Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Pa da spet jaz malce zatežim...

O štirivaljnikih, predvsem XJ6 sem do zdej slišal že oh in sploh. Ampak bi rad imel neko alternativo, malce cenejšo. Predlagali ste mi Aprilia Pegaso 650. Na avtonetu imajo solidne cene, večina jih je zaklenjena na 35kW, gledal sem malce ride z temi supermoto in se mi nekako zdijo bolj simple za vozit, predvsem za ovinke. Ampak ja, kot ste rekli, nazaj me vleče ta navor in pa ko ste govorili da enovaljniki in dvovaljniki se težje prodajajo danes (Če sem prav zasledil). 
Sem pa šel prečekirat to XJ6ko v Kranj k Šternu. Prodajalec bil prijazen, mi pomagal ipd, vsedel sem se gor, drža mi je dobra (pri miru ...).

Kako je zdej na teh supermoto? So za na avtocesto? Slišal sem da je pri 120-130km/h že v rdeči coni ....

Objavljeno

Ah, supermoto ni za avtocesto...tm do 100-120 je vrh glave....pa ni v rdeci coni...itak trese 5x bl k xj6. To je bolj fun bike, lazji je obcutno....ne vem, men je cist kul recimo, za kaksen krog, da bi delu 300-500km je prevec. Za po mestu se men zdi supermoto top shit. Lahko se tut ogromn vozis, pa po avtocesti pa tko, sam sej hitr vids kaj ti pase....avtocesta je dolgcas, ce se peljes 100 pa da je prazna. Za vzdrzevanje je sigurn xj6 bolj ugodna, pr supermotih mas prej servis, pa prej grejo gume, pa prej ketno raztegnes, pa prej je vse uglavnem.... Za sedet mi je pa najbolj vsec supermoto zaenkrat, ker mi je kul, da visje sedis recimo. Za pozirat po zadnji pa stopije delat je pa tud najbols.... :D

 

Ne spomnim se, kaj si pisal kako pa kje pa kolk bi se vozil.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Supermoto je fun bike. Odlično za po mestu in za krajše izlete do kafiča. Če namestiš spodaj bashplate, se lahko naganjaš tudi po makadamu in gozdnih cestah. Če pade po tleh pri kakem manevriranju, mu ponavadi nič ni, ker je v osnovi to enduro in so plastike narejene trpežno. Če pa misliš kdaj delat več kot 100 km naenkrat, pa kupi nekaj drugega.

Da pa se vse. Maš ljudi ki gredo s supermoto motorji po celi evropi...

Popravljeno . Popravil c00L3r
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala :) Lepo na kratko in učinkovito povedano. Torej no-go za na avtocesto. Seveda imam plane narest 200km naeankrat, tako da ... črtam.

Druge naked/sport 4cilinder pa nisem našel, da bi mi bila všeč. Morda edino FZS600. Torej, če bo motor, bo XJ6. Zdaj pa se iz te teme odmikam dokler ne bom zares kupil motorja.

Objavljeno (popravljeno)

Kakor za koga...pa za avtocesto mas ladje ogromne, potovalne...z ostalimi uzivas po ovinkih.

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

Za AVTOcesto so avtomobili. Noben moped ni za avtocesto, saj če bi bil, bi se imenovala MOTOcesta :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po Sloveniji se lahko motorist vozi samo po avtocesti, ki edina nekako ustreza pojmu ceste.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Načeloma res ne greš z motorjem na avtocesto. Včasih pa bi rad mal hitreje prišel domov ali do cilja, ker se ti mudi, temni, bliža dež ipd... Takrat pa je fajn skočit za kak odsek po AC. Jaz za sebe vem, da ne bi imel več motorja brez vetrne zaščite. Verjamem pa da veliko motoristom nakedi popolnoma odgovarjajo :)

Objavljeno

Kaj za vraga. Jaz sem si pa predstavljal, da ko greste ne vem v Avstrijo/Italijo oziroma kamorkoli že, da na avtocesto pa bam. Sploh tisti ki imate športake.
Razumem to po ovinkih za nedeljske "sprehode" oziroma takrat ko je lepo vreme.

Objavljeno

Na avtocesto gres loh za par minut, dokler te roka ne zacne bolet, pol pa skrenes....ker je trpljenje. :grim

Objavljeno

Nevem kake motorje to imate,da tako kritizirate vožnjo po AC jaz moram vsaj enkrat ali 2X letno iz Nm v BG.Malo paziš na kot jim Hrvatje pravijo "presretače" mi pa provida,vedno z parimi krajšimi postanki 1X kavica,1X tankat,3X cestnina,2X carina in to je lepe vožnje (povprečna hitrost ca 160 Km/h)vožnje z vsemi postanki skupaj kar točno za 5 ur !

Objavljeno

Samomorilske teme in napeljevanje h kaznivemu dejanju ne sodi na ta forum, a ne?

Objavljeno

Samomorilske teme in napeljevanje h kaznivemu dejanju ne sodi na ta forum, a ne?

Počasi se sprašujem zakaj imaš sploh  Versisa (650 ccm), saj za po CPP se vozit zadostuje vsak 125 ccm motor !

Objavljeno

Ja, zanimivo, jaz sem sicer tudi naredil samo izpit za 125ccm, pa so mi kasneje "dali" za neomejeno. Bi šlo tudi s 125, ni blo v salonu nobenega.

Objavljeno

Ja, zanimivo, jaz sem sicer tudi naredil samo izpit za 125ccm, pa so mi kasneje "dali" za neomejeno. Bi šlo tudi s 125, ni blo v salonu nobenega.

Versisa 125 nedelajo,kar se izpita tiče pol jaz sploh nebi smel vozit, izpit sem delal z biciklom,nato so mi prepisali izpit za mopet,potem pa še v izpit A kategorije. Vedno ko grem podalšat na UE me opozori,da nisem nikoli delal A kategorije jaz ji odgovorim VEM a jo vseno imam ! :whistle:

Objavljeno

Takrat je bil KMX 125, kar popularen model.

 

Glede na tvoje "nastopaštvo" o voznih podvigih, bi rekel, da A kategorije nisi od blizu videl.

Objavljeno

po avtocesti greš (če si upaš) lahko z vespo px125, ali je to pametno ali ne je odločitev sakega posameznika, jas sem tudi že šel po avtocesti z mojo 250tko, priznam da nisem preveč užival, obvoznice, hite ceste to še gre ampak pol ure žulit 11K obratov je mal kr neki. Usak motor ki zmore ležerno doseč 120km/h je primeren za po avtocesti, ali je užitek to vozit je pa  stvar posameznika.

Eni tut neke filtre cele dneve žuljo, pa razn smrada, zaprauljen dnar in zapaljena pljuča jst ne vidim nič pozitivnega ampak eni pač uživajo.

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Naslednje leto aprila (začetk sezone :D) bom dopolnil 18 let in bom šel delat izpit za A2 kategorijo. Zj me pa zanima ker motor bi lahka kupil, ki bi bil poceni za vzdrževt, ki bi bil dober za vozit in ki bi ga lahko spremenu iz supermotota v enduro (ne hard enduro). Idealno bi blo od 400-700ccm, 4 taktna in pod 5000 evrov. Mam trenutno yamaho in mam dobre izkušnje z njo (čeprav je edini yamahin motor narjen v italiji). Mau sm si ogledoval suzuki DRZ400, KTM exc-je(seveda več izvedb glede na kubike), kakšno yamaho WR 450 itd. Zanimajo me tudi kakšne napake na motorjih (vem da pr določenih ktmih rd štarter crkne, pr suzukijh gre rd menjalnik...)

Sedaj me pa zanima ker bi bil po vašem mnenju najbolši mojemu opisu.

Hvala in LP :D

Objavljeno

Tako iz glave maš kle, yamaha xtx 660, yamaha xt 550 r, kakšen ktm 640 lc4 oz. lc4 adventure
Odvisno za kaj ga boš uporabljal največ

Objavljeno

Pozdravljeni!

Naslednje leto aprila (začetk sezone :D) bom dopolnil 18 let in bom šel delat izpit za A2 kategorijo. Zj me pa zanima ker motor bi lahka kupil, ki bi bil poceni za vzdrževt, ki bi bil dober za vozit in ki bi ga lahko spremenu iz supermotota v enduro (ne hard enduro). Idealno bi blo od 400-700ccm, 4 taktna in pod 5000 evrov. Mam trenutno yamaho in mam dobre izkušnje z njo (čeprav je edini yamahin motor narjen v italiji). Mau sm si ogledoval suzuki DRZ400, KTM exc-je(seveda več izvedb glede na kubike), kakšno yamaho WR 450 itd. Zanimajo me tudi kakšne napake na motorjih (vem da pr določenih ktmih rd štarter crkne, pr suzukijh gre rd menjalnik.. .)

Sedaj me pa zanima ker bi bil po vašem mnenju najbolši mojemu opisu.

Hvala in LP :D

Če ti je Yamaha všeč, vzami XT660X. Ravno paše v A2 kategorijo. Poceni za vzdrževat, navor 1 cilindra nadomesti relativno malo konjev. Spodaj namestiš še zaščito za motor, pa samo gasa  :OK: 

Če bi rad  malo bolj fun bike (kratke relacije), potem pa WR 450 ali pa DRZ400. Z XTX pa greš brez težav tudi na izlet. Pri KTM pa lahko pričakuješ večje stroške vzdrževanja. "Ready to race" ima svojo ceno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!