Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Danes me je klical kupec za motor in predlagal menjavo. On ima Yamaho ttr600 letnik 1993. Menjava bi bila bat za bat. Kakšni motorji so sploh to, se bi menjava splačala, so to iskani motorji, ker najbrž bi jo prodajal naprej.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8715930

 

Če bi bil iskan motor, ti ne bi on predlagal menjave.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje, ne menjaj....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil, da ne bom. Motor ostaja s tako ceno na .netu, če ga kdo vzame bom vesel, če pa ne pa mi tudi ne bo nič škodilo. Pozicija sedenja mi je pa tako ali tako najboljša izmed vseh motorjev, ki sem jih do sedaj poizkusil (pa niso bile samo majhne kubature :P).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lepo pozdravljeni vsi motoristi. Nekako sem dobil željo da bi mel motor :D (saj jo mam že od malega XD), zato sem tudi prišel na forum da dobim malo več informacij od vseh že izkušenih motoristov pa tudi od neizkušenih prav pride kakšna pripomba. Izpit sem zaj začel delat, mam že dve uri vožnje, tako da mislim da bo v roku dveh mescov končano. Torej rad bi slišal kaj mi svetujete ob nakupu motorja. Moje želje so take...mislim met športni motor, najbolj se nagibam k kawasaki ninji, ker mi je ta motor že od malega všeč (nevem zakaj ampak je tako :D). Ni pa to zadnja odločitev... Zanima me kako močan motor se priporoča začetnikom? Kak letnik? Kilometri? Pač vse, na kar morem pazit pri nakupu... Zdaj vozim Hondo CBF 600 letnik 2005 (avtošola). Od športnih mi je všeč tudi r6, kak cbr tudi ni slaba, gsx mogoče... Nekaj takega vglavnem. Dosti ljudi pravi da naj se ne kupi športni motor za prvi motor, kao da je nevaren in to...samo to se mi zdi brezveze, ker če voziš z glavo je vredu, če pa brez glave je pa tudi kolo nevarno. edino to me zanima, tisti ki mate ali ste meli športake...glede drže, je res naporno? Kako dolgo ali daleč se lahko pelješ? Jaz sicer nisem potovalni tip ampak vseeno me zanima? Hvala za zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni vsi motoristi. Nekako sem dobil željo da bi mel motor :D (saj jo mam že od malega XD), zato sem tudi prišel na forum da dobim malo več informacij od vseh že izkušenih motoristov pa tudi od neizkušenih prav pride kakšna pripomba. Izpit sem zaj začel delat, mam že dve uri vožnje, tako da mislim da bo v roku dveh mescov končano. Torej rad bi slišal kaj mi svetujete ob nakupu motorja. Moje želje so take...mislim met športni motor, najbolj se nagibam k kawasaki ninji, ker mi je ta motor že od malega všeč (nevem zakaj ampak je tako :D). Ni pa to zadnja odločitev... Zanima me kako močan motor se priporoča začetnikom? Kak letnik? Kilometri? Pač vse, na kar morem pazit pri nakupu... Zdaj vozim Hondo CBF 600 letnik 2005 (avtošola). Od športnih mi je všeč tudi r6, kak cbr tudi ni slaba, gsx mogoče... Nekaj takega vglavnem. Dosti ljudi pravi da naj se ne kupi športni motor za prvi motor, kao da je nevaren in to...samo to se mi zdi brezveze, ker če voziš z glavo je vredu, če pa brez glave je pa tudi kolo nevarno. edino to me zanima, tisti ki mate ali ste meli športake...glede drže, je res naporno? Kako dolgo ali daleč se lahko pelješ? Jaz sicer nisem potovalni tip ampak vseeno me zanima? Hvala za zdaj.

mah iz mojih izkušenj je nekako tako. kar je slabost ss za začetek je to da so bolj štorasti za z njimi neki manevrirat, ker je pač balanca nizko. glede udobnosti so kljub temu, da zgledajo vsi približno enako, kar "velike" razlike. najbolj udobna sta cbr in gsxr, ninja je tam nekje vmes, najmanj pa r6 in moj. kar se cestne vožnje tiče nej bi bila r6 najslabša, zaradi načina podajanja moči (mrtva na nizkih obratih, pol se ji pa baje utrže). 

 

kilometrov se da narest tam do ene 350-400 brez problemov (sicer se je treba privadit, da ne sloniš na balanci in da jo držiš nežno). če ti ss velika želja pole go for it! kar se tiče tega s ss greš že na prvem ovinku v maline se mi zdi mal butasta primerjava glede na to, da ima vsak povprečen naked ima v "uporabnem območju" ravno toliko konjenice (ali pa še več), kot ss. Razlika med nakedom in ss je šele od 10k obratov naprej. Prej je bolj al manj isti šmorn, oz. je povečini celo nakaed v prednosti. SS spet ni tak bav bav (govorimo o 600 klasi). Tako da ti želim veliko sreče (predvsem pa previdnosti) pri nakupu. 

 

še eden boljših testov http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2008-supersport-shootout-cbr600rr-vs-daytona-675-vs-zx6r-vs-r6-vs-gsxr600-82371.html

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ni razlike? Že sam hood balance pri SS ter nakedu je zelo različen..In sigurno niso/nismo vsi rojeni polagalci ovinkov, ampak to pride s kilometri na primernem motorju.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit sem zaj začel delat, mam že dve uri vožnje, tako da mislim da bo v roku dveh mescov končano.

 

A ti to sprašuješ za tri sezone vnaprej??? Koliko kW pa ima max lahko SS raketa, če si frišn motorist?

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ni razlike? Že sam hood balance pri SS ter nakedu je zelo različen..In sigurno niso/nismo vsi rojeni polagalci ovinkov, ampak to pride s kilometri na primernem motorju.

in kaj ma hod balance veze? a zarad tega ne more zavit al kako si ti to predstavljaš? da moreš za vsak ovink kolena potleh vlečt :? isti drekec pekec je kot tvoja fazerica, samo položaj sedenja je drugačen. mal je vse skupi bolj navito, pa komponente so boljše. to je pa bolj al manj cela razlika.

 

A ti to sprašuješ za tri sezone vnaprej??? Koliko kW pa ima max lahko SS raketa, če si frišn motorist?

če dela izpit na 600ccm motorju, menda dela za a neomejeno? torej lahko kupi prav kar mu srce poželi. itak pa razlika med eno ninjo in tvojo fazerico je v 10-15 konjih na 12000 obratih, tko da... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak je najbolj pomembno kaj je v glavi tistega, ki motor upravlja. Jaz imam izpit od maja, za prvi motor pa sem vzel R1... in sem še zmeraj v enem kosu, motor pa prav tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma boli te đoko kaj maš ... gas pa v ovinek .. boš videl, ali ti ustreza ali ne .. :krneki:

 

p.s.

hecam se, da nauš res :P

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj ma hod balance veze? a zarad tega ne more zavit al kako si ti to predstavljaš? da moreš za vsak ovink kolena potleh vlečt :? isti drekec pekec je kot tvoja fazerica, samo položaj sedenja je drugačen. mal je vse skupi bolj navito, pa komponente so boljše. to je pa bolj al manj cela razlika.

 

če dela izpit na 600ccm motorju, menda dela za a neomejeno? torej lahko kupi prav kar mu srce poželi. itak pa razlika med eno ninjo in tvojo fazerico je v 10-15 konjih na 12000 obratih, tko da... 

 

Če je manjši hood balance, da ni razlike v vožnji? :mellow: Sicer sam SS še nisem vozil, ampak ti že zdrava pamet narekuje, da je način vožnje povsem drugačen..

Sicer pa, če ti je všeč SS, si ga kupi, sprobaj potem boš pa videl kaj ti zares paše. Meni so bli osebno na začetku všeč SM, pa sem pristal na Fazerki, si bom pa v bližnji prihodnosti privoščil 636/K7, da potešim še to željo.

Priznam, nimam jajc vozt sportaka..še :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je manjši hood balance, da ni razlike v vožnji? :mellow: Sicer sam SS še nisem vozil, ampak ti že zdrava pamet narekuje, da je način vožnje povsem drugačen..

Sicer pa, če ti je všeč SS, si ga kupi, sprobaj potem boš pa videl kaj ti zares paše. Meni so bli osebno na začetku všeč SM, pa sem pristal na Fazerki, si bom pa v bližnji prihodnosti privoščil 636/K7, da potešim še to željo.

Priznam, nimam jajc vozt sportaka..še :kva2:

 

ukica zelo se motiš. isto je. je pa res da je pozicija na nakedu bolj "kraljevska", na ss pa bolj sado mazo :P 

kakorkoli si ti to predstavljaš da je drgač (v smislu šofiranja) ti povem da ni. isto je na moji ss mašini, na slečenem pobesnelem biku moje hitrejše polovice, al na 125 hondici naše "ta male". kot bi reku keith code, counter steering works any time all the time (al neki takega, se ne spomnem točno, bo treba spet pogledat :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. butl se bo zvrnil z bilokaterim mopedom. Sicer so vstopni modeli nekoliko bolj user friendli, ampak če ne pretiravaš z desno roko lahko bilokateri motor pametno in celo po pravilih voziš.

Ukica: sportaka se pelje enako kot tvojo fazerco, je pa res, da se bo sportak bolje obnašal ko ga boš fajn zavrtel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja ko ga fajn zavrtiš se vse obnaša super :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja ko ga fajn zavrtiš se vse obnaša super :OK:

bolje kot če fajn zavrtiš kako šajtrgo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod šajtrgo mi kot asociacija prvo pride na pamet Kawasaki :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj ma hod balance veze? a zarad tega ne more zavit al kako si ti to predstavljaš? da moreš za vsak ovink kolena potleh vlečt :? isti drekec pekec je kot tvoja fazerica, samo položaj sedenja je drugačen. mal je vse skupi bolj navito, pa komponente so boljše. to je pa bolj al manj cela razlika.

 

če dela izpit na 600ccm motorju, menda dela za a neomejeno? torej lahko kupi prav kar mu srce poželi. itak pa razlika med eno ninjo in tvojo fazerico je v 10-15 konjih na 12000 obratih, tko da... 

 

Cika,

 

je kr ornk razlika med Fazerco600 in R6 ko zahodiš na polno... been there, done that :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cika,

 

je kr ornk razlika med Fazerco600 in R6 ko zahodiš na polno... been there, done that :grim

boš dal to opevano fazerico za en krog, ker me res zanima :D sicer, jst drugih ss nism furala, tko lahko samo po moji sodim.

 

sicer pa tej "testi motorjev" za en krog niso nek ta prav pokazatelj, ker prvič ni motor tvoj in že zarad tega ne moreš ravno tako sproščeno vozit (vsaj jst se sekiram, tudi če s primožem samo med sabo zamenjava), drugič pa rabiš mal več k par kilometrov samo da se mopeda navadiš. tko da recimo dokler je bil z pr hiši, kjub temu, da je kao bolj prijazen, sm se jst najboljše počutla na mojem, ker je pač moj in si ga navajen. 

 

sej jst ne navijam da nej si kupi ss, ampak če ima človek pospravljeno podstrešje in je pripravljen na "neudobje" in vse kar sodi zravn, zakaj pa ne. še vedno pa je govora o relativno pohlevni 600 klasi s po 3-4 cilindri, ker čim jih je manj in še kakšna večja kubatura in brez vseh pomagal, moreš bit pa po moje že kr mal bolj izkušen (al pa met dost več sreče kot pameti :P )

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!