Fazer03 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Če se ne motim, se tu sedaj prepleta in primerjata: stara Diversion (Ktr1sk) , ki je imela dva izpuha ob strani, bila je zračno hlajena in so jo izdelovali kot naked ali s poloklepom, in nova, ki se prodaja kot naked, Diverzion in F. In če me spomin ne vara, so staro prenehali izdelovati tam okoli preloma tisočletja in je normalno, da tako stara zasnova ni dorasla sedanji generaciji motorjev.
Ktr1sk Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 xj6 http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Yamaha%20XJ6%2010%20%202.jpg xj600Nhttp://images6.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/08/03/2/6/651001900556403304722836-2378128-700_700.jpg res je ja sem mislil staro Yamaho, ker je napisal od 1500 do 2000€, kar pa ne najdeš "novega" modela za omenjen denar
maus Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 @ringo5 .. sj pravim ... ninđa je taprava .. mal gasa, mal gre, velik gasa velik gre ... greš lahko na kawo, al ga pa žgeš proti morju ...vetrna zaščita je tut pri 250 ... dovolj navora za dva ... makadam in blato je mal ovira, ampak tut gre .. preverjeno ... ima sistem proti zdrsu in preprečuje dvig sprednjega kolesa, da nauš drago stresu .. za varnost je poskrbljeno tudi z ABS .. kaj čš več :krneki: p.s. .. ne morm citirat cikadina in igor0203 2
jozitski Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Lep pozdrav, pred kratkim sem opravil izpit zdaj pa gledam za svoj prvi motor pa mi je se najbolj všeč honda hornet pa me zanima če kdo pozna katerega od naslednjih prodajalcev oz če že iz slik razbere kakšne večje napake ker se sam ne spoznam toliko da nebom za brezveze letav na oglede http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8814599 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8795536 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8797003 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8672820 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8777960
igorkr Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 @maus ... kaj čš več Yamaho p.s. tudi jst ne morem citirat :wacko: igor0203 1
maus Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 jp .. tut FZ1 S je primeren motor .. ampak ninđa je bolj primeren igorkr 1
cikadina Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) ne ne pol bojo po cesti sam ninje k tolko reklame delas in ne bo vec tko spešal. pa še zdej je fajn k "te ne mormo falit" po cesti sicer pa kar se teh svetovanj tice je res da bolj vsak cigo svojga konja hvali. Popravljeno September 5, 2014. Popravil cikadina maus 1
igorkr Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Kr neki brezveze pač ne moreš hvalit :grrr Cigo Popravljeno September 5, 2014. Popravil igorkr
ringo5 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Dragi moji - (nekateri) ste narobe razumeli moje vprašanje; jaz že imam motor Fazerco FZ6, ta drugi bo pa za drago (in bog ne daj, da jim dam Ninjo v roke ). Torej, vozila se bova vsak s svojim motorjem - razen, če se pokaže, da zanjo to ni to (zdaj se ji zdi da je .) ...pač ženske) in ga bo treba prodati (zato se pa sprva ne želim spustiti v prevelike stroške). In ta drugi bi naj bil za razliko od Fazerce (s katero sem sicer povsem zadovoljen z izjemo tega, da jo je res treba v obrate spustiti, da skoči - pa danes končno grem na menjavo TPS senzorja) malo bolj prožen, z zanesljivo tehniko, enako (ali bolj) okreten, morda malo lažji pa tam okoli 60 KM (malo gor ali dol)....skratka za žensko. Lp Popravljeno September 5, 2014. Popravil ringo5
dreja_123 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Lep pozdrav, pred kratkim sem opravil izpit zdaj pa gledam za svoj prvi motor pa mi je se najbolj všeč honda hornet pa me zanima če kdo pozna katerega od naslednjih prodajalcev oz če že iz slik razbere kakšne večje napake ker se sam ne spoznam toliko da nebom za brezveze letav na oglede http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8814599 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8795536 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8797003 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8672820 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8777960 Jaz sem pred kratkim kupil novejši model, 2007, tako da glede starega modela ne vem kaj dosti. Prva (vsaj po mojem mnenju) ni original, ima luč novejšega modela. Upside down vilice so bile zgleda od 2006 dalje. Modeli 2006 imajo tudi drugačne instrumente... Prenovljen model je prišel ven leta 2007. Popravljeno September 5, 2014. Popravil pitrolejcek
KARMEN1 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Sicer se ne bom mešala v temo, ker izpit šele delam, zato nimam izkušenj, ampak glih dovolj, da recimo er6, na katerem vozim v avtošoli, ne bi nikoli imela. Kupila sem Yamaho fz6s zato: ker je mehka, lepo vodljiva, udobna, tiha, skratka, lepo vozna.... Na višjih hitrostih je sicer še nisem probala, ker ne morem z njo na glavno cesto. Malo težav sem imela le pri obračanju na majhni površini, ker je daljša in sem bila z njo bolj nerodna, zato so jo skoraj skupile vaške kante za smeti . No, pa tista široka maska spredaj je čudna in okorna, ko si vajen naked motorja. Ampak to je vizuelna pripomba. Er6 ne bi imela predvsem, ker se mi na hitri cesti zdi, kot da me bo izpulilo z balance, pri najmanjši bočni primorski sapici pa po cesti dobesedno plavam, občutek imam, da grem postrani . Pa še kaj pripomb bi imela, ampak to je šolski motor, zato je vsak drugi motor zanj Mercedes . Hornetke nisem probala, predstavljam pa si, da razen okretnosti pri obračanju, nima ne vem kakšne prednosti.
cikadina Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Dragi moji - (nekateri) ste narobe razumeli moje vprašanje; jaz že imam motor Fazerco FZ6, ta drugi bo pa za drago (in bog ne daj, da jim dam Ninjo v roke ). Torej, vozila se bova vsak s svojim motorjem - razen, če se pokaže, da zanjo to ni to (zdaj se ji zdi da je .) ...pač ženske) in ga bo treba prodati (zato se pa sprva ne želim spustiti v prevelike stroške). In ta drugi bi naj bil za razliko od Fazerce (s katero sem sicer povsem zadovoljen z izjemo tega, da jo je res treba v obrate spustiti, da skoči - pa danes končno grem na menjavo TPS senzorja) malo bolj prožen, z zanesljivo tehniko, enako (ali bolj) okreten, morda malo lažji pa tam okoli 60 KM (malo gor ali dol)....skratka za žensko. Lp odgovorov in predlogov je bilo kr neki, itak pa bosta mogla sama neki zbrskat. tisto o ninji je pa forumaški humor Popravljeno September 5, 2014. Popravil cikadina
maus Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 CBF 600 abs ... bo kr v redu motorček za začetnico. čeprau je ninđa boljša :krneki:
ringo5 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 CBF 600 abs ... bo kr v redu motorček za začetnico. čeprau je ninđa boljša :krneki: Cikadina in Maus - kam me bo od smeha (in to resno), če mi še enkrat omenita Ninjo kot motor za žensko začetnico (ko si poskušam to vizualizirati) . Še sebe si ne bi upal kar tako gor dati... Tudi CBF600 je bila v ožjem oziru (že pri meni) pa me ročni čok (zaug(h)) odvrača od nje. Ja, težka izbira bo....vseeno hvala za vsa mnenja - tudi za Ninjo . Lp
tomash Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Sicer se ne bom mešala v temo, ker izpit šele delam, zato nimam izkušenj, ampak glih dovolj, da recimo er6, na katerem vozim v avtošoli, ne bi nikoli imela. Kupila sem Yamaho fz6s zato: ker je mehka, lepo vodljiva, udobna, tiha, skratka, lepo vozna.... Na višjih hitrostih je sicer še nisem probala, ker ne morem z njo na glavno cesto. Malo težav sem imela le pri obračanju na majhni površini, ker je daljša in sem bila z njo bolj nerodna, zato so jo skoraj skupile vaške kante za smeti . No, pa tista široka maska spredaj je čudna in okorna, ko si vajen naked motorja. Ampak to je vizuelna pripomba. Er6 ne bi imela predvsem, ker se mi na hitri cesti zdi, kot da me bo izpulilo z balance, pri najmanjši bočni primorski sapici pa po cesti dobesedno plavam, občutek imam, da grem postrani . Pa še kaj pripomb bi imela, ampak to je šolski motor, zato je vsak drugi motor zanj Mercedes . Hornetke nisem probala, predstavljam pa si, da razen okretnosti pri obračanju, nima ne vem kakšne prednosti. Na vsakem naked motorju te bo hotelo spulit z motorja pri hitrostih nad 110 km. Če ti občutek vetra in pristnega stika s cesto ni po godu, moraš gledat za motorji z vetrno zaščito. Vsekako pa za začetek ne pojdi na prevelko kubikažo. Tako in tako, pa boš po letu ali dveh zamenjala motor, pa potem spet in spet. Kakorkoli poizkusit to in drugo ni greh. Probaj MT 03.
ludiluka Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Mah monstra ji nabavi boš mela najbolj veselo ženo maus in Bmflar 2
Snečer Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Cikadina in Maus - kam me bo od smeha (in to resno), če mi še enkrat omenita Ninjo kot motor za žensko začetnico (ko si poskušam to vizualizirati) . Še sebe si ne bi upal kar tako gor dati... Tudi CBF600 je bila v ožjem oziru (že pri meni) pa me ročni čok (zaug(h)) odvrača od nje. Ja, težka izbira bo....vseeno hvala za vsa mnenja - tudi za Ninjo . Lp Kawasaki Ninja 650R v Evropi se pa imenuje ER6-f idealen
biker77 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Na vsakem naked motorju te bo hotelo spulit z motorja pri hitrostih nad 110 km. Če ti občutek vetra in pristnega stika s cesto ni po godu, moraš gledat za motorji z vetrno zaščito. Vsekako pa za začetek ne pojdi na prevelko kubikažo. Tako in tako, pa boš po letu ali dveh zamenjala motor, pa potem spet in spet. Kakorkoli poizkusit to in drugo ni greh. Probaj MT 03. To pač ni res.. Frips in lajbn 2
jozitski Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Jaz sem pred kratkim kupil novejši model, 2007, tako da glede starega modela ne vem kaj dosti. Prva (vsaj po mojem mnenju) ni original, ima luč novejšega modela. Upside down vilice so bile zgleda od 2006 dalje. Modeli 2006 imajo tudi drugačne instrumente... Prenovljen model je prišel ven leta 2007. za prvo vem moram edin vprasat če ima vse homologiran da nebi imel kakšnih težav kasneje. od 2007 so mi mal grde zaradi položaja/oblike števca nad lučjo razn če se da kej menjat nism nič gledal v tej smeri
maus Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 mislim da CBF600 abs ... letnik 2009 nima zauga ... pomoje kakšn let prej tut ne ... kot je meni znano, vsi motorji ki imajo ajnšpric, nimajo zauga ... mogoče se motim ... ninđa ga nima :krneki:
cikadina Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Cikadina in Maus - kam me bo od smeha (in to resno), če mi še enkrat omenita Ninjo kot motor za žensko začetnico (ko si poskušam to vizualizirati) . Še sebe si ne bi upal kar tako gor dati... Tudi CBF600 je bila v ožjem oziru (že pri meni) pa me ročni čok (zaug(h)) odvrača od nje. Ja, težka izbira bo....vseeno hvala za vsa mnenja - tudi za Ninjo . Lp kaj pa ves gospa bi bla lahko prav zadovolna To pač ni res.. do 150 ni panike. pol se je pa treba ze malo na tank pripopat. itak pa vecina tezi k temu da ma cimlazi moped ne pa v burji stabilnega za burjo se najbolje obnese Valuk! Popravljeno September 5, 2014. Popravil cikadina
biker77 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 mislim da CBF600 abs ... letnik 2009 nima zauga ... pomoje kakšn let prej tut ne ... kot je meni znano, vsi motorji ki imajo ajnšpric, nimajo zauga ... mogoče se motim ... ninđa ga nima :krneki: ni čist res. CB 1300 je mela ajnšpric in zaug. tuono ima ajnšpric in zaug. ampak sej je čist vseen. stvar funkcionira in ni panike. hondine 600 kubične zadeve pa mislim da ga res niso mele. vsaj 600 horneta letnik 2004 ga ni mela. maus 1
maus Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 ok .. sm reku kok je meni znano .. torej mi ni ... itak sm se spomnu samo na taprave motorje Kmet2 1
Fritz Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Dragi moji - (nekateri) ste narobe razumeli moje vprašanje; jaz že imam motor Fazerco FZ6, ta drugi bo pa za drago (in bog ne daj, da jim dam Ninjo v roke ). Torej, vozila se bova vsak s svojim motorjem - razen, če se pokaže, da zanjo to ni to (zdaj se ji zdi da je .) ...pač ženske) in ga bo treba prodati (zato se pa sprva ne želim spustiti v prevelike stroške). In ta drugi bi naj bil za razliko od Fazerce (s katero sem sicer povsem zadovoljen z izjemo tega, da jo je res treba v obrate spustiti, da skoči - pa danes končno grem na menjavo TPS senzorja) malo bolj prožen, z zanesljivo tehniko, enako (ali bolj) okreten, morda malo lažji pa tam okoli 60 KM (malo gor ali dol)....skratka za žensko. Lp ER-6, GSR600, Gladius...če je pa višjih telesnih proporc pa še Honda NC700 podvariante, Versys ali mali Strom. In to je verjetno samo delček ponudbe. Zdaj pa manj viset na forumu in več peljat drago, da si ogleda vse te motorje v živo, ker če ji estetsko ne bo všeč, pozabi na nakup. In ko najdete kakšnega ustreznega, naj se usede gor in preizkusi, ali ji drža ustreza. Če ga lahko preizkusi še na cesti, potem sta na poti k zelo dobri izbiri.
Scarlett Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 ni čist res. CB 1300 je mela ajnšpric in zaug. tuono ima ajnšpric in zaug. ampak sej je čist vseen. stvar funkcionira in ni panike. hondine 600 kubične zadeve pa mislim da ga res niso mele. vsaj 600 horneta letnik 2004 ga ni mela. Horneta 600 letnik 2005 ga ma. Sam a je to problem? Vzges na zaug, nataknes celado, rokavice, zapres zaug in peljes. maus in lajbn 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se