Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Danes, je uprašal sodelavec stranko, in pravi da ne proda

Objavljeno

Malo pomoči bi rabil pri iskanju z zelo omejenimi sredstvi. Iščem dailyja za vozit na šiht, pa kakšna na izi turistična čez teden. Kakšnih 10.000 km jih bom naklepal čez sezono. Budget je nizek, ca. 1.500 EUR. EMŠO me začenja občevat, zato mora bit drža pokončna, pa sedež za 2. Razmišljam v smeri SV650, Bandit 600, Pegaso, Freewind, mogoče kakšen Fazer ali Hornet. Ali kateri od naštetih izstopa po stroški vzdrževanja oz. ali sem kaj pametnega pozabil? Vsaj ca. 50 KM bi rad imel... Ve kdo za kaj pametnega?

Objavljeno

Malo pomoči bi rabil pri iskanju z zelo omejenimi sredstvi. Iščem dailyja za vozit na šiht, pa kakšna na izi turistična čez teden. Kakšnih 10.000 km jih bom naklepal čez sezono. Budget je nizek, ca. 1.500 EUR. EMŠO me začenja občevat, zato mora bit drža pokončna, pa sedež za 2. Razmišljam v smeri SV650, Bandit 600, Pegaso, Freewind, mogoče kakšen Fazer ali Hornet. Ali kateri od naštetih izstopa po stroški vzdrževanja oz. ali sem kaj pametnega pozabil? Vsaj ca. 50 KM bi rad imel... Ve kdo za kaj pametnega?

Ne vem kolk hp ima ,a je dobra izbira glede na finančno omejenost,motor pa vsestranski,nizka poraba in poceni vzdrževanje ,na netu pa najdeš res dobre primerke,moj nasvet KLE500,Kawasaki!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo, na KLE sem pozabil oz. sem mislil, da so malček dražji. Tale, ki ga @Sebar prodaja se zdi lep ko ps, samo ga ne dosežem. Saj če najdem koda, ki bi vzel avto v račun, potem bi se lahko o ca. 4,5 - 5 jurjih pogovarjal, s tem bi se pa že dalo...  No, ugibam, da se to ne bo zgodilo. :grrr    

 

EDIT: kaj pa BMW F650 cs?  Kdo ve, kako se ta grdoba obnese?

Popravljeno . Popravil Oči
Objavljeno

Poleg KLE-ja bi jaz pogledal še za kakšnim GPZ-jem, ima skoraj identičen agregat kot KLE, samo malo močnejši, 60 konjev. Sem ga imel pred leti tudi sam in je udoben touring motor, nezahteven za vzdrževanje...Sedaj odvisno kaj ti bolj ustreza, ampak vseeno mislim, da po cesti vožnja z GPZ-jem boljša.

Objavljeno (popravljeno)

Ce si pripravljen dodati se cca 200e, ti mogoce jaz prodam svojo fazerko. :)

Bi pa jaz osebno pri takem motorju gledal kaj vse so opravili na motorju.

Ker ce bos kupil motor za 1500e na katerega moras zmetati se cca 500e nisi naredil cisto nic..

To govorim iz svojih izkusenj ko sem kupil fazerko, pa je bilo potrebno menjati ketno&zobnike, obe novi gumi, ploscice za disk, redni servis etc..ter seveda se kaksen dodatek ala auspuh, kovcek..

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Malo pomoči bi rabil pri iskanju z zelo omejenimi sredstvi. Iščem dailyja za vozit na šiht, pa kakšna na izi turistična čez teden. Kakšnih 10.000 km jih bom naklepal čez sezono. Budget je nizek, ca. 1.500 EUR. EMŠO me začenja občevat, zato mora bit drža pokončna, pa sedež za 2. Razmišljam v smeri SV650, Bandit 600, Pegaso, Freewind, mogoče kakšen Fazer ali Hornet. Ali kateri od naštetih izstopa po stroški vzdrževanja oz. ali sem kaj pametnega pozabil? Vsaj ca. 50 KM bi rad imel... Ve kdo za kaj pametnega?

Kawasaki ZR7, vzdržljiv motor za malo denarja, se jih kar nekaj prodaja na netu za tak budget. Edino poglej ker se nekaterim vidi da so bili na podu. Vse razen ogledal more biti originalno (uteži na koncu ročk, barva,...), ogledala pa so navadno menjana ker so se prva rada razmajala.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Danes, je uprašal sodelavec stranko, in pravi da ne proda

Pol pa vsaj naj pove kaj je to za eno čudo in poteši našo radovednost :)

Objavljeno

Evo, na KLE sem pozabil oz. sem mislil, da so malček dražji. Tale, ki ga @Sebar prodaja se zdi lep ko ps, samo ga ne dosežem. Saj če najdem koda, ki bi vzel avto v račun, potem bi se lahko o ca. 4,5 - 5 jurjih pogovarjal, s tem bi se pa že dalo...  No, ugibam, da se to ne bo zgodilo. :grrr    

 

EDIT: kaj pa BMW F650 cs?  Kdo ve, kako se ta grdoba obnese?

Povsem enak agregat kot na starem malem GS-u,50hp,varčen nezahteven za vzdrževanje pa še jermen ,ki je bil meni zelo všeč,saj pomaga anulirat cuke in ruke oziroma jih kar ublaži. Ediono kar mu zamerim so tresljaji,sem ga gonil od Lj-Krk brez prestanka,ko sem pristal sem imel mravljinčaste roke do ram  :P

Je pa motor ob rednem vzdrževanju praktično neuničljiv ,meni je pri 70kkm delal ko puška. Edino bodi pozoren ko ga kupiš,ta motor ima hibo pri štarterju ,če boš slišal glasen pok ko ga ugasneš (kovinski) je lahko fuč ta del,ne vem kako se mu reče in kateri sestavni del je ,toda podrt treba mašino in strošek je okrog 400€,tak da pazi.

Bodi pozoren tudi da je (če se odločiš za nakup)akumolator vedno primerno napolnjen,ker drugače motor ne prižge kljub zaganjanju zaganjača!

Če te bo še kaj zanimalo vpraš,imel sem ga 2 leti in naredil z njim 30kkm :)

Lp 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo, na KLE sem pozabil oz. sem mislil, da so malček dražji. Tale, ki ga @Sebar prodaja se zdi lep ko ps, samo ga ne dosežem. Saj če najdem koda, ki bi vzel avto v račun, potem bi se lahko o ca. 4,5 - 5 jurjih pogovarjal, s tem bi se pa že dalo...  No, ugibam, da se to ne bo zgodilo. :grrr    

 

EDIT: kaj pa BMW F650 cs?  Kdo ve, kako se ta grdoba obnese?

 

Kar počasi, kliče me tako al tako ne noben, ima motor skor 40kkm in je posledično za na smeti   :slap:

Me bo pa počakal da pridem nazaj domov  :D

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno

Saj tvoj mi je všeč in res bogato opremljen, edino premalo prevoženih se mi zdi za letnik in tip motorja...  Aja, pa tvoje cene ne dosežem (in še zadnja je)...  :D

 

Ja, KLE postaja vedno resnejši kandidat, podhranjenost konjenice bom že prenesel, vozim se itak turistično. Dejansko sem naletel samo na mnenja, da je zadeva bulletproof in poceni za vzdrževat in tankat...

Objavljeno

Mogoče aprilia pegaso? Skor identičen agregat kot f650gs pa dost cenejši  :yes:

 

1.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Saj tvoj mi je všeč in res bogato opremljen, edino premalo prevoženih se mi zdi za letnik in tip motorja...  Aja, pa tvoje cene ne dosežem (in še zadnja je)...  :D

 

Ja, KLE postaja vedno resnejši kandidat, podhranjenost konjenice bom že prenesel, vozim se itak turistično. Dejansko sem naletel samo na mnenja, da je zadeva bulletproof in poceni za vzdrževat in tankat...

 

Kilometri se razume da niso realni, sej se ve, da vsak motosvetovalec naredi vsaj 3kkm na vikend in vsak motor nad 50kkm skor ne dela več. Peace  :afro1:

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno

Živjo družba!

 

Situacija je taka, da bom kmalu opravil izpit in posledično sledi tudi nakup motorja. Vedno sem bolj gledal za "supermoto" motorji in me zanima, če kdo pozna oz. kakšen se vam zdi tale: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9621570&show=1

 

Zanima me tud kaj nej pogledam pri nakupu KTM-ke ? (sodelavec pravi, da rado olje pušča, da naj preverim povsod, če je kej od olja)

 

Fenks  :)

Objavljeno

Mogoče kje na svetu že obstaja tema o takih KTMjih a?

Objavljeno

Živjo družba!

 

Situacija je taka, da bom kmalu opravil izpit in posledično sledi tudi nakup motorja. Vedno sem bolj gledal za "supermoto" motorji in me zanima, če kdo pozna oz. kakšen se vam zdi tale: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9621570&show=1

 

Zanima me tud kaj nej pogledam pri nakupu KTM-ke ? (sodelavec pravi, da rado olje pušča, da naj preverim povsod, če je kej od olja)

 

Fenks  :)

Cena previsoka, ta denar dobiš 690 model - manj trese, nižja poraba, lepši itd:)

 

Npr tole: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9387013&show=1

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živjo družba!

 

Situacija je taka, da bom kmalu opravil izpit in posledično sledi tudi nakup motorja. Vedno sem bolj gledal za "supermoto" motorji in me zanima, če kdo pozna oz. kakšen se vam zdi tale: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9621570&show=1

 

Zanima me tud kaj nej pogledam pri nakupu KTM-ke ? (sodelavec pravi, da rado olje pušča, da naj preverim povsod, če je kej od olja)

 

Fenks  :)

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9631345&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9570439&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9615052&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9618485&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9631687&show=1

 

Zdej če nimaš omejitev za izdelavo izpita za neomejeno so zgoraj navedeni veliko boljši kot ogledani ! Sploh ti priporočam 990 dvovaljni to so pravi bombniki in agregati enormno boljši od enovaljcev ki so občutljivi in ob nepravilnem vzdrževanju ali uporabi hitro spustijo dušo ! Res da so vsi mal dražji ,sam tistih 500€ več odtehta potem generalno na enovaljcu ki je takoj od 2-3k€ ...premisli!

Objavljeno

SuperDuke ga bo razmetu,da se zase nau vedu.... :P

Objavljeno

Pozdravljeni,

Pred kratkim sem prodal Quad-a in sem se odločil, da si nabavim motor.

Sedaj malo sem že bral, precej bom še.. .Seveda pa je glavno vprašanje, kater motor izbrati.

Naj povem par stvari/pogojev, kateri bodo odločili nakup.

- vožnja bolj umirjena, tako da supersport cestaki odpadejo (po pravici povedano, so mi izjemno lepi, samo me je strah, da bi se razbil z njimi :D )

- poleg tega bi rad motor, ki se pelje solidno po cesti, obenem mu pa tudi kak makedam ne dela težav - teoretično mi je recimo všeč BMW GS 1200 ali kaka Honda Varadero, vendar mi moj budget tega ne dopušča

- kolikor sem gledal po forumu in netu, mi bo verjetno 2-valjnik bolj ustrezal, kot 4-valjnik

- budget je do nekje max.3500€

 

 

Kolikor sem sedaj gledal, mi je kaka transalpka recimo OK, potem kak V-strom,... Kaj od takih.
Prosim za kako pomoč, kaj gledati, na kaj bit pozoren, kateri detajli najbolj vplivajo na vožnjo, kako je z vzdrževanje 2/4 valjnikov,....

Zaenkrat pa hvala :)

LPR

Objavljeno

Poskusi malo od naštetega in potem ti bo ziher jasno kateri ti bo naredil nasmešek ko lubenico. Kar je banjbrž milorečeno bistvo. :)

Objavljeno

Pozdravljeni,

Pred kratkim sem prodal Quad-a in sem se odločil, da si nabavim motor.

Sedaj malo sem že bral, precej bom še.. .Seveda pa je glavno vprašanje, kater motor izbrati.

Naj povem par stvari/pogojev, kateri bodo odločili nakup.

- vožnja bolj umirjena, tako da supersport cestaki odpadejo (po pravici povedano, so mi izjemno lepi, samo me je strah, da bi se razbil z njimi :D )

- poleg tega bi rad motor, ki se pelje solidno po cesti, obenem mu pa tudi kak makedam ne dela težav - teoretično mi je recimo všeč BMW GS 1200 ali kaka Honda Varadero, vendar mi moj budget tega ne dopušča

- kolikor sem gledal po forumu in netu, mi bo verjetno 2-valjnik bolj ustrezal, kot 4-valjnik

- budget je do nekje max.3500€

 

 

Kolikor sem sedaj gledal, mi je kaka transalpka recimo OK, potem kak V-strom,... Kaj od takih.

Prosim za kako pomoč, kaj gledati, na kaj bit pozoren, kateri detajli najbolj vplivajo na vožnjo, kako je z vzdrževanje 2/4 valjnikov,....

Zaenkrat pa hvala :)

LPR

Versys 650 dobiš za omenjeno vsoto res lep primerek :)

Objavljeno

Pozdravljeni,

Pred kratkim sem prodal Quad-a in sem se odločil, da si nabavim motor.

Sedaj malo sem že bral, precej bom še.. .Seveda pa je glavno vprašanje, kater motor izbrati.

Naj povem par stvari/pogojev, kateri bodo odločili nakup.

- vožnja bolj umirjena, tako da supersport cestaki odpadejo (po pravici povedano, so mi izjemno lepi, samo me je strah, da bi se razbil z njimi :D )

- poleg tega bi rad motor, ki se pelje solidno po cesti, obenem mu pa tudi kak makedam ne dela težav - teoretično mi je recimo všeč BMW GS 1200 ali kaka Honda Varadero, vendar mi moj budget tega ne dopušča

- kolikor sem gledal po forumu in netu, mi bo verjetno 2-valjnik bolj ustrezal, kot 4-valjnik

- budget je do nekje max.3500€

 

 

Kolikor sem sedaj gledal, mi je kaka transalpka recimo OK, potem kak V-strom,... Kaj od takih.

Prosim za kako pomoč, kaj gledati, na kaj bit pozoren, kateri detajli najbolj vplivajo na vožnjo, kako je z vzdrževanje 2/4 valjnikov,....

Zaenkrat pa hvala :)

LPR

 

Za ta denar in seveda kar se da čim novejši letnik, se ti izbira skrči na:

 

- Kawasaki Versys 650 presneto poskočen moped, z minimalnimi zahtevami za vzdrževanje (oljni filter, 2l olja, dve svečki, pralni zračni filter), ozek moped relativno lahek, zelo okreten, čez ovinke če bolj liči na super moto. Veterna zaščita v originalu zelo minimalistična. Nekoliko se da urediti vetrno zaščito z zamenjavo vezirja za večjega. Naložen z dvema in komplet prtljago, se da peljati zelo konstantno in dinamično.

 

- Suzuki V-strom 650. Nekoliko več konjev kot Versys, mislim da 5hp? Ki pa se na njegov račun teže kaj hitro razgubijo. V-strom ni tako dinamičen, kot bi si človek želel. Je pa zato veliko bolje zaščiten pred vetrom. Večja širša sprednja maska in vezir + zaščita ročk, naredita ta moped izjemno wind proof =)

 

- Honda Transalp 600 na pogled velik motor, prijetno uglajen, zaščito pred vetrom ima tudi dobro naštudirano, poskočen, vendar ne tako kot Versys.

 

Potem se pa od letnikov 2006 naprej počasi konča za ta denar. VErjetno se najde še kakšen moped ampak mislim, da sem naštel tri najbolj zanesljive modele?

 

lp

Objavljeno

... ali pa 2008 Aprilia Pegaso Strada  :P  :whistle:

Objavljeno

... ali pa 2008 Aprilia Pegaso Strada  :P  :whistle:

 

Super motor z mašino od Yamahe, ni slabo. Za do kafeta je cool...hecam se =). 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

... ali pa 2008 Aprilia Pegaso Strada  :P  :whistle:

To je odličen motor za začetnika, ali za nekoga, ki vozi umirjeno-čeprav se da z njim peljat tud konkretno hitro na pravi cesti-preverjeno :grim .

Sam sem z njim prevozil zelo veliko in bi lahko rekel, da je bolj udoben od mojega versysa. Ima super predalček nad rezervoarjem za mobi, denarnico...tudi trese ne tako kot nekateri enovalniki. Za 3k dobiš super motor!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!