Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup yamahe r6, pa me zanima ali prodaja kdo kaj oz ce poznate kak oglas z avto.neta pa da poznate lastnika in priporocate nakup motorja.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ romanno 

 

Za začetek bo ok katerikoli od naštetih. Kar se tiče vzdrževanja in vzdržljivosti pa kontaktiraj bližnjega mehanika (Boštjana) Ima precej izkušenj in ti bo verjetno z veseljem svetoval. Če najdeš lepega Versysa, po možnosti z ABS-om, bo čisto ok za začetek. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oče kupuje starejšo vespo....baje so bile ene narejene v indiji pod piaggio licenco, ter da niso tako vzdržljive kot tiste italijanske...torej kako ločiti med domačo in azijsko vespo? so že na pogled kake razlike ali samo v papirjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oče kupuje starejšo vespo....baje so bile ene narejene v indiji pod piaggio licenco, ter da niso tako vzdržljive kot tiste italijanske...torej kako ločiti med domačo in azijsko vespo? so že na pogled kake razlike ali samo v papirjih?

Kolikor vem je Bajaj delal vespe po licenci, pa tudi Lambrette so od srede 70-ih proizvajali v Indiji. Ampak to je blo predvsem za njihovo tržišče. V Evropo pomoje niso izvažali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta denar in seveda kar se da čim novejši letnik, se ti izbira skrči na:

 

- Kawasaki Versys 650 presneto poskočen moped, z minimalnimi zahtevami za vzdrževanje (oljni filter, 2l olja, dve svečki, pralni zračni filter), ozek moped relativno lahek, zelo okreten, čez ovinke če bolj liči na super moto. Veterna zaščita v originalu zelo minimalistična. Nekoliko se da urediti vetrno zaščito z zamenjavo vezirja za večjega. Naložen z dvema in komplet prtljago, se da peljati zelo konstantno in dinamično.

 

- Suzuki V-strom 650. Nekoliko več konjev kot Versys, mislim da 5hp? Ki pa se na njegov račun teže kaj hitro razgubijo. V-strom ni tako dinamičen, kot bi si človek želel. Je pa zato veliko bolje zaščiten pred vetrom. Večja širša sprednja maska in vezir + zaščita ročk, naredita ta moped izjemno wind proof =)

 

- Honda Transalp 600 na pogled velik motor, prijetno uglajen, zaščito pred vetrom ima tudi dobro naštudirano, poskočen, vendar ne tako kot Versys.

 

Potem se pa od letnikov 2006 naprej počasi konča za ta denar. VErjetno se najde še kakšen moped ampak mislim, da sem naštel tri najbolj zanesljive modele?

 

lp

HyperJack - Hvala za tak odgovor.

 

Malo sem gledal te motorje. Načeloma se mi V-Strom še najbolj dopade, kawasaki mi je sicer OK zaradi tega, ker je cenejši, samo mi je pa grd :) Pa ne me linčat, ampak motor ni neka osnovna potreba, zato tudi ta faktor igra vlogo.

Sedaj preko praznikov bom malo bolje pogledal, šel na kako probno vožnjo, da vsaj malo občutka dobim, kaj in kako.

 

Malo sem geldal tudi višje, če bi se stegnu recimo do 4500€, samo tudi ni kaj bistveno boljšega. Še vedno se največ pojavljajo omenjeni modeli, samo novejši letnik.

 

 

Prosil bi še, če lahko kdo bolj nahitro opiše razlike med 2/4 valniki.

Kako je z navorom, porabo, katere so prednosti enega in drugega,...

Jaz sem se na 2-valjnik osredotočil bolj zaradi tega, ker iščem motor, ki bo šel vsaj za silo tudi po makedamu. Tu pa so več ali manj vsi dvovaljniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ romanno 

 

Za začetek bo ok katerikoli od naštetih. Kar se tiče vzdrževanja in vzdržljivosti pa kontaktiraj bližnjega mehanika (Boštjana) Ima precej izkušenj in ti bo verjetno z veseljem svetoval. Če najdeš lepega Versysa, po možnosti z ABS-om, bo čisto ok za začetek. 

Ja, do njega se bom itak zapeljal, da dobim kakšen nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oče kupuje starejšo vespo....baje so bile ene narejene v indiji pod piaggio licenco, ter da niso tako vzdržljive kot tiste italijanske...torej kako ločiti med domačo in azijsko vespo? so že na pogled kake razlike ali samo v papirjih?

 

 

Več al manj v imenih/papirjih. Vespe so Piaggio PX azijske pa LM. Na videz so enake, nekaj razlik je blo pri plastičnih dodatkih.

BTW, tud indijke niso slabo delale, le po kose se ni dalo k Brunduli na Opčine. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oče kupuje starejšo vespo....baje so bile ene narejene v indiji pod piaggio licenco, ter da niso tako vzdržljive kot tiste italijanske...torej kako ločiti med domačo in azijsko vespo? so že na pogled kake razlike ali samo v papirjih?

Ne bom trdil, ampak se mi zdi da so bile tiste 150 ccm z pravokotno lučjo spredaj iz indije......nisem pa ziher

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi še, če lahko kdo bolj nahitro opiše razlike med 2/4 valniki.

Kako je z navorom, porabo, katere so prednosti enega in drugega,...

Jaz sem se na 2-valjnik osredotočil bolj zaradi tega, ker iščem motor, ki bo šel vsaj za silo tudi po makedamu. Tu pa so več ali manj vsi dvovaljniki.

 

Jaz sem razliko doživljal nekako takole:

-2 valjnik: obrneš ročico na nekje srednjih obratih in motor oživi, čutiš kako rahlo trese, moč imaš takoj. Pa tudi ko se pelješ konstantno 90 al pa 130 čutiš motor pod ritjo in točno veš na kolko obratih se pelješ

-4 valjnik: obrneš ročko na srednjih obratih in nasmešek se ti eksponentno viša z obrati. Najprej skoraj nič in potem moč kar narašča in narašča, težko opisljiv dogodek. Kar izgubiš je tista instantna moč 2 valjnika in pa tresenje pod ritjo

 

Kaj ti je bolj ušeč je tvoja stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem razliko doživljal nekako takole:

-2 valjnik: obrneš ročico na nekje srednjih obratih in motor oživi, čutiš kako rahlo trese, moč imaš takoj. Pa tudi ko se pelješ konstantno 90 al pa 130 čutiš motor pod ritjo in točno veš na kolko obratih se pelješ

-4 valjnik: obrneš ročko na srednjih obratih in nasmešek se ti eksponentno viša z obrati. Najprej skoraj nič in potem moč kar narašča in narašča, težko opisljiv dogodek. Kar izgubiš je tista instantna moč 2 valjnika in pa tresenje pod ritjo

 

Kaj ti je bolj ušeč je tvoja stvar.

Hvala, taki odgovori so točno to, kar me zanima :) Saj vem, da so tehnično gledane tudi razlike, samo takele izkušnje so meni kot začetniku veliko bolj pomembne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 4500e bi sam pogledal tudi za suzuki banditom 1200(50) ali pa fazerjem fz1

Od Štircilindrašov sem tudi jaz gledal Bandita S, Fazerko in pa Hondo CBF al kaj je una varianta, k je tut tourer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne prvič ne zadnjič.

Ali pustiš original ali pa vzameš najvišjo + 20cm

 

Vse kar je vmes je slabše, ker si ustvariš močan piš vetra direkt v čelado.

 

Jaz sem razliko doživljal nekako takole:

-2 valjnik: obrneš ročico na nekje srednjih obratih in motor oživi, čutiš kako rahlo trese, moč imaš takoj. Pa tudi ko se pelješ konstantno 90 al pa 130 čutiš motor pod ritjo in točno veš na kolko obratih se pelješ

-4 valjnik: obrneš ročko na srednjih obratih in nasmešek se ti eksponentno viša z obrati. Najprej skoraj nič in potem moč kar narašča in narašča, težko opisljiv dogodek. Kar izgubiš je tista instantna moč 2 valjnika in pa tresenje pod ritjo

 

Kaj ti je bolj ušeč je tvoja stvar.

 

Dober opis. Če želiš z dvovaljnikom (ali enovaljnikom) mehko vozit moraš precej sklopko uporabljat da ublažiš prehode, sploh če se ti ne da veliko prestavljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede TDM, veliko je odvisno od lastne višine...za tiste nad 185 zna biti na daljših relacijah malce utesnjen...ozko ter nizko krmilo, "nizek" sedež, morda manjka hod vzmetenja...agregat je pa odličen. Tudi po makedamu se pelje dobro, čeprav je bolj cestni motor ampak gre v kakšen klanec izven asfalta bolje od GS 1.2 z M. Tourance gumami, TDM pa na M. Z8.

...ostalo so že napisali, vetrna zaščita...

Morda si ga še kdaj omislim za predelavo...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem je Bajaj delal vespe po licenci, pa tudi Lambrette so od srede 70-ih proizvajali v Indiji. Ampak to je blo predvsem za njihovo tržišče. V Evropo pomoje niso izvažali.

 

 

Več al manj v imenih/papirjih. Vespe so Piaggio PX azijske pa LM. Na videz so enake, nekaj razlik je blo pri plastičnih dodatkih.

BTW, tud indijke niso slabo delale, le po kose se ni dalo k Brunduli na Opčine. 

 

 

Ne bom trdil, ampak se mi zdi da so bile tiste 150 ccm z pravokotno lučjo spredaj iz indije......nisem pa ziher

 

super, hvala vsem za dogovore, bo res nekaj na tem glede PX in LML

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Garancija na 1000km to je že v redu :OK: sam če zaupaš možakarju bodi previden pri Ducatiju...........njim ni za zaupat  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!