Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

A zaupaš tistim, ki prodajajo meso, kruh in mleko?

A zaupaš tistim, ki prodajajo meso, kruh in mleko?

Sej te vsak lahko naspona....sam teli k preprodajajo zadeve so se bolj lukavi....on more extra pocen najdt,da se mu splaca....pa teli motorji se v tujini niso tolk pocen kot je tale....pa Ktm....k loh bankrotiras ce ni bil vestno vzdrzevan :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozabu si V-stroma 650. Jaz sem ga dobil 2007 za 3,5k.

Ker si rookie tko kot sem bil jaz lani toplo priporočam da glej da boš mel oba podplata na tleh. Vsi ti motorji imajo težišče višje kot si ga vajen iz AŠ in vsaj zame bi bilo hopkanje po prstih ene noge na začetku malo strašljivo.

Vzemi s sabo enega ki ima pol miljona km pod ritjo, ta bo točno znal povedat kaj je z motorjem. Pa tudi cenjkat se je lažje...

Tocno tegale sem se gledal, mi je tudi vsec plus tega da je 6 brzinc pa ima nekaj vec konjev. Se vsekakor zavedam, da kot zacetnik ne mislim niti slucajno divjat, pravzaprav mi to sploh ni neka zelja ker sem bolj umirjene narave tako da :-). Kar se tice ogledov pa imam ze kolega rezerviranega tako da bomo mislim da nekako zvozli..
Objavljeno

Tocno tegale sem se gledal, mi je tudi vsec plus tega da je 6 brzinc pa ima nekaj vec konjev. Se vsekakor zavedam, da kot zacetnik ne mislim niti slucajno divjat, pravzaprav mi to sploh ni neka zelja ker sem bolj umirjene narave tako da :-). Kar se tice ogledov pa imam ze kolega rezerviranega tako da bomo mislim da nekako zvozli..

 

Yep, tud jaz sem lan tko govoru.... Lan.....  :ninja:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zivjo,

imel bi vprasanje in sicer kaj bi mi predlagali za nakup prvega motorja. Sem v fazi pridobitve izpita za A kategorijo,prej pa sem se sreceval le z mopedi.

Motor naj bo tudi za daljse ture, da nastejem nekaj modelov, ki so mi osebno ok: Honda Transalp 650, Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650 skratka vse kar je v stilu Honda Vradero in da ni sam motor preveč agresiven..

Se zahvaljujem za pomoc ze vnaprej.

Če ti lahko še jaz pomagam s svojim mnenjem.. Pred 4. leti sem tudi jaz kupoval svoj prvi motor,odločil sem se za v-stroma 650.Fantastičen motor še posebej če si višje rasti(194 cm).Moči več kot dovolj za začetnika, tako da ti toplo priporočam..

Objavljeno

Vsekakor ste me prepričali tako da sta v izboru samo še VSTROM in Transalp, pa bom poskusil oba, da vidim kateri bo bolj ugajal. Meni se gre res za to da motor ni agresiven, nenazadnje bom prvič sedel na takšnih kubikažah in seveda malo cvikam, ampak s časom se pač itak vsega navadiš in pa seveda s kilometrino :-).

Objavljeno

Se ena zadeva, motor bom verjetno kupil ze pred narejenim izpitom, ce bo bil kaksen ok itd... ali lahko v tem primeru motor nase registriram glede na to da se nimam vozniskega dovoljenja oz. kaj bi bilo v tem primeru najboljse,da se ga odjavi dokler ne naredim izpit ali da ga registriram na oceta pa potem po izpitu prepisem nase, oce ima izpit za neomejeno seveda...

Gre se predvsem za to, da bi imel okoli tega cim manjse stroske.

Objavljeno

Motor lahko prepišeš nase, registrirati pa ga ne moraš nase. Mogoč je nek odlog registracije in ti shranijo tablice, je pa to 14 dni? Naj me kdo popravi :)

Objavljeno

Se ena zadeva, motor bom verjetno kupil ze pred narejenim izpitom, ce bo bil kaksen ok itd... ali lahko v tem primeru motor nase registriram glede na to da se nimam vozniskega dovoljenja oz. kaj bi bilo v tem primeru najboljse,da se ga odjavi dokler ne naredim izpit ali da ga registriram na oceta pa potem po izpitu prepisem nase, oce ima izpit za neomejeno seveda...

Gre se predvsem za to, da bi imel okoli tega cim manjse stroske.

motor pišeš nase, za uporabnika pa očeta :grim

Objavljeno (popravljeno)

Se ena zadeva, motor bom verjetno kupil ze pred narejenim izpitom, ce bo bil kaksen ok itd... ali lahko v tem primeru motor nase registriram glede na to da se nimam vozniskega dovoljenja oz. kaj bi bilo v tem primeru najboljse,da se ga odjavi dokler ne naredim izpit ali da ga registriram na oceta pa potem po izpitu prepisem nase, oce ima izpit za neomejeno seveda...

Gre se predvsem za to, da bi imel okoli tega cim manjse stroske.

brez veze registrirat brez izpita. naredis prepis, vozilo se odjavi, vrne tablice, ko mas izpit pa uredis registracijo nase.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tablice lahko brezplačno deponiraš in v roku šestih mesecev ponovno uporabiš. Torej, ko boš registriral, lahko uporabiš staro tablico, da ne plačuješ nove.

Objavljeno

Najlažje in najmanj komplicirano je kot so že nekateri napisali, motor prepišeš, registriraš, kot uporabnika navedeš očeta.

Objavljeno (popravljeno)

odvisno kaj se ti bolj splaca, ce kupis moped nedalec od doma pol deponiras, ce ne pa das notr. ker deponiras tam, kjer delas prepis (ce se ne motim) in tam tudi registriras :?. sicer pa je itak ena tablca glede na vse skupi se ta manjsi strosek.

drgac pa ce je uporabnik oče, še tolko boljše bo tudi on kasiral kazni pa pike :P

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

drgac pa ce je uporabnik oče, še tolko boljše bo tudi on kasiral kazni pa pike :P

če bo oče pike, bo sin bule fasu :P

 

:krneki:

Objavljeno

Sem danes poizvedel, je tako da lahko prepišem nase, ampak kot uporabnika navedem očeta - v tem primeru se potem, ko naredim izpit še enkrat plača nova prometna in je strošek potem dvojni, je pa tudi tako kot ste omenili, da se samo odjavi in čakam da naredim izpit in potem registriram, v tem primeru pa je potem enkratni strošek.. V najslabšem primeru pa lahko tudi stoji doma neregistriran, ker ti tablice pripadajo mislim da 6 mesecev :)

Objavljeno

Sem danes poizvedel, je tako da lahko prepišem nase, ampak kot uporabnika navedem očeta - v tem primeru se potem, ko naredim izpit še enkrat plača nova prometna in je strošek potem dvojni, je pa tudi tako kot ste omenili, da se samo odjavi in čakam da naredim izpit in potem registriram, v tem primeru pa je potem enkratni strošek.. V najslabšem primeru pa lahko tudi stoji doma neregistriran, ker ti tablice pripadajo mislim da 6 mesecev :)

 

Ko je želja po registraciji premočna. 

 

29. člen

(vozilo v lasti več oseb)

...

(5) Za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila, določi lastnik vozila uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila.

(6) Uporabnik vozila oziroma imetnik pravice uporabe vozila je lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

 

V primeru nabiranja prahu.

 

40. člen

(odjava vozila)

(1) Lastnik registriranega vozila lahko kadar koli odjavi vozilo pri registracijski organizaciji in hkrati z odjavo izroči registrske tablice.

...

(4) Odjava vozila ob spremembi lastništva je mogoča le ob istočasnem vpisu novega lastnika vozila v evidenco.

(5) Če pri prenosu lastništva vozila novi lastnik istočasno vozila ne registrira na svoje ime, mora v 15 dneh od nakupa to vozilo registrirati na svoje ime ali podati izjavo o lokaciji vozila v skladu z drugim odstavkom 41. člena tega zakona.

(6) Registracijska organizacija hrani izročene registrske tablice 15 dni od dneva izročitve, razen za tovorna, vlečna in priklopna vozila, avtobuse, mopede, motorna kolesa, motorna trikolesa, lahka štirikolesa, štirikolesa, bivalna vozila, bivalne priklopnike ter starodobnike, ki se hranijo eno leto od dneva izročitve. Če v tem roku s temi registrskimi tablicami ni registrirano isto vozilo, se izročene registrske tablice uničijo.

...

 

41. člen

(dolžnosti lastnika ob odjavi vozila)

...

(2) Lastnik vozila, ki ni izrabljeno po predpisih o varstvu okolja, mora ob odjavi vozila podati izjavo o lokaciji vozila. Podatke o lokaciji registracijska organizacija vnese v evidenco registriranih vozil. Odjavljeno vozilo mora biti na lokaciji, ki je navedena v izjavi. Lastnik vozila mora vsako spremembo v zvezi z vozilom v 15 dneh sporočiti registracijski organizaciji.

...

 

Kdor bo vse prebral, bo ugotovil, da mora lastnik podati izjavo o lokaciji vozila v primeru, ko vozila ne registrira. Ker me je vse skupaj zanimalo oziroma, kaj in kako to poteka, sem prislonil telefon k ušesu in zvedel, da je napisano veljavno, vendar se ne uporablja za motorna kolesa in ostala enosledna vozila. Torej lastniku ni potrebno podajati izjave o lokaciji neregistriranega motornega kolesa. Simp ku pasulj. Na, zdej sm pa lačn. 

Objavljeno

Sem danes poizvedel, je tako da lahko prepišem nase, ampak kot uporabnika navedem očeta - v tem primeru se potem, ko naredim izpit še enkrat plača nova prometna in je strošek potem dvojni, je pa tudi tako kot ste omenili, da se samo odjavi in čakam da naredim izpit in potem registriram, v tem primeru pa je potem enkratni strošek.. V najslabšem primeru pa lahko tudi stoji doma neregistriran, ker ti tablice pripadajo mislim da 6 mesecev :)

a ni odjava tud za placat?

Objavljeno

Zihr je, sam da gospa neki potipka tm na salterju, je prec nekej evrov. :eek:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri eni stranki sem zagledal ta motor, ki stoji tam že doolgo dolgo časa, kar je iz gume je preparelo, drugače izgleda kompleten motor.

Zanima me če pozna kdo kakšen model je to in letnik, ter koliko je vreden? 

post-30926-0-86841300-1428244300_thumb.jpg

post-30926-0-40207200-1428244326_thumb.jpg

post-30926-0-89420800-1428244351_thumb.jpg

Objavljeno

Izgleda Kawa iz začetka '80. Ampak je čudno, ker ima obenem okroglo luč (kot starejši modeli) in oglata ogledala. Da ni to kakšen kolaž.

Vsekakor zanimivo.

Objavljeno (popravljeno)

Po vsej verjetnosti Kawa Z serije al pa kak GPZ,  okol 80ih let. Je pa motor zgleda predelan. Maska pa zadek po moje nista original. Zgleda da ima tudi Marzocchi amortizerje?

Za kej več bi bile potrebne mal bol podrobne slike. Pa kak podatek, npr. prostornina-ponavad piše na cilindru.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Tank in agregat zgledata kot da bi lahko bila iz Z 750 serije iz 80ih, mogoče Z900. GPZ je imel drugo obliko agregata. Maska in zadnji del pa nikakor ne gresta v noben okvir. Zadnji del zgleda kot da je od cestaka iz 80ih in odrezan spredaj.

Vrednost? Pomoje nič ker dobiš lepe GPZ-je in GPX-e za pod jurja, u nulo porihtane Z-je pa za jurja do dva.

No ajde, vprašaj ga, 100€ mu dam pa odpeljem ker me zanima kaj je :blush:

Objavljeno

Ja GPZ res ne bo. Me pa zmotijo zavorne čeljusti, ki so pred cevmi vilic. Kolikor vem so imeli to samo zgodnejši z-ji z feltnami še na špice? Lahko pa da je tud to kaj skompletirano.

 

Motofan; verjetno govoriš o cenah v tujini. Pa tudi tam cene počasi rastejo. Veliko je pa odvisno ne samo od ohranjenosti, ampak tudi od modela. Npr. Z 750 iz 80 je veliiiiiko cenejši kont npr Z900 (mk1) iste ohranjenosti. 

Drugač pa ja, se strinjam z motofanom2 - ni tole neka vrednost. Par 100eur, odvisno od tega ali mašina obrne in če ima dokumente. Ima pa verjetno zanimivo zgodbo tale motorčič :)

Objavljeno

Hvala za odgovore, zdej v kratkem grem spet k tej stranki in jo bom vprašal če proda in za koliko, pa če ima dokumente

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!