Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Sej ne da fazerca nima slabih lastnosti. Nima jih v zvezi z vzdrževanjem.  Agregat je preverjen v nulo, sej je že precej star. Nisem prepričan ampak se ta agregat prvič pojavi v Tundercat izvedbi okoli leta "95. Samo v fazerci je uporabljen 10 let, potem še v diversion od leta 2010. Tako da cika ne mores se pritoževat...

Ima pa fazerca do letnika od 2004 do  2007 slabe lastnosti:

Zadnja nihajka kovinska in se ob ostrejši vožnji rada zvija+zadnja  vzmet premehka.

Slabo podajanje moči do 7000 obratov, nad tem območjem se motorju "strga" in gre ko strela. Ta težava je zelo izrazita če se vozita 2, ker motor nima dovolj navora v niskih obratih. Previsoko postavljene stopalke za noge. Preozko krmilo(to je bolj moj osebni okus).

Modeli po letu 2007 oznaka S2 ima že aluminiasto roko, ter nadgrajen 32-bitni računalnik, za lepše podajanje moči v nizkih obratih.

 

Kot paket pa dobiš za 3500-4000 eur preverjen Odličen motor za "povoprečnega" motorista! Lahko greš na pisto, ali na daljši izlet.

evo to je lep odgovor! realno kaj je dobro, kaj je slabo. zelo malo ljudi na tem moto svetu je sposobnih podat tak dober odgovor!

 

rocky meni neč ne manjka, ti samo mojega zafrkavanja ne razumeš.

Objavljeno

lep pozdrav vsem skupaj

odlocil sem se da je cas za moj prvi resni motor

dost mam sestk pa skuterjev in takih frcotov

pa me zanima, kaj se splaca kupit trenutno

nekaj sem gledal po interwebu, sam mislim da se ne vem dovolj da bi lahko sam prisel do kaksnega dobrega zakljucka

iscem nekaj spodobno mocnega ter nekje v okviru 4k-4.5k€

najbolj se mi dopadejo bobber motorji, sam me mal skrbi kako je kaj to udobno :D

ne bi rad da lezim cez tank sam da balanco dosezem (velik sem 180cm)

ce ne bi ratal bobberja, bi pa chopperja, pa tud kaksen lep naked pride v postev

pa tudi ce se sploh splaca kupit bobberja, al je vec problemov z njimi kot koristi

 

na avtonetu sem videl neko hondo vt 600 "bobberja" sam sploh ne vem al je ok al ne :(

imam enega znanca ki tudi sam predeluje in izdeluje motorje in tricikle, tko da nekega tehnika za ogled bi ze lahko uzel s sabo, sam bi rad prej dobil neko dobro opcijo prek interneta , ne da gremo 10 motorjev prej pogledat ko dobimo nek pametnega

 

rad bi nek udoben motor za se prevazat tko 50-100km na dan/vsak drug dan in po moznosti tud kaksno daljso turo ce bo cas dovoljeval

v prvi vrsti pa je to vsakodnevno prevazanje in pa izgled

Objavljeno (popravljeno)

Poskusi gledati tudi kakšen caferacer. Triumph ima kar precej izbire. Tudi Motoguzzi v7 je zanimiv. Bobber je ponavadi brez zadnje vzmeti. Dobrega boš v Slo teško našel. Če ga pa boš pa mislim, da 4-5k ne bo dovolj.

Recimo:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8558889

 Sicer presega tovoj budget, ampak imaš vse- Zelooo hud izgled, dobre vozne lastnosti. Brez težave narediš 50-100 km. Pa ziher boš izstopal iz poplave "japoncev" !

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

najbolj se mi dopadejo bobber motorji,

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

tista yamaha  :wub:

sam, cena je mal visoka  :unsure:

bi blo treba se nek cajta sparat, letos sigurno ne bi blo nic s tem

sam mi je pa res padla u uc, lahk da se bom prepricu da je vredno pocakat :D

 

bel ku gledam bel jo hocem xD

Popravljeno . Popravil fishy
Objavljeno (popravljeno)

Sej ne da fazerca nima slabih lastnosti. Nima jih v zvezi z vzdrževanjem.  Agregat je preverjen v nulo, sej je že precej star. Nisem prepričan ampak se ta agregat prvič pojavi v Tundercat izvedbi okoli leta "95. Samo v fazerci je uporabljen 10 let, potem še v diversion od leta 2010. Tako da cika ne mores se pritoževat...

Ima pa fazerca do letnika od 2004 do  2007 slabe lastnosti:

Zadnja nihajka kovinska in se ob ostrejši vožnji rada zvija+zadnja  vzmet premehka.

Slabo podajanje moči do 7000 obratov, nad tem območjem se motorju "strga" in gre ko strela. Ta težava je zelo izrazita če se vozita 2, ker motor nima dovolj navora v niskih obratih. Previsoko postavljene stopalke za noge. Preozko krmilo(to je bolj moj osebni okus).

Modeli po letu 2007 oznaka S2 ima že aluminiasto roko, ter nadgrajen 32-bitni računalnik, za lepše podajanje moči v nizkih obratih.

 

Kot paket pa dobiš za 3500-4000 eur preverjen Odličen motor za "povoprečnega" motorista! Lahko greš na pisto, ali na daljši izlet.

 

 

Vsak avto ima kakšno hibo in verjamem, da je tako tudi pri motorjih. Eni imajo večje hibe, drugi samo hibice - zato sem pa tudi vprašal.

 

Vsaka čast Skalarju36, saj je podal odgovor kot sem ga iskal. Se mi pa XY6 Diversion vseeno malo bolj dopade, saj deluje bolj poln, masiven, medtem ko deluje Fazerca "suhcata" (pač stvar okusa seveda).

 

No, vseeno hvala za info vsem skupaj.

 

LP

Popravljeno . Popravil ringo5
Objavljeno

Vsak avto ima kakšno hibo in verjamem, da je tako tudi pri motorjih. Eni imajo večje hibe, drugi samo hibice - zato sem pa tudi vprašal.

 

Vsaka čast Skalarju36, saj je podal odgovor kot sem ga iskal. Se mi pa XY6 Diversion vseeno malo bolj dopade, saj deluje bolj poln, masiven, medtem ko deluje Fazerca "suhcata" (pač stvar okusa seveda).

 

No, vseeno hvala za info vsem skupaj.

 

LP

XJ6 diversion, je multiuporaben strojček, ki je za razliko od fazerce nekoliko novejši razvoj, ima malo porabo, vleče iz nule in konstantno. Vsekakor priporočam.

Objavljeno (popravljeno)

ringo5, dne 14 Jul 2014 - 11:01, pravi:

 

Se mi pa XY6 Diversion vseeno malo bolj dopade, saj deluje bolj poln, masiven, medtem ko deluje Fazerca "suhcata" (pač stvar okusa seveda).

 

No, vseeno hvala za info vsem skupaj.

 

LP

 

Tukaj se pa motiš,(brez zamere) če ta dva motorja zapelješ bok ob bok, je fazer precej več motorja. Že zadnja pnevmatika ima pri Fazer 180, pri diever. pa 160. Tudi sedež je na fazerci precej večji. Je pa popolnoma res kar je napisal DAMI34. Tako da srečno pri nakupu.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

 

ringo5, dne 14 Jul 2014 - 11:01, pravi:

 

Se mi pa XY6 Diversion vseeno malo bolj dopade, saj deluje bolj poln, masiven, medtem ko deluje Fazerca "suhcata" (pač stvar okusa seveda).

 

No, vseeno hvala za info vsem skupaj.

 

LP

 

Tukaj se pa motiš,(brez zamere) če ta dva motorja zapelješ bok ob bok, je fazer precej več motorja. Že zadnja pnevmatika ima pri Fazer 180, pri diever. pa 160. Tudi sedež je na fazerci precej večji. Je pa popolnoma res kar je napisal DAMI34. Tako da srečno pri nakupu.

 

Sedeža sta tam-tam po velikosti, udobje - razdalja do tačk je več al manj isto. Razlika je res v širini gume, je pa vzmetenje pri obeh bolj "ubogo". Govorim za polno otovorjen moped. Če pri XJ6 zamenjaš ror dobiš pravo malo zverinico, in se ji karakter ful spremeni, drugače deluje zamorjeno. 

Edina resna razlika, ki jo jaz vidim med obema je: fazer je bolj športen, ga moraš navijat in spodaj bolj mrtev.

Xj6 pa malce bolj uglajen, ki mu zmanjka v špici. 

Objavljeno

Ha ha, ta mi je dobra: fazerca do 2007 ima kovinsko zadnjo nihajko, kasneje pa aluminiasto... a spada aluminij med plastiko ali med gumo?

Objavljeno

Huh, ja maš prav. Mislil sem železno-jekleno. Od 2007 naprej pa je iz ekstrudiranega aluminija.

Objavljeno

Nekaj je govora fazer vs xj6: sedajle bo kdo komentiral, da sem pač zaplankan in zadnjih več kot 15 let ne vidim čez plot od Yamahe, ko bom napisal, da sem imel vse Fazerje 600 (s poloklepom) , ampak tako je pač naneslo (zaupam tehniki, servisov je dovolj, itd ... ) - in ker je sedaj v garaži še xj6 n lahko če malo pobrskam po spominu naredim neko primerjavo FZ 6 Fazer S2 vs xj 6 n: FZ je za pol številke večji motor in to pride prav predvsem ob vožnji s sopotnico - je pač več prostora. Agregat xj 6 je derivat od močnejše FZ 6: spremenili so odmične gredi in še cel kup stvari, da so ga malo priprli v moči in krivuljo navora popeglali  ... Je pa kot že napisano xj 6 pravi multipraktik in zelo nezahteven za vožnjo in nikoli prežejen bencina.

 

 

post-1569-0-44135900-1405459865_thumb.jpg

post-1569-0-70706600-1405460416_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav! Odločam se za nakup motorja! imam namreč a2 kategorijo in nekako razmišljam med temi! Katerega mi svetujete in zakaj!

 

1. http://www.avto.net/....asp?ID=8520017

 

2.http://www.avto.net/....asp?ID=8522549

 

3.http://www.avto.net/....asp?ID=8664192

 

nekaj informaciji sem že prebral. Najbolj se nagibam k gs 500 ampak se malo bojim ker je zračno hlajen in verjetno ni najbolj primeren za daljše vožnje. Sicer motor je mišljen predvsem z a vožnjo do delovnega mesta in in nazaj(15km na dan) ampak ob fraj vikendu bi mi pasalo da se lahko z boljšo polovico zapeljem tudi na 200km dolgo turco. hvala za vaše odgovore!

Popravljeno . Popravil sportnik007
Objavljeno (popravljeno)

2

 

 

Lep pozdrav! Odločam se za nakup motorja! imam namreč a2 kategorijo in nekako razmišljam med temi! Katerega mi svetujete in zakaj!

 

1. http://www.avto.net/....asp?ID=8520017

 

2.http://www.avto.net/....asp?ID=8522549

 

3.http://www.avto.net/....asp?ID=8664192

 

nekaj informaciji sem že prebral. Najbolj se nagibam k gs 500 ampak se malo bojim ker je zračno hlajen in verjetno ni najbolj primeren za daljše vožnje. Sicer motor je mišljen predvsem z a vožnjo do delovnega mesta in in nazaj(15km na dan) ampak ob fraj vikendu bi mi pasalo da se lahko z boljšo polovico zapeljem tudi na 200km dolgo turco. hvala za vaše odgovore!

 

 

 

Če se pohecamo, je bil tud BMW R1200GS do lani zračno hlajen. Ne boj se. Inžinirji v Hamamatsuju  vedo kaj delajo, in če je GSka lepo ohranjena, bo dobr strojček. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Sej ne da fazerca nima slabih lastnosti. Nima jih v zvezi z vzdrževanjem.  Agregat je preverjen v nulo, sej je že precej star. Nisem prepričan ampak se ta agregat prvič pojavi v Tundercat izvedbi okoli leta "95. Samo v fazerci je uporabljen 10 let, potem še v diversion od leta 2010. Tako da cika ne mores se pritoževat...

Ima pa fazerca do letnika od 2004 do  2007 slabe lastnosti:

Zadnja nihajka kovinska in se ob ostrejši vožnji rada zvija+zadnja  vzmet premehka.

Slabo podajanje moči do 7000 obratov, nad tem območjem se motorju "strga" in gre ko strela. Ta težava je zelo izrazita če se vozita 2, ker motor nima dovolj navora v niskih obratih. Previsoko postavljene stopalke za noge. Preozko krmilo(to je bolj moj osebni okus).

Modeli po letu 2007 oznaka S2 ima že aluminiasto roko, ter nadgrajen 32-bitni računalnik, za lepše podajanje moči v nizkih obratih.

 

Kot paket pa dobiš za 3500-4000 eur preverjen Odličen motor za "povoprečnega" motorista! Lahko greš na pisto, ali na daljši izlet.

 

Drži! nebi se branil malo širšega krmila.... Tok, da imaš dlani na utežeh :)

Objavljeno

Drži! nebi se branil malo širšega krmila.... Tok, da imaš dlani na utežeh :)

si hotu rečt da nimaš dlani na utežeh?

recimo moje k je bolj kar je od krimila :P mam pol ponavadi dlan zelo pri koncu in ni glih nek višek udobja, ampak itak je vse bolj SM :P tko da še ena reč več ni panike. 

 

sicer pa mogoče tudi kaka ebay kitajska zamenjava za fazerico ne bi smela predstavljat prehudih finančnih obremenitev (ker zveneča imena niso ravno poceni), pa tudi mogoče vidiš če ti ustreza in se mogoče potem odločiš za kakšno dražjo varianto. edino pri višanju, je treba pazit, da se ne potem lončki (za lulanje bi reku snecer :P ) ne kam zatikajo.

Objavljeno

2

 

 

 

Če se pohecamo, je bil tud BMW R1200GS do lani zračno hlajen. Ne boj se. Inžinirji v Hamamatsuju  vedo kaj delajo, in če je GSka lepo ohranjena, bo dobr strojček. 

aha se pravi če vzamem gs ne zgrešim nič. a pozna kdo konkretno ta motor??

Objavljeno

si hotu rečt da nimaš dlani na utežeh?

recimo moje k je bolj kar je od krimila :P mam pol ponavadi dlan zelo pri koncu in ni glih nek višek udobja, ampak itak je vse bolj SM :P tko da še ena reč več ni panike. 

 

sicer pa mogoče tudi kaka ebay kitajska zamenjava za fazerico ne bi smela predstavljat prehudih finančnih obremenitev (ker zveneča imena niso ravno poceni), pa tudi mogoče vidiš če ti ustreza in se mogoče potem odločiš za kakšno dražjo varianto. edino pri višanju, je treba pazit, da se ne potem lončki (za lulanje bi reku snecer :P ) ne kam zatikajo.

 

Mal nerodno sem se izrazil....

 

Če dam zdej dlani na uteži, mi sede... točno toliko širšo balanco bi imel :)

Objavljeno

Kolikor sem se jaz pozanimal na uradnem servisu glede širšega krmila na fazerci (hotu sem gor dati od FZ1) so mi rekli, da je treba podaljšat vse zajle, ter cevi za zavore, ter prilagodit nevem kaj še...  Tako da se takrat nisem odločil za menjavo. Bom Zdaj kupil versy-sa, ki ima 84 cm krmilo, tako da bo kr dovolj široko :D

Objavljeno

Zdravo

 

Potrebujem nekaj nasvetov. Svojega GSR 600 sem prodal in sedaj iščem nekaj novega, drugačnega :smoke:

Suzukija sem prodal ker mi je bil prenizek in so me vedno kolena bolela. Torej kaj priporočate za nabavit? Želje: vsaj 1000 kubikov in primeren še za sopotnika. Sam imam v mislih Ducati Hypermotorad, Yamaha FZ1, KTM SM 950, KTM Superduke 990? Lahko pa tudi kaj drugega do 5000 €. Hvala za vse nasvete...

Objavljeno (popravljeno)

Od tega kar si nastel vzemi fZ1, ce se nisi vozil v2. Oz pojdi pred nakupom prej probat.

Popravljeno . Popravil aselak

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!