Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Pa še najbolj očitno: nikar ne porabi vse do zadnjega € za rabljen motor! Morda boš rabil še kakšen kos opreme (obleke), sploh pa je priporočljivo rabljen motor takoj vsaj osnovno poservisirat (olje, filter, pregled, morda gume,...), pa da ne boš rekel, da ni denarja. ;)

Objavljeno

Enovaljni GS 650 je bolj "ženski" motor...ni slab ampak majhen je, različica DAKAR je morda malce višja z boljšim vzmetenjem...se mi zdi, točno ne vem na pamet. Več motorja za podobno ceno se dobi pri Transalpki ali Stromu po moje. V praksi so omenjeni motocikli za odtenek zmoglivejši od XTjke, položaj na teh endurah je pa bolj ali manj na vseh podoben.

 

Sam trenutno kolebam med dvemi velikimi enduri...Super Tenere in GS 1200, ker med vmesnimi ni neke izbire ter po ceni so blizu velikim in če me prime, bom porabil dvakrat več keša, kot sem nameraval zapraviti za motor.

Varadero in veliki Strom sem odpisal, ker sta kar požrešna, težka in nasplošno v primerjavi z TDM ne nudita veliko več.

GS 1200 bi dobil po ugodnejši ceni, morda leto ali dve starejšega od ST in več jih je na izbiro. Super Tenerejk je malo in tudi rabljene kar držijo ceno me pa le vleče k Yamahi. Malo se bojim teh BMW servisov in nadomestnih delov, ker menda znajo kar olajšati denarnico. Pri Yamahah sem sam menjal olje, filtre, zav. ploščice in me zanima, če je tudi pri BMW to tako enostavno ali se BMW bolj "spodobi" peljati na uradni servis predvsem dokler drži še neko ceno, ker to niso ravno poceni motorji pa še s kup elektronike?

Saj vem, da je malo trapasto kupiti tak motor, katerega potem ne bi skladno servisiral, po drugi strani imam pa slabe izkušnje z vsemi uradnimi serviserji. Če bi dobil Super Tenerejko za tako ceno, kot se dobijo GSi ne bi bilo dvomov. Še najbolje bi bilo, da bi prišla na trg nova TDMka ali vmesna Tenerejka, ki bi bila tudi po ceni enaka par let rabljenim velikim enduram ker kardana in toliko elektronike niti ne rabim. So pa zaenkrat vse to le sanjarjenja, odvisno, koliko časa bom zdržal brez motorja... :unsure:

Objavljeno

 

 

Sam trenutno kolebam med dvemi velikimi enduri...Super Tenere in GS 1200, ker med vmesnimi ni neke izbire

 

No, imaš na primer tudi Triumph Tiger Explorer 1200. :D Aja ne, ker firmi ni za zaupat. :P

Objavljeno

"vmesna" zadeva je tudi gs 800. Ali pa tiger 800.

Hmm..drugace pa je na vseh teh novih zadevah velik elektronike..

Objavljeno

Triumpha sem odpisal, ne bi preveč o razlogih s katerimi se nekateri ne bi strinjali, ampak mi tudi enostavno ni všeč...ne poraba, ne zvok motorja ne splošni vtis o kakovosti izdelave...gledal sem Tigra 800, drugih modelov ne poznam toliko, pa še neke izbire ni na trgu rabljenih. BMW 1.2 GS je trenutno v prednosti ravno zaradi največje izbire rabljenih, se jih kar precej prodaja po relativno "normalnih" cenah. Yamahe, ST in Tenere sem gledal tudi po italijanskih oglasih kjer jih je več na izbiro ampak pravi motor za pravo ceno gre takoj, večina jih naslednji dan ni več v oglasu kar pomeni, da se takoj prodajo. Npr., ST z vsemi kovčki je nekdo prodajal za 7200€...zvečer je bila še v oglasu naslednji dan zjutraj je ni bilo več. Mogoče bi moral navezati stik s kakšnim uvoznikom, da bi mi kakšen tak motor hitro priskrbel, ker sam nimam časa niti dovolj znanja italijanščine . Drugače se pa tudi pri nas za okrog 8000€ dobi še kar dobrega GSa...verjetno jih sedaj kar menjajo, ko je na trgu nov model z vodnim hlajenjem.

Objavljeno

Dvovaljca GS-a dobiš že za 4.5oo€ lepega in ohranjenega in ti ga priporočam  je veliko boljši kot enovaljc tako po vibracijah kot po agregatu...itd...

 

Kje? :) Teh 4.500 € je verjetno bolj izjema kot pravilo? Na avtonetu ni ravno veliko primerkov, pa še tisti so bistveno dražji? Seveda, če bo le opcija, se tudi sam nagibam k temu motorju, saj kot sem napisal, sem se na njem res dobro počutil. Je pa tudi res, da bom moral poskusiti še ostale konkurente ...

 

 

Če ne misliš zapustit asfalta,potem enovaljnike kar pozabi.Kawa Versys,Suzi Strom so kar univerzalni in spodobni mopedi.

seveda pa ti mora bit zadeva tudi všeč.Ti kar prebrskaj po internetnih katalogih,poglej cene,mnenja,pred moto bari vidiš zadeve v živo..

Naredi ožji izbor,napraskaj evriče..izbira je kar velika.

Karkoli boš vzel vozi po pameti 

LP

 

Ja saj na začetku se bom držal asfalta, saj ne čutim nobene potrebe po čem drugem. Kot začetniku mi je dovolj vznemerljiva vsaka cesta. Kaj bo kasneje pa se pustimo presenetiti. Versys mi je zelo simpatičen motor, medtem ko se mi zdi V-strom ogormen :) Če bo le opcija bom probal oba in bo potem verjetno lažja odločitev. Je pa tudi res, da V-stroma 650 nisem zasledil z ABS, Versys pa se kak najde tudi s tem.

 

Hej "drekac"...

Zacenjas, se ucis. Izbira med staro transalko in starim 650 gs je najbrz prava. S tem dvem se da cist fino peljat. Predvsem pa ne bos omejen na asfalt. Vem da si rekel da se bos samo po asfaltu vozil vendar je skoda se omejevat. S kakim starejsim 650 gs in abs-om se da povsod zlo fajn in varno vozit. Da se ga dobit za male pare, ko pa ti bo premalo prodas in kupis tisocaka ;-)

Vibracije? Nekaj jih je ampak ni panike. Poleg tega so to motorcki ki ne "razpadejo" ko padejo po tleh.

Go for it. In lasten motor da vec veselja kot sposojen.

 

No gledal sem predvsem novo Transalpko, zaradi možnosti ABS-a. Stari GS-i to opcijo ponujajo. Edino ta enovaljnik me malo bega. Eni pravijo da je to minus tega motorja, drugi spet, da se naj na to ne oziram ... :hmm:

 

Pa še najbolj očitno: nikar ne porabi vse do zadnjega € za rabljen motor! Morda boš rabil še kakšen kos opreme (obleke), sploh pa je priporočljivo rabljen motor takoj vsaj osnovno poservisirat (olje, filter, pregled, morda gume,.. .), pa da ne boš rekel, da ni denarja. ;)

 

Za opremo je že poskrbljeno, brez skrbi. Definitivno ne bom zapravil zadnjih € za motor, na to gledam kot luksuz, ki si ga lahko privoščim, ne želim pa da trpi karkoli drugega zaradi tega ... Tudi tistih 3.500€, kjer sem si postavil mejo, je okvirna. Nekako se mi zdi to dovolj za prvi motor? Seveda 500 +/-, pa verjetno še kaj več, če me kdo prepriča v nasprotno :)

 

 

Dobil sem občutek, da mi odsvetujete Versysa, pa tudi Transalp ne omenjate kaj preveč? Je to res toliko manj primerno do GS-a? Na pogled mi je Versys celo prijaznejši za začetnika kot GS? Glede na cene in ponudbo sem bil že nekako najbolj na strani Versysa ...

Objavljeno

Jaz sem imel Versysa, z njim naredil 50 kkm in nimam slabe besede zanj. Priporočam za prvi motor.

Objavljeno

No pred 4imi leti sem bil na istem mestu kot si zdaj ti. Jst sem se takrat odlocil za v-stroma 650 in moram rect da je odlicna izbira. Se danes ga vozim in nimam niti ene pripombe glede motorja,sam reden servis pa gas.Na oko izgleda storast in velik,v resnici pa zelo vodljiv in okreten... tko da je za razmislt...

Objavljeno

No, da še jaz malo obudim svoje prispevke v tej temi....v avtošoli pridno vozim in 23.07. imam izpit. Vozil sem tudi že v dežju pa po precej umazani cesti (pesek) in s pametjo v glavi se da lepo peljati tudi v takšnih pogojih (skratka imam občutek, da mi gre kar v redu, le toliko je enih detajlov, ko voziš za gledat (od omejitev, znakov, oznak na cesti, pa leve-desne, mrtve kote.....), da se moram tu še malo "sprufati" (ko prideš kot voznik z 20-letnim avto stažem si prepričan, da že tako vse veš in znaš - pa ni čisto tako :) ).

 

Moram pa povedati, da sem imel možnost pri različnih vožnjah voziti kar 3 motorje in sicer Suzukija GSR600, Yamaho XY6 in Hondo CBF500 (vsi trije naked). Prva dva sta 4-valjna in tretji 2-valjni. Odkrito povem, da je med vožnjo omenjenih 4-valjnikov in 2-valjnika (po mojih občutkih) takšna razlika kot dan in noč (elastičnost in kultiviranost motorja, cukanje 2-valjnika pri majhnem plinu v 2. prestavi ipd.), da sem se že skoraj za 100% odločil, da bom v štartu  šel v nakup 4-valjnika, vendar pa ne naked variant, ker veter se pa na le-teh (npr. ko sva šla na AC) precej čuti in si ne znam predstavljati, da bi se dlje časa vozil po AC pri 130 km/h.

 

Tako sem se malo zagrel za 600-650 ccm Yamahe XY6 Diversion, Honde CBF600 SA, Suzuki Bandit 650.....ki že imajo vetrni ščit, vidim pa na spletu, da se da nanje namestiti tudi višje (npr. Kappino) steklo.

 

Se mi je pa zadopadla še ena stvar pri Suzukiju GSR - le-ta ima na števcu tudi digitalni prikaz prestav (v kateri imaš) kar je precej uporabna zadeva. Kolikor sem gledal dosedaj še nisem našel drugega motorja, ki bi bil v zg. okvirih in bi to tudi imel (imajo ponavadi zgolj zeleno N lučko za nevtralen položaj). Mi lahko kdo pove, če še ima kateri kaj podobnega - tudi kakšnega uporabnega nasveta glede nakupa se ne bom otepal.

 

Pa še eno vprašanje - malo tudi gledam po avtonetu in če prav razumem motorja nase ne moreš registrirati dokler nimaš izpita (če bi se kaj pametnega prikazalo prej)? Inštruktor mi je svetoval, da iščem motorje nekje do 20-25 jurjev km, slovenske, po možnosti od starejših lastnikov (nekaj takšnih se tudi najde) - kaj pa priporočate vi?

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

Nisi povedal kak je financni vlozek. Kolk se mislis stegnt? Kaj ti je vsec? Avtocesta je itak sam v nujnih primerih za motor. Ker zakaj bi ga sploh imel potem? Kar se tice cukanja dvovaljnika..ni tako hudo. Nekje ga niti ne cutis. Kak versys ali nc 700 x?

Drugace pa tisto s kilometri je samo v teoriji. Je se tok drugih pomembnih stvari...vecina opisanih nekje na motosvetu

Drugace pa motor kupis. Registriras pa ko mas izpit

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Zdravo,

 

budget je nekje do 5 jurjev (seveda pa rajši manj). Gledal sem Yamahe XY6 Diversiona za okoli 4 jurje na netu, drugo še niti ne.

 

Moj glavni cilj je vožnja po regionalkah (po možnosti manj prometnih kot npr. čez Gorjance proti Kočevju, Črnomlju, čez Koroško pa po naši štajerski ipd.), AC samo če res nujno.

 

Glede 2-valjnikov - sodim samo po izkušnji s CBF500 (ta je bila bistveno manj kultivirana kot XY6 in GSR600 - sem se je pa po 10 minutah tudi navadil seveda). Z Versysi, V-Stromi, Transalpi ipd. (še) nimam izkušenj....

 

Glede na to, da je 23.07. tako blizu, bom najbrž počakal na izpit (seveda upam, da naredim) in potem šel v shopping...

Objavljeno

Jaz bi se defenitivno zapodil v Yamaho FZ6(bi ga tudi imel, vendar imam A2 izpit). Cena je precej manjša, in ti tako lahko ostane nekaj tudi za opremo ter servis/pnevmatike. Oprema pa tudi nanese blizu tisočaka, kar ni malo.. Je za premislit ter motor za pogledat.

Objavljeno

Jaz bi se defenitivno zapodil v Yamaho FZ6(bi ga tudi imel, vendar imam A2 izpit). Cena je precej manjša, in ti tako lahko ostane nekaj tudi za opremo ter servis/pnevmatike. Oprema pa tudi nanese blizu tisočaka, kar ni malo.. Je za premislit ter motor za pogledat.

 

Zdravo,

 

hvala za odg. - tudi Fazerce sem malo že gledal......pa sem mi XY6 Diversion bolj dopade (no, bo treba iti kam stestirat, če se bo dalo).

 

Opremo (oblačila in obutev) pa že imam vso, ker v njej tudi vozim.

 

LP

Objavljeno

Fazerce sem imel 3. Je odličen motor za malo denarja. Tudi občutek na njem je odličen. Diversion je pa bolj manjši, hitro ga boš prerastel, zdi se mi tudi podhranjen. Za ceno dobre Div. dobiš dobro fazerco+opremo...za premislit...

Objavljeno

Kakšne so pa kaj hibe Fazerce (mislim napakice, ki se pojavljajo - če se). Pri XY6 vem, da se dogaja, da hladni motorji včasih ugašajo (oz. obrati padejo) - sva z inštruktorjem tudi na eni vožnji imela ta problem in so potem na servisu oberate (ki so padli na pod 1000) dvignili na 1050 in je bilo ok.

 

Nekje se mi zdi, da sem bral tudi nekaj o napakah (čez čas) pri fazercah pa ne vem točno kje....

 

Lp

Objavljeno

Jaz nisem imel nobenih težav z fazercami. Kupil sem rebljene lepo vzdrževane is so delale kot švicarska ura.

Objavljeno

Fz8-n dela ko sus, nobenga problema :D

Objavljeno

fazerice ni sans da bi imela kasno tezavo, konec koncev je to motor vrhunske japonske izdelave. na servis lahko kar pozabis, to se na crpalko ni potreba vozit, to sam vzges in se peljes. to ni kot kak evropski motor katerega nakup lahko primerjamo edino s prostovoljnim skokom v greznico.

Objavljeno

Cika..a pol se kej umijes k s fure prides? Ne se tok sekirat no ;-)

Objavljeno

Cika..a pol se kej umijes k s fure prides? Ne se tok sekirat no ;-)

ah neeee, kje :P

se ne sekiram to me res zabava :D :D :D

Objavljeno (popravljeno)

Sej ne da fazerca nima slabih lastnosti. Nima jih v zvezi z vzdrževanjem.  Agregat je preverjen v nulo, sej je že precej star. Nisem prepričan ampak se ta agregat prvič pojavi v Tundercat izvedbi okoli leta "95. Samo v fazerci je uporabljen 10 let, potem še v diversion od leta 2010. Tako da cika ne mores se pritoževat...

Ima pa fazerca do letnika od 2004 do  2007 slabe lastnosti:

Zadnja nihajka kovinska in se ob ostrejši vožnji rada zvija+zadnja  vzmet premehka.

Slabo podajanje moči do 7000 obratov, nad tem območjem se motorju "strga" in gre ko strela. Ta težava je zelo izrazita če se vozita 2, ker motor nima dovolj navora v niskih obratih. Previsoko postavljene stopalke za noge. Preozko krmilo(to je bolj moj osebni okus).

Modeli po letu 2007 oznaka S2 ima že aluminiasto roko, ter nadgrajen 32-bitni računalnik, za lepše podajanje moči v nizkih obratih.

 

Kot paket pa dobiš za 3500-4000 eur preverjen Odličen motor za "povoprečnega" motorista! Lahko greš na pisto, ali na daljši izlet.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Kakšne so pa kaj hibe Fazerce (mislim napakice, ki se pojavljajo - če se). Pri XY6 vem, da se dogaja, da hladni motorji včasih ugašajo (oz. obrati padejo) - sva z inštruktorjem tudi na eni vožnji imela ta problem in so potem na servisu oberate (ki so padli na pod 1000) dvignili na 1050 in je bilo ok.

 

Nekje se mi zdi, da sem bral tudi nekaj o napakah (čez čas) pri fazercah pa ne vem točno kje....

 

Lp

Ringo, vse dobro na izpitu! Pri samem nakupu pa velja ZLATO pravilo; Ne hiti! Vzemi si čas. Če imaš priliko sprobat kakšen motor to pod nujno stori. Pri samem nakupu vzami seboj nekoga, ki se res spozna na motorje. Ne pozabi na dobro opremo! Kupi si čim boljšo čelado.

Pri Fazer-ci res nimaškaj za izgubit. Glede na to, da imaš tudi izkušnje v prometu in morebiti močno fedro med desno pestjo in compom v glavi, (predvidevam), lahko vržeš oko tudi na kaj močnejšega. Tavelika Fazer-ca 1000 bi bila idealna. 

Objavljeno

fazerice ni sans da bi imela kasno tezavo, konec koncev je to motor vrhunske japonske izdelave. na servis lahko kar pozabis, to se na crpalko ni potreba vozit, to sam vzges in se peljes. to ni kot kak evropski motor katerega nakup lahko primerjamo edino s prostovoljnim skokom v greznico.

Cika sorry ampak ne morem drugače. Kdaj si na zadnje :pos::whistle:  :blush:  :004

Objavljeno

ah neeee, kje :P

se ne sekiram to me res zabava :D :D :D

Mene pa zabava, da je danes za nakup motorja potrebna že prava disertacija. Toliko enega kompliciranja, spraševanja, dvomov..bodočih lastnikov, da  tema iz svetovalne prestopa že v smešno-absurdno.

Peesda.....vsi neki Rossiji.......pri Yamahi se zvija geštel. Suzuki crkava, Kawasaki nikamor ne gre, Honda..ja ja, Honda...a požre več kot Suzuki??..ah, pol pa ne. Evropejce? Ah ne, Lej, kakšni so Fiati, pol nej pa kupim nekaj iz Italije..aja..a Angleži tud motorje delajo?  Praviš, da piha...a bejž bejž...a pol moram pa obvezno zaprto čelado.......Mater vola..kupte WW Golf.

 

Madona..a res nihče več ne zna kupit tisto, kar mu je všeč in kar si lahko privošči. Crkuje pa itak vse. 

 

Hawg...govoril sem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!