedel sem se gor, drža mi je dobra (pri miru ...). Kako je zdej na teh supermoto? So za na avtocesto? Slišal sem da je pri 120-130km/h že v rdeči coni ....
TakeALookAround Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Ah, supermoto ni za avtocesto...tm do 100-120 je vrh glave....pa ni v rdeci coni...itak trese 5x bl k xj6. To je bolj fun bike, lazji je obcutno....ne vem, men je cist kul recimo, za kaksen krog, da bi delu 300-500km je prevec. Za po mestu se men zdi supermoto top shit. Lahko se tut ogromn vozis, pa po avtocesti pa tko, sam sej hitr vids kaj ti pase....avtocesta je dolgcas, ce se peljes 100 pa da je prazna. Za vzdrzevanje je sigurn xj6 bolj ugodna, pr supermotih mas prej servis, pa prej grejo gume, pa prej ketno raztegnes, pa prej je vse uglavnem.... Za sedet mi je pa najbolj vsec supermoto zaenkrat, ker mi je kul, da visje sedis recimo. Za pozirat po zadnji pa stopije delat je pa tud najbols.... Ne spomnim se, kaj si pisal kako pa kje pa kolk bi se vozil..... DAMI34 in Urke Zakelinho 2
c00L3r Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 (popravljeno) Supermoto je fun bike. Odlično za po mestu in za krajše izlete do kafiča. Če namestiš spodaj bashplate, se lahko naganjaš tudi po makadamu in gozdnih cestah. Če pade po tleh pri kakem manevriranju, mu ponavadi nič ni, ker je v osnovi to enduro in so plastike narejene trpežno. Če pa misliš kdaj delat več kot 100 km naenkrat, pa kupi nekaj drugega. Da pa se vse. Maš ljudi ki gredo s supermoto motorji po celi evropi... Popravljeno Marec 7, 2014. Popravil c00L3r Urke Zakelinho in matija1234 2
Urke Zakelinho Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Hvala Lepo na kratko in učinkovito povedano. Torej no-go za na avtocesto. Seveda imam plane narest 200km naeankrat, tako da ... črtam. Druge naked/sport 4cilinder pa nisem našel, da bi mi bila všeč. Morda edino FZS600. Torej, če bo motor, bo XJ6. Zdaj pa se iz te teme odmikam dokler ne bom zares kupil motorja.
Snečer Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Naked ni za ac, premočan upor vetra...
TakeALookAround Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 (popravljeno) Kakor za koga...pa za avtocesto mas ladje ogromne, potovalne...z ostalimi uzivas po ovinkih. Popravljeno Marec 7, 2014. Popravil DIN
DAMI34 Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Za AVTOcesto so avtomobili. Noben moped ni za avtocesto, saj če bi bil, bi se imenovala MOTOcesta matija1234 in Efendi 2
Snečer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Po Sloveniji se lahko motorist vozi samo po avtocesti, ki edina nekako ustreza pojmu ceste. Whitee, maxxa in Cartman 3
c00L3r Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Načeloma res ne greš z motorjem na avtocesto. Včasih pa bi rad mal hitreje prišel domov ali do cilja, ker se ti mudi, temni, bliža dež ipd... Takrat pa je fajn skočit za kak odsek po AC. Jaz za sebe vem, da ne bi imel več motorja brez vetrne zaščite. Verjamem pa da veliko motoristom nakedi popolnoma odgovarjajo
Urke Zakelinho Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Kaj za vraga. Jaz sem si pa predstavljal, da ko greste ne vem v Avstrijo/Italijo oziroma kamorkoli že, da na avtocesto pa bam. Sploh tisti ki imate športake. Razumem to po ovinkih za nedeljske "sprehode" oziroma takrat ko je lepo vreme.
TakeALookAround Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Na avtocesto gres loh za par minut, dokler te roka ne zacne bolet, pol pa skrenes....ker je trpljenje. :grim matija1234 1
Bremzer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Nevem kake motorje to imate,da tako kritizirate vožnjo po AC jaz moram vsaj enkrat ali 2X letno iz Nm v BG.Malo paziš na kot jim Hrvatje pravijo "presretače" mi pa provida,vedno z parimi krajšimi postanki 1X kavica,1X tankat,3X cestnina,2X carina in to je lepe vožnje (povprečna hitrost ca 160 Km/h)vožnje z vsemi postanki skupaj kar točno za 5 ur !
Snečer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Samomorilske teme in napeljevanje h kaznivemu dejanju ne sodi na ta forum, a ne? maxxa 1
Bremzer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Samomorilske teme in napeljevanje h kaznivemu dejanju ne sodi na ta forum, a ne? Počasi se sprašujem zakaj imaš sploh Versisa (650 ccm), saj za po CPP se vozit zadostuje vsak 125 ccm motor !
Snečer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Ja, zanimivo, jaz sem sicer tudi naredil samo izpit za 125ccm, pa so mi kasneje "dali" za neomejeno. Bi šlo tudi s 125, ni blo v salonu nobenega.
Bremzer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Ja, zanimivo, jaz sem sicer tudi naredil samo izpit za 125ccm, pa so mi kasneje "dali" za neomejeno. Bi šlo tudi s 125, ni blo v salonu nobenega. Versisa 125 nedelajo,kar se izpita tiče pol jaz sploh nebi smel vozit, izpit sem delal z biciklom,nato so mi prepisali izpit za mopet,potem pa še v izpit A kategorije. Vedno ko grem podalšat na UE me opozori,da nisem nikoli delal A kategorije jaz ji odgovorim VEM a jo vseno imam ! jocman 1
Snečer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Takrat je bil KMX 125, kar popularen model. Glede na tvoje "nastopaštvo" o voznih podvigih, bi rekel, da A kategorije nisi od blizu videl.
smasher Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 po avtocesti greš (če si upaš) lahko z vespo px125, ali je to pametno ali ne je odločitev sakega posameznika, jas sem tudi že šel po avtocesti z mojo 250tko, priznam da nisem preveč užival, obvoznice, hite ceste to še gre ampak pol ure žulit 11K obratov je mal kr neki. Usak motor ki zmore ležerno doseč 120km/h je primeren za po avtocesti, ali je užitek to vozit je pa stvar posameznika. Eni tut neke filtre cele dneve žuljo, pa razn smrada, zaprauljen dnar in zapaljena pljuča jst ne vidim nič pozitivnega ampak eni pač uživajo. LP Roki 1
jezerc88 Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?id=8266054&obv=1 Ima kdo kakšne informacije glede tega prodajalca? Hvala
igorkr Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?id=8266054&obv=1 Ima kdo kakšne informacije glede tega prodajalca? Hvala Kolikor sem zasledil, je že par ljudi tukaj na forumu navedlo pozitivne ocene k temu prodajalcu ...
Luki104 Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Pozdravljeni! Naslednje leto aprila (začetk sezone ) bom dopolnil 18 let in bom šel delat izpit za A2 kategorijo. Zj me pa zanima ker motor bi lahka kupil, ki bi bil poceni za vzdrževt, ki bi bil dober za vozit in ki bi ga lahko spremenu iz supermotota v enduro (ne hard enduro). Idealno bi blo od 400-700ccm, 4 taktna in pod 5000 evrov. Mam trenutno yamaho in mam dobre izkušnje z njo (čeprav je edini yamahin motor narjen v italiji). Mau sm si ogledoval suzuki DRZ400, KTM exc-je(seveda več izvedb glede na kubike), kakšno yamaho WR 450 itd. Zanimajo me tudi kakšne napake na motorjih (vem da pr določenih ktmih rd štarter crkne, pr suzukijh gre rd menjalnik...) Sedaj me pa zanima ker bi bil po vašem mnenju najbolši mojemu opisu. Hvala in LP
sebar Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Tako iz glave maš kle, yamaha xtx 660, yamaha xt 550 r, kakšen ktm 640 lc4 oz. lc4 adventure Odvisno za kaj ga boš uporabljal največ
jocman Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Kakšne info o tem prodajalcu bi prou pršle... http://www.r-moto.com/
jocman Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Pa o kakšni taki reči... http://www.r-moto.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=18 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8152249
c00L3r Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Pozdravljeni! Naslednje leto aprila (začetk sezone ) bom dopolnil 18 let in bom šel delat izpit za A2 kategorijo. Zj me pa zanima ker motor bi lahka kupil, ki bi bil poceni za vzdrževt, ki bi bil dober za vozit in ki bi ga lahko spremenu iz supermotota v enduro (ne hard enduro). Idealno bi blo od 400-700ccm, 4 taktna in pod 5000 evrov. Mam trenutno yamaho in mam dobre izkušnje z njo (čeprav je edini yamahin motor narjen v italiji). Mau sm si ogledoval suzuki DRZ400, KTM exc-je(seveda več izvedb glede na kubike), kakšno yamaho WR 450 itd. Zanimajo me tudi kakšne napake na motorjih (vem da pr določenih ktmih rd štarter crkne, pr suzukijh gre rd menjalnik.. .) Sedaj me pa zanima ker bi bil po vašem mnenju najbolši mojemu opisu. Hvala in LP Če ti je Yamaha všeč, vzami XT660X. Ravno paše v A2 kategorijo. Poceni za vzdrževat, navor 1 cilindra nadomesti relativno malo konjev. Spodaj namestiš še zaščito za motor, pa samo gasa Če bi rad malo bolj fun bike (kratke relacije), potem pa WR 450 ali pa DRZ400. Z XTX pa greš brez težav tudi na izlet. Pri KTM pa lahko pričakuješ večje stroške vzdrževanja. "Ready to race" ima svojo ceno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se