Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No zaj sem se odločil glede motorja...rabil bi pa nekaj nasvetov in vprašanj. Mi lahko kdo pove kako je stroškovno zahtevna ninja zx6r? Ne predstavljam si koliko te stane motor tako povprečno na leto..na kolko km se morajo delati servisi, menjavat olje pa te stvari? Pa kam vozit motor na servise (pozna kdo koga ki bi ga priporočal)? Sem iz Prekmurja. Za zavarovanje vem, da ni tak drago...Pa ima kdo že izkušnje z nakupom motorja iz tujine? Če recimo pri nas ne moreš dobit kar iščeš? Če ste kaki kawasaki feni tu na forumu (ali taki ki ste meli kawasaki motor) lahko tudi privat pišete :D. Hvala za pomoč že vnaprej.

ponavadi pride servis na pooblaščenem servisu tam med ene 150-200€, odvisno kaj je za določeno kilometrino predvideno. drgač če delaš sam, je olje tam med 10-20€ liter (rabiš 4litre),oljni  filter je okrog 10€, zračni je ene 20€, če daš športega ala k&n je na ebayu okrog 50€ in pol samo vsako leto ga obnavljaš, svečke so 4x10€, zavorna tekočina ene 7€, veriga in zobniki od 160-200€. to je osnovno kar recimo brez problema nrdiš doma. kak servis vilic je ene 100€, na ene 30000km nej bi pregledu ventile, če je pa kej narobe pa itak nimaš druzga kot na en dober servis peljat. drgač pa so strošk še gume, to pa odvisno katere boš izbral in predvsem kako boš vozil. 

 

no te cene so tako približno, kar se spomnemo. lahko sm kaj spustila. pa srečno z nakupom!

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo,

Jaz sem imel zx6r letnik 2003. Kupil sem ga ko je imel 40k km v Postojni. Naredil servis olje, filter, menjal zobnik, ketno in gume. Drugih stroškov (razen rednih servisov) nisem imel, edino pri cca 55k km sem pri čarmanu menjal še ketnco, okoli 250€ če se prav spomnim. Vožnja je bila ok, razen na začetku sezone so mi malo trpela zapestja zaradi drže. Z njim sem bil tudi v Grčiji. Lansko leto sem ga prodal za 2100€.

Veliko sreče pri nakupu.

Objavljeno

Hvala ti cikadina :D...že drugič si mi tak prijazno odgovorila. Saj po moje je forum namenjen temu, ne? Pa dobro..komu se ne da pa ni treba :P.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala tudi tebi kristian8. Ja saj verjetno je odvisno kak motor kupiš ne? Saj ko se bom za kerega odločil bom itak moral vzet nekoga s sabo ki je že imel motor ali ga ima, ker vem da ne more en ki motor prvič kupuje vedet vseh tistih stvari, katere ve nekdo ki ma motor in ve na kaj mora biti pozoren...saj če ne bom nikogar našel pri nas, bom itak tu gor vprašal :D. Pa spijemo kako pivo ;). Kaj pa recimo pri oglasih, kaj je važno ali kaj naj gledam? Ali kaj morem pazit? Kupit mislim bolj privat kot od posrednika. Odvisno tudi kaj najdem.

Objavljeno

Hvala tudi tebi kristian8. Ja saj verjetno je odvisno kak motor kupiš ne? Saj ko se bom za kerega odločil bom itak moral vzet nekoga s sabo ki je že imel motor ali ga ima, ker vem da ne more en ki motor prvič kupuje vedet vseh tistih stvari, katere ve nekdo ki ma motor in ve na kaj mora biti pozoren...saj če ne bom nikogar našel pri nas, bom itak tu gor vprašal :D. Pa spijemo kako pivo ;). Kaj pa recimo pri oglasih, kaj je važno ali kaj naj gledam? Ali kaj morem pazit? Kupit mislim bolj privat kot od posrednika. Odvisno tudi kaj najdem.

Obvezno mej pred nakupom nekoga ki se spozna na motocikel. Ne vprašaj zakaj ti tako svetujem. :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Ko sem šel gledat Yamaho, nisem mel nobenega zraven. Malo sem šel okrog motorja in videl, da je kot nov. No še vedno je, navkljub 50.000+ km  :)

 

:bike:

 

p.s. se pa strinjam, da družba nikoli ni odveč, če je le ni preveč. :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Letos sem naredil izpit A. Vmes sem si kupil hondo NC700X, ki pa mi je bila malo podhranjena (50km). Ker imam 195cm in 110kg me zanima vaše oz. mnenje nekoga podobnih "dimenzij" kot sem sam. Iščem motor s 4 valji za občasni touring in predvsem za "igračo" v prostem času (da ni okoren).  Gledal sem hondo cbf1000 2010- in hondo crossrunnerja 2011-. Cbf mi je nekako premajhna zato Vas prosim za mnenja. Budget je max 7000€

 

lp

Objavljeno

Super je suzuki Bandit 1250. Pa še zelo lepega dobiš za 7k eur

Objavljeno

pravkar probal bandit-a 1250. zanimiv motor ampak imam kolena krepko preko rezervoarja tako, da odpade.. danes grem še 1x na Hondo crossrunnerja na malo daljšo turo. Sem pa odpisal CBF, ker ima res preozko krmilo.

Objavljeno

Letos sem naredil izpit A. Vmes sem si kupil hondo NC700X, ki pa mi je bila malo podhranjena (50km). Ker imam 195cm in 110kg me zanima vaše oz. mnenje nekoga podobnih "dimenzij" kot sem sam. Iščem motor s 4 valji za občasni touring in predvsem za "igračo" v prostem času (da ni okoren).  Gledal sem hondo cbf1000 2010- in hondo crossrunnerja 2011-. Cbf mi je nekako premajhna zato Vas prosim za mnenja. Budget je max 7000€

 

lp

TDM-ko probaj! Na pairju ima vse kar bi rabil. :=)

Objavljeno (popravljeno)

pravkar probal bandit-a 1250. zanimiv motor ampak imam kolena krepko preko rezervoarja tako, da odpade.. danes grem še 1x na Hondo crossrunnerja na malo daljšo turo. Sem pa odpisal CBF, ker ima res preozko krmilo.

probaj mt09 :D

 

ah zdej vidu da iščeš bolj potovalno varianto..

mislim da te znajo na crosrunerju bolet kolena, je dokaj športna poza za noge.

pri tvoji višini bo že malo problem..velike endure te ne zanimajo?

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

TDM sem probal, lušna igrača ampak me zelo moti tresenje 2 valjev pri nizkih obratih. tdm s 4 valji bi bil idealen zato pa upam da bo crossrunner točno to.

Objavljeno

TDM sem probal, lušna igrača ampak me zelo moti tresenje 2 valjev pri nizkih obratih. tdm s 4 valji bi bil idealen zato pa upam da bo crossrunner točno to.

crosrunner je dost športen..in če cesta ni lepa je vzmetenje....pač ne dela glih..ta nova naj bi mela več hoda vzmetenja..to bi znal bit bolš..

sam stopalke so zlo dvignjene in nazaj..

Objavljeno

4 valni je versys 1000 ampak je precej dražji kot 7k. Imaš tudi Hondo crosturer ki je 4 valna a so valji v V. Drugače je pa malo izbire s 4 valji za velike ljudi. Dvo valnih je pa kar precej. Saj dva valja niti ne treseta toliko. V prostem teku boljkot potem med vožnjo.

Objavljeno

4 valni je versys 1000 ampak je precej dražji kot 7k. Imaš tudi Hondo crosturer ki je 4 valna a so valji v V. Drugače je pa malo izbire s 4 valji za velike ljudi. Dvo valnih je pa kar precej. Saj dva valja niti ne treseta toliko. V prostem teku boljkot potem med vožnjo.

 

TDM sem probal, lušna igrača ampak me zelo moti tresenje 2 valjev pri nizkih obratih. tdm s 4 valji bi bil idealen zato pa upam da bo crossrunner točno to.

Šumi,se splača pogledat tud za kakšno staro GS-ko 1200;)

Js imam 190cm,100kg,pa sm do sedaj v kratki moto karieri(3leta) začel z Yamaho XJ600 naked,l.2002,po eni sezoni sem jo prodal,ker mi je bila neudobna-premajhna,drugače super motorček.Potem sem kupil Yamaho Tenere 660,l.1996,precej zadovoljen,ampak ja,1valj se pozna na daljših turah,sam če mal potreniraš pred kakšno daljšo turo,se utrujenost in vibracije ne občutijo tako izrazito,kot če direkt iz zimskega lenarjenja skočiš direkt na motor.

Letos spomladi pa je kapnilo nekaj cvenka in sem si kupil BMW F800GS.Motor odličen,vendar za dva,ga mal zmanjka(posebej za nas velikane še z nekom).

Po temeljitem razmisleku in nasvetih tukajšnjih prijaznih forumašev,sem se odločil,da prodam ta malega GS-a in si kupim R 1200 GS.Ja vem,cena teh motorjev je enormna,tudi rabljenih z veliko kilometri.Ampak,z malo potrpežljivosti,čakaš,da se ponudi kakšen starejši letnik,seveda s poznano celotno zgodovino in pač pljuneš tistih 6-7k €.

Že res,da je motor star in blablabla,samo,če naletiš na vzdrževanega z okrog 50.000km za sabo,sem prepričan,če boš zgledno ravnal z njim,da ti bo služil še veliko kilometrov.

Eni pravijo,da je BMW statusni simbol,hja,za nekoga ja,meni pa na mojo višino ustreza predvsem zaradi udobja in performansev,ki jih nudi,tudi,če sta gor dva.

Par dni nazaj sem kupil enega za 6k€,52.000km,1.lastnik,skratka,šel sem na testno vožnjo,sicer ni bila dolga,a čist zadost,da sem dobil pomembne povratne informacije,ki so me prepričale,da možakarju plačam.

Kakorkoli,vsekakor je res potrebno motor pred nakupom preičikirat in se zapeljat z njim,če je le možno,ker tako takoj veš,ali ti zadeva ustreza al ne.

Želim ti,da dobro izbereš in še na mnogo kilometrov,predvsem varnih seveda;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Statusni simbol...........ja za šmrkovčke ki so ravnokar iz jajčka prlezel in naredijo na let 2kkm ,brihtni pa za pop.....

Objavljeno (popravljeno)

GS je itq razred zase. letos sem naredil izpit na 800gs pa mi je majhen. moram priznat, da kogarkoli z inštruktorjem vred sem vprašal kateri motor mi predlaga je bila večina mnenja, da je GS 1200 top ampak tako kot si napisal, neverjetno drag glede na ostale pa tudi vizualno je grd ampak to mi niti ni pomembno kot da je drag. tukaj bo verjetno težko dobit pod 9k, kar pomeni, da bomo šparali še malo. kaj pa pravite na nakup iz tujine? mogoče kakšna nemčija/Italija?

 

tole mogoče?

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8171481

Popravljeno . Popravil Schumii
Objavljeno

GS je itq razred zase. letos sem naredil izpit na 800gs pa mi je majhen. moram priznat, da kogarkoli z inštruktorjem vred sem vprašal kateri motor mi predlaga je bila večina mnenja, da je GS 1200 top ampak tako kot si napisal, neverjetno drag glede na ostale pa tudi vizualno je grd ampak to mi niti ni pomembno kot da je drag. tukaj bo verjetno težko dobit pod 9k, kar pomeni, da bomo šparali še malo. kaj pa pravite na nakup iz tujine? mogoče kakšna nemčija/Italija?

Hja,grd-lep,js kupujem motor,da z njim delam kilometre in da se počutim čimbolj udobno in sproščeno na njem.Lepota motorja je relativna stvar,ne rečem,lepo je imet lep motor,bolj pomembno pa je,da je motor brezhiben.Lepota je za šminkerje,ki se več ali manj furajo po mestih od kafane do kafane:PPP

Drugače pa kot sem ti že omenil,potrpežljivo spremljaj oglase,tako naše,kot tudi iz tujine in prej ali slej bo nekdo imel v oglasu GS-a,ki je lepo vzdrževan in brezhiben,najbrž ne z toliko elektronike,ali pač za neko primerno ceno.Sicer ne bo novejši letnik,ampak po izkušnjah enega forumaša,so to motorji,ki so narejeni za ogromno število kilometrov.

Kar se motorjev iz tujine tiče,je tako,kot pri nas,so dobri motorji vredni nakupa in so motorji,ki niso vredni niti centa.Vsekakor je zelo priporočljivo imet nekoga s sabo,ki se spozna na motorje,da takoj zavoha,ali je kaj narobe ali ne.Vsekakor pa so v tujini veliko cenejši,kot pri nas,če dodaš še birokracijo za pripeljat in registrirat motor pri nas,mislim,da boš še vedno prišparal.

Objavljeno

Schumii bodi previden pri tem prodajalcu !!!

Objavljeno (popravljeno)

Če si izrazito visok, se nabor uporabnih motorjev, sploh če delaš veliko kilometrov, zelo skrči.

Pred časom sem v temi, namenjeni visokoraslim voznikom, napisal svoje mnenje:

 

 

Napisal bom svoje izkušnje (ne mnenja) v upanju, da bo komu v pomoč.

 

Imam 2m + nekaj cm in sem star 47 let. Grajen sem proporcionalno, kar pomeni, da nimam izrazito dolgih ali kratkih nog.

Imam težave s koleni (nekaj tudi s hrbtenico) in mi je položaj na motorju zelo pomemben.

 

V življenju sem preizkusil že marsikaj in prišel do marsikaterega zanimivega zaključka.

Veliko lažje se npr. zložim in peljem z večino superšportnimi motorji kot z večino GT motorji. Razlog je preprost. Razen, da so kolena bolj pokrčena, se mi vsaj nikamor ne zatikajo. Pri GT motorjih pa se, ali dobesedno zagozdim s koleni za oklep (kar je nevarno, ko jih je treba na hitro razpakirati) ali pa mi ne gredo v, za kolena namenjeno vboklino, in imam noge narazen kot žabec. Poleg tega imam kolena, zaradi naprej pomaknjenih stopalk, višje od zadnjice, kar postane neudobno (vsaj zame). Na SS motorjih se, kljub temu da izgledam kot krpan na kobilici, počutim domače in je vse nekako na mestu. Še največji problem je velikost stopala (49) pa se rado zgodi, da se peta kam zatika. Ampak to se dogaja tudi na večjih motorjih.

 

Problem se pojavi pri tistih ljudeh moje velikosti, ki se z motorjem ne vozijo samo od bifeja do bifeja in na enodnevne izlete tja do 300 ali 400km ampak se radi podajajo na daljša potovanja, kjer iz dneva v dan na motorju presedijo tudi po 8 ur in več, zadaj pa prevažajo še sopotnico. In med te sodim tudi sam. Tu pa stopi v ospredje razdalja med sedežem in stopalkami. Marsikateri motor mi odlično sede od sedeža navgor, tudi mali V-Strom moje drage, ampak sedenje na pručki za dolge razdalje pač ni.

 

Po preizkušanju in izbiranju ter marsikaterem razočaranju se je izkazalo, da je edini motor, ki mi je prav, BMW 1200 GSA. Žal. Tudi tu sem doživel kar nekaj razočaranj, ampak to sodi v kakšno drugo temo. Je pa dejstvo, da mi ta motor nudi daleč največ prostora in udobja in da veterna zaščita, tudi pri moji višini, zelo dobro opravlja svojo nalogo, brez neželenih turbolenc, solo ali v dvoje. In zato sem si ga, čeprav težko, tudi kupil. Na njem dejansko nisem utrujen, nimam bolečin v hrbtu, kolena me ne bolijo (razen pri pretiravanjih) in pelje se res dobro, na vseh podlagah. To je zame še posebej pomembno, ker zelo rad zavijem na makadam.

 

Ne bom kritiziral motorjev kar počez, niti ne bom posebej razlagal, kaj me pri konkretnem moti. Niti ne želim, da tole izpade reklama za GSA (imam tudi precej argumentov da ga odsvetujem, ampak ne v povezavi z ergonomijo).

Po mojih izkušnjah so za dolgine najbolj prijazni veliki (potovalni) enduro motorji (kljub temu, da nekateri menite drugače). Kateri komu je odvisno od proporcev.

Svetovati pa želim predvsem to: ko kupujete motor, še posebej če niste standardnih mer, si vzemite čas, preizkusite več motorjev, tiste iz ožjega izbora tudi bolj temeljito. Četudi boste morda morali za daljši preizkus kaj plačati, bo to še vedno ceneje, kot pa če boste motor kupili in že prvi vikend ugotovili, da se vam je motor všeč samo, ko ga gledate, medtem ko sedite v udobnem naslonjaču bližnjega lokala. To še posebej velja za tiste, ki v življenju (še) niste imeli priložnosti voziti večjega števila motorjev.

Če se imate namen voziti na kratke razdalje, si motor lahko kupite predvsem z očmi in srcem, če pa se boste vozili veliko, boste našli lepoto tudi v, na oko, manj lepih motorjih...

 

Pa veliko srečnih in udobnih kilometrov vsem!

 

 

In kot je Kmet2 napisal: Bodi previden pri motorjih iz MotoHit...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Sicer ti ne priporočam za tvojih 195cm horneto 600 morda ti pa 900-ka sede. Zame so rekli (190cm, 91kg) da sem prevelik in da bom jokal po 15min... Pa so se zmotili. Meni je prav ok tudi 2h zaporedoma pol pa je itak treba vsaj tankat. Res pa je, da če bi se zredil za nekaj kg in odebelil noge (no to pride samo) bi se pa stvar znala zakomplicirati. Trenutno (tudi sicer pazim na hrano in težo) mi je horneta dovolj udobna in je ne menjam za nič razen morda za 900-ko oz. cb1300...

Ostali japanerji v kategorij okrog 600 naked pa so mi res premajhni razen z750 ki pa drugače ni zame. Nisem se probal triumpha speed nekaj in velike Mt-01-02... CBR600F/RR mi tudi sedejo v 0.

Tisti ki se ful pritožuje z 190cm da trpi na nakedih in sport/sport tourerjih najbrž ima kak kg odveč. Nočem moralizirat ampak je bistveno lažje če je telesna teža na mestu (sem imel že 104+ in nikoli več...)

Objavljeno

Zame so rekli (190cm, 91kg) da sem prevelik in da bom jokal po 15min

 

195 tukaj in sem pred nakupom samo še to lajanje poslušal, kako bom jamral zaradi neudobja.

 

letos narjenih par kr konkretnih fur tja do 600km (300 gor, 300 dol), ne verjamem da obstaja neko univerzalno "udobje" v katerem vsi uzivajo - js sm sesedel dol z gsxa kot da bi iz fotelja prišel. Nekateri modeli so ti enostavno "uliti"

Objavljeno

Je pa res da sem le še 10cm stran od vizuelnega impakta da sem na minimoto. :P

Še dobro da me "boli palčka" za estetski faktor, važno da uživam in je kolikor se da varno.

Objavljeno

Isto zadevo sem jaz poslusal ko sem nabavil fazerja. Mogoce je sedez kaksen centi prenizko, ni pa zadeva moteča(192cm). Pojdi probat kar ti je všeč, če boš poslušal mnenje ostalih neboš nikoli nabavil motorja, saj vsak svojo zadevo hvali. 100 ljudi 100 čudi ;)

Objavljeno

Ja no če vpraša mu vsak pove kako vidi ali je občutil takšen motor,zaradi mene si lahko na 192 nabaviš tud Torija-Tomos mogoče bo teb všeč nekomu pa ne,vsake oči imajo svojega malarja,mel starega Z750 letnik okrog 1985 za mojo višino pravi stroj,če pogledam zdajšnje Z750 pa nikakor ne pridejo v poštev,se mi zdi tako na uč da je skoraj 1x manjši kot star!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!