Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Malo gledam to temo in opažam, da ste pozabili na en podcenjen motor. Ima kardan, oklep, kovčke in je zelo primeren za začetnika. Ponavadi jih imajo umirjeni motoristi in seveda agregat je po Hondino neuničljiv.

Dober primerek se dobi že za 4k in jih še kar nekaj v privatni lasti, ni treba uvoženega od dilerjev kupovati.

Govorim o Hondi Deauville.

mi je bolj podoben skuterju... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi je bolj podoben skuterju... :BUA:

Ko sam voziš tako raketo... Evo ti nazaj.  :BUA:  :D

Saj pravim, da je spregledan in dobro je tako, lahko kak pameten dobi super motor za malo denarja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno poznam vse tri omenjene motodilerje. Život je borba, vsi mormo živet. Zadeva je taka, ko kupuješ motor, če si laik, mej nekoga s seboj, ki se spozna na motorje, ne glede kje kupuješ in od koga, tako se boš izognil marsikateri nevšečnosti, novi avto ali motor se pokvari, kaj šele star. Je pa tako, da posrednik tudi težko ve, kaj je prejšnji lastnik delel z motorjem, razen, če je bil razbit, to se vidi, pa še tu se da skrit. Sej napake se odpravljajo, vsi trije so tega sposobni, kar se mene tiče, imajo vsi trije zelo dobre, povprečne in slabe motorje, kot povsod na tržišču. Ti pa kot kupec moraš poskrbet, da si izbereš zase najboljšega za svoj denar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Tako ali tako se mi ne mudi kupovat motorja, tako da bom še nekaj časa spremljal oglase pa bomo videli če bo kaj pametnega za kupit.

 

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo ga pobožaš pa prašaš če mu je do zdej pasalo .. če mu je pol je kr ok ...  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ,vi pa res znate pomagat človeku :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo mogoce kaksen info za tale moped oz. s tem prodajalcem iz GO? Naj bi bil uvozen iz Italije. Kaksne so zgodbice z Italijanskimi mopedi?

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9245534&show=1

Sicer v šali povedano ampak bo kr držalo - vsak motor ima svojo zgodbo. Samo zato ker je iz italijanske strani se ne pomeni, da je lastnik slabo ravnal z njim in je bil podvržen slabim razmeram.

Obstaja možnost da ga je neki triestin med ulicami ob avte drsal, pozabil mazati verigo ker se mu je mudilo na siht- prav isto pa je možno za vsak slovenski motor.

Osebno ne verjamem gostilniških stereotipov o uvoženih vozilih. Svetujem da skočiš pogledat zadevo v živo, če ti ni predaleč.

P.S. Ena izmed napak razvidnih že iz slik je ta, da so na tem modelu pozabili verigo namestiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ,vi pa res znate pomagat človeku :OK:

kako pa nj kupi brez pomoči :P

 

 

a nima kardana :? .... no ja ... verigo za vsak slučaj, če kardan odpade :lol1:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vem da ni t kar je hotel ampak.... Če je od italjana ima natanko 70% možnosti da je bil škrt pri servisih oz. servis kaj je to. (če je star 10 let in ima 20.000km in zgleda 20.000km si ga dobil od lokalnega kafe rejserja ki ni delal nič drugega kot kofetkal okoli in če je kdaj popipsal ketno je bil že čudež). Ostaja ti le še 30% da je bilo vse tipitopi. Feel lucky?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vem da ni t kar je hotel ampak.... Če je od italjana ima natanko 70% možnosti da je bil škrt pri servisih oz. servis kaj je to. (če je star 10 let in ima 20.000km in zgleda 20.000km si ga dobil od lokalnega kafe rejserja ki ni delal nič drugega kot kofetkal okoli in če je kdaj popipsal ketno je bil že čudež). Ostaja ti le še 30% da je bilo vse tipitopi. Feel lucky?

 

 

Pr nas ma vsak peti motor najmanj zvrten števec, al pa še zblefiran letnik. Če ne poznaš barvnih kombinacij in detajlov na motorjih si pač ob leto.  Do You feel lucky? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kot vedno je vse odvisno od trgovca (uvoznika), če je on pedanten in dober pri nakupu, boš tut ti imel srečo, če on gleda sam ceno bo vzel vsak krš...simpl ko pasulj.

Da bo pa pravi lastnik packon imaš ravno toliko možnosti, kot če kupiš od Slovenca.

In če je moped star in z malo kilometri, še ni rečeno da se bo manj kvaril kot tisti moped, ki je v kratkem času prevozil veliko kilometrov in je bil stalno v pogonu, ponavadi je celo nasprotno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr nas ma vsak peti motor najmanj zvrten števec, al pa še zblefiran letnik. Če ne poznaš barvnih kombinacij in detajlov na motorjih si pač ob leto.  Do You feel lucky? 

pozabu si še napisat, da se servisne štempljajo za par piv :P

 

če potegnemo črto...

naje**** se lahko tako pri enih kot pri drugih. a pa najbolj se splača v tujini kupt kej razbitga pa ga za silo popravt in pol seveda prodajt za brezmadežnega :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj se splača kupit nouga :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kategorija A2 in blokiranje različnih motorjev. Sem se kar nekaj časa ukvarjal z birokrati na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor, pa sem uspel dobiti samo en odgovor. Sedeč in razmišljajoč sem ugotovil, da je birokratski aparat sam sebi namen z namenom "potovati" po poti najmanjšega odpora brez pretresov in raznih dodatnih vprašanj ali zahtevkov razlage. Da ne bom preveč limal in preveč na dolgo razlagal, bom samo napisal, da me je zanimalo blokiranje motorjev na 35 kW, kateri imajo izvorno moč večjo od 70 kW in registracija teh "premočnih" strojev na imetnika kategorije A2 kot lastnika in kot uporabnika takšnega vozila. Nekatere zadeve ne gredo skupaj, kar je verjetno razlog za tišino s strani ministrstva. Potrebno je prebrati različne zakone in pravilnike ter vse skupaj združiti v neko celoto. Ampak to je delo in tega se v tem primeru otepajo kot hudič križa. Pravzaprav ni problem v blokiranju teh "premočnih" motorjev, temveč vožnja s kategorijo A2 in registracijo na imetnika te kategorije. Si boste sami prebrali odgovor in si sami razložili. Je pa res, da sem jim večkrat poslal elektronsko pošto s točno definiranim vprašanjem glede blokiranja in registracije. Njihov molk je precej zgovoren.

 

 

https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2&ik=b7d6e575df&view=att&th=14b1196002ca8824&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_i583wnm40&safe=1&zw

 

 

Številka:  218-3/2014/185-00821245

Datum:  31. 12. 2014

Zadeva:  Kategorija A2  vozniškega dovoljenja 

V zvezi z vašim vprašanjem, ki se nanaša na vožnjo vozila s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja vam posredujemo naslednje pojasnilo.

 

Vozila, ki spadajo v posamezno kategorijo vozniškega dovoljenja, so določena v 56. členu Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10 in 25/14). V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Določbe glede vozil, ki se jih sme upravljati z določeno kategorijo vozniškega dovoljenja, izvirajo iz Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (z dopolnitvami) in veljajo v vseh državah Evropske unije.

Ker je določba »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« nekoliko nejasna in jo je možno razlagati na različne načine, je Evropska komisija sprejela dodatno pojasnilo. Povzetek je v nadaljevanju.

Vozila, ki se jih sme voziti s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja v nobenem primeru ne smejo imeti več kot 35 kW, zaradi česar ne morejo izvirati iz motornega kolesa, ki bi imel več kot 70 kW. Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, se nanaša predvsem na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg.

 

Iz navedenega sledi, da se motornih koles, ki izvirajo iz motornih koles z nad 70 kW (npr. Honda CBR600, ki ima izvorno moč 87 kW), v cestnem prometu ne sme voziti s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja. 

Določba Zakona o voznikih glede ustreznosti kategorije vozniškega dovoljenja za vožnjo vozila v cestnem prometu velja ne glede na pogoje za registracijo vozila, ki jih določa Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10) in jih ob registraciji vozila preverja registracijska organizacija.

 

S spoštovanjem,

Pripravil:

Alojz Habič mag Mirko Komac
sekretar  v.d. generalni direktor

 

Poslati:
- naslovniku (elektronsko)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gospe za šalterjem zanima samo ena stvar, računalnik pusti al pa ne. a2 kategorije ni noben natančno jim sprogramiru zato pa je tko. za ostale kategorije jim to normalno deluje. pac enga nej dobijo da jim napise se tiste par vrstic kode pa bo mir. gre konc koncu za tehnicni, ne pa birokratski problem.

itak je na odlocitev vsakega posameznika ali je pripravljen to "luknjo" v racunalniskem sistemu izkoriscat ter nosit posledice al ne.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!