Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

 

Sem nov tukaj oz. pravzaprav nov v moto svetu in kupujem rabljen motor. Ker so mi že od nekdaj všeč Supermoto-ji, predvsem KTM-i, se pri nakupu nagibam k KTM 640 SM/C LC4. Najprej bi me zanimalo, zakaj sta dve kratici - pri nekaterih SM, pri drugih SMC?

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev? Kdaj je potrebna generalka motorja (menjava bata, ojnice, cilindra in vse kar spada zraven)? Kakšna je zanesljivost teh motorjev? To sprašujem predvsem zato, ker sem danes dobil informacijo, da so ti motorji nezanesljivi. Človek je rekel, da ga je imel in ga je imenoval "gulaš". Rekel je, da je to navit motor in je po 15.000 km potrebna generalka, se pravi zamenjava bata, cilindra, ojnice, itd., itd., torej stroška za najmanj 2000€. Pravi, da je generalka potrebna, ko motor začne trošit olje in ga ne "folgaš" dolivati. Malce me je zmotilo le, da je rekel, da ta motor ne sme biti glasen, čeprav sem jih poslušal že kar nekaj (v prostem teku) in se pri vsakem sliši nekakšen kovinski zvok (kot frnikola v kovinskem kozarcu). Koliko sem se uspel pozanimati, je to zato, ker je en cilinder oz. je to za tega KTM-a normalno, malce bolj bi se naj slišalo samo takrat, ko niso pravilno nastavljeni ventili. No, na koncu mi je priporočal Yamaha XTX 660, ki pa mi nikakor ni všeč.

Trenutno sta na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) na voljo dva, ki sta mi interesantna:

KTM 640 SM LC4 - letnik 2007

 

in

 

KTM 640 SM LC4 - letnik 2005

 

Gledal pa sem tudi tega:

 

KTM 640 SMC LC4 - letnik 2004

 

Vendar se mi za ta letnik zdi preveč navita cena.

Kaj mislite tisti, ki si lastite tega KTM-a ali ste si ga lastili oz. imate z njim izkušnje? Priporočate nakup ali ga odsvetujete?

Sprašujem zato, ker nebi rad plačal 3500€ za motor in še nato 2000€ za generalko, če je to res, kar je tisti tip povedal.

Hvala za odgovore že vnaprej.

Lep pozdrav.

Rok

Popravljeno . Popravil rok.klobucar1@gmail.com
Objavljeno

Evo...počasi se odločam med veliko ponudbo

Prišel sem do zaključka, da bom izbral ali BMW F800GS ali Triumph Tiger 1050. Enega izmed teh dveh bi dal uvozit, saj sta bistveno cenejši kot pri nas.

Katera bo boljša odločitev?

Objavljeno

Evo...počasi se odločam med veliko ponudbo

Prišel sem do zaključka, da bom izbral ali BMW F800GS ali Triumph Tiger 1050. Enega izmed teh dveh bi dal uvozit, saj sta bistveno cenejši kot pri nas.

Katera bo boljša odločitev?

 

Si visok oz. imaš dolge noge? Bi se rad vozil po makadamu? Bi rad, da ti motor drži ceno (čeprav bo verjetno dražji pri nakupu)? Če je odgovor na vsaj eno vprašanje pozitiven, potem F800GS.

 

Sta pa oba motorja dobra.

Objavljeno (popravljeno)

Izmed Fritzovih treh kriterijev, bi se strinjal samo z drugim. Tiger 1050 zagotovo ni za na teren.

Sicer pa je zanimivo, da izbiraš med motorjema iz dveh različnih segmentov. Malemu GSju je neposredni konkurent Tiger 800. Tiger 1050 pa je v bistvu cestni motor z vzravnano držo voznika.

 

Če se misliš voziti tudi po makadamu, potem BMW (ali Tiger 800). Tiger 1050 ima visoko težišče in ni ravno najprijetnejši za po terenu, pa tudi peresno lahek ni.

Če pa ciljaš na asfalt, pa rad tudi malo potegneš, potem Tiger 1050, brez dvoma.

 

BMW ima verjetno boljšo servisno mrežo. In z BMWjem boš požel več vsesplošnega odobravanja okolice.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

 

Pozdravljeni.

 

Sem nov tukaj oz. pravzaprav nov v moto svetu in kupujem rabljen motor. Ker so mi že od nekdaj všeč Supermoto-ji, predvsem KTM-i, se pri nakupu nagibam k KTM 640 SM/C LC4. Najprej bi me zanimalo, zakaj sta dve kratici - pri nekaterih SM, pri drugih SMC?

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev?

 

Postavi vprašanje v temi, ki je namenjena temu motorju, bo več možnosti za odgovor kakšnega dejanskega lastnika. A res dvomim, da bi rabil generalko po 15.000 km.

Objavljeno

Izmed Fritzovih treh kriterijev, bi se strinjal samo z drugim. Tiger 1050 zagotovo ni za na teren.

Sicer pa je zanimivo, da izbiraš med motorjema iz dveh različnih segmentov. Malemu GSju je neposredni konkurent Tiger 800. Tiger 1050 pa je v bistvu cestni motor z vzravnano držo voznika.

 

Če se misliš voziti tudi po makadamu, potem BMW (ali Tiger 800). Tiger 1050 ima visoko težišče in ni ravno najprijetnejši za po terenu, pa tudi peresno lahek ni.

Če pa ciljaš na asfalt, pa rad tudi malo potegneš, potem Tiger 1050, brez dvoma.

 

BMW ima verjetno boljšo servisno mrežo. In z BMWjem boš požel več vsesplošnega odobravanja okolice.

 

Po makadamu se vozim samo do doma 3 km od glavne ceste, ostalo pa po asfaltu. Mi pa je pomembna vzravnana drža zaradi kolen in hrbtenice. Potrebujem pa tudi prostor za sopotnico pa še kak kovček. Nabavna cena je ista za GS in Tigra.

Bi pa rad motor, da ko bom prodal čez 4-5 let, da ne izgubi precej. Glede servisa pa mislim, da ni taka panika.

Objavljeno

Po makadamu se vozim samo do doma 3 km od glavne ceste, ostalo pa po asfaltu. Mi pa je pomembna vzravnana drža zaradi kolen in hrbtenice. Potrebujem pa tudi prostor za sopotnico pa še kak kovček. Nabavna cena je ista za GS in Tigra.

Bi pa rad motor, da ko bom prodal čez 4-5 let, da ne izgubi precej. Glede servisa pa mislim, da ni taka panika.

ce gledas koliko bos izgubil pol samo japonc al pa bmw pride pri nas v poštev.

Objavljeno (popravljeno)

Ampak resno, a Tiger 800 ti pa ne pride v poštev? Ker po testih se komot kosa z malim GSom oz. je načeloma celo boljši. GS 800 je po testih sodeč boljši samo na hard terenu in v manjši porabi goriva. Ostalo je bolj ali manj na strani baby Tigra. Ker je nov tudi cenejši od Nemca, bo to verjetno držalo tudi za rabljenega (govorim o tujini).

 

Drugače pa Tiger 1050 je absolutno za dolgonoge voznike, celo zaželjeno je, ker je sedež visok in ne najbolj ozek (prva serija).

Tudi vrednost kar drži, po mojem. Oziroma ga itak ne prodaš, tudi če ga folku mečeš v hrbet. :grim :grim

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno (popravljeno)

 

Pozdravljeni.

 

Sem nov tukaj oz. pravzaprav nov v moto svetu in kupujem rabljen motor. Ker so mi že od nekdaj všeč Supermoto-ji, predvsem KTM-i, se pri nakupu nagibam k KTM 640 SM/C LC4. Najprej bi me zanimalo, zakaj sta dve kratici - pri nekaterih SM, pri drugih SMC?

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev? Kdaj je potrebna generalka motorja (menjava bata, ojnice, cilindra in vse kar spada zraven)? Kakšna je zanesljivost teh motorjev? To sprašujem predvsem zato, ker sem danes dobil informacijo, da so ti motorji nezanesljivi. Človek je rekel, da ga je imel in ga je imenoval "gulaš". Rekel je, da je to navit motor in je po 15.000 km potrebna generalka, se pravi zamenjava bata, cilindra, ojnice, itd., itd., torej stroška za najmanj 2000€. Pravi, da je generalka potrebna, ko motor začne trošit olje in ga ne "folgaš" dolivati. Malce me je zmotilo le, da je rekel, da ta motor ne sme biti glasen, čeprav sem jih poslušal že kar nekaj (v prostem teku) in se pri vsakem sliši nekakšen kovinski zvok (kot frnikola v kovinskem kozarcu). Koliko sem se uspel pozanimati, je to zato, ker je en cilinder oz. je to za tega KTM-a normalno, malce bolj bi se naj slišalo samo takrat, ko niso pravilno nastavljeni ventili. No, na koncu mi je priporočal Yamaha XTX 660, ki pa mi nikakor ni všeč.

Trenutno sta na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) na voljo dva, ki sta mi interesantna:

KTM 640 SM LC4 - letnik 2007

 

in

 

KTM 640 SM LC4 - letnik 2005

 

Gledal pa sem tudi tega:

 

KTM 640 SMC LC4 - letnik 2004

 

Vendar se mi za ta letnik zdi preveč navita cena.

Kaj mislite tisti, ki si lastite tega KTM-a ali ste si ga lastili oz. imate z njim izkušnje? Priporočate nakup ali ga odsvetujete?

Sprašujem zato, ker nebi rad plačal 3500€ za motor in še nato 2000€ za generalko, če je to res, kar je tisti tip povedal.

Hvala za odgovore že vnaprej.

Lep pozdrav.

Rok

 

Naviti "enocilindrci" so že v osnovi bolj podvrženi mehanskim okvaram samega agregata. Predvsem zato, ker jih je na odprti cesti potrebno že kar pošteno navijati v obrate, kar pa ni zdravo za relativno dolgohodne motorje z špartansko odmerjeno količino olja v agregatu.

Predlagam, da si pripraviš še kakšnih 500-1000EUR rezerve in takoj po nakupu narediš servis in konkreten pregled pri strokovnjaku za dotično znamko motorja.

Popravljeno . Popravil brutal
Objavljeno

Drugače pa Tiger 1050 je absolutno za dolgonoge voznike, celo zaželjeno je, ker je sedež visok in ne najbolj ozek (prva serija).

 

Priznam, da ga nisem vozil. Vozil ga je kolega, ki je visok približno toliko kot jaz (190+) in mi je rekel, da je motor premajhen, zato se držim te ocene...

Objavljeno

Priznam, da ga nisem vozil. Vozil ga je kolega, ki je visok približno toliko kot jaz (190+) in mi je rekel, da je motor premajhen, zato se držim te ocene...

 

Res zanimivo. Tudi jaz sem 190 in mi je ok, niti najmanj premajhen, ampak imajo pa lahko na njemu veliko težav vozniki nižje rasti, ker sežejo do tal le po prstih.

In čisto mogoče, da je tvoj kolega vozil primerek, ki je imel fuč zadnji amortizer (z naskokom najslabša komponenta na motorju) in takrat je motor izrazito mehek in v bistvu kar malo seseden pod težo voznika.

Objavljeno

Mogoče je bila res moja primerjava F800GS in Tigra 1050 ekstremna :closedeyes:

Kaj pa če primerjam Suzuki DL1000 in Tigra 1050? V ceni je razlika kakega 1500 €. 2 pro 3 valjem

Objavljeno

Mogoče je bila res moja primerjava F800GS in Tigra 1050 ekstremna :closedeyes:

Kaj pa če primerjam Suzuki DL1000 in Tigra 1050? V ceni je razlika kakega 1500 €. 2 pro 3 valjem

 

 

men so trije bl fajn.  Reki bi skor, da med 3 in 4 bati ni bistvene razlike. V2 pa je pač V2. za mestni promet in zelo počasno vožnjo je meni mal naporen.Tigr 1050 je fajna lahkotna igrača. Stroma nism vozu, je pa bol prostorn motor. 

Objavljeno

Strom je sposoben tudi po makadamu vozit.

Pa seveda japonski je, z vsem kar pride zraven. Varna izbira nekako.

Objavljeno

Strom je sposoben tudi po makadamu vozit.

Pa seveda japonski je, z vsem kar pride zraven. Varna izbira nekako.

dlicen...vidim, da imaš triumph-a. Zanima me, če si imel kake težave ali nevšečnosti do sedaj?

Objavljeno

Ne. Ampak imam ga le 8000 km. KeC ima že dolgo tigrovega brata Sprinta 1050 in kolikor vem ni imel nobenih težav.

Iz glave o morebitnih problemih:pri rabljenem Tigru 1050 je potrebno paziti na zadnji amortizer, ki je lahko samo slab ali pa je celo za zamenjat (originalna hidravlika vilice tudi ni ravno svetovna) in zna crknit regulator napetosti. Nekih drugih znanih težav se ta trenutek ne spomnim.

Objavljeno

LadoK, zdaj sem se spomnil tudi na predhodnika Tiger 955. Ta je še bil terenec in moči ima tudi dovolj. Je pa starejši in manj našpičen kot Tiger 1050, ki se je iz njega evolviral. Od časa do časa se kakšen prikaže na avtonetu.

Objavljeno

LadoK, zdaj sem se spomnil tudi na predhodnika Tiger 955. Ta je še bil terenec in moči ima tudi dovolj. Je pa starejši in manj našpičen kot Tiger 1050, ki se je iz njega evolviral. Od časa do časa se kakšen prikaže na avtonetu.

Lih dons je en prletu na avto.net

Objavljeno

LadoK, zdaj sem se spomnil tudi na predhodnika Tiger 955. Ta je še bil terenec in moči ima tudi dovolj. Je pa starejši in manj našpičen kot Tiger 1050, ki se je iz njega evolviral. Od časa do časa se kakšen prikaže na avtonetu.

Hvala. Sem gledal tudi tega, vendar mi oblikovno ni všeč. Vedno bolj se odločam za Tigra 1050...čeprav me tudi DL1000 tudi mika, vendar me skrbi glede napak o katerih sem bral na forumu...

Objavljeno

Hvala. Sem gledal tudi tega, vendar mi oblikovno ni všeč. Vedno bolj se odločam za Tigra 1050...čeprav me tudi DL1000 tudi mika, vendar me skrbi glede napak o katerih sem bral na forumu...

Skoraj vsak motor ima kakšne šibke točke in za zamenjavo amortizerja pri Tigru 1050 tudi ne boš dal samo 2 €. Bolj je vprašanje kako je bil motor vožen in vzdrževan. Potrebno je tudi vedeti, da bo pri nekaj let starem motorju z nekaj 10kkm treba kaj tudi popraviti ali zamenjati.

 

dlicen ti je ponujal Tigra 800 ob GS-u 800 pa ne reagiraš.

Objavljeno

Tiger 800 mi je tudi všeč že zaradi svoje oblike. Kar mi ni všeč je cena. Najcenejši pri nas bi naj bil 9000€ leto dni star, nov je pa nekje 9600 brez abs...bi še moral kaj privarčevat pa bi blo :)

Objavljeno

 Kar mi ni všeč je cena.

 

V Italiji štarta pri 6k.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Odločam se za nakup kawasaki ninje 300. Ker se spoznam le na mopede ter motorje starodobnike ob 50-150ccm bi postavil nekaj vprašanj.

 

1. V Čem se razlikujeta kawasaki ninja 300 ter kawasaki ninja 300 special edition?

 

2.Se mi kot vozniku začetniku splača dokupiti ABS?

 

3. Če ima kdo kakšno slabo izkušnjo z tem motorjem?

Objavljeno

poglej malo temo o ninji 250, če se ne motim je razlika v barvah oz. posebne plastike. 

Motor je dokaj nov tako da ne vem če je kdo uspel najt že kaj slabega, oz če ga kdo sploh ima.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!