vandrovec Objavljeno Maj 19, 2014 Deli Objavljeno Maj 19, 2014 Z ima dva "karakterja". Do 8000 obratov ima dovolj navora, da se lepo pelje brez občutka neke moči. Kdor pa želi izkusiti maksimum pa mora v vsaki prestavi naviti nad 8000 obratov, takrat pa še kar leti...do 180 skoči na vsaki krajši ravnini. toliko sem ga pa vozil pred leti, da sem ga dodobra preizkusil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dnje Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Tale ktm exe 125 ima exc masino? Ali ima katero dugo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Smoochie Objavljeno Maj 31, 2014 Deli Objavljeno Maj 31, 2014 Morda kdo pozna koga, ki prodaja Hondo hornet in je lepo ohranjena? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno Maj 31, 2014 Deli Objavljeno Maj 31, 2014 Morda kdo pozna koga, ki prodaja Hondo hornet in je lepo ohranjena? Ludiluka jo je par let prodajal, vpras ce jo še ima mogoče kje spravljeno. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DIESEL Objavljeno Maj 31, 2014 Deli Objavljeno Maj 31, 2014 Morda kdo pozna koga, ki prodaja Hondo hornet in je lepo ohranjena? Vem za eno. Kontakt na zs. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LFC Objavljeno Maj 31, 2014 Deli Objavljeno Maj 31, 2014 Ker bom kmalu naredil izpit za A2, me zanima kako je, s hard endurci v tej kategoriji. Prebral sem, da so nekateri EXC blokirani na 10 kW. Zanima me če jih je možno voziti z A2, odprt sem tudi za ostale predloge glede izbire motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipek Objavljeno Maj 31, 2014 Deli Objavljeno Maj 31, 2014 Vse hard enduro lahko voziš z A2 dokler imaš vpisanih tistih par KW in ne polne moči, da ima krepko več kot piše v prometni pa vemo vsi tudi folk na tehničnem in policija naj te nebi dr*ali s tem, problem nastane samo ob prometni nesreči... sicer pa se če imaš hard enduro se itak izogibaš cest tak da... problem rešen druga zgodba je s supermoto, bi se bolje počutil če bi imel vse lepo homologirano in vpisano LFC 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nsignific Objavljeno Junij 5, 2014 Deli Objavljeno Junij 5, 2014 Zakaj folk tako zameri, če nočeš kupit njihovega motorja z grmado nehomologiranih racing delov in razcefranimi gumami ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno Junij 5, 2014 Deli Objavljeno Junij 5, 2014 In zakaj bi se ti sekiral zaradi njihove zamere? S svojim denarjem lahko počneš, kar te je volja (edino sežgati - uničiti ga baje ne smeš.. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žan96 Objavljeno Junij 5, 2014 Deli Objavljeno Junij 5, 2014 (popravljeno) Ker je husqvarna tema zamrla, bom še tuki objavu mal spremlam ponudbo husk na a.netu. V oči so mi padle tele http://www.avto.net/....asp?ID=8354644 http://www.avto.net/....asp?ID=8489991 http://www.avto.net/....asp?ID=8432509 http://www.avto.net/....asp?ID=8252907 pa še ta zadnja, ta mi je najzanimivejša http://www.avto.net/....asp?ID=8532749 Zanima me kako je z deli zdj, k je husa od ktma, se da dobit italjanske dele v sloveniji? Na 450 sklepam, da je treba bat menat, kaj pa na 510 in naprej? Pa če mi zna kdo karkoli lepga in slabga povedat o teh motorjih Hvala Lp, Žan Popravljeno Junij 5, 2014. Popravil Žan96 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rok418 Objavljeno Junij 5, 2014 Deli Objavljeno Junij 5, 2014 Ker je husqvarna tema zamrla, bom še tuki objavu mal spremlam ponudbo husk na a.netu. V oči so mi padle tele http://www.avto.net/....asp?ID=8354644 http://www.avto.net/....asp?ID=8489991 http://www.avto.net/....asp?ID=8432509 http://www.avto.net/....asp?ID=8252907 pa še ta zadnja, ta mi je najzanimivejša http://www.avto.net/....asp?ID=8532749 Zanima me kako je z deli zdj, k je husa od ktma, se da dobit italjanske dele v sloveniji? Na 450 sklepam, da je treba bat menat, kaj pa na 510 in naprej? Pa če mi zna kdo karkoli lepga in slabga povedat o teh motorjih Hvala Lp, Žan Tako je 450 in 510 so zelo navite mašine in so servisi zelo pogosti. Kot pri usakem supermoto motorju. Usakih 15 ur olje pa filtri pa tko dalje ce hoces da motor dela in da je vzdrzevan kot treba. Sej mas kak service manual na netu. Poberi si dol pa mal preglej. Js menim da z 450 in 510 nimas kej iskat na cesti ce rabis tole za se usak dan vozit v solo,sluzbo bilo kam. Edino ce imas prevec denarja. Osebno bi najraje uzeu kr 610 Je sevedno supermoto ni tolko navit in je bol primeren tako za vsakdanjo uporabo kot tudi za denarnico. Delas lepo redne servise na vsake tolko tišoč km in toeto. Nerabis ne menjavat bata ne nic. Pa sevedno dovol zmogljiv pomoje. Podobna moč kot lc4 od ktmja in smc690 ta nov. Dele dobis tudi pri nas ni neke velike razlike odkar je pod okriljem ktmja. Nekateri pravijo da so slabe drugi da so dobre. V supermoto prvenstvih se vozijo šekr dobro. Je pa za cestno uporabo drugače. Bi mogu kakega lastnika uprašat. Sej je enih par na forumu ki si lastijo 510 in en je bivši lastnik od huse 610. Poglwj v temo husqvarna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žan96 Objavljeno Junij 6, 2014 Deli Objavljeno Junij 6, 2014 Hvala za odgovor sm gledu, pisu, tema je zamrla Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Junij 9, 2014 Deli Objavljeno Junij 9, 2014 Da še jaz pristavim svoj piskerček. Če ne štejem Tomos časov (dobrih 20 let nazaj), sem MOTO analfabet, ki ga je očitno zagrabila kriza srednjih let in sem se odločil po 20 letih vožnje avtomobila narediti tudi izpit za A (naslednji teden najbrž začnem voziti, ta teden pa pridno obnavljam CPP). Motorja sem si zaželel predvsem za umirjeno (z izjemo kakšnega prehitevanja počasnel) vožnjo po Sloveniji (kasneje morda tudi kam drugam), po možnosti čim manj po AC (ker sem se jih že z avtom nažrl), tako da sem laično prišel do zaključka, da bi mi najbolj ustrezal kakšen enduro motor (tudi mojemu hrbtu ne bi ustrezalo biti v neki prisljeni pozi sklonjen naprej). Prebral sem precej reviewjev, testov in nekako skrčil izbor na: - Suzuki V-Strom 650 - Kawaski Versys 650 - Honda Transalp 700 - pogojno še BMW F650 Zaželjeni max. budget je do 5.000 € (za res lep, ohranjen primerek tudi kakšen € več, raje pa seveda manj). Ker vidim, da ste na forumu kar poznavalci, bi prosil še za vaša mnenja glede vodljivosti, lahkote vožnje, mehkobe menjalnika, odzivnosti ipd. (visok sem 178 cm, teža slabih 90 kg (delamo na znižanju), grem proti 40 let), predvsem seveda tiste, ki si te primerke lastite oz. ste si jih (oz. vsaj imate konkretnejše praktične izkušnje z njimi). Vozil se bom večinoma sam (morda tui in tam s sopotnikom). Osebno se najbolj nagibam k Suzukiju in Kawasakiju. Hvala za odgovore. Lp vsem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Junij 9, 2014 Deli Objavljeno Junij 9, 2014 BMW mel že 4. 650-ke ,če te bo zanimalo še kaj več kot pogojno me kontaktiraj na ZS pa ti odgovorim na vsa vprašanja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno Junij 9, 2014 Deli Objavljeno Junij 9, 2014 (popravljeno) Prvi trije so si zelo podobni in so vsi dober izbor. Ko sem sam kupoval sem vse tri gledal in na koncu pristal na Versysu, ampak ga ne preferiram pred ostale tri. Enostavno sem zanj našel najbolj ugodno ponudbo. V-Strom in Transalp sta malce daljša motorja (večja medosna in večja prednja guma) in mogoče zato malo manj okretna v ovinkih in vzameta več prostora v garaži (nekomu je tudi to pomembno). Z Versysem sem zadovoljen, še bolj pa bom, ko bom zamenjal šipo za večjo. Tu je V-Strom v prednosti, Transalp pa je tu nekje kot Versys po vetrni zaščiti. Tamali 650GS ima en cilinder in bi ga postavil bolj ob bok Yamahi XT660 kot tem trem (vmes so bile neke verzije 650 sicer z dvema valjema, se mi zdi). Tu je en test vseh teh, če ga še nisi videl - BMW 650 je tista verzija z dvema cilindroma, za V-Strom pa narobe piše v tehničnih podatkih, da ima 4 cilindre - ima 2 kot ostali: http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T088/088UT_PutniEnduro.pdf Popravljeno Junij 9, 2014. Popravil Fantocci Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LFC Objavljeno Junij 15, 2014 Deli Objavljeno Junij 15, 2014 Pozdravljeni! Dokončno sem se odločil za nakup hard endure, vendar me zanima kakšni so servisni intervali oz. kakšni so stroški vzdrževanja (pri 4t). Ker ni velike izbire 250 4 takterjev, sem gledal tudi 450 4t, zanima me če je velika razlika med njima. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipek Objavljeno Junij 15, 2014 Deli Objavljeno Junij 15, 2014 Pozdravljeni! Dokončno sem se odločil za nakup hard endure, vendar me zanima kakšni so servisni intervali oz. kakšni so stroški vzdrževanja (pri 4t). Ker ni velike izbire 250 4 takterjev, sem gledal tudi 450 4t, zanima me če je velika razlika med njima. Na 450 4t bi naj bili malo pozneje.kot na 250 4t preprosto zaradi nižjih obratov... S kolegom sva šla zadnjič vozit in medtem ko je on španal 125 2t da je cvilila sem jaz bil skoraj pod štandgasom Pazi kaj kupiš in kje boš vozil... 450 4t se zelo lepo pelje dokler imaš prostor za izkoristit moč... Izkušen enduraš ne bo imel problemov, jaz se tu pa tam mantram, kdor je oa nov v hard enduro pa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Prvi trije so si zelo podobni in so vsi dober izbor. Ko sem sam kupoval sem vse tri gledal in na koncu pristal na Versysu, ampak ga ne preferiram pred ostale tri. Enostavno sem zanj našel najbolj ugodno ponudbo. V-Strom in Transalp sta malce daljša motorja (večja medosna in večja prednja guma) in mogoče zato malo manj okretna v ovinkih in vzameta več prostora v garaži (nekomu je tudi to pomembno). Z Versysem sem zadovoljen, še bolj pa bom, ko bom zamenjal šipo za večjo. Tu je V-Strom v prednosti, Transalp pa je tu nekje kot Versys po vetrni zaščiti. Tamali 650GS ima en cilinder in bi ga postavil bolj ob bok Yamahi XT660 kot tem trem (vmes so bile neke verzije 650 sicer z dvema valjema, se mi zdi). Tu je en test vseh teh, če ga še nisi videl - BMW 650 je tista verzija z dvema cilindroma, za V-Strom pa narobe piše v tehničnih podatkih, da ima 4 cilindre - ima 2 kot ostali: http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T088/088UT_PutniEnduro.pdf Zdravo, hvala tebi in Kmetu2 za odgovore (še posebej pa za pdf test - tega sem zgrešil pri svojem brskanju). Ker ta teden pričnem voziti v AŠ, sem tudi spet pričel brskati po oglasih....moram pa reči, da bolj kot gledam bolj sem zmeden . Namreč ponudba je kar (pre)velika, poleg tega sem pa zadnjič govoril z enim dolgoletnim motoristom in mi je rekel, da 650 ccm v doglednem času prerasteš in ti je potem žal, da nisi kupil 1000 ccm ter mi svetoval, da že v štartu kupiš malo močnejši motor, ki ga lahko imaš potem ves čas (oz. neprimerno dlje). Je pa tako, da ne bi rad šel takoj po izpitu na premočan motor. Ker je ponudba endurov in tourerjev na netu ogromna (tako po modelih, ccm, opremi in prevoženih km), me tudi zanima koliko km kaj zdržijo 650 ccm do 1000 ccm motorji (oz. z koliko maksimalno prevoženimi km bi jih vi še gledali - jaz sem si mejo zaenkrat postavil okoli 30.000 km). Skratka vsak nasvet dobrodošel.... Lp Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil ringo5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 Zdravo, hvala tebi in Kmetu2 za odgovore (še posebej pa za pdf test - tega sem zgrešil pri svojem brskanju). Ker ta teden pričnem voziti v AŠ, sem tudi spet pričel brskati po oglasih....moram pa reči, da bolj kot gledam bolj sem zmeden . Namreč ponudba je kar (pre)velika, poleg tega sem pa zadnjič govoril z enim dolgoletnim motoristom in mi je rekel, da 650 ccm v doglednem času prerasteš in ti je potem žal, da nisi kupil 1000 ccm ter mi svetoval, da že v štartu kupiš malo močnejši motor, ki ga lahko imaš potem ves čas (oz. neprimerno dlje). Je pa tako, da ne bi rad šel takoj po izpitu na premočan motor. Ker je ponudba endurov in tourerjev na netu ogromna (tako po modelih, ccm, opremi in prevoženih km), me tudi zanima koliko km kaj zdržijo 650 ccm do 1000 ccm motorji (oz. z koliko maksimalno prevoženimi km bi jih vi še gledali - jaz sem si mejo zaenkrat postavil okoli 30.000 km). Skratka vsak nasvet dobrodošel.... Lp Vidim, da ti je ta "dolgoletni motorist" dal en tak "lep" nasvet, kako naj se motorist začetnik po hitrem postopku znajde v črni kroniki. Lahko se kdo ne strinja, vendar sem mnenja, da je potrebno premagovati stopnice eno za drugo in ne jih preskakovati, kjer lahko pride do napake in posledično do poškodbe. Sedaj pa nekaj okoli tvojega izbora motornega kolesa. Odločil si se za enduro motor, katerega je nekoliko lažje obvladovati, kot naprimer športni motor ali pa čoper, saj je drža bolj pokončna, krmilo širše, kar začetniku daje boljši občutek zaradi bolj naravne drže. Svoj izbor si skrčil na štiri motorje, kateri niso slabi in so primerljivi med seboj. Seveda je izbira stvar okusa, tako glede oblike ali pa samo mogoče barvne kombinacije, vendar je potrebno vedeti, da vse to ne odtehta slabega občutka med vožnjo. Od naštete četverice ti lahko pomagam samo pri Suzukiju, katerega sem imel in s katerim sem bil zelo zadovoljen. Res je, da bi si sam osebno želel malo bolj enduraški položaj za krmilom, kar pomeni višji sedež in višje ter širše krmilo, ampak sta vožnja in agregat tista, katera pričarata nasmeh na obraz. Motor deluje mehko in svilnato brez cukanja ali "divjanja" v obrate, kar je po mojem mnenju zelo pomembno za motorista začetnika. Pri tem pa sploh ne bo potrebno pogosto obiskovati bencinskih servisov, ker je precej varčen z gorivom. Pravzaprav je ta motor narejen za "požiranje" kilometrov in tudi za živahno vožnjo v ovinkih. Je pa tudi tako, da si preko ekrana lahko ustvariš neko sliko oziroma predstavo o motorju, vendar je tisti stik v živo najpomembnejši in najbolj realističen. Lahko si pomagaš s tehničnimi podatki in tako izločiš nek motor, kateri ima samo pet prestav, kateri ima manjši rezervoar, kateri ima samo en cilinder, ... Moraš si postaviti neke kriterije, s katerimi si vsaj približno lahko na papirju izbereš kandidata. Bom pa še pojasnil, kaj sem napisal v prvem odstavku. Motorist začetnik in močan motor ne gresta najbolj skupaj. Saj je lahko voznik "pameten" in previden, ampak je lahko motor toliko brutalen, da ni nobenega užitka, zaradi česar postane tudi nevarno. Seveda so lahko tudi izjeme in predvsem želje so ponavadi čisto drugačne. Sedaj vozim motor s 50 konjički in še ni bilo situacije, da bi potreboval 100 ali več vrancev za "varno" prehitevanje ali kakšen drugačen manever, s čimer bi prihranil minuto ali dve do cilja. Služben motor imam najraje iz nemškega hleva, čeprav bi se lahko vozil s 50 poniji močnejšim samurajem. Ni vse v konjih oziroma v njihovem številu, ampak v podajanju uporabne moči in navora v najbolj uporabnem območju vrtljajev. Nekako si počasi ogledujem novega V-Stroma, vendar s 650 kubiki. maxxim 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 Zdravo, hvala za zelo dober post (tudi sam sem nekako skeptičen glede nabave premočnega motorja, zato sem tudi vprašal). Torej ostajam na 650-700 ccm enduro. Vizualno so mi najbolj všeč V-Strom, Versys in Transalp (BMW nekoliko manj, predvsem pa me pri tem "moti", da nima 5 prestav (ne vem pa kako se ta manjko pozna v praksi) in pa da ima zgolj 1 cilinder). Vsekakor bom raje počakal, da opravim par uvodnih voženj v AŠ, nato pa bom lažje sodil.... Še eno vprašanje - ima kdo izkušnje z naslednjima prodajalcema s spleta: - R-Moto d.o.o. iz Rimskih toplic - Motohit Krško - Bohorč Franc s.p. Vidim, da imata kar nekaj lagra pa bi en dan šel pogledat. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JoeBradley Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 ... poleg tega sem pa zadnjič govoril z enim dolgoletnim motoristom in mi je rekel, da 650 ccm v doglednem času prerasteš in ti je potem žal, da nisi kupil 1000 ccm ter mi svetoval, da že v štartu kupiš malo močnejši motor, ki ga lahko imaš potem ves čas (oz. neprimerno dlje) ... ko sem pred štirimi, petimi leti naredil izpit, ker se mi je, kot tebi, tudi meni v srednjih letih zaželelo motorja, sem začel z maksi skuterjem 250ccm, kar je zdržalo eno sezono, prešel na istega s 500ccm, kar je zdržalo pol leta in na koncu pristal na versysu 650. tega po treh sezonah ne bi menjal za močnejšega, ker je dovolj za vse, kar od vožnje pričakujem in je podobno temu, kar si opisal ti v prvem postu. drugih znamk nisem vozil, a versys je zabaven, prijeten, v vožnji uživam. skratka nobene potrebe po menjavi ne čutim. pa še misli iz zaključka testa versysa 1000 v motopulsu, da mu je morda največji konkurent med vsemi prav njegov manjši brat, saj je bolj okreten, obenem pa ne nudi dosti manj. http://www.motopuls.hr/izdanja/MP124/#p=48 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) - Motohit Krško - Bohorč Franc s.p. Samo proč od teh Je blo neki časa nazaj že kar dosti govora da so lumpi Drugače pa v vsakem primeru probaj imet s sabo enga malo bolj izkušenga motorista ko boš kupoval. Kot začetnik preprosto ne boš čutil če je z motorjem kaj narobe ker se boš več s sabo ukvarjal Sem pa sam veliko prebral o motorjih ki jih gledaš (počasi gledam da bi tud jst kej podobnega kupu). Predvsem je mnenje na tujih forumih tako: strom: super motor za vsakdanjo uporabo + potovanja. versys: bolj športen, agregat se rad vrti in menda rahlo trese pri določenih vrtljajih (paralelni twin pač ), skoraj tako udoben kot strom in malo višja poraba transalp: strom je boljši v vseh pogledih Si mogoče pogledal tudi hondo nc700x? Super nizka poraba in stroški vzdrževanja in plac za čelado oz. kruh v fake tanku za gorivo. Je pa malo bolj švoh od ostalih... Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil sebar Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Zdravo, hvala tebi in Kmetu2 za odgovore (še posebej pa za pdf test - tega sem zgrešil pri svojem brskanju). Ker ta teden pričnem voziti v AŠ, sem tudi spet pričel brskati po oglasih....moram pa reči, da bolj kot gledam bolj sem zmeden . Namreč ponudba je kar (pre)velika, poleg tega sem pa zadnjič govoril z enim dolgoletnim motoristom in mi je rekel, da 650 ccm v doglednem času prerasteš in ti je potem žal, da nisi kupil 1000 ccm ter mi svetoval, da že v štartu kupiš malo močnejši motor, ki ga lahko imaš potem ves čas (oz. neprimerno dlje). Je pa tako, da ne bi rad šel takoj po izpitu na premočan motor. Ker je ponudba endurov in tourerjev na netu ogromna (tako po modelih, ccm, opremi in prevoženih km), me tudi zanima koliko km kaj zdržijo 650 ccm do 1000 ccm motorji (oz. z koliko maksimalno prevoženimi km bi jih vi še gledali - jaz sem si mejo zaenkrat postavil okoli 30.000 km). Skratka vsak nasvet dobrodošel.... Lp Motorja ne prerasteš, tudi 650ka ime pospeške najboljših športnih osebnih vozil, gre okoli 200 itd.. Prej sem imel er6n, sedaj versys, ki je celo manj zmogljiv po PS, čeprav je isti agregat pa nikakor ne pogrešam kakšne težke krave s 1000cm. Kot ti je nekdo napisal, takojšen nakup tisočaka, je garant, da te sname. Ne kupuj zaradi ulice, sosedov, prijateljev. p.s. glede versysa poznam enega, ki je prevozil 160.000km, nakar ga je zamenjal spet za versysa, ker je pač prišel nov model vzdržljivost ni problem Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil Snecer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 - Motohit Krško - Bohorč Franc s.p. Samo proč od teh Je blo neki časa nazaj že kar dosti govora da so lumpi Imaš pravico do svojega mnenja, ni pa prav da ga posplošuješ. Tu smo tudi taki, in ni nas malo, ki imamo vsaj z zgornjim prodajalcem dobre, celo zelo dobre izkušnje. Kupcu pa......pamet v roke, kupuj racionalno, z glavo.....in z očmi. Vzemi si čas, pojdi si motor pogledat dvakrat, trikrat, če je treba, strokovnjaka s seboj....načeloma ne moreš faliti....in še nekaj...fer odnos do prodajalca...tudi da rezultat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno Junij 17, 2014 Deli Objavljeno Junij 17, 2014 Jaz sem začel z motorjem s 45KM (Yamaha MT03) pa sem prav naredil, če prav so tudi meni eni svetovali, da naj vzamem takoj močnejšo zverino. MT03 pa je bila idealna za naučit se vozit: zelo odzivna, dovolj hitra in udobna tudi za 550km v enem dnevu pa še lepa za povrh. Super motor za začetnika. Pa celo z njo sem doživel zdrs zadnjega kolesa, ker v začetku nisem znal pravilno dodajati gasa, kaj bi šele bilo, če bi imel pod ritjo 100KM, ki jih ne bi obvladal.. da ne govorim o vožnji v dežju, ki je z motorjem pod 50KM tudi veliko bolj varna (verjemi, da bo tudi tebe kdaj ujel dež). Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se