Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hvala   :)  Sem jih že in na vso žalost so me koštali 2 leti nazaj eno očke iz glave... vem kako je to. 

Ko so mi vandali pol leta nazaj na mestu zvrnili motor sklepam iz dolgčasa (mater bi jih na gobec) me je stalo pod 100€ za porihtat škodo. ČE bi mel eno CBR ali VFR pa bi bila pesem povsem drugačna... ravno to me odvrača (okolica v kateri živim) kjer niti ogledal ne pustijo na miru, da bi imel kaj vrednejšega ali pa "samo" pokritega s plastikami...

 

Trenutno kupujem IP HD kamero za na balkon. Klinc pa taki sosedi, državljani... (policija pa tudi ne dela več drugega razen inkasantstva. )

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živijo kje v  Italiji kupujete rabljene moto dele čez zimo bom spedenal cb 750f pa me zanima.

Objavljeno (popravljeno)

Živijo kje v  Italiji kupujete rabljene moto dele čez zimo bom spedenal cb 750f pa me zanima.

kijiji.it, ebay.it, subito.it, www.rottamoto.it pa izogibaj se neapeljčanov in juga italije nasploh (čeprav imam par pozitivnih izkušenj). Če pa si jih mislil poklicat in se zmenit pa kar pozabi... Večinoma ne govorijo nobenega tujega jezika in na jugu tudi uradne italjannščine ne...

 

Severni "Štrudelmakaronarji" so the best saj so večinoma bol nemci rezidenti v italiji kar pomeni ITA ponudba in trgovska žilica + nemška profesionalnost= popolna zmaga.

Ni sicer pošteno rači da je jug slab je pa statistično tam glavnina kosov dvomljivega izvora če ni dovolj splošno znana njihova nategunska praksa že dovolj.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo iščem nosilec givi wingsrack za xx-a mogoče ve kdo da ga ima pa ga ne potrebuje L.p. Robi

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav, zanima me kaj priporočate za kategorijo A2 (še eno leto nažalost do A), pa sem se odločil kupiti nekaj novega zanimajo me predvsem opcije z blokado ter sport varjante (CBR...), tako da mi pride v poštev tudi ko opravim A. Cena od 5000- 13.000 (+/- 1000)

Objavljeno

nič, kar ni že v originalu zablokirano na 25-35kw, saj imajo vsi SS motorji v originalu več kot 70kw.

Objavljeno

da se use blokirt ke do 750ccm  jz sm meu pa ni blo problema tkod  po zelji motor XD mas pa tud ze blokirane kups to d se nezajebacas XD

Objavljeno

Živjo!

Rabim pomoč, ker sem v dilemi pri izbiri motorja.

Pogajata se namreč BMW RT1200 (rabljen 2 leti star)  in SUZUKI 1500 choper (glanc nov)....

Prosim za strokovno :OK:  glede tehničnih karakteristik motorja, namreč sem že v letih...celih 60 :grrr in za moj hrbet bi želel kar se da udobno vožnjo in vzdržljivost motorja.

 

VSAK KOMENTAR JE DOBRODOŠEL,

LP

Objavljeno

Ker si že v letih in omenu si tudi hrbet ti toplo priporočam RT......

 

-podvozje je neprimerno boljše in vrjetno tudi elektronsko nastavljivo,tudu med vožnjo si ga lahko ponastavljaš....

-motor je zelo varčen na kubikažo in hp,brez zoprnih vibracij...

-zelo dobra vetrna zaščita

-zelo dobra ciklistika ,ergonomija in avtonomija 

 

-

-.

-

- pa še bi lahko našteval,pojdi probat boš prijetno presenečen,namreč RT-ja

-pa da ne pozabim da je motor narejen tako za kratke turce kot za potovanja,kovčki,tempomat,vgrajena navigacija itd.....

 

Lp  :kmet:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav, zanima me kaj priporočate za kategorijo A2 (še eno leto nažalost do A), pa sem se odločil kupiti nekaj novega zanimajo me predvsem opcije z blokado ter sport varjante (CBR.. .), tako da mi pride v poštev tudi ko opravim A. Cena od 5000- 13.000 (+/- 1000)

 

Tako kot je že nekdo napisal, SS ti pride v poštev samo če je že tovraniško blokirana. Drugače pa vse kar je 70kw ali manj, če je blokada 35kw. Pogoj je tudi kw/teža=0.20Kw/kg

 

da se use blokirt ke do 750ccm  jz sm meu pa ni blo problema tkod  po zelji motor XD mas pa tud ze blokirane kups to d se nezajebacas XD

 

Ne nucat tipkovnice za take bedarije, ok? :)

Popravljeno . Popravil 46simon
Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Rabim pomoč, ker sem v dilemi pri izbiri motorja.

Pogajata se namreč BMW RT1200 (rabljen 2 leti star)  in SUZUKI 1500 choper (glanc nov)....

Prosim za strokovno :OK:  glede tehničnih karakteristik motorja, namreč sem že v letih...celih 60 :grrr in za moj hrbet bi želel kar se da udobno vožnjo in vzdržljivost motorja.

 

VSAK KOMENTAR JE DOBRODOŠEL,

LP

 

Čoper je smrt za hrbet neglede na to kako udobno izgleda.

 

Zdaj se bo pa vsipalo od ljudi da so 70 stari in se super še z čoperjem vozijo. Ja, če imaš vredu hrbet, ampak RT ali kaj podobnega bi bila manj naporen za hrbet. Poznam 70 letnike ki bi lahko sportaka vozili in 30 letnike ki ne...

No vzami čoperja pa boš videl ali imaš samo relativno slab hrbet ali pa mogoče boljšega kot si mislil.

Popravljeno . Popravil motofan2
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tako kot je že nekdo napisal, SS ti pride v poštev samo če je že tovraniško blokirana. Drugače pa vse kar je 70kw ali manj, če je blokada 35kw. Pogoj je tudi kw/teža=0.20Kw/kg

 

 

Ne nucat tipkovnice za take bedarije, ok? :)

pol pa nevem kai tipkas na no jz vem kva pisem ker sm jz meu tko blokiran in nism meu nikol tezav ...!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

pol pa nevem kai tipkas na no jz vem kva pisem ker sm jz meu tko blokiran in nism meu nikol tezav ...!!!!!!!!!!!!!!!

to je samo zato ker policaja tega ne preverja oz. to gladko ignorirajo. posledično vlada cela zmeda s tem a2 izpitom. sicer je blo pa že toliko krat napisano kaj je po zakonu in kaj ne. pa tudi menda človek ve za kej je izpit naredu.

Objavljeno

prav nič ne igonirajo, to da ti zasežejo vozilo zaradi neustrezne kategorije ni nobena znanstvena fantastika. Celo več, ko ugotovijo da gre za nepravilno registiran ali neizpaven motor so dolžni po zakonu vozilo zaseči.

Vse kar gre tako skozi je njihova dobra volja in verjetno tudi to, da se jim zaenkrat še ne da toliko jebat s tem. Na srečo še niso tako zelo pikolovski in so občasno razumni, ker so tudi sami motoristi in vejo, da je A2 kategorija en VELIK birokratski bullshit.

 

Wow super, nisi imel težav. js nisem imel težav vozit pijan, torej je to povsem sprejemljivo in legalno.

 

Ponavadi dam kaj od sebe in se potrudim pomagat vsem, ki jih zanima podrobneje kako poteka A2 registracija in tako dalje, zdaj pa grem raje jest puding.

Čokoladni.

Čau.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

prav nič ne igonirajo, to da ti zasežejo vozilo zaradi neustrezne kategorije ni nobena znanstvena fantastika. Celo več, ko ugotovijo da gre za nepravilno registiran ali neizpaven motor so dolžni po zakonu vozilo zaseči.

Vse kar gre tako skozi je njihova dobra volja in verjetno tudi to, da se jim zaenkrat še ne da toliko jebat s tem. Na srečo še niso tako zelo pikolovski in so občasno razumni, ker so tudi sami motoristi in vejo, da je A2 kategorija en VELIK birokratski bullshit.

 

Wow super, nisi imel težav. js nisem imel težav vozit pijan, torej je to povsem sprejemljivo in legalno.

 

Ponavadi dam kaj od sebe in se potrudim pomagat vsem, ki jih zanima podrobneje kako poteka A2 registracija in tako dalje, zdaj pa grem raje jest puding.

Čokoladni.

Čau.

ma s tem k gledajo skoz prste je pol ta zmeda. pa tudi kaj sej tudi prej je bla a2 "komplicirana" kategorija in glih tako se ni gledalo a so stvari dejansko blokirane al ne. tko da "zdej"(to bo zdej kolko že ene 5 let :? ) je samo še ena omejitev več in dejansko lahko voziš močnejši motor kot prej. itak pa konec koncu so a2 polnoletni ljudej, ki se lahko sami odločijo a bojo vozili motor, za katerega imajo izpit in zavarovanje, ali ne.

Objavljeno

prav nič ne igonirajo, to da ti zasežejo vozilo zaradi neustrezne kategorije ni nobena znanstvena fantastika. Celo več, ko ugotovijo da gre za nepravilno registiran ali neizpaven motor so dolžni po zakonu vozilo zaseči.

Vse kar gre tako skozi je njihova dobra volja in verjetno tudi to, da se jim zaenkrat še ne da toliko jebat s tem. Na srečo še niso tako zelo pikolovski in so občasno razumni, ker so tudi sami motoristi in vejo, da je A2 kategorija en VELIK birokratski bullshit.

 

Wow super, nisi imel težav. js nisem imel težav vozit pijan, torej je to povsem sprejemljivo in legalno.

 

Ponavadi dam kaj od sebe in se potrudim pomagat vsem, ki jih zanima podrobneje kako poteka A2 registracija in tako dalje, zdaj pa grem raje jest puding.

Čokoladni.

Čau.

In kdo naj bi ugotovil, da tvoj motor ni ustrezno blokiran? Policist preverja ustreznost prometnega dovoljenja z motorjem, ki mu pripada, ter stanje tehnične brezhibnosti in datumsko opravljanje tehničnega pregleda, se pravi podaljšanje registracije. Če v prometni piše, da vozilo ima 35 kw in je korektno registrirano ni nobenega straha, da ti bo kdorkoli vzel motor, ne pišite bedarij :klicaj: , ustreznost oz. homologacijsko izpravnost ugotavljajo in opravljajo na za to posebej usposobljenih teh. pregledih, ki imajo certifikate in dovoljenja za tovrsne dejavnosti, policist s tem nima nič, lahko prekontrolira ustreznost prometnega dovoljenja in skladnost z vozilom, merit moči on ne more, prav tako ne na teh. pregledu, na katerega te lahko napoti, relevantno je edino to, kaj ti piše v prometnem dovoljenju, oziroma v potrdilu o skladnosti, na podlagi katere se izda prometno dovoljenje!!! 

Če se pa zgodi, da so iz takega vozila odstranjene blokade in je storjen prekršek, za katerega se lahko odreja ekspertiza vozila, si ga najebal :grim  :grim  :grim , takrat pa gre ta zadeva drgam in ne na tehnični pregled in tam se tudi lahko ugotavljajo kw motorja, med ostalim :smoke:

Objavljeno

Ajej, če piše izvorna moč nad 70kw in blokada 35kw ni nobena znanost ugotoviti, da ni legalno. 70/2 menda zna vsak izračunati...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In kdo naj bi ugotovil, da tvoj motor ni ustrezno blokiran? Policist preverja ustreznost prometnega dovoljenja z motorjem, ki mu pripada, ter stanje tehnične brezhibnosti in datumsko opravljanje tehničnega pregleda, se pravi podaljšanje registracije. Če v prometni piše, da vozilo ima 35 kw in je korektno registrirano ni nobenega straha, da ti bo kdorkoli vzel motor, ne pišite bedarij :klicaj: , ustreznost oz. homologacijsko izpravnost ugotavljajo in opravljajo na za to posebej usposobljenih teh. pregledih, ki imajo certifikate in dovoljenja za tovrsne dejavnosti, policist s tem nima nič, lahko prekontrolira ustreznost prometnega dovoljenja in skladnost z vozilom, merit moči on ne more, prav tako ne na teh. pregledu, na katerega te lahko napoti, relevantno je edino to, kaj ti piše v prometnem dovoljenju, oziroma v potrdilu o skladnosti, na podlagi katere se izda prometno dovoljenje!!! 

Če se pa zgodi, da so iz takega vozila odstranjene blokade in je storjen prekršek, za katerega se lahko odreja ekspertiza vozila, si ga najebal :grim  :grim  :grim , takrat pa gre ta zadeva drgam in ne na tehnični pregled in tam se tudi lahko ugotavljajo kw motorja, med ostalim :smoke:

sej je aynach prav napisal. pač policaji ne gledajo papirju. 

Objavljeno

In kdo naj bi ugotovil, da tvoj motor ni ustrezno blokiran? Policist preverja ustreznost prometnega dovoljenja z motorjem, ki mu pripada, ter stanje tehnične brezhibnosti in datumsko opravljanje tehničnega pregleda, se pravi podaljšanje registracije. Če v prometni piše, da vozilo ima 35 kw in je korektno registrirano ni nobenega straha, da ti bo kdorkoli vzel motor, ne pišite bedarij :klicaj:

 

Korektno blokirano? Kaj pa razmeje moč/teža, pri kateri se gleda izvorno moč, ne pa blokirano moč?

kaj pa dejstvo, da se blokado piše v homologacijski kartonček, ki je neodvisen od izvorne moči napisane na prometni?

 

To kar ti piše v homologaciji nima nobene veze s tem, kaj sodišče in policaj gleda, ko te vpraša za dokumente.

So ti v prometno napisali blokirano moč namesto izvorne? potem tu spet nekaj ni "legalno", ker se predelave na prometno ne piše.

 

 

Preberi prejšnjo stran - fant ima A2 kategorijo in sanjari o CBRkah.

CBRke in podobnih 600cc sportakov se ne da legalno voziti z A2 kategorijo, razen če je tovarniško kupljen z 35kw blokado.

 

"ja pa moj stric jo je mel blokirano" - FINE, super, vse se da, legalno pa ni.

Glede na to, da se mi nekako svita kaj se dogaja na slovenskih cestah, pa tudi sklepam da tu ne gre za povsem nedolžne legalne zadeve.

 

 

@cika se strinjam da tale "siva meja" je tisto, kar naredi A2 toliko bol absurno.

 

Vse se da, sam ni ravno dovoljeno.

Vsi vse smejo, dokler ne končaš na sodišču zaradi take napake.

Temeljni zakon A2 kategorije se vedno začne z "poznam nekoga ki..." itd. poznam nekoga ki je imel blokirano hayabuso, poznam nekoga ki vpisuje v prometno, poznam nekoga ki odmontira blokado, poznam nekoga ki... to je vse skupaj ena budalaščiuna.

 

Naj se že 1x odločijo in napišejo nekam kurčeva dejstva, potem pa ne bo več teh sivih mej.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

aynach je vse povedu :OK:

kategorija bo ostala taka kot je, ker je usklajena z evropskimi kategorijami, tako da to je to.

 

sej zadeva ni komplicirana dokler ne pridemo do točno tega kar je napisal, poznam tipa, k ma.... in seveda je šel brez problemov skozi. policaji so ga tudi ustavli, nikol ni blo problemov, mulci to seveda zmagoslavno proslavljajo v smislu mi smo carji policaji pa budale. 

 

sicer me pa zanima, če recimo a2jevc odstrani blokado in potem povzroči nesrečo, a imajo potem ostali udeleženci, ki niso nič krivi kake sitnosti z izplačilom škode? sklepam da zavarovalnica potem obravnava kot da motor ni bil zavarovan al se motim?

Objavljeno

v A2 kategorijo spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,2 kW/kg ter ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo motorja.

 

35kw in enkrat večja moč je koliko? 70kw ali se motim?

 

35kw in dvakrat večja moč je koliko? 

 

Za pojasnilo vprašaj pisca zakona :kva2:

Objavljeno

 

sicer me pa zanima, če recimo a2jevc odstrani blokado in potem povzroči nesrečo, a imajo potem ostali udeleženci, ki niso nič krivi kake sitnosti z izplačilom škode? sklepam da zavarovalnica potem obravnava kot da motor ni bil zavarovan al se motim?

Ti imaš zavarovan motor ali avto in povrnitev škode ti krije zavarovalnica, ki nato prenese te terjatve na tega krivca, ter jih od njega tudi terja

Objavljeno

Ja teh 70 kW med cestnimi SS motorji ni bilo prav veliko. Že moja CBR-ka je imela davnega leta 1997 105 KM (77 kW) ; z leti pa je moč tega razreda le še naraščala. Druga pesem pa so potem CBF, XJ6, ER 6 ....

Objavljeno (popravljeno)

Ja teh 70 kW med cestnimi SS motorji ni bilo prav veliko. Že moja CBR-ka je imela davnega leta 1997 105 KM (77 kW) ; z leti pa je moč tega razreda le še naraščala. Druga pesem pa so potem CBF, XJ6, ER 6 ....

in kje si ti dobil 70kw

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

Ja teh 70 kW med cestnimi SS motorji ni bilo prav veliko. Že moja CBR-ka je imela davnega leta 1997 105 KM (77 kW) ; z leti pa je moč tega razreda le še naraščala. Druga pesem pa so potem CBF, XJ6, ER 6 ....

pač more bit manjše kubature. zdej dobiš res simpatične od 250-500ccm pa še blokirat jih ponavadi ni nč treba so že v štartu za a2. konec koncu, pa sej a2 izpit je samo 2 leti.

 

builder dej ne zavajej že tako zmedenih mulcev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!