Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

super je ... samo 1 km ima prevoženih :P

 

malo bodi previden ;) .. slika je samo simbolična

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super je ... samo 1 km ima prevoženih :P

 

malo bodi previden ;) .. slika je samo simbolična

Hvala :) Vem da ima prevoženih 20000, ker sem ga našel na moto.it, ampak ga je zaaral pred mano :D

Naj bi imel celo Yamahin multicheck.... in če sem si prav zapomnil, naj bi imel še eno leto garancije... jutri pozno popoldan se bo ustavil v lj, da si ga bom lahko še ogledal... ampak prepozno, da bi ga zapeljal še do Primca :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala :) Vem da ima prevoženih 20000, ker sem ga našel na moto.it, ampak ga je zaaral pred mano :D

Naj bi imel celo Yamahin multicheck.... in če sem si prav zapomnil, naj bi imel še eno leto garancije... jutri pozno popoldan se bo ustavil v lj, da si ga bom lahko še ogledal... ampak prepozno, da bi ga zapeljal še do Primca :/

Koliko je pa v it. cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi link - dvomim da ima homologiran xsenon ...

 

drugi link - motor z izvorno močjo nad 70kw se NE more blokirati na A2 kategorijo - 35kw ... basta..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi link - dvomim da ima homologiran xsenon ...

 

drugi link - motor z izvorno močjo nad 70kw se NE more blokirati na A2 kategorijo - 35kw ... basta..

 

Lahko se, le legalen ni :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko je tudi legalen če je kupljen fabriško blokiran oziroma če je bil uvožen iz tujine kjer je bil blokiran

če je tovarniško "blokiran" potem ima izvorno moč 34,9kw .... ne pa 77kw kakor piše - to da obstaja blokada za 35kw ne pije vode na homologacijah...

tudi če je bil blokiran v tujini iz 77kw na 35kw pri nas ne gre skozi , ker je zakon jasen in ga ne moreš homologirati..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem svojega prodajal tako da sem napisal original moč in ne blokirano. Pač lahko je tako tudi v tem primeru.

 

In to o tujini nimaš prav ker če je motor blokiran v tujini se v prometno vpiše blokirana moč in nikjer ne piše izvorne moči tako da ko delaš pri nas homologacijo naši kekci prepišejo tisto kar piše na tujem prometnem in to je to in zgleda da zakon ni vsem jasen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem svojega prodajal tako da sem napisal original moč in ne blokirano. Pač lahko je tako tudi v tem primeru.

 

In to o tujini nimaš prav ker če je motor blokiran v tujini se v prometno vpiše blokirana moč in nikjer ne piše izvorne moči tako da ko delaš pri nas homologacijo naši kekci prepišejo tisto kar piše na tujem prometnem in to je to in zgleda da zakon ni vsem jasen :D

sam tvoj je mel v resnici premal konjev že serijsko  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko se, le legalen ni :P

Pri Avto Krka je to praksa. Kolega jih je septembra poklical in vprašal če je sploh možno legalno zablokirat motor s 77kw na 35kw (da ga vozi z A2) in njihov homologator ga je vprašal zakaj misli da to ne bi šlo... Povedal mu je kaj piše v zakonu (izvorna mooč motorja ne sme presegati dvakratnika zablokirane- torej 70kw).. Zaposleni mu je rekel da sicer on za to prvič sliši, ampak da se bo pozanimal, naslednji dan ga pokliče nazaj in mu reče da to ne velja, ker s tem ni seznanjen noben njegov "homologatorski kolega v Lj". Tako je kolega pri njih brez problema zablokiral 77kw motor na 35. V prometnem mu piše izv. moč: 35kw, kat. A2..Ti jim pripelješ motor zablokiran na 35kw, njihov mehanik to preveri, homologator pa ti potem izbriše "prvotne kw" in napiše -> izvorna moč motorja: 35kw..  Stvar rešena... Potem tudi če te policisti ustavijo in pogledajo prometno, ti ne morejo nič komplicirat (seveda če imaš blokado še vedno v motorju).. Je pa res da gre za nepoznavanje prava s strani pooblaščene osebe (homologatorja), ampak to je potem njihov problem (izdajatelja), ker ti imaš v rokah veljavno izdano homologacijo, prometno dovoljenje. :book:Mislim pa da v poplavi stalo spreminjajočih se predpisov, se policisti ne ukvarjajo še s tem.. Pogledajo dokumente, v redkih, redkih primerih pošljejo motor na test- kw (preverijo če je blokada res noter) in to je to..  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9271554&show=1

A je možno, da je tole letnik 2004? Sem kontaktiral lastnika in pravi, da po papirjih je. Ima pa še fergazerje. Kolk je meni znano je od 2003 naprej drug model s el. vbrizgom.

piše tole :

 

Datum 1.registracije:   4 / 2004 Letnik:  2004

nikjer ne piše leto izdelave .... tako da je mogoče kupiti letnik 2001 leta 2004 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Avto Krka je to praksa. Kolega jih je septembra poklical in vprašal če je sploh možno legalno zablokirat motor s 77kw na 35kw (da ga vozi z A2) in njihov homologator ga je vprašal zakaj misli da to ne bi šlo... Povedal mu je kaj piše v zakonu (izvorna mooč motorja ne sme presegati dvakratnika zablokirane- torej 70kw).. Zaposleni mu je rekel da sicer on za to prvič sliši, ampak da se bo pozanimal, naslednji dan ga pokliče nazaj in mu reče da to ne velja, ker s tem ni seznanjen noben njegov "homologatorski kolega v Lj". Tako je kolega pri njih brez problema zablokiral 77kw motor na 35. V prometnem mu piše izv. moč: 35kw, kat. A2..Ti jim pripelješ motor zablokiran na 35kw, njihov mehanik to preveri, homologator pa ti potem izbriše "prvotne kw" in napiše -> izvorna moč motorja: 35kw..  Stvar rešena... Potem tudi če te policisti ustavijo in pogledajo prometno, ti ne morejo nič komplicirat (seveda če imaš blokado še vedno v motorju).. Je pa res da gre za nepoznavanje prava s strani pooblaščene osebe (homologatorja), ampak to je potem njihov problem (izdajatelja), ker ti imaš v rokah veljavno izdano homologacijo, prometno dovoljenje. :book:Mislim pa da v poplavi stalo spreminjajočih se predpisov, se policisti ne ukvarjajo še s tem.. Pogledajo dokumente, v redkih, redkih primerih pošljejo motor na test- kw (preverijo če je blokada res noter) in to je to..  :)

 

Učiš krivo vero. Izvorne moči v kW se ne spreminja, ampak se samo vpisuje predelave. Je pa res, da so neke nejasnosti v zvezi blokiranja "premočnih" motorjev. Ampak morate vedeti, da vožnja motorja z blokado na 35 kW in izvorno močjo nad 70 kW s kategorijo A2 pomeni prekršek. Ko bom dobil vse odgovore od odgovornih (so zelo počasni), boste lahko vse prebrali na naslovni strani. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

Iščem enocilindraša (supermoto ali enduro z dvema setoma koles :OK: )

Pod 150kg letnike 2006 in novejše, do 3.000€

Najraje pa od kakšnega umirjenega lastnika in v original stanju! :grim

Še vedno...http://www.bolha.com/avto-moto/motociklizem/motorna-kolesa/enduro/kupim-enduro-supermoto-1296637112.html?aclct=1420641013&kw=kupim+supermoto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Učiš krivo vero. Izvorne moči v kW se ne spreminja, ampak se samo vpisuje predelave. Je pa res, da so neke nejasnosti v zvezi blokiranja "premočnih" motorjev. Ampak morate vedeti, da vožnja motorja z blokado na 35 kW in izvorno močjo nad 70 kW s kategorijo A2 pomeni prekršek. Ko bom dobil vse odgovore od odgovornih (so zelo počasni), boste lahko vse prebrali na naslovni strani. 

Torej da pojasnim: imela sem v rokah njegovo novo prometno dovoljenje in na njem piše: IZVORNA MOČ 35KW (nikjer ni niti omenjenih začetnih 77kw). Kdo pa potem takem sploh je odgovorna oseba, če ne uslužbenec, torej homologator, ki opravi homologacijo in ta isti dokument posreduje svoji "tajnici", katera dobesedno prepiše podatke s homologacijskega lista na novo prometno dovoljenje? Podatki na homologaciji morajo namreč biti identični podatkom v prometnem dovoljenju. Torej gre tukaj bolj za razliko med de facto in de iure uporabo zakona, ne pa za prekršek. Ker potem takem bi bilo ogromno voznikov (z A2 kat.) na SLO cestah, ki bi bili v prekršku, oz. bi vozili brez ustreznega vozniškega dovoljenja (A kat.). To je moje skromno mnenje.  :) Sicer pa sem sama mnenja da se za tiste 2 sezoni (če delaš izpit pred 24. letom- moreš imeti 2 leti izpit za A2 da lahko delaš za neomejeno) ne splača blokirati in homologirat nekega močnega motorja, ne s finančnega vidika, niti zato ker so močnejši motorji tudi težji in ko jih zablokiraš na tistih 35kw izgubijo vso dušo  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo mešaš papirje. ko se blokada homologira se le-ta vpiše pod predelave v homologacijski kartonček, katerega je potrebno imeti s sabo. ne izdaja se novega homologacijskega kartončka z zmanjšano močjo.

prometno dovoljenje pa pozna zgolj moč motorja, kjer je seveda napisana potem blokirana moč, torej 35kW. torej v prometnem dovoljenju ni napisane izvorne moči!

ce se blokada odstrani se to spet napiše pod predelave in izda novo prometno dovoljenje, kjer bo moc spet enaka izvorni moci

v homologaciji bo kot izvorna moč 35kW zaposana zgolj, če uvoziš že blokiran motor. oz. je bil tovarnisko blokiran.

sicer pa ni nikoli problem v tem da komu ne bi želeli vpisati predelave v homologacijo. konec koncev lahko blokiras bilokater motor na poljubno moč. ampak z a2 kategorijo pa je vozen zgolj tisti, katerega moč ne presega 35kW, oz. je na to moč blokiran ampak njegova izvorna moč ne presega dvokratnika blokirane moči (70kW) ter še omejitev glede specifične moči vozila, zaradi katere odpadejo vse močnejše hard endure.

torej blokiranje in vpis v homologacijo se ne pomenijo, da lahko legalno vozis z a2 kar hoces. in res ne vem zakaj se vsak mesec najde nekdo, ki si stvari razlaga po svoje.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je v homologaciji zapisana izvorna moč 35 KW... ali lahko sploh tako vozilo homologiraš na 77 KW ... potrebno je ponovno delati homologacijski pregled ... pa kot vem, izda homologacijo uvoznik ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je v homologaciji zapisana izvorna moč 35 KW... ali lahko sploh tako vozilo homologiraš na 77 KW ... potrebno je ponovno delati homologacijski pregled ... pa kot vem, izda homologacijo uvoznik ... :?

hoces rect ce je tovarnisko blokiran? po moje mores samo dobit papir, da gre za tovarnisko blokado, ki je bila ustrezno odstranjena. verjetno ti pa to pol spet sam pod predelave napisejo :? sicer pa dvomim da se je najdu kdo, ki bi se tega na tak nacin lotu. vrzejo vn in jih ne briga. tako kot je pr vecini blokada notr po kak tedn pol pa je sam se na papirju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

piše tole :

 

Datum 1.registracije:   4 / 2004 Letnik:  2004

nikjer ne piše leto izdelave .... tako da je mogoče kupiti letnik 2001 leta 2004 ...

letnik pomeni leto izdelave po moje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imamo pa še enega biserčka: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9280934&show=1

a niso ta model proizvajal do 2001....nekateri pa res ne vedo kaj prodajajo

v prometni ti piše: datum prve registracije in ne leto proizvodnje, tudi zdaj lahko kupiš motor, ki je nov in je proizveden leta 2012 in v prometni bo pisalo 2015, prva registracija :grim

včasih je bilo to drugače, pisalo je leto izdelave :klicaj:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!