Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

v prometni ti piše: datum prve registracije in ne leto proizvodnje, tudi zdaj lahko kupiš motor, ki je nov in je proizveden leta 2012 in v prometni bo pisalo 2015, prva registracija :grim

včasih je bilo to drugače, pisalo je leto izdelave :klicaj:

Te bom mal popravil letnik ponavadi upoštevajo ta ki je napisan pri izdelavi homologacijskega kartončka in ja motor je bil npr. uradno narejen leta 2009 in je stal v trgovini do leta 2013 ,ko ga kupiš in ti izdajo še homologacijo je letnik 2013 ponavadi se ga takrat tudi registrira če se ga že kupi,zato tudi piše prva registracija 2013.....tako da prometna in homologacijski dokument ne izražata verodostojno letnika motorja!

Edina verodostojna preveritev izdelave je identifikacijska številka motorja!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Imamo pa še enega biserčka: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9280934&show=1

a niso ta model proizvajal do 2001....nekateri pa res ne vedo kaj prodajajo

 

To še ni nič.

Največje komedije se dogajajo pri motokros motorjih.

Npr. tale honda je pomlajena za celih 10 let (lahko tudi 11, ker se letnika 1987 in 1988 na zunaj ne ločita):

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9270905&show=1

 

En moj Husaberg iz davnih časov, ki se občasno pojavi med oglasi, je tudi večno mlad. Leta tečejo, motor pa se sploh ne postara. Je bil tudi nazadnje že okrog 10 let mlajši.

 

Kakšni dve leti nazaj sem prodal Kawasakija KX250. Znova je bil na prodaj kakšne pol leta kasneje, v tem času pa se je pomladil za 3 leta.

 

V dobi interneta se ni težko pozanimati za dejansko leto izdelave. Tako da se tudi tisti, ki ne sledijo ravno sprememb modelov po letnikih, v primeru natega lahko najprej jezijo nase. Poiskati VIN dekoder pač ne bi smelo biti pretežko...

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav ... zanima me, če kdo prodaja oziroma ima namen prodajati Aprilio RSV 1000 oz. Aprilio Tuono 1000 letnik okoli 2004 in naprej.  Oglase na avto,net sem videl.

 

Hvala, lep pozdrav Nejc 

Popravljeno . Popravil xrider
Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9077358&show=1

 

Pozna kdo tale motor? So zanesljivi teli iz Moto Hit-a?

 

Hvala za odgovore.

 

LP

mogoče je bolje najt neki kar se vsaj trudi bit v original stanju.

sej dvomim da bos dobil prav se deviško nedotaknjen moped za te soude, samo glih kakih k zgledajo že iz letala sumljivi se je pa vseeno za ognt.

Objavljeno

Pozdravljeni,

sem novopečeni oz. kmalu bom novopećeni motorist. Sem v tistih letih "čopek, rutka in motor", tako da se odločam o nakupu (prvega) motorja.

Najbolj mi je zapel za oko f800gs vendar sem finančno malo prekratek. Zanima me če je f650gs(twin) dovolj dobra alternativa za 800-tko.

Zanimiva sta mi  tudi Transalp xl700 in g650 xcountry. Motor bi uporabljal v glavnem za vsakodnevno vožnjo v službo in po opravkih, pa za kakšen

vikend izlet s sopotnico.

Prebral sem precej mnenj po foumih o vseh naštetih motorjih, pa vseeno, kateri motor mi priporočate?

lp

 

yazzy

Objavljeno

Pozdravljeni,

sem novopečeni oz. kmalu bom novopećeni motorist. Sem v tistih letih "čopek, rutka in motor", tako da se odločam o nakupu (prvega) motorja.

Najbolj mi je zapel za oko f800gs vendar sem finančno malo prekratek. Zanima me če je f650gs(twin) dovolj dobra alternativa za 800-tko.

Zanimiva sta mi  tudi Transalp xl700 in g650 xcountry. Motor bi uporabljal v glavnem za vsakodnevno vožnjo v službo in po opravkih, pa za kakšen

vikend izlet s sopotnico.

Prebral sem precej mnenj po foumih o vseh naštetih motorjih, pa vseeno, kateri motor mi priporočate?

lp

 

yazzy

F650GS Twin je 800cca agregat in isto kot na F800GS le 10 hp ima manj in je dobra alternativa,sploh za prvi motor je zelo prijazen,kultiviran,mala poraba ,poceni vzdrževanje,priporočam!!

Objavljeno

Čeprav bo večina trdila drugače, lahko potrdim zapis @Kmet2. Sam sem na ta motor presedlal iz R1150GS (downsizing). Tudi pri meni je bila prvotna izbira F800GS ampak sem se po preizkusu obeh tudi zaradi razlike v ceni odločil za manjšega brata.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ceprav po željah: za v službo, opravkih pa za kakšen izlet... bi skor bolj da maksi skuter rabu. sicer, če bo res ta prav moped zbral, bo itak vidu da ga je škoda za po opravkih ;)

Objavljeno

ceprav po željah: za v službo, opravkih pa za kakšen izlet... bi skor bolj da maksi skuter rabu. sicer, če bo res ta prav moped zbral, bo itak vidu da ga je škoda za po opravkih ;)

Zamišljene prvotne želje se lahko kmalu razširijo.

Tudi jaz sem kupoval skuter za malo okoli in po Sloveniji, še sreča, da sem izbral 500 ccm. Vendar tudi ti so okorni. Če hočeš imeti okretnega potem je tudi 500ccm preveč.

Mislim, da je 650 BMW zelo dobra izbira.

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zamišljene prvotne želje se lahko kmalu razširijo.

Tudi jaz sem kupoval skuter za malo okoli in po Sloveniji, še sreča, da sem izbral 500 ccm. Vendar tudi ti so okorni. Če hočeš imeti okretnega potem je tudi 500ccm preveč.

Mislim, da je 650 BMW zelo dobra izbira.

 

Scarabeo

ma ja mogoče si lažje v glavi upravičiš nakup, če je v stilu se bom v službo pa po opravkih vozu :D ampak res škoda mopeda za po mestu. 

 

drgač pa se strinjam z izbiro, upam da dobi kakega lepo ohranjenega z velik opreme. :OK:

Objavljeno

ma ja mogoče si lažje v glavi upravičiš nakup, če je v stilu se bom v službo pa po opravkih vozu :D ampak res škoda mopeda za po mestu. 

 

drgač pa se strinjam z izbiro, upam da dobi kakega lepo ohranjenega z velik opreme. :OK:

Sory k ne morem bit tih,kako pa upravičijo motor te ki na let naredijo 1 ali 2Kkm.....če karikiram tvoj post.....res škoda motorja za 1ali 2kkm  :grim

 

Sej jih je ene par na netu sam je cena adijo za toliko star motor,cene Twinu se gibljejo tam od 5600 do 6500cca in to so motorji stari od 6-7 let,skratka cena adijo pamet,novi pa se gibljejo brez elektronskih podpor okrog 9k evrov. Za 5500 pa dobiš nov MT07 z 2-3 letno garancijo ,če bi bil omejen pri nakupu sploh ne bi razmišljal ,pa obužujem ta 800 kubični bmw agregat toda ne odtehta proti novem motorju,osebno bi v tem primeru rajši vzel MT-07!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala za vaš hiter odziv. Glede maxi scooterja - verjamem, da je za po mestu bolj praktičen ampak, koliko motoristov pa ima motor zaradi praktičnosti? Prometnih zastojev (špic) pri nas (razen LJ) praktično ni, nimaš strehe nad glavo, zebe te, varnost je nižja, pa še stroški so višji. Mislim, da se motorja ne kupuje zaradi "praktičnosti".

Glede f650gs twin: na avto.netu jih je kar nekaj, cena tako tako, ali je 60.000 prevoženih km dosti ali ne, za ta motor?

Transalp xl700?

Objavljeno

Hvala za vaš hiter odziv. Glede maxi scooterja - verjamem, da je za po mestu bolj praktičen ampak, koliko motoristov pa ima motor zaradi praktičnosti? Prometnih zastojev (špic) pri nas (razen LJ) praktično ni, nimaš strehe nad glavo, zebe te, varnost je nižja, pa še stroški so višji. Mislim, da se motorja ne kupuje zaradi "praktičnosti".

Glede f650gs twin: na avto.netu jih je kar nekaj, cena tako tako, ali je 60.000 prevoženih km dosti ali ne, za ta motor?

Transalp xl700?

Ne in vem katerega gledaš,to je bil moj motor pa že jaz sem pocajzlast in skrben lastnik,ta ki sem mu ga pa prodal je pa jaz na kvadrat,motor tip top in ne 60kkm za takšen motor pri takšnem vzdrževanju je isto kot pri avtu 100kkm,brez skrbi sam natankaš in gas ! lp 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mal slabo si me razumel. motor je brez veze si v glavi "opravičevat" na bilokater način razn da gre za cisto veselje in uzitek. pa nej ga vsak uporablja kakor mu je najbolj v veselje, al za veliko al malo kilometrov al pa sam za ga gledat.

ker gre pa za dokaj drag hobi, si marsikdo potem to poskusa racionalizirat s tem, da bo pa za v sluzbo itd. ce bo zarad tega se boljs pocutu pol tudi prav :OK:

Objavljeno

mal slabo si me razumel. motor je brez veze si v glavi "opravičevat" na bilokater način razn da gre za cisto veselje in uzitek. pa nej ga vsak uporablja kakor mu je najbolj v veselje, al za veliko al malo kilometrov al pa sam za ga gledat.

ker gre pa za dokaj drag hobi, si marsikdo potem to poskusa racionalizirat s tem, da bo pa za v sluzbo itd. ce bo zarad tega se boljs pocutu pol tudi prav :OK:

 

Jaz nimam svojega avta, ampak tudi ko imam moznost vzet avto, motor ob primernem vremenu vedno zmaga za po mestu. Ker sta bili zadnji dve sezoni precej slabi glede na kilometre sem sigurno vec kot polovico vseh nabral samo od opravkov po mestu. Od zacetka marca do konca oktobra, ce ni res slabo vreme vedno motor.

Objavljeno

Jaz nimam svojega avta, ampak tudi ko imam moznost vzet avto, motor ob primernem vremenu vedno zmaga za po mestu. Ker sta bili zadnji dve sezoni precej slabi glede na kilometre sem sigurno vec kot polovico vseh nabral samo od opravkov po mestu. Od zacetka marca do konca oktobra, ce ni res slabo vreme vedno motor.

za po opravkih po mestu sm mela skuterček, s kufrčkom, velik placa pod sedežem pa poštarsko šipo :P in mi je blo super. je bil v akciji celo leto, razn tisti tedn k je bil v lj sneg. moped mi je pa (vsaj moj) neroden za tovrstna opravila, pa še nobenga odlagalnega prostora  :BUA: mogoče če bi mela kej bolj "pametnega" :P bi se tudi meni zdel sprejemljiv za po mestu. tko je pa bolj eno trpljenje za po policajih pa križnjih z njim ;)

 

sicer pa važno da je človk zadovoln pa al se pelje sam na kavo, po mestu po opravkih, al na dolga potovanja. 

Objavljeno

mal slabo si me razumel. motor je brez veze si v glavi "opravičevat" na bilokater način razn da gre za cisto veselje in uzitek. pa nej ga vsak uporablja kakor mu je najbolj v veselje, al za veliko al malo kilometrov al pa sam za ga gledat.

ker gre pa za dokaj drag hobi, si marsikdo potem to poskusa racionalizirat s tem, da bo pa za v sluzbo itd. ce bo zarad tega se boljs pocutu pol tudi prav :OK:

sem razumel, sem. Odločitev za motor pride bolj od srca kot razuma.

 

Ne in vem katerega gledaš,to je bil moj motor pa že jaz sem pocajzlast in skrben lastnik,ta ki sem mu ga pa prodal je pa jaz na kvadrat,motor tip top in ne 60kkm za takšen motor pri takšnem vzdrževanju je isto kot pri avtu 100kkm,brez skrbi sam natankaš in gas ! lp 

Verjetno res gledava istega, ja. Samo malo se mi zdi čudno, da se je prodajal malo pred zimo, sedaj pa spet.(mislim, da se je glih ta - Mia?).

Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9077358&show=1

 

Pozna kdo tale motor? So zanesljivi teli iz Moto Hit-a?

 

Hvala za odgovore.

 

LP

 

Zdravo. Dobro preveri kaj kupuješ pri motohitu. Jaz sem kupil uvožen motor iz italije. Naj bi bil brezhiben. Na pogled je bil res brezhiben, kar je pa bilo notri pa katastrofa, da ne govorim o elektroniki in prevezanosti kablov na 100 načinov, toliko da je motor šel skozi tisti njihov garancijski rok potem pa so se začeli problemi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo. Dobro preveri kaj kupuješ pri motohitu. Jaz sem kupil uvožen motor iz italije. Naj bi bil brezhiben. Na pogled je bil res brezhiben, kar je pa bilo notri pa katastrofa, da ne govorim o elektroniki in prevezanosti kablov na 100 načinov, toliko da je motor šel skozi tisti njihov garancijski rok potem pa so se začeli problemi.

Podpišem tole, previdno pri motohitu

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na motorjih kjer bolj pokoncno sedis ni noben problem se po mestu fjakat, pa v sluzbo, pa na izlete, pa dirkat, pa uzivat. :D

Objavljeno

sem razumel, sem. Odločitev za motor pride bolj od srca kot razuma.

 

Verjetno res gledava istega, ja. Samo malo se mi zdi čudno, da se je prodajal malo pred zimo, sedaj pa spet.(mislim, da se je glih ta - Mia?).

Ja Mia je tudi forumašica tu na MS,lahko jo kontaktiraš preko ZS,je pa motor še enkrat TOP ohranjen in spedenan,servisiran samo na poblasščenih servisih ,tako da ti je vidna celotna zgodovina!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9077358&show=1

 

Pozna kdo tale motor? So zanesljivi teli iz Moto Hit-a?

 

Hvala za odgovore.

 

LP

 

Moto HIT...

Ne vem no.

Jest mam zlo slabo mnenje.

Ko sem kupoval trenutni motor sem sek k njim pogledat imel so sicer 1200 ampak ajde ce je lep lahko tud.

Pokličem kasn je motor lep lep lep... ok z rezervo movem da sem presraufal kar nekaj pa da nebi hodil gor bz.

 

pridem gor (al pa dol sej nevem :P )

1.pogled kar nekak no (motor ni nov ane)

se sklonim odtrgan delček agregata in ni blo mogoče katrerja prsraufat pa je bil pac brez enga sraufa.

Rečem ok tale ne bo šel skoz pr men mas se enga?

Gremo zadaj.

Prvleče iz garaže (recmo temu tako :) ) K 1200 S pokrit brez heca s plesnijo.

Kej tazga se nism vidu.

Najhuj mi je blo dejstvo da se dec sploh ni nc sekiru, nekak mam obcutek da se mu ne mudi bo že pršu en kreten k bo kupu jajca .

Skratka tolk sm bil besn de tud na per nisva sla z kolegom :)

 

Na koncu sem nasel K 1300 S v R-Moto

Odnos je bil neprimerno boljši in tudi po nakupu sem nekaj nasel in smo se dogovorili in so se drzali vseh dogovorov.

 

Tale 1000ka je pa videt da je že imela nekaj bojev, če te to ne moti pregledas vitalne dele še mal zbiješ ceno in letis za dost mal dnarja :)

Objavljeno

Je R-Moto kar podoben Moto-Hit :grim

Objavljeno (popravljeno)

Malo gledam to temo in opažam, da ste pozabili na en podcenjen motor. Ima kardan, oklep, kovčke in je zelo primeren za začetnika. Ponavadi jih imajo umirjeni motoristi in seveda agregat je po Hondino neuničljiv.

Dober primerek se dobi že za 4k in jih še kar nekaj v privatni lasti, ni treba uvoženega od dilerjev kupovati.

Govorim o Hondi Deauville.

Popravljeno . Popravil motolover

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!