Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

A ni še ne dolgo nazaj veljalo, da so mladi najbolj kritična skupina motoristov? Še ne mesec nazaj sem gledal en prispevek pred moto gpjev, kjer je Gaber na dolgo in široko razlagal, da je sedaj najbolj rizična skupina motoristov pri 40+, saj si lahko 150km zverino kupi že za cca 2-3 jurje in to brez izkušenj.  Ta 24+ za neomejeno je za moje pojme totalno zgrešena, bi morala biti 1 leto xxx ccm ter xx kw, nato pa avtomatsko dobiš neomejeno. Seveda, bi moral imeti 1 leto motor pisan nase ter registreran.

 

Mene nebo noben prepričal, da pri motorju ne rabiš postopne prilagoditve ampak, da moraš imeti samo v glavi pošlihtan..ročka za plin je kratka.

 

To je ista stvar, kot da delaš na cliotu izpit za avto, kupiš si pa eno 400hp zverino..ni računice :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, z yamaho nikoli, z sx pa samo dve neumnosti na ridah zaradi pretiravanja. Me je pa sx ničkolikokrat rešil v kritični situaciji, dvomim da bi se z jamaho v isti situaciji izvlekel. Aja pa za vse neumnosti sem si sam kriv, ne pa moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez sm u ful primerih slab zgled. u ful. Si pa lepo izpostavu obicajno Slovensko zablodo. Ce Rossi pade, pol lahk tud jaz. in to pomen de sm skor tako dobr kot on, sej sva oba padla.....ja ne no. Cist si falil smisel registriranga motorja. Ko se jez zavalim, (knock on wood se nism od 19.6.09) al pa ti, asfalt brusi kreten ki je pretiraval, ce se Perdosa zakople u pesek pa pomeni da gara za svojo placo. Mi navadni cestni uporabniki mormo pridet domow, dirkaci morjo zmagat. Na jadranki al pa u ridah ne zmagas nic. domow mors pridet. Cel. In zacetniki imajo pogosto napacen zgled. Se identificirajo z dirkaci in njihovimi stroji. s Ss motorjem se lazje spravis u neobvladljivo situacijo, in tezje vn zvleces kot s kakim user friendly motorjem ala hornet, bandit, monster. in

z elektriko je se lazje. pika.

Hvala za inšťrukcije,sej se učim:-)

Kdaj imava ,aslednjo terapijo;-)

Jaz te padce povezujem tudi z prevoženimi km,če jih letno klepneš 20kk, ali pa 2kkm ima pač slednji veliko več možnosti da pride v kritične situacije in elektronika nima s tem nič......

Lp Začetnik

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za inšťrukcije,sej se učim:-)

Kdaj imava ,aslednjo terapijo;-)

Jaz te padce povezujem tudi z prevoženimi km,če jih letno klepneš 20kk, ali pa 2kkm ima pač slednji veliko več možnosti da pride v kritične situacije in elektronika nima s tem nič......

Lp Začetnik

Ti pojma nimaš prjatu.....  Uč se od mene, pa boš mogoče še kdaj  vPiran prišel :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, z yamaho nikoli, z sx pa samo dve neumnosti na ridah zaradi pretiravanja. Me je pa sx ničkolikokrat rešil v kritični situaciji, dvomim da bi se z jamaho v isti situaciji izvlekel. Aja pa za vse neumnosti sem si sam kriv, ne pa moped.

 

Eksektli. zarad pretiravanja. Omejevalni faktor je cesta, naslednji je znanje. Z 70 konji in 600ccm težje bistveno težje pretiravaš kot s 130 konji in litrskim motorjem. sam za to se gre. Samodisciplina se užge s kilometri in takimi jao jao neće iči situacijami. 

 

Hvala za inšťrukcije,sej se učim:-)

Kdaj imava ,aslednjo terapijo;-)

Jaz te padce povezujem tudi z prevoženimi km,če jih letno klepneš 20kk, ali pa 2kkm ima pač slednji veliko več možnosti da pride v kritične situacije in elektronika nima s tem nič......

Lp Začetnik

 

Ti nis začetnik, ti si rekonvalescent :) Hvala bogu de je tako. Se mi pa zdi, de ne bova nkamr pršla. razn če začneš ti mene trenirat hehe

 

Ti pojma nimaš prjatu.....  Uč se od mene, pa boš mogoče še kdaj  vPiran prišel :lol1:

 

 

Piran in domou? pa kdo ma 3 dni cajta....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eksektli. zarad pretiravanja. Omejevalni faktor je cesta, naslednji je znanje. Z 70 konji in 600ccm težje bistveno težje pretiravaš kot s 130 konji in litrskim motorjem. sam za to se gre. Samodisciplina se užge s kilometri in takimi jao jao neće iči situacijami. 

 

 

Ti nis začetnik, ti si rekonvalescent :) Hvala bogu de je tako. Se mi pa zdi, de ne bova nkamr pršla. razn če začneš ti mene trenirat hehe

 

 

 

Piran in domou? pa kdo ma 3 dni cajta....

 

Divjak :kva1:

 

Jst rabm po tamalem....... vsaj dobr teden :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej vem zakaj rabite vse tiste kufre :P

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eksektli. zarad pretiravanja. Omejevalni faktor je cesta, naslednji je znanje. Z 70 konji in 600ccm težje bistveno težje pretiravaš kot s 130 konji in litrskim motorjem. sam za to se gre. Samodisciplina se užge s kilometri in takimi jao jao neće iči situacijami. 

 

 

 

V bisvu ni res, vsaj v mojem primeru. Se strinjam , da težje pretiravaš, a štos je bil v tem, (in pri marsikom je) da si sčasoma, ko dobiš filing začneš misliti, saj obvaldam in v drugem primeru se je šlo za rahlo nezbranost. Ta te pa košta neglede kaj voziš. 

Poglejmo avtomobile:

začetniku daš jugota in audi A6 in trdiš, da je bolje da ima jugota, ker ima manj konjev in je bolj varen, ker z njim težje pretirava???

 

CCCP so jasni, in kdor jih upošteva ne more falit, ali vozi 50 ali 200 konjski moped.

 

p.s. še najbolj nevarni so 250-500ccm skuterji s 13 colskimi gumami znamke maxiss...preverjeno :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

p.s. še najbolj nevarni so 250-500ccm skuterji s 13 colskimi gumami znamke maxiss...preverjeno :P

Da te maxsiscoteristi dobimo v roke :chase: , e brate moj se ne boš kar tako izvlekel :whistle: , a 13 colske so nevarne zaradi številke 13 :hmm: , maxiss so se pa znucale glih tako kot usake, no res so bolj lesene :P  :D .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst lahko potrdim da ko sm biu frišn iz ipita za avto sm biu z očmi ko sokol nad poljem, use budno gledau , poznal avto do centimetra natančno, vidu skor kolko ima napumpane gume avto ki pelje mim mene, parkiral bočno v nulo.... zdej se med vožnjo čoham po nosu, če ni pou metra spredi in pou metra azdi se mi niti slučajno (razn če je res kriza) ne da bočno parkirat.

Tako da z leti pride uno al se poleniš v vožnji al pa greš iskat kolk gume zdržijo.

 

ps.: ja in tut meni grejo na živce maxsiskuteristi ko res nimajo kultire, slalomirajo v tri krasne pousod se rinejo po pločnikih in glasno prdijo z raznimi rori ki so čisto brezveze na skuterju samo na žiuce grejo z ropotanjem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da te maxsiscoteristi dobimo v roke :chase: , e brate moj se ne boš kar tako izvlekel :whistle: , a 13 colske so nevarne zaradi številke 13 :hmm: , maxiss so se pa znucale glih tako kot usake, no res so bolj lesene :P  :D .

Sem bil maxiskuterist, vem kak je preganjat maxija po soški, po jadranki, verjem da je z motorjem lažje. Boljše zavore, boljša ciklistika, dobre gume nudijo fantastičen oprijem. Tako da kapo dol tistim, ki ga dobro pičijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bisvu ni res, vsaj v mojem primeru. Se strinjam , da težje pretiravaš, a štos je bil v tem, (in pri marsikom je) da si sčasoma, ko dobiš filing začneš misliti, saj obvaldam in v drugem primeru se je šlo za rahlo nezbranost. Ta te pa košta neglede kaj voziš. 

Poglejmo avtomobile:

začetniku daš jugota in audi A6 in trdiš, da je bolje da ima jugota, ker ima manj konjev in je bolj varen, ker z njim težje pretirava???

 

CCCP so jasni, in kdor jih upošteva ne more falit, ali vozi 50 ali 200 konjski moped.

 

p.s. še najbolj nevarni so 250-500ccm skuterji s 13 colskimi gumami znamke maxiss...preverjeno :P

 

tudi 17 colsk neč boljš ne držijo (no vsaj pozimi po leclerkovem krožnem ne), preverjeno, dvakrat :slap: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi 17 colsk neč boljš ne držijo (no vsaj pozimi po leclerkovem krožnem ne), preverjeno, dvakrat :slap:

 na leclerkovem krožišču 80% gum že ne drži dbro ob rosenju, karkoli več je pa driftplac, un beton potleh je katastrofa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi 17 colsk neč boljš ne držijo (no vsaj pozimi po leclerkovem krožnem ne), preverjeno, dvakrat :slap:

tm pa nč ne drži, pa pr rutarju tudi ne :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnjo prilagodite cestni podlagi pa ne bo nič drselo :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnjo prilagodite cestni podlagi pa ne bo nič drselo :P

maš prav, nimamo vsi MSCja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tm pa nč ne drži, pa pr rutarju tudi ne :D

jah sej pol k sva mela izlet iz steze sm tudi jst to vedla :P v drugo mi je pa en kr na lepem pred nosom ustavu, jst pa z mislimi že v trgovini kaj vse morem kupit, pa me je presenetlo. ampak delovno živinče je te zadeve dobro preneslo. pa ker je blo pozimi sm bla še v popolni bojni opremi, tko da nism neč škode nrdila :P 

 

tko da zdej smo izluščili, da se da past prav z vsakim enoslednjim vozilo, ponavadi zaradi lasne neumnosti, ali nevednosti. 

 

je pa gotovo bolje da te padce, ki nekako sodijo k moto karieri naštepaš že kot mulc na tomosih, kroskah in stopetindvajstkah kot kasnej. 

 

pa še neki za v temo kaj me je spravilo v slabo voljo. učeri sva šle s 125 hondico iskat moped od primoža k rumenkotu, in dobimo eno avto šolo (v avtu) takoj za postojno, se je glih tolko cjazo, da se ni dalo ne vozit od zadi ne prehitet (edina slabost malega mopeda, da te lahko vsak avto zaj**** ). sej razumem da so lahko to prve ure, samo če že učijo vožnjo nej tudi malo kulture in se umakni, če vidiš da te hoče mali mopeded prehitet! pol takoj za tablo planina pa seveda po gasu.  nekje pred grčarevcem je blo le dovolj ravnine in je šlo čez vse rdeče meje in sva uspešno šle mimo  :hooray:  :hooray:  :hooray: . sej je  :topic:  ampak sm se morala malo pojezit. res mi gre na živce, ta mantra je treba počasi vozit, pol se pa vse neki cjazi, pa po prehitevalnih 100 in podobne bedarije. nej jih rajš malo živahne vožnje naučijo bo veliko boljš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš prav, nimamo vsi MSCja :D

Tud jaz mam izklopljenega,mi je Snecer povedu ,da je finta v zapestju.

Tam okrog Karlobaga sem ga še kalibriral"zapestje namreč"zdaj se peljem kot z Versysom:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

čeprav še vedno veselo korisitim svojo Fazerco (in nimam namena menjavati) pa malenkost gledam še za "pokušino" za še en motor za pri hiši.

 

Ta bi eventuelno bil za mojo "gospo", ki izpit ima (v bistvu ima izpit za vse razen za avtobus :O ), vozila pa bolj ali manj ni. Ko sem letos delal izpit, je prišla na poligon kjer je brez problema vozila 125 ccm motor, nato pa za nekaj časa tudi GSR 600, ki sem ga vozil jaz, (pa tudi mojo Fazerco je že malo peljala) tako da v njene "sposobnosti" (ko dobi še kaj prakse) ne dvomim (je pa z mojim inštruktorjem tako dogovorjeno, da jo bo ob priliki (z zvezo in vsem) peljal na cesto v promet, da dobi dejanske občutke glede participacije na cesti).

 

Sicer je že več let voznica 400 ccm ATV-ja (ne predhodno podlago športnega Kawasakija LT 450) pa tudi kot avto voznik je energična, a zanesljiva in s pametjo (odkrito priznam, da je kot voznica povsem enakovredna (ali pa nekje še boljša) meni, ki imam za seboj že dobrega pol miljona km z avtom in ki vsako leto prevozim kar lep del evrope in balkana).

 

Ker ji motociklizem načeloma všeč (ni pa 100% za - to bi pokazal čas), tudi ne bi želel se zaleteti in kupovati predragega prvega motorja (sploh če bi vendarle se pokazalo, da bo raje ostala na ATV-ju).

 

Moji predlogi so, da bi bil motor podoben kot Yamahe FZR600 ali XY600 (XY6), z vetrno zaščito, po možnosti 4 cilindraš (tudi 2 bi šlo) in nekje okoli 60 konjev (malo gor ali dol), predvsem pa da bi šlo za zanesljivo "mašino" (itak pa bi ga takoj po nakupu preventivno poservisiral).

 

Malo sem že gledal npr. Yamahe XY 600 iz 90-ih (tam od 1994 do 1999) in review-e na spletu pa kaj slabega o njih nisem našel (drugo pa je najti primerno v SLO, čeprav se jih kar nekaj prodaja).

 

Budget bi bil nekje 1500 do 2000 eur (raje seveda 1500).

 

Vsekakor bi bil vesel izkušenj z zgoraj dotičnim motorjem oz. nasvetov ter predlogov.

 

LP

Popravljeno . Popravil ringo5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er5, ali pa honda hornet. Nevem ce bi drugo sploh gledal.

Lp

Edino veterna zascita, ampak saj se lahko dokupi kaksena povisana sipca pa je za normalno voznjo cisto ok.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spletu se mi dopade tudi:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8768781&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8695371

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8663193

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8715118

 

Kdo pozna oz. lahko poda mnenja o primerkih oz. modelih na splošno (Suzuki SV 650 tudi kar hvalijo, samo ne vem kakšen je dejansko položaj sedenja in vetrna zaščita napram FZ6, XY6.... .)?

 

LP

Popravljeno . Popravil ringo5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er5, ali pa honda hornet. Nevem ce bi drugo sploh gledal.

Lp

Edino veterna zascita, ampak saj se lahko dokupi kaksena povisana sipca pa je za normalno voznjo cisto ok.

 

ER5 sem imel možnost peljati v avtošoli in (brez zamere), a je bil za vožnjo izredno neugoden (od položaja stopalk oz. nožnih ročk za zavoro in prestave, do cukanja v nizkih obratih pa nasplošno samega položaja sedenja) - res je pa da sem bil takrat navajen XJ6-ke in GSR600 (a sem vozil tudi CBF500 tiste dni pa sem se je po par km lepo navadil napram ER5 za katerega sem bil prav vesel, ko sem šel dol iz njega).

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er5, ali pa honda hornet. Nevem ce bi drugo sploh gledal.

Lp

Edino veterna zascita, ampak saj se lahko dokupi kaksena povisana sipca pa je za normalno voznjo cisto ok.

Vse drugo kupi tudi te vse naštete iz avto neta samo NE ER-5 "sranje" na qvadrat !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse drugo kupi tudi te vse naštete iz avto neta samo NE ER-5 "sranje" na qvadrat !

 

No, ti si povedal v malo grši obliki, to kar sem jaz v lepši. Dopuščam možnost, da je bil ER5 od avtošole tudi malo "utrujen", a vseeno sem se zares izredno neugodno počutil na njem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!