Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Veliko ljudi nas je na tem forumu imelo ss1000, zato kar z besedo na plan:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko ljudi nas je na tem forumu imelo ss1000, zato kar z besedo na plan:)

Za začetek bolj splošno, motor Yamaha R1 2004:

 - kakšna se vam zdi realna cena za solidno ohranjeno s prevoženimi cca 40-50kkm (verjetno nekako standardni prevoženi kilometri takega letnika motorjev) brez dodatne opreme

 - na katere stvari je potrebno paziti pri nakupu tega specifičnega modela

 - mogoče kdo od tu proda ali kakšen predlog iz avtoneta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajalec je super, veliko motorjev ima uvoženih iz italije, pa tudi dobre cene ima. 

 

Pa tudi izkušnje s prevrtavanjem kilometrov, kot pač večina avto-moto uvoznikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejj zdravo

kot vidite pravkar registriran čisto na friško... :) iščem info - kupujem motor in se ne znam odločiti med ducatijem multistrado 1200 in yamaho fZ1-s fazer. podatki pa so naslednji:

 

ducati: 2010l, 9000km, zelo dobro ohranjen, dva stranska kovčka, dobre gume, servis?

 

yamaha: 2012l, 5000km, zelo dobro ohranjen, kupljen v SLO, 1. lastnik (preverljivo v trgovini), potreben servisa (redni olje+filtri), kovček 1x, menjava gum kmalu.

 

ducatija me je sicer malo strah, ker je italijan (italijanski sloves.. .) dočim pa je dizajn na strani ducatija. kako pa je s servisiranjem in vzdržljivostjo ducatija pa nimam pojma, medtem ko za yamaho je tole lažje. kakšne pa so vozne lastnosti enega in drugega in vzdržljivost motornih in pogonskih delov? z obema že opravil testne vožnje.

 

cena obeh je približno ista. prosim vas za konstruktivne nasvete.

 

lep pozdrav in verjetno kmalu med vami.

Popravljeno . Popravil rogec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš da je cena ista, če sta oba negovana, naj se odloči srce, probal si kot praviš oba, kateri ti bolj leži, koliko ti pomeni 2 leti mlajši motor, zaradi gum pa se res ni treba odločat, ker strošek bo tako z enim, kot z drugim, izkušenj z omenjenima motorjema pa žal nimam, tako da ti bo dobre/slabe izkušnje moral posredovati kdo drug.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetnika od teh dveh motorjev bi se odločil za Multistrado,ker ima elektronsko podporo(proti zdrsavanju zadnjega kolesa,napredni ABS,elektronsko polaktivno vzmetenje...itd...) in seveda ker je motor enostavno lep!

 

Sta pa ta dva motorja kar precej različna tako v segmentu kot po temperamentu! Zato probaj oba preden se odločiš za nakup!

 

Pa ne poslušaj gostilniških forumašov o pokvarljivosti znamke,ker so ponavadi najbolj glasni prav tisti ,ki na takšnem motorju tudi sedeli niso!

 

Vozil sem oba in če karikiram je Multistrada-Ferari in FZ1-Golf :grim ...no to je samo moje osebno mnenje!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

multistrado uzemi :D kvari se glih tolk kot kak drug motor sploh gume je treba skozi menjat pa tankat je tud treba servisni intervali so malo pogostejši kot pri japoncih te pa zato ceneje pride servis sploh če sam delaš ker ducatiji so narejeni tako da jih zna vsak kmet popravit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

multistrado uzemi :D kvari se glih tolk kot kak drug motor sploh gume je treba skozi menjat pa tankat je tud treba servisni intervali so malo pogostejši kot pri japoncih te pa zato ceneje pride servis sploh če sam delaš ker ducatiji so narejeni tako da jih zna vs :D

 

Zato se je pa kmet tok dpadu k bi ga lahko sam šraufu :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejj zdravo

kot vidite pravkar registriran čisto na friško... :) iščem info - kupujem motor in se ne znam odločiti med ducatijem multistrado 1200 in yamaho fZ1-s fazer. podatki pa so naslednji:

 

ducati: 2010l, 9000km, zelo dobro ohranjen, dva stranska kovčka, dobre gume, servis?

 

yamaha: 2012l, 5000km, zelo dobro ohranjen, kupljen v SLO, 1. lastnik (preverljivo v trgovini), potreben servisa (redni olje+filtri), kovček 1x, menjava gum kmalu.

 

ducatija me je sicer malo strah, ker je italijan (italijanski sloves.. .) dočim pa je dizajn na strani ducatija. kako pa je s servisiranjem in vzdržljivostjo ducatija pa nimam pojma, medtem ko za yamaho je tole lažje. kakšne pa so vozne lastnosti enega in drugega in vzdržljivost motornih in pogonskih delov? z obema že opravil testne vožnje.

 

cena obeh je približno ista. prosim vas za konstruktivne nasvete.

 

lep pozdrav in verjetno kmalu med vami.

ja tole sem še pozabil - kar se multistrade tiče je na zalogi pri R-moto, ta pa "ima izkušnje" z prevrtavanjem km. zato sem pa tudi nekoliko skeptičen do te multistrade. sicer imam sam tudi italijanski avto AR 159, pa sicer nimam nobenih problemov vendar pa je pri italijanih pač tako, da nekako težje dobiš dober izdelek kot pri nemcih ali japoncih. možnost za napako je nekako večja pri italijanu kot pri nemcu ali japoncu.

 

primerjava ki jo je podal kmet2 - ferari proti golfu je zelo nazorna.

 

so pa tole linki:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7665361

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8272453

 

kolikor pa vem, tale ducati nima vseh tistih pripomočkov pri vožnji kot jih je navedel kmet2.

 

lp

Popravljeno . Popravil rogec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Č ete kilometri skrbijo si jo pa uvozi iz italije ;) pa še ceneje te pride ;)

ja tamle je ista situacija - tam so še bol "nabriti" (beri goljufivi)... pol so pa sami cirkusi okol ZVPot... je neka tema že odprta, ampak kdo pa ima rad težave?

Popravljeno . Popravil rogec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kje si to slišal italjani so po mojih izkušnjah 100x bolj pošteni od slovencev (govorim za severni del italije) kar se tiče motorjev in avtov sem kupil v italiji že par motorjev in so bili vsi taki kot so bili opisani za razliko od naših prodajalcev ki trdijo da ni nikoli nč padeno pol pa prideš pogledat in je use zjebano prevrteni kilometri,....  nimaš nobenih cirkusov in nč plačaš dmv in homologacijo in to je tud vse 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kje si to slišal italjani so po mojih izkušnjah 100x bolj pošteni od slovencev (govorim za severni del italije) kar se tiče motorjev in avtov sem kupil v italiji že par motorjev in so bili vsi taki kot so bili opisani za razliko od naših prodajalcev ki trdijo da ni nikoli nč padeno pol pa prideš pogledat in je use zjebano prevrteni kilometri,....  nimaš nobenih cirkusov in nč plačaš dmv in homologacijo in to je tud vse 

Veš kje je problem: naši "pokvarjeni" slovenci kupujejo od "poštenih" severnih italijanov. 

poanta zgodbe: kakorkoli gledaš, na koncu si nategnjen :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko ku ka sm rabu en del za motor in sem dobil v udinah enga tipa ka kupuje cele motorje in jih raztavlja za dele in je mel tip polno skladišče delov in pol se mi pohvali da je glavni dobavitelj razervnih delov za večino servisev v sloveniji :D pol ti pa naši cigoti računajo nov del :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko ku ka sm rabu en del za motor in sem dobil v udinah enga tipa ka kupuje cele motorje in jih raztavlja za dele in je mel tip polno skladišče delov in pol se mi pohvali da je glavni dobavitelj razervnih delov za večino servisev v sloveniji :D pol ti pa naši cigoti računajo nov del :D

Misliš Videm ? :D

Sorry nisem so mogu zadržat, bom pa zato postavu še eno vprašanje. Ima kdo izkušnje z Hondo VFR800 (2002-2007 letnik) al pa bmw r1200s ?

Popravljeno . Popravil Bear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bi v tvojem primeru vzel yamaho! Da utemeljim zakaj. Novejsa, manj km, slovensko poreklo, preverjena tehnologija in agregat, cenejša, v primeru poskodb vec nadomestnih delov npr na ebay... Ce pa bo rad bolj eksotiko pa japoncev ne glej. Tako da moj glas yamahi

Edino kar dam res plus ducetu so boljse nekatere komponente...

Popravljeno . Popravil aselak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš Videm ? :D

Sorry nisem so mogu zadržat, bom pa zato postavu še eno vprašanje. Ima kdo izkušnje z Hondo VFR800 (2002-2007 letnik) al pa bmw r1200s ?

No vrjetno si mislu K1200S!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bi v tvojem primeru vzel yamaho! Da utemeljim zakaj. Novejsa, manj km, slovensko poreklo, preverjena tehnologija in agregat, cenejša, v primeru poskodb vec nadomestnih delov npr na ebay... Ce pa bo rad bolj eksotiko pa japoncev ne glej. Tako da moj glas yamahi

Edino kar dam res plus ducetu so boljse nekatere komponente...

hvala, ja se nagibam k yamahi. lahko samo še poveš kaj si mislil, katere komponente so boljše pri ducatiju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!