svobodnaptica01 Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 Kaj pa BMW F800R? Je še švohnej kot GSR. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LadoK Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 Je še švohnej kot GSR. Vem, da ima manj konjev. Vendar kubikaža je večja in se mi zdi udoben. Kako je s temi 2 valjniki...vibracije itd.? Do sedaj sem vozil le 4 valjnika in ne vem kako se obnašata 2 valja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 (popravljeno) Vem, da ima manj konjev. Vendar kubikaža je večja in se mi zdi udoben. Kako je s temi 2 valjniki...vibracije itd.? Do sedaj sem vozil le 4 valjnika in ne vem kako se obnašata 2 valja. Udoben je, sploh za sopotnika zelo. V primerjavi z ostalimi, ki si jih naštel je pa krepko krepko podhranjen. Tudi proti GSRju, sploh vožnja v dvoje ga ubija. Nad 5,5K obratov precej ruka,l čez serpetnine se boš vozil v prvi in predvsem s sklopko. Ma fajn bremze. Vzmetenje se mi je ob vožnji v dvoje zdelo obupno. Je pa res da se lahk 120 čez Logaški drevored pelješ brez problema Uglavnem, za v solo in po mestu luštn, za v dvoje in malo bolj dinamično vožnjo je pa to kar že imaš, boljše. Popravljeno Julij 18, 2014. Popravil svobodnaptica01 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 Lado..smt je super. Tut za dvoje. Ali tuono. Ali pa speed triple..drgac mas pa tut dost konfekcije. Izbire kolikor hoces. Sam ce so te na gsr bolela kolena potem bi bil smt fajn. cikadina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej1975 Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 Pozdravljeni, sam imam Suzukija GS 500 in lahko napišem, da je za vsakodnevno vožno prav Ok motor. Uporabljam ga za vožnjo v službo, cca 35km v eno smer ter tudi za daljše relacije, tako da 300km v enem dnevu ni nikakeršen problem. Namontirano imam prednjo šipo, zadnji kovček ter za en zob večji prednji zobnik, da se malo manj "vrti" na AC. Poraba je na AC okoli 4 litre, na magistralkah pa tam od 3,2 do 3,5 litra. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LadoK Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 Hvala za nasvet. Všeč so mi še spodnji. Mogoče ima kdo kako koristno informacijo? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8623262 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8659403 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8577469 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8659872 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8526930 Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno Julij 18, 2014 Deli Objavljeno Julij 18, 2014 (popravljeno) "Poznam" samo bandita od teh, ker sem se zanimal za nakup, pa mi je italjan-lastnik ponujal na keš za 3300,,ceno je imel cca 3550, potem pa čez par dni sporočil,da že gre v našo državo,da je prodan, no malo kasneje pa zasledil oglas pri nas Pri tisočakih vstromih bodi posebej previden na sklopko,ubistvu košara rada "razpade!",poglej malo o tem tudi v vstrom temi za bolj točne informacije, jaz sem imel tisočaka in sem imel problem s sklopko... Na tvojem mestu bi od teh izbral bandita,sem ga vozil in se mi mnogo bolj dopade kot vstrom... Zdej,ko pa veš za kok ga je priblizno kupil se pa tudi lahko za ceno probaš boljše zmenit haha Popravljeno Julij 18, 2014. Popravil Hytech Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
deyo Objavljeno Julij 20, 2014 Deli Objavljeno Julij 20, 2014 (popravljeno) Zdravo, Evo tudi jaz se odločam za nakup motorja. V bistvu sem še bolj začetnik sem pa prevozil dobrih 1500 km z BMW F650GS, pa mi en cilinder ne paše kej preveč. Sedaj pa malo gledam za kakšnim Suzuki GSR in Hondo Hornet. Najbolj me zanima kako se kej obneseta ta motorčka na kakšni mal daljši turci cca 200-300 km? Sem tud gledal mal kaj bi kupil pa me samo zanima če kdo pozna ta motor http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8499370 ker se že kar nekaj časa prodaja. Hvala! Popravljeno Julij 20, 2014. Popravil deyo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej1975 Objavljeno Julij 21, 2014 Deli Objavljeno Julij 21, 2014 V soboto sem z mojo mašinco (GS 500) skočil k sosedom. Cca 350 km narejenih z lahkoto..tako da z kakšno Hornetko in podobnim ne bi smelo biti nobenih težav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Julij 21, 2014 Deli Objavljeno Julij 21, 2014 Hvala za nasvet. Všeč so mi še spodnji. Mogoče ima kdo kako koristno informacijo? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8623262 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8659403 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8577469 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8659872 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8526930 Hvala! Kar se Yamah Fazer tiče mi je pri obeh vprašljiva realnost kilometrov. Predvsem glede na stanje izpušnih krivin. Vsaj na moji so po 45.000 km še vedno lepe svetleče, tako da je vprašanje kaj je z omenjenima motorjema. Če bi se odločal za Yamaho Fazer bi definitivno šel vzet to. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8659102 Tudi če pogledaš krivine kolikor jih je na eni sliki videt so lepe svetle. Take so tudi moje, pa niso nič polirane al kaj podobnega. Motor z realnimi kilometri in zgleda v res lepem stanju. Tudi če je kak € več to odtehta. Vrtel se bo pa še in še km. Tako zgleda moj pri 45.000 km Fazer03 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Evo - včeraj smo naredili izpit - bilo je ok (brez problemov, tako da sem zelo vesel (tudi, ker sem pri inštruktorju res se veliko naučil (če bo kdo kdaj iz CE konca oz. okolice razmišljal o izpitu (tako za A kot B absolutno priporočam: Rudi Rutar pri ZŠAM Celje, ker je res človek, ki živi za svoje delo in je tudi Človek z veliko začetnico). Ker je Suzukija GSR600 inštruktorju nekdo par dni pred izpitom vrgel kar lepo po tleh, sem zadnja dva dni in izpitno delal na Yamahi XY6 naked in moram iskreno povedati, da mi je to celo bolj ustrezalo, ker je malo bolj okretna. Zdaj sem pa v nabavi/na telefonih/ogledih in res nisem več pameten . V "ožjem" izboru so: - Yamaha XY6 Diversion s ščitom - Yamaha FZ6 Fazer - (po možnosti SAHG) - Honda CBF600 (po možnosti SA) - morda še Suzuki Bandit 650 (a ta po cenah že malo odstopa) Gledam samo motorje slovenskega porekla, nekje do 20/30k prevoženih, s servisno ipd. 1. Yamaha XY6 mi je všeč, ker sem jo vozil in je motor lepo elastičen v vseh obratih (tudi pri nizkih), moti me pa ker nima ABS-a (pravijo, da ga je fajn imet) in pa ker zna biti menjalnik malo "trd". Je pa baje tudi poraba pri tem modelu precej ugodna. 2. Fazerce imajo več moči, a so pri nižjih obratih bolj "lene" (dobi se jih ABS in brez). Kako je kaj s porabo/avtonomijo? 3. Honda CBF ima prav tako SA (ABS) varianto, sem pa malo v dvomih, ker navajajo, da ima nekaj večjo porabo goriva in še klasični "zaug" pri vplinjaču (a mi lahko tisti, ki imajo izkušnje, povedo kako se to kaj obnese - ga je potrebno v vsakem vremenu (pri hladnem motorju) vklopiti, predvidevam, da tudi preden dejansko štartaš izklopiti (torej čakati, da motor nekaj časa laufa, ker najbrž ga ne moreš kar med vožnjo izklapljati? ). 4. Glede Suzukija kaj slabega nisem našel. NImam interesa "divjati" po cestah ampak lepo "cruisati", AC le po potrebi (je pa takrat vetrna zaščita absolutno potrebna, ker v AŠ sem vozil par nakedov po AC in pri 130 ni to noben užitek). Želim skratka 4-valjni motor s preverjenim agragatom (oz. tehniko nasploh), čim bolj okreten (lahkoten za vožnjo), kjer ni potrebno biti kaj preveč sklonjen med vožnjo, varen (kolikor se pač da), z možnostjo (po potrebi) zamenjati vizir tudi z višjim in pa možnosti tudi z dobro avtonomijo. Na kaj naj bom pri vsakem od dotičnih še psoebej pozoren (je kdo iz CE ali MB konca, ki bi lahko šel z menoj na ogled(e)) - ta vikend bi si naj ogledal eno Yamaho XY6 Diversion, pa v MB je tudi nekaj zanimivh Fazerc in CBF (pa v Velenju ena - čeprav ta je brez ABS). Glede financ gledam nekje do 5 jurjev, raje pa seveda manj (da ostane kaj za rezervo oz. servise). Vsi dobronamerni nasveti oz. izkušnje lastnikov več kot dobrodošle. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Dobronamerno..500 evrov vec pa kupi novo mt-07.. Whitee in nofla 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drekač Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Nisem lastnik nobenega, tudi v fazi iskanja prvega. Gledal tudi zgoraj omenjene. Zgolj v opombo, tudi XJ6 obstaja z ABS. Jih je pa malo ja ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LadoK Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Evo - včeraj smo naredili izpit - bilo je ok (brez problemov, tako da sem zelo vesel (tudi, ker sem pri inštruktorju res se veliko naučil (če bo kdo kdaj iz CE konca oz. okolice razmišljal o izpitu (tako za A kot B absolutno priporočam: Rudi Rutar pri ZŠAM Celje, ker je res človek, ki živi za svoje delo in je tudi Človek z veliko začetnico). Ker je Suzukija GSR600 inštruktorju nekdo par dni pred izpitom vrgel kar lepo po tleh, sem zadnja dva dni in izpitno delal na Yamahi XY6 naked in moram iskreno povedati, da mi je to celo bolj ustrezalo, ker je malo bolj okretna. Zdaj sem pa v nabavi/na telefonih/ogledih in res nisem več pameten . V "ožjem" izboru so: - Yamaha XY6 Diversion s ščitom - Yamaha FZ6 Fazer - (po možnosti SAHG) - Honda CBF600 (po možnosti SA) - morda še Suzuki Bandit 650 (a ta po cenah že malo odstopa) Gledam samo motorje slovenskega porekla, nekje do 20/30k prevoženih, s servisno ipd. 1. Yamaha XY6 mi je všeč, ker sem jo vozil in je motor lepo elastičen v vseh obratih (tudi pri nizkih), moti me pa ker nima ABS-a (pravijo, da ga je fajn imet) in pa ker zna biti menjalnik malo "trd". Je pa baje tudi poraba pri tem modelu precej ugodna. 2. Fazerce imajo več moči, a so pri nižjih obratih bolj "lene" (dobi se jih ABS in brez). Kako je kaj s porabo/avtonomijo? 3. Honda CBF ima prav tako SA (ABS) varianto, sem pa malo v dvomih, ker navajajo, da ima nekaj večjo porabo goriva in še klasični "zaug" pri vplinjaču (a mi lahko tisti, ki imajo izkušnje, povedo kako se to kaj obnese - ga je potrebno v vsakem vremenu (pri hladnem motorju) vklopiti, predvidevam, da tudi preden dejansko štartaš izklopiti (torej čakati, da motor nekaj časa laufa, ker najbrž ga ne moreš kar med vožnjo izklapljati? ). 4. Glede Suzukija kaj slabega nisem našel. NImam interesa "divjati" po cestah ampak lepo "cruisati", AC le po potrebi (je pa takrat vetrna zaščita absolutno potrebna, ker v AŠ sem vozil par nakedov po AC in pri 130 ni to noben užitek). Želim skratka 4-valjni motor s preverjenim agragatom (oz. tehniko nasploh), čim bolj okreten (lahkoten za vožnjo), kjer ni potrebno biti kaj preveč sklonjen med vožnjo, varen (kolikor se pač da), z možnostjo (po potrebi) zamenjati vizir tudi z višjim in pa možnosti tudi z dobro avtonomijo. Na kaj naj bom pri vsakem od dotičnih še psoebej pozoren (je kdo iz CE ali MB konca, ki bi lahko šel z menoj na ogled(e)) - ta vikend bi si naj ogledal eno Yamaho XY6 Diversion, pa v MB je tudi nekaj zanimivh Fazerc in CBF (pa v Velenju ena - čeprav ta je brez ABS). Glede financ gledam nekje do 5 jurjev, raje pa seveda manj (da ostane kaj za rezervo oz. servise). Vsi dobronamerni nasveti oz. izkušnje lastnikov več kot dobrodošle. LP Lahko pa kupiš tega...praktično je nov http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8682717 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 ... sem zadnja dva dni in izpitno delal na Yamahi XY6 naked in moram iskreno povedati, da mi je to celo bolj ustrezalo, ker je malo bolj okretna. Ja bo kar držalo. Gledam samo motorje slovenskega porekla, nekje do 20/30k prevoženih, s servisno ipd. Pametno. 1. Yamaha XY6 mi je všeč, ker sem jo vozil in je motor lepo elastičen v vseh obratih (tudi pri nizkih), moti me pa ker nima ABS-a (pravijo, da ga je fajn imet) in pa ker zna biti menjalnik malo "trd". Je pa baje tudi poraba pri tem modelu precej ugodna. Menjalnik na naši domači je čisto OK in lepo tekoč; lahko da ga je dotičnega šola že malo utrudila ??? Poraba? : turistične vožnje te stanejo tam okoli 4 litre na 100km. 2. Fazerce imajo več moči, a so pri nižjih obratih bolj "lene" (dobi se jih ABS in brez). Kako je kaj s porabo/avtonomijo? Poraba? : turistične vožnje med 4 in 5 litrov na 100km. 3. Honda CBF ima prav tako SA (ABS) varianto, sem pa malo v dvomih, ker navajajo, da ima nekaj večjo porabo goriva in še klasični "zaug" pri vplinjaču (a mi lahko tisti, ki imajo izkušnje, povedo kako se to kaj obnese - ga je potrebno v vsakem vremenu (pri hladnem motorju) vklopiti, predvidevam, da tudi preden dejansko štartaš izklopiti (torej čakati, da motor nekaj časa laufa, ker najbrž ga ne moreš kar med vožnjo izklapljati? ). Zauh mislim da ni problem, le poraba je zaradi uplinjačev verjetno nekoliko višja. Mislim da bom prav napisal: zauh je (vsaj včasih je bilo tako) mehanski vzvod - ponavadi je bil na balaci, Honda pa ga ima menda res pri bateriji uplinjačev na eni strani (levi ali desni) ; seveda ga premakneš pred vžigom in se potem lepo odpelješ, nato pa po nekaj prevoženih km sežeš z roko ob rezervoarju do vzvoda in ga pač premakneš nazaj ... 4. Glede Suzukija kaj slabega nisem našel. Jaz tudi ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Dobronamerno..500 evrov vec pa kupi novo mt-07.. Sicer super motorinček, ampak glede na to, da išče bolj potovalne zadeve bi ga opozoril, da ima MT07 precej neudoben sedež, ki ni ravno narejen za daljše ture. Mene je to po 200km že začelo motiti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Sicer super motorinček, ampak glede na to, da išče bolj potovalne zadeve bi ga opozoril, da ima MT07 precej neudoben sedež, ki ni ravno narejen za daljše ture. Mene je to po 200km že začelo motiti. Tudi meni je sicer po specifikacijah ok, a kot sem že napisal - nakeda ne iščem. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Evo - včeraj smo naredili izpit - bilo je ok (brez problemov, tako da sem zelo vesel (tudi, ker sem pri inštruktorju res se veliko naučil (če bo kdo kdaj iz CE konca oz. okolice razmišljal o izpitu (tako za A kot B absolutno priporočam: Rudi Rutar pri ZŠAM Celje, ker je res človek, ki živi za svoje delo in je tudi Človek z veliko začetnico). Ker je Suzukija GSR600 inštruktorju nekdo par dni pred izpitom vrgel kar lepo po tleh, sem zadnja dva dni in izpitno delal na Yamahi XY6 naked in moram iskreno povedati, da mi je to celo bolj ustrezalo, ker je malo bolj okretna. Zdaj sem pa v nabavi/na telefonih/ogledih in res nisem več pameten . V "ožjem" izboru so: - Yamaha XY6 Diversion s ščitom - Yamaha FZ6 Fazer - (po možnosti SAHG) - Honda CBF600 (po možnosti SA) - morda še Suzuki Bandit 650 (a ta po cenah že malo odstopa) Gledam samo motorje slovenskega porekla, nekje do 20/30k prevoženih, s servisno ipd. 1. Yamaha XY6 mi je všeč, ker sem jo vozil in je motor lepo elastičen v vseh obratih (tudi pri nizkih), moti me pa ker nima ABS-a (pravijo, da ga je fajn imet) in pa ker zna biti menjalnik malo "trd". Je pa baje tudi poraba pri tem modelu precej ugodna. 2. Fazerce imajo več moči, a so pri nižjih obratih bolj "lene" (dobi se jih ABS in brez). Kako je kaj s porabo/avtonomijo? 3. Honda CBF ima prav tako SA (ABS) varianto, sem pa malo v dvomih, ker navajajo, da ima nekaj večjo porabo goriva in še klasični "zaug" pri vplinjaču (a mi lahko tisti, ki imajo izkušnje, povedo kako se to kaj obnese - ga je potrebno v vsakem vremenu (pri hladnem motorju) vklopiti, predvidevam, da tudi preden dejansko štartaš izklopiti (torej čakati, da motor nekaj časa laufa, ker najbrž ga ne moreš kar med vožnjo izklapljati? ). 4. Glede Suzukija kaj slabega nisem našel. NImam interesa "divjati" po cestah ampak lepo "cruisati", AC le po potrebi (je pa takrat vetrna zaščita absolutno potrebna, ker v AŠ sem vozil par nakedov po AC in pri 130 ni to noben užitek). Želim skratka 4-valjni motor s preverjenim agragatom (oz. tehniko nasploh), čim bolj okreten (lahkoten za vožnjo), kjer ni potrebno biti kaj preveč sklonjen med vožnjo, varen (kolikor se pač da), z možnostjo (po potrebi) zamenjati vizir tudi z višjim in pa možnosti tudi z dobro avtonomijo. Na kaj naj bom pri vsakem od dotičnih še psoebej pozoren (je kdo iz CE ali MB konca, ki bi lahko šel z menoj na ogled(e)) - ta vikend bi si naj ogledal eno Yamaho XY6 Diversion, pa v MB je tudi nekaj zanimivh Fazerc in CBF (pa v Velenju ena - čeprav ta je brez ABS). Glede financ gledam nekje do 5 jurjev, raje pa seveda manj (da ostane kaj za rezervo oz. servise). Vsi dobronamerni nasveti oz. izkušnje lastnikov več kot dobrodošle. LP Med temi motorji definitivno FZ6SA! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 No, hvala - tole je uporaben odgovor. Ja, kot sem že napisal pri sami vožnji v AŠ, mi je Yamaha XY6 ZELO ustrezala in se mi res dopadla (le šipco mora imeti). Morda je bil menjalnik pri 45.000 kolikor jih je imela in najbrž ne najlepših prestavljanjih zato malo utrujen (sploh iz prve v drugo - drugo je bilo ok). MI lahko še kaj v zvezi s servisnimi intervali glede XY6 napišeš (na koliko olje, veriga, zavore.....akumulator imate še prvi oz. je problem ga odstraniti in zamenjati). Kako se kaj obnese vožnja z zadnjim kovčkom (nekje sem bral, da Yamaha ne svetuje tudi stranskih, ker bi naj motor z njimi preveč "treslo")? Glede na to, da si mi svetoval tudi glede Fazerce, me zanima tudi koliko se pri normalni (se pravi lagodni) vožnji pozna višja "turažnost" FZ6 (je treba res toliko več prestavljati- ker glede elastičnosti je XY6 zakon). Nekje se me zdi, da sem bral, da so imele Yamahe določenih letnikov (Tako XY6 kot Fazer) probleme s samodejsnim ugašanjem motorja (ne vem ali pri hladnem ali toplem motorju ali generalno). Kaj veš o tem? Oz. kakšne druge hibe (načeloma gledam letnike od 2008 dalje, je pa tudi nekaj ugodnih 2004 - 2006 variant na netu). Pa še končno generalno vprašanje - ABS da ali ne (dosedaj sem vseh 4 ali 5 motorjev, ki sem jih vozil v AŠ vozil brez ABS - pa sem dal skozi tudi kar nekaj ur oz. voženj po dežju (tudi po AC) - če odštejem, da sem enkrat, ko mi je intštruktor prepozno rekel zaviti (in sem hitreje zaviral pa še to je bilo ravno v momentu, ko sem bil na talnih smernih (barvnih) oznakah) malo "zaplesal", z vožnjo v dežju nisem imel problema. Je pa seveda potrebno voziti s povečano previdnostjo in pametjo. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ringo5 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Med temi motorji definitivno FZ6SA! Lahko malo bolj utemeljiš zakaj tako misliš oz. kaj ti preferiraš pri tem motorju? Gledal sem 2 Fazerce z cca, 20.000 km - obe od SLO od lastnikov (ena stara cca. 10 let, druga 4 leta mlajša, prva brez, druga z ABS - razlike cca. 1.500 eur, s tem, da je pri drugi več opreme - tako da je po tej logiki prva malo (pre)draga). So bile pri 2004 - 2008 letnikih kakšne hibe oz. na splošno? LP LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Tudi jaz ti svetujem FZ6 s2. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 No če ti ni do nakeda kaj pa kak Versys ipd? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 Evo - včeraj smo naredili izpit - bilo je ok (brez problemov, tako da sem zelo vesel (tudi, ker sem pri inštruktorju res se veliko naučil (če bo kdo kdaj iz CE konca oz. okolice razmišljal o izpitu (tako za A kot B absolutno priporočam: Rudi Rutar pri ZŠAM Celje, ker je res človek, ki živi za svoje delo in je tudi Človek z veliko začetnico). Ker je Suzukija GSR600 inštruktorju nekdo par dni pred izpitom vrgel kar lepo po tleh, sem zadnja dva dni in izpitno delal na Yamahi XY6 naked in moram iskreno povedati, da mi je to celo bolj ustrezalo, ker je malo bolj okretna. Zdaj sem pa v nabavi/na telefonih/ogledih in res nisem več pameten . V "ožjem" izboru so: - Yamaha XY6 Diversion s ščitom - Yamaha FZ6 Fazer - (po možnosti SAHG) - Honda CBF600 (po možnosti SA) - morda še Suzuki Bandit 650 (a ta po cenah že malo odstopa) Gledam samo motorje slovenskega porekla, nekje do 20/30k prevoženih, s servisno ipd. 1. Yamaha XY6 mi je všeč, ker sem jo vozil in je motor lepo elastičen v vseh obratih (tudi pri nizkih), moti me pa ker nima ABS-a (pravijo, da ga je fajn imet) in pa ker zna biti menjalnik malo "trd". Je pa baje tudi poraba pri tem modelu precej ugodna. 2. Fazerce imajo več moči, a so pri nižjih obratih bolj "lene" (dobi se jih ABS in brez). Kako je kaj s porabo/avtonomijo? 3. Honda CBF ima prav tako SA (ABS) varianto, sem pa malo v dvomih, ker navajajo, da ima nekaj večjo porabo goriva in še klasični "zaug" pri vplinjaču (a mi lahko tisti, ki imajo izkušnje, povedo kako se to kaj obnese - ga je potrebno v vsakem vremenu (pri hladnem motorju) vklopiti, predvidevam, da tudi preden dejansko štartaš izklopiti (torej čakati, da motor nekaj časa laufa, ker najbrž ga ne moreš kar med vožnjo izklapljati? ). 4. Glede Suzukija kaj slabega nisem našel. NImam interesa "divjati" po cestah ampak lepo "cruisati", AC le po potrebi (je pa takrat vetrna zaščita absolutno potrebna, ker v AŠ sem vozil par nakedov po AC in pri 130 ni to noben užitek). Želim skratka 4-valjni motor s preverjenim agragatom (oz. tehniko nasploh), čim bolj okreten (lahkoten za vožnjo), kjer ni potrebno biti kaj preveč sklonjen med vožnjo, varen (kolikor se pač da), z možnostjo (po potrebi) zamenjati vizir tudi z višjim in pa možnosti tudi z dobro avtonomijo. Na kaj naj bom pri vsakem od dotičnih še psoebej pozoren (je kdo iz CE ali MB konca, ki bi lahko šel z menoj na ogled(e)) - ta vikend bi si naj ogledal eno Yamaho XY6 Diversion, pa v MB je tudi nekaj zanimivh Fazerc in CBF (pa v Velenju ena - čeprav ta je brez ABS). Glede financ gledam nekje do 5 jurjev, raje pa seveda manj (da ostane kaj za rezervo oz. servise). Vsi dobronamerni nasveti oz. izkušnje lastnikov več kot dobrodošle. LP cbf600 je od teh kar si napisal najbolj pohajaško orentirana in od letnika 2008 so jih posodobili in imajo vbrizg. tank za gorivo je relativno velik (19 litrov) in poraba je nizka, tako da je avtonomije okrog 400km. kar je plus je še po višini nastavljiv sedež. zelo so zadovolni še z versysom o katerem imaš res veliko napisanega. tudi če je dvovalnjik ni to nek bav bav, kvečemu prednost (itak pa real men ride twins ) če ne maš še kak suzuki gsx650f, al pa hondo nc, oz. ta mali gs. itak pa bilokaj vzameš ,če bo v dobrem stanju, ne bo ravno brca v temo. itak pa če boš čez čas ugotovil, da te mika kaj drugega, boš pa zamenjal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 (popravljeno) V "ožjem" izboru so: - Yamaha XY6 Diversion s ščitom - Yamaha FZ6 Fazer - (po možnosti SAHG) - Honda CBF600 (po možnosti SA) - morda še Suzuki Bandit 650 (a ta po cenah že malo odstopa) Honde CBF 600 so od letnika 2008 dalje opremljene z elektronskim vbrizgom goriva. Od naštetih, ti lahko podam mnjenje samo glede tega motorja. Skratka motor ima zelo lahkotno ciklistiko in lepo vleče skozi celotno krivuljo moči. Moči ima dovolj in tudi Dolomiti v dveh s kopico prtljage so šli skozi. Na motor lahko namontiraš, mislim da cel asortiman GIVI kovčkov, kar na zdejšno Yamaho FZ1 ne morem, prav tako pa na CBF-ki ni potrebno kakih smernikov prestavljat za montažo stranskih nosilcev. Porabo sem mel nekje med 4,8 - 5,2 l/100 in kar je fajn ima 20 lit. rezervoar, tako da je bilo avtonomije 350 - 400 km. Skratka motor tankaj in vozi. Pod zadnjim sedežem ima kr precej prostora za razne drobnerije. Nastavljiv sedež pride tudi fajn. Edino dve stvari sta me motili. Prva je bila sedež, na katerem nikakor nisem mogel lepo sedet in tudi oblazinjen z gelom ni kaj dosti pomagal. Verjetno je pa to malo subjektivno pogojeno in odvisno od posameznika. Druga zadeva pa je bil vetrobran, ki je za njim že povzročal turbolenco zračnega toka, tako da mi je opletalo čelado pri hitrostih 125+ (moja višina 186 cm) Za sopotnico tudi udoben zaradi nizkih zadnjih stopalk. Popravljeno Julij 24, 2014. Popravil igorkr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brutal Objavljeno Julij 24, 2014 Deli Objavljeno Julij 24, 2014 No, hvala - tole je uporaben odgovor. Ja, kot sem že napisal pri sami vožnji v AŠ, mi je Yamaha XY6 ZELO ustrezala in se mi res dopadla (le šipco mora imeti). Morda je bil menjalnik pri 45.000 kolikor jih je imela in najbrž ne najlepših prestavljanjih zato malo utrujen (sploh iz prve v drugo - drugo je bilo ok). MI lahko še kaj v zvezi s servisnimi intervali glede XY6 napišeš (na koliko olje, veriga, zavore.....akumulator imate še prvi oz. je problem ga odstraniti in zamenjati). Kako se kaj obnese vožnja z zadnjim kovčkom (nekje sem bral, da Yamaha ne svetuje tudi stranskih, ker bi naj motor z njimi preveč "treslo")? Glede na to, da si mi svetoval tudi glede Fazerce, me zanima tudi koliko se pri normalni (se pravi lagodni) vožnji pozna višja "turažnost" FZ6 (je treba res toliko več prestavljati- ker glede elastičnosti je XY6 zakon). Nekje se me zdi, da sem bral, da so imele Yamahe določenih letnikov (Tako XY6 kot Fazer) probleme s samodejsnim ugašanjem motorja (ne vem ali pri hladnem ali toplem motorju ali generalno). Kaj veš o tem? Oz. kakšne druge hibe (načeloma gledam letnike od 2008 dalje, je pa tudi nekaj ugodnih 2004 - 2006 variant na netu). Pa še končno generalno vprašanje - ABS da ali ne (dosedaj sem vseh 4 ali 5 motorjev, ki sem jih vozil v AŠ vozil brez ABS - pa sem dal skozi tudi kar nekaj ur oz. voženj po dežju (tudi po AC) - če odštejem, da sem enkrat, ko mi je intštruktor prepozno rekel zaviti (in sem hitreje zaviral pa še to je bilo ravno v momentu, ko sem bil na talnih smernih (barvnih) oznakah) malo "zaplesal", z vožnjo v dežju nisem imel problema. Je pa seveda potrebno voziti s povečano previdnostjo in pametjo. Lp Če ti je v ospredju udobje, dobra vetrna zaščita in stabilnost polno naloženega motorja pri višjih hitrostih bi jaz vseeno pogledal še za suzukijem 650. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se