Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

No, sem vesel, da se je tema kar razživela in sem dobil precej pozitivnih napotkov - hvala vsem.

 

Ja, motorja tako ne mislim kupovati brez izkušenega motorista s seboj.

 

Se pa dejansko najbolj nagibam k Versysu in V-Stromu (morda mi lahkotnost vožnje in okretnost pomenita malo več ter ej po tej logiki Versys malo bolj primeren?).

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

Imaš pravico do svojega mnenja, ni pa prav da ga posplošuješ. Tu smo tudi taki, in ni  nas malo, ki imamo vsaj z zgornjim prodajalcem dobre, celo zelo dobre izkušnje.

 

Kupcu pa......pamet v roke, kupuj racionalno, z glavo.....in z očmi. Vzemi si čas, pojdi si motor pogledat dvakrat, trikrat, če je treba, strokovnjaka s seboj....načeloma ne moreš faliti....in še nekaj...fer odnos do prodajalca...tudi da rezultat.

Pardon, to ni moje mnenje ampak moja izkušnja.

Možiček mi je po telefonu zatrdil da je motor (Kawa KLE) za katerega sem klical 110% najboljši in sploh in oh skoraj nov motor s super gumami. Nakar se peljem 170km v eno smer samo zato,

da poglem motor na katerem ni delala zadnja zavora, prednja maska ni bla originalna, prednji konc je bil očitno ruknjen ker se je motor obnašal ko prašič, njegove super gume so ble stare 4 leta

in po njegovih besedah pač "legalne". Dejmo dejmo, 50€ in en dan sm vrgu skoz okno zato ker mi bedak ne more tega povedat po telefonu? Odnos pa tak -.-

 

Aja, ko sem prodajalcu omenu vse te neumnosti se je delal neveden in zagotavljal da je vse 100% OK. Dobro da sem imel s sabo enega izkušenejšega motorista ki je preprečil moj nakup.

V nasprotnem primeru bi imel novopečeni motorist res zakon prvi motor, Leđenda

 

Edit: gume stare 7 let, sm najdu moj original post na to temo: http://www.motosvet.com/tabla/topic/1451-kawasaki-kle-500/page-41

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno

Še slabše...tvojo  dejansko izkušnjo posplošuješ. Če prodajalec ni bil fer do tebe....do nekaterih (mene npr) je vseeno bil.

Objavljeno

No, sem vesel, da se je tema kar razživela in sem dobil precej pozitivnih napotkov - hvala vsem.

 

Ja, motorja tako ne mislim kupovati brez izkušenega motorista s seboj.

 

Se pa dejansko najbolj nagibam k Versysu in V-Stromu (morda mi lahkotnost vožnje in okretnost pomenita malo več ter ej po tej logiki Versys malo bolj primeren?).

 

LP

 

Poglej še hondo nc700/750.

 

Vstrom bo morda ponudil več udobja in vožnje na kakšni neasfaltni podlagi in vetrna zaščita, zato je tudi za razmislit.

 

Jaz sem ga tudi gledal, ampak mi ni bil všeč koncept v motorja :) pa malo me je motilo, da pri čisto novem modelu niso praktično nič naredili pri izgledu.

 

Če boš novo kupil, lahko maš dolgo.

Objavljeno

Še slabše...tvojo  dejansko izkušnjo posplošuješ. Če prodajalec ni bil fer do tebe....do nekaterih (mene npr) je vseeno bil.

To je skoraj tko kot bi za nekoga rekel, da ok, mogoče je oropal kakšno banko, ampak, lej ene par jih ni, mogoče pa vseeno ni slab, pa bi ga lahko pri na vaši banki zaposlili. Sej mogoče pa ne bo problemov :kva2: :kva2: :kva2:   Enkrat nategun, zmeri nategun. Karakterji se ne spreminjajo.

Objavljeno

sej malo offtopic, ampak a ni žalostno, da vsi pišete da rabiš hmal sodnega izvedenca s sabo na oglede vozit, za iskat skrite napake? 

Objavljeno

Ja, žalostno!

Ampak ga rabiš. kot sem pred časom napisal-moj bivši moped ima po 6 (šestih) letih še vedno manj kilometrov na števcu kot takrat, ko sem ga prodal!

To vsaj zame pove vse!

 

lp, andrej

Objavljeno

Poglej še hondo nc700/750.

 

Vstrom bo morda ponudil več udobja in vožnje na kakšni neasfaltni podlagi in vetrna zaščita, zato je tudi za razmislit.

 

Jaz sem ga tudi gledal, ampak mi ni bil všeč koncept v motorja :) pa malo me je motilo, da pri čisto novem modelu niso praktično nič naredili pri izgledu.

 

Če boš novo kupil, lahko maš dolgo.

 

kaj te pa moti? meni osebno je nov strom 650 tak, zaresn motor, medtem ko Versys...pa jebenti, zmer manj. Zmer bl plastičn se mi zdi.  Ocenjujem zgolj z očmi de ne bo pomote, in sm precej navijaški do Kawasakija. 

 

 

Kar pa se rablenga tiče....u sloveniji smo geniji. res narod pridnih in poštenih....:SS:

Objavljeno

sej malo offtopic, ampak a ni žalostno, da vsi pišete da rabiš hmal sodnega izvedenca s sabo na oglede vozit, za iskat skrite napake? 

 

Ja poglej izjavo (malo za hec, malo za res bo sigurno napisal citirani duce vsem motosvetovcem dobro znani in priznani import & export strokovnjak za  dvokolesa) :

 

Duce:   " ... prvo vprašanje za oglas, ki ga postavi kupec je: koliko ima prevoženih? :klicaj: odgovor prodajalca: po želji :kva2:  :OK:  " ....

 

Tako da ko ji šlivi te šmuglarje ...

Objavljeno

Ja poglej izjavo (malo za hec, malo za res bo sigurno napisal citirani duce vsem motosvetovcem dobro znani in priznani import & export strokovnjak za  dvokolesa) :

 

Duce:   " ... prvo vprašanje za oglas, ki ga postavi kupec je: koliko ima prevoženih? :klicaj: odgovor prodajalca: po želji :kva2:  :OK:  " ....

 

Tako da ko ji šlivi te šmuglarje ...

Ja je žalostno... Realne kilometre ima hudičevo malo motorjev...

Objavljeno

Jaz sem brez zadržkov kupil ss motor s 50k km. Pa ga ne mislim imeti eno sezono. Seveda redno servisiran in z vsemi dokazili. 

Problem je, ker bi vsi nov motor za max 2000€. Pa še to bi pol zbijali ceno.

Objavljeno

A bi kdo kupil motor z 100 jurji?

Objavljeno

Jaz sem začel z motorjem s 45KM (Yamaha MT03) pa sem prav naredil, če prav so tudi meni eni svetovali, da naj vzamem takoj močnejšo zverino.

MT03 pa je bila idealna za naučit se vozit: zelo odzivna, dovolj hitra in udobna tudi za 550km v enem dnevu pa še lepa za povrh. Super motor za začetnika. Pa celo z njo sem doživel zdrs zadnjega kolesa, ker v začetku nisem znal pravilno dodajati gasa, kaj bi šele bilo, če bi imel pod ritjo 100KM, ki jih ne bi obvladal.. da ne govorim o vožnji v dežju, ki je z motorjem pod 50KM tudi veliko bolj varna - BULLSHIT(verjemi, da bo tudi tebe kdaj ujel dež).

 

Moje skromno mnenje. Pomoje ni tako važno koliko KW ima motor ampak kako jo podaja... recimo meni so dvovaljni motorji veliko bolj "nekulturni" za vozit kot štiri valjni. Enostavno mi ne sede... tako sem kupil moj prvi motor z 72kw in 1000ccm, še nikoli mi ni bilo žal. Vožnja v dežju... si bi pa skoraj upal trdit da se lepše peljat z kako 1000ccm štiri valjno zverino peljat 100KM+ kot pa z kako dvovaljno ali celo enovaljno zadevo... Zgolj moje mnenje...

lp

Objavljeno

Pa si vozil dvovaljnika ali enovaljnika v dežju ali samo nabijaš (bullshit)? Jaz sem oba, ni problemov.

 

Vem tudi to, da si kot začetnik v dežju ne bi želel veliko nervoznih konjev pod ritjo, ker ti zaradi neizkušenosti malo zapestje pobegne, pa imaš sranje na kvadrat, ko konji naenkrat poskočijo.

Objavljeno

kaj te pa moti? meni osebno je nov strom 650 tak, zaresn motor, medtem ko Versys...pa jebenti, zmer manj. Zmer bl plastičn se mi zdi.  Ocenjujem zgolj z očmi de ne bo pomote, in sm precej navijaški do Kawasakija. 

 

 

Kar pa se rablenga tiče....u sloveniji smo geniji. res narod pridnih in poštenih.... :SS:

 

Saj pa je enak prejšnjemu, niso nič bistvenega menjali.

 

Barva se mi je zelo dopadla na vstromu, točno takšna je bila.

 

12-v-strom-suzuki-11.jpg

tu sem malo označil

 

sprednje vilice, lahko bi dalo Upsidedown, malo jaće, sprednji blatnik iz reciklirane plastike?, dimnik, ki ni za nikamor, agregat, ki ga je treba nujno zakriti s plastiko (imajo lep dodatek), zadnja običajna nihajka te v motor, kjer ti en cilinder tolče v jajca, blinkerji...

 

ampak bi se ga pa dalo urediti, lepo popimpati in potem bi mi lahko bil zelo všeč, plus je tudi večje sprednje kolo

 

Ker pa je bil še celo bistveno dražji od versačija, ni bilo nobene dileme.

Objavljeno

A bi kdo kupil motor z 100 jurji?

Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel  tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal :smoke:

Objavljeno

Jaz sem brez zadržkov kupil ss motor s 50k km. Pa ga ne mislim imeti eno sezono. Seveda redno servisiran in z vsemi dokazili.

Problem je, ker bi vsi nov motor za max 2000€. Pa še to bi pol zbijali ceno.

Kupil si ga to ze sam prodal ga pa ne bos ali pa zelo zelo poceni ker imas vec kot 30000km....

Mene je zadnji en klical za moj ktm 950smr ce sem ze menjal bate in gred pri 27200km....ocitno se pri 30000 voznja konca ker je takrt vse hin;$

Objavljeno

Ma s temi km-ji se eni prevec obremenjujejo. Sm mislu da bom prodal 125 pa sm se oslodu da ne ker je usem 25k km prevec zs 2 leti star motor. Jo bom meu pa ko bo slabo vreme al pa kam blizu skocit kr ne pije nic. :D

Objavljeno

Saj pa je enak prejšnjemu, niso nič bistvenega menjali.

 

Barva se mi je zelo dopadla na vstromu, točno takšna je bila.

 

12-v-strom-suzuki-11.jpg

tu sem malo označil

 

sprednje vilice, lahko bi dalo Upsidedown, malo jaće, sprednji blatnik iz reciklirane plastike?, dimnik, ki ni za nikamor, agregat, ki ga je treba nujno zakriti s plastiko (imajo lep dodatek), zadnja običajna nihajka te v motor, kjer ti en cilinder tolče v jajca, blinkerji...

 

ampak bi se ga pa dalo urediti, lepo popimpati in potem bi mi lahko bil zelo všeč, plus je tudi večje sprednje kolo

 

Ker pa je bil še celo bistveno dražji od versačija, ni bilo nobene dileme.

 

Lepo s to razložu, in ja, bug spoiler je nujno kupt obema 650kama SVju in Stromu. Kar pa se cene tiče, so ju pa zdaj skor izenačli, al se mi samo zdi na prvi pogled. Nism se spuščal u detajle.  

 

A bi kdo kupil motor z 100 jurji?

 

 

Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel  tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal :smoke:

 

 

Torej si čist tipičn slovencl. Na DInovo vprašanje si namreč odgovoru, ne, uzel bi ga zastojn.

 

 100 000 je neka psiho meja, ki jo brez predsodkov na trgu prežvijo samo GoldWingi, pa BMWji, če jih majo naštepane na hitro. A bi kupil tak motor? verjetno od znanga kupca, za pravo ceno. 

Objavljeno (popravljeno)

Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel  tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal :smoke:

Nema šenkanja :P še vedno bo vsaj 4000€ vredn 

 

je pa možno da ga bom naslednje leto zamenjal za ...........ta nouga SXa......sam zarad kuferčku al pa tut ne hm...

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Kupil si ga to ze sam prodal ga pa ne bos ali pa zelo zelo poceni ker imas vec kot 30000km....

Ko ga bom jaz prodajal, bo vreden glih za ene par pirov, pa še takrat se bo verjetno kdo vtaknil v te kilometre :D

Objavljeno

Pa si vozil dvovaljnika ali enovaljnika v dežju ali samo nabijaš (bullshit)? Jaz sem oba, ni problemov.

 

Vem tudi to, da si kot začetnik v dežju ne bi želel veliko nervoznih konjev pod ritjo, ker ti zaradi neizkušenosti malo zapestje pobegne, pa imaš sranje na kvadrat, ko konji naenkrat poskočijo.

 

Se opravičujem če sem koga užalil... Sem mnejnja da štirivaljni motor veliko lepše teče in manj možnosti da konji "kar na enkrat poskočijo" kot pri kakem enovaljnem ali dvovaljnem motorju... Tako Aprilia pegaso strada 650, Transalpka 700 kot tudi ER650, nobeden od teh (spet samo moje mnenje) ni tako lepo tekel kot nap. CBF-ka. V dežju sem pa vozil samo Aprilio in Transalpko... tako da čist neki za brez veze ne blebetam... Če pa nimaš spucan po podstrešju ti pa tako začetniku kot izkušenemu motoristu ne pomaga noben manj močan motor, da se nebi stresu pa naj bo dež ali suho... Kupi si naj takega, katerega si lahko privošči, vzdržuje, mu je ravnoprav velik, se mu smeji na njem in mu je všeč... pa pamet v roke...s tem sem pa tud zaključil, da ne bo še kak užaljen...

Srečno vožnjo...

Objavljeno

Lepo s to razložu, in ja, bug spoiler je nujno kupt obema 650kama SVju in Stromu. Kar pa se cene tiče, so ju pa zdaj skor izenačli, al se mi samo zdi na prvi pogled. Nism se spuščal u detajle.  

 

 

 

 

 

Torej si čist tipičn slovencl. Na DInovo vprašanje si namreč odgovoru, ne, uzel bi ga zastojn.

 

 100 000 je neka psiho meja, ki jo brez predsodkov na trgu prežvijo samo GoldWingi, pa BMWji, če jih majo naštepane na hitro. A bi kupil tak motor? verjetno od znanga kupca, za pravo ceno. 

No je Dami34 nekje sam napisu če ga naw mogu prodat ga men šenka :P

Drugače pa ima zaradi mene motor komot 100+ jurjev kilometraže za sabo in tazga takoj vzamem če pridemo s ceno skupi in pa tudi če je bil vsaj kokr tok vzdrževan oz servisiran. V tistem momentu, če ga dobim za dobro ceno bi še nekaj evrčkov vložu v njega (praktično celga spedenal v nulo) in se nekaj let še vozu z njim.  Pri men je tak, zvozm do konca pol pa podarim (za simbolično ceno prepisa), ker se mi ne da ukvarjat z raznimi švercarji.

Objavljeno (popravljeno)

No je Dami34 nekje sam napisu če ga naw mogu prodat ga men šenka :P

Drugače pa ima zaradi mene motor komot 100+ jurjev kilometraže za sabo in tazga takoj vzamem če pridemo s ceno skupi in pa tudi če je bil vsaj kokr tok vzdrževan oz servisiran. V tistem momentu, če ga dobim za dobro ceno bi še nekaj evrčkov vložu v njega (praktično celga spedenal v nulo) in se nekaj let še vozu z njim.  Pri men je tak, zvozm do konca pol pa podarim (za simbolično ceno prepisa), ker se mi ne da ukvarjat z raznimi švercarji.

 

No, če se vrnemo k temi - danes sem odvozil prvi dve uri v AŠ in sicer na Suzukiju 600 GSR in moram priznat, da sem nad motorjem (in sabo :yes:  ) zelo pozitivno presenečen (pa tudi vsem bodočim motoristom zelo priporočam g. Rutar Rudi-ja iz ZŠAM Celje). Sprva sem parkrat speljal in ustavil, nato parkrat naredil krog, nato sam vozil cca. 10 minut po poligonu (na Ljubečni), potem še 10 minut z inštrukterjem za menoj (z avtom) in potem "via cesta" cca. 1,5h.

 

Sam motor je kljub teži 210kg in skoraj 100 konjem lepo vodljiv, zelo si mi dopade tudi mehka sklopka (speljevanja se zelo hitro navadiš), dolge prestave in (vsaj po mojem feelingu) mehak menjalnik (pa ima motor že 150.000 km prevoženih). Se pa upor vetra pri cca. 90 km/h že kar lepo čuti, tako da si ne predstavljam (čeprav gre baje do 220 km/h) da bi se z njim dlje časa vozil po AC ipd. (tako da me še vedno vleče k motorjem z boljšo vetrno zaščito).

 

Ko bom odvozil še nekaj voženj, bom seveda še lažje vedel kaj me moti oz. kaj bi si pri svojem motorju zelo želel, bi pa že zdaj obstoječe in bivše lastnike Versysov in V-Stromov povprašal kako je z dolžino prestav in mehkobo menjalnika (torej za udobno speljevanje, prestavljanje gor in dol ter vožnjo z vsako od njih v daljšem razponu)?

 

LP

Popravljeno . Popravil ringo5
Objavljeno (popravljeno)

No, če se vrnemo k temi - danes sem odvozil prvi dve uri v AŠ in sicer na Suzukiju 600 GSR in moram priznat, da sem nad motorjem (in sabo :yes:  ) zelo pozitivno presenečen (pa tudi vsem bodočim motoristom zelo priporočam g. Rutar Rudi-ja iz ZŠAM Celje). Sprva sem parkrat speljal in ustavil, nato parkrat naredil krog, nato sam vozil cca. 10 minut po poligonu (na Ljubečni), potem še 10 minut z inštrukterjem za menoj (z avtom) in potem "via cesta" cca. 1,5h.

 

Sam motor je kljub teži 210kg in skoraj 100 konjem lepo vodljiv, zelo si mi dopade tudi mehka sklopka (speljevanja se zelo hitro navadiš), dolge prestave in (vsaj po mojem feelingu) mehak menjalnik (pa ima motor že 150.000 km prevoženih). Se pa upor vetra pri cca. 90 km/h že kar lepo čuti, tako da si ne predstavljam (čeprav gre baje do 220 km/h) da bi se z njim dlje časa vozil po AC ipd. (tako da me še vedno vleče k motorjem z boljšo vetrno zaščito).

 

Ko bom odvozil še nekaj voženj, bom seveda še lažje vedel kaj me moti oz. kaj bi si pri svojem motorju zelo želel, bi pa že zdaj obstoječe in bivše lastnike Versysov, V-Stromov in Transalpov povprašal kako je kaj z dolžino prestav in mehkobo menjalnika (torej za udobno speljevanje, prestavljanje gor in dol ter vožnjo z vsako od njih v daljšem razponu)?

 

LP

 Naj moderator to zbriše...sem hotel urediti pa sem si sam odgovoril :bum:

Popravljeno . Popravil ringo5

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!