Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ah, folk za mnenja sprasvt je dvorezno. :grim En bo prevozu v petih letih 15 jurjev, pa prehvalu tist kar voz,ker razn olja pa gum mu ni blo treba druzga menjat.... en pa 100 jurjev v 5ih letih, pa mrbit kej posraufu, pa bo drugacno mnenje. :evilgrin: K enim je ketno zamenjat strosek recimo...ventile se tut stela? kva? Kok pa je? Uh, prevec...to je skret. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nov z vami, malo sem prebrskal ze forum, pa se vseeno obracam na vas kaj kupiti .Zaljubil sem se v hondo cbr 1100 xx,imam pa možnost kupit bmw r1200rt,ki je od mojega kolega. cena motorjev je ista samo nevem kaj je boljša naložba s katerim bom bolj zadovoljen -imel majn težav glede šravfanja po domačem povedano,da semajn kvari.Ja pa še na kaj moram biti pozoren na teh dveh motorjih . l.p. 

Kupi tisto, kar ti je vizuelno bolj všeč, pa če imaš možnost preizkusa boš še lažje videl, kje se bolje počutiš.

...s kom boš imel manj težav, po moje ne igra bistvene vloge, čeprav bi po lastnih izkušnjah rekel, da so japonci cenejši pri vzdrževanju in predvsem Yamaha zanesljivejša, če bi se odpravil na res dolgo pot....drugače bo pa več veselja v vožnji s pokvarljivejšim in nasplošno bolj "všečnim" motorjem... ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi hondo, Kmeta pa ne poslušaj on ma itaq 3 motorje, da se lohk vsaj z 1. vozi ko sta ostaledva (KTM, BMW) na servisu  :kva2:  :evilgrin:

Je BMW ornh dražji za vzdrževat. Pa en predhodnik pred mano te je vprašal, če si se zaljubil v Hondo, zakaj bi potem kupil BMW, da boš čez 2 leti videl, da si naredil napako!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No preden sem kupil versysa,sem se zelo zagrel za BMW F800R, pa me je predvsem dražji seris (delovne ure na servisih-jaz vozim samo pooblaščencem) ter rezervni deli, precej dražji. No ta model, nima verige, kar je - strošek ampak vseeno... Je pa zadnjič kolega delal servis na BMW 1200 GS, redni servis, na 3 leta starem, koliko km ne vem-300 eur  :eek: .

Znancu je na RT1200 letnik, 2008 puščalo olje na krdanu(kaj je blo točno narobe ne vem, je blo kr precej)+ redni servis, ter še nekaj malenkosti 1700 eur= pol mojega Versys-a.

2 kolega sta nehala vozit BMW, oba zdaj vozita japonce-res se vozita slabše, ampak manj crkujejo ter strošek je manjši. Denar je pa skoraj pri vseh ljudeh (razen pri Kmetu2)

velik dejavnik.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kje ti odeja da je orng dražji za vzdrževat,a si kakšnega mel aô si res Sneecer:-)

po mojih izkušnjah je BMW dražji za vzdrževanje - cena rezervnih delov in manj vzdržljiv od japoncev oz., dveh Yamah, ki sem jih dlje časa vozil. Sicer rednega servisa še nisem delal, je pa menda opozorilo potrebno vsaj nekje resetirati če ne drugega, česar mi pri japoncih ni bilo potrebno. Ne bom navajal zneska zadnjega popravila, da se mi ne bodo krave smejale, kolko sem neumen, ampak dobro, šteje užitek med vožnjo. 

Sigurno je drugače, če kupiš nov motor in potem z njim prevoziš 10k km ampak jaz kupujem take z 100k km in tu je pa razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Skalar ,men je vse z neba padlo,16urni delavnik in poškodbe da sem na rehabu že en let.

Ne želim bit žaljiv,samo dej gobček pomol iz svojih plank,boš vidu,da tudi tisti ki si privoščimo malo dražji motor ne živimo v pravljicah,samo imamo druge prioritete,ker smo bili večkrat na robu rakom žvižgat.

Voz zarad mene kar češ,sam te Versysi res škodujejo razmišljanju,ste lastniki že večkrat dokazali,da niste sposobni normalne komunikacije....

No, no kmet,ne bit jezn zdej. Sej verjamem, da si pridn pa da delaš za denar, sej sm te že enkrat pohvalu glede tega. Pa te bom še zdej, ker spoštujem vsakega, ki zasluži denar s svojimi rokami! Si pa v temi Superadventure, sam napisal, da te denar "tišči" in ga boš zato zamenjal (svojga) Adventurja. In da ti denar ni problem Uporabljam samo to kar si SAM napisal- mogoče je tvoj problem ker preveč pišeš, pol pa še sam ne veš kaj si napisal. Versis ni pogoj ali razlog za razmišljanje"po moje" ali po "naše". Ti zelo privoščim dober motor. Jaz pač raje vozim, "budget" motor, ker imam otroke in jim želim omogočiti lepo življenje, pač ne gledam samo na svojo rit, pač denar raje porabim oziroma hranim še za kaj drugega. Drugač ti pa želim čimprejšne okrevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete odločil sem se za taprvo xx pa pika ,upam da sem se dobro odločil imel sem že dve hondi pa eno suzo pa me niso razočarali.Sedaj sem imel desetletje pavzo ampak spet me mika vožnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Skalar! Kot sem ti že povedal nima vsak otrok,velike hiše,vikendov itd

Mamo pa elik vijakov po kosteh in zavarovalnic ki mi posledično omogočajo kakšen boljši motorček,da ,ravno ne žuli vsak ijak ki ga imam v sebi po potovanjih,z Versysom bi do besed o trpel,ker mi je premajhen,sem ga vozil,za povprečnega uporabnika povsem zadovoljiv motor,no jaz nisem povprečen niti po višini niti po teži .

Lahko pa ti povem da sem imel že8 bmw motociklov rez problemov in kaj naj jaz zdaj se pregovarjam o vzdrževanju ,zato ker je teb en neki reku,lej mel sem jih in vzdrževal sem jih,je še kdo imel 8 bmw motociklu.E,ostavno se mi ne da več dokazovat oziroma oporekat gostilniškim kracam. Maš v taki temi nalimane tudi uradne račune rednih servisev,ki so cenejši kot pri marsikaterem motorju,sam ne treba prbit da je plaču 2kevrov..sam pozabu je omenit,da ma motor 100kkm pa da treba gume zamenjat..pa da je padu pa kej odlomu,šťejejo argumenti. Kot poedal mel jih več kot tisti ki nabijate o napakah in te istimotorji se vozijo po slo cestah.......,e da se mi vec0

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem od kod prjatlom japoncev blazne cifre za servise inpopravila BMW?     ,a to pomeni da se japonci napol zastojn sraufajo in popravljajo?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ocitno prijatelji japoncev vozijo uradno samo japonce, ki jih neuradno servisirajo pod rizevim kozolcem (kjer je vse mal drazje kot pol ceneje ) in na uraden servis vozijo BMW-je, katere vecinoma vozijo samo neuradno, ko jih noben ne vidi, kateri seveda nikakor niso njihova last  (da jih ne bi bilo sram ) in  katere seveda  servisirajo na pregresno dragih pooblascenih servisih.

 

Nedavno sem enega od neuradnih voznikov po imenu "Gift" vprasal koliko BMW-je imel, koliko problemov je imel z njimi in koliko ga je posamezen "problem" stal, pa je nekako njegov odgovor izvenel, oz. ni ga bilo nikoli.  

 Cudno?

 Nekak bi potegnil povezavo z epilogom enga vica... Kurba je !!!  Vsem je dala........sam meni ne.   

 

Nestrpno cakam, da se bo enkrat koncno nasel nekdo, ki bo naredil "domaco nalogo" in nam predstavil primerjavo urnih postavk pooblascenih servisov vseh mogocih moto znamk. Morda bomo tudi kasnega serviserja s tako primerjalno tabelico vzpodbudili k bolj trzno konkurencem razmisljanju.

Cena rezervnih delov je namrec zelo relativna, tako za bavarske klobase, kakor tudi za rizojede. Vedno se kaksen kos nekje najde ceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ocitno prijatelji japoncev vozijo uradno samo japonce, ki jih neuradno servisirajo pod rizevim kozolcem (kjer je vse mal drazje kot pol ceneje ) in na uraden servis vozijo BMW-je, katere vecinoma vozijo samo neuradno, ko jih noben ne vidi, kateri seveda nikakor niso njihova last  (da jih ne bi bilo sram ) in  katere seveda  servisirajo na pregresno dragih pooblascenih servisih.

 

Nedavno sem enega od neuradnih voznikov po imenu "Gift" vprasal koliko BMW-je imel, koliko problemov je imel z njimi in koliko ga je posamezen "problem" stal, pa je nekako njegov odgovor izvenel, oz. ni ga bilo nikoli.  

 Cudno?

 Nekak bi potegnil povezavo z epilogom enga vica... Kurba je !!!  Vsem je dala........sam meni ne.   

 

Nestrpno cakam, da se bo enkrat koncno nasel nekdo, ki bo naredil "domaco nalogo" in nam predstavil primerjavo urnih postavk pooblascenih servisov vseh mogocih moto znamk. Morda bomo tudi kasnega serviserja s tako primerjalno tabelico vzpodbudili k bolj trzno konkurencem razmisljanju.

Cena rezervnih delov je namrec zelo relativna, tako za bavarske klobase, kakor tudi za rizojede. Vedno se kaksen kos nekje najde ceneje.

Se strinjam,pred bavarci sem imel japonce,pa nisem ugotovil nobene bistvene razlike v ceni  vzdrzevanja bavarskih pokvarljivcev.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete odločil sem se za taprvo xx pa pika ,upam da sem se dobro odločil imel sem že dve hondi pa eno suzo pa me niso razočarali.Sedaj sem imel desetletje pavzo ampak spet me mika vožnja.

Dobrodosel spet med nami,zelim ti veliko varnih in uzivaskih km,in ja odlocil si se definitivno prav,ce tako cutis je to prava odlocitev!!!
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he-he, kmet in skalar, fajn sta se udarila.

Kar se mene tiče: vozim že 4. bmw-ja in verjetno jih bo še kar nekaj (če bo zdravje in EMŠO dopuščalo).

Motorje vozim že od leta 1980. V glavnem samo japanezerje. A se spomnite, (starejši) takrat, leta 80 je bil prodajni hit Suzuki GSX 750, lepe črne barve, z lučjo kot televizor. No s tem sem začel. In v teh letih jih je kar nekaj bilo.

Zdaj pa, na stara leta, pa BMW-jček, fajn na kardan, ABS, z vso mogočo opremo............ Jebat ga, sem se razvadil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys je grd.. ostalo pa kar ti paše všeč so mi tako rižotarji kot bmw-ji, vse je pa odvisno kolk je denarja takrat ko kupim. Strošek servisa je pa povsod,

če ti pa ni do teh stroškov pa peš hod okol, bo ziher cnej :D 

 

PA ni švoh tale xx, še nisem slišu slabe besede od te rakete :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej lep pozdrav vsem Honda fanom,pred dnevi sem prodal svojo Fazerco in zdaj bom nabavil Hondo :004 Odločam se med tema dvema.A kdo slučajno pozna katero?

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8864215

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8757956

Ne poznam nobenega toda tako na prvi vtis mi je prvi bolj všeč ,že zaradi pnevmatike,se je bolj naravnost vozil in vrjetno posledično manj športno kar pripomore k ohranjenosti materialov,drugi pa velik garantira sam ne pove s čim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta rdec ma zadej roadsmart 2, ce se mal pohecam, to gumo pred semaforjem do roba potegnes. Ocitno ni tiscac. mi pa ni jasno na katerem servisu bi nalivali Repsol olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta rdečega mi je po telefonu dejal da je prva guma fuč,zadnja pa da je še ok.To mi je malo čudno jaz sem menjal vedno obe hkrati in zadnja res zgleda kot da se je tip samo po avtocesti vozil :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta rdečega mi je po telefonu dejal da je prva guma fuč,zadnja pa da je še ok.To mi je malo čudno jaz sem menjal vedno obe hkrati in zadnja res zgleda kot da se je tip samo po avtocesti vozil :BUA:

na tisocaku je enako obrablat obe gumi precej tezje kot na 600ccm. 2 zadni ena sprednja je IMO dokaj realna obraba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta črna je model 2004-2005 rdeča je pa 2006-2007 tako,da je en model bol nova...Jast sem pri moji menjal gume zmeraj 2 zadnji 1 prednja. Je taka kot rdeča.

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Repsol olje nalivajo v Trzinu na Honda servisu

men ga je tut zdj na servisu nalil (pa ne okol govort)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!