Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

2 minutes ago, Kmet2 said:

Nč narobe Versysa tiščal od Delnic do Sv.Roka 200kmh ......razen enormne porabe olja in goriva !

Super, hvala vama obema!

Sem še malo dodatno pogooglal pa vidim da je verjetno res idealen motorček za mene... Vse kaže da ima v sebi tudi toliko tourerja kot želim, sem mislil da so tile Enduroti čisto svoja veja (torej bolj minimalen komfort, niso ravno za na avtoceste in nasploh minimalno opremljeni), pa vidim da so kar dobri all-rounderji :)  

Lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Bg pravi:

Super, hvala vama obema!

Sem še malo dodatno pogooglal pa vidim da je verjetno res idealen motorček za mene... Vse kaže da ima v sebi tudi toliko tourerja kot želim, sem mislil da so tile Enduroti čisto svoja veja (torej bolj minimalen komfort, niso ravno za na avtoceste in nasploh minimalno opremljeni), pa vidim da so kar dobri all-rounderji :)  

Lp

Dobr je za ta denar ! Sam imam 110 kg in slabih 190 cm pa sem užival na njem .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kmet2 said:

:lol1::OK: sej se režim ko pečen maček ....sam maš prov jbg ........

Sej je reku da hoče "verzatilen" motor :P

Edino malo se pozanimaj kako je z blokadami za močnejše motorje. Nekje sem bral, da se za EU pripravlja zakon, ki bo dovoljeval blokiranje samo tistih motorjev, ki pridejo zablokirani iz fabrike. Se pravi, da ga sam nikakor ne moraš pripravit legalnega za A2. Nevem, kako daleč je ta stvar in če bo sploh prišla v veljavo (pa še takrat bo verjetno samo za nove motorje). Malo poguglaj :) 

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Bg pravi:

Zanima me edino če imate kakšne izkušnje s temi manjšimi enduroti (600 ccm recimo) in avtocestami... Bi ga fejst motilo če bi ga za kakšno urco vrgel na avtocesto na 140km/h? Verjetno neumno vprašanje, če je, se opravičujem za moje neznanje, ampak ja, imam namen vsake tolko tudi po avtocesti če se mudi 

ER6 (isti motor ko pri Versysu, s par konji več) je letel do 200 km/h brez problema... Potovalna pa okoli 130 tud b.p. Bati nič, "manjše endure" s ~ 600ccm res niso podivjani športniki. Počasni pa tud ne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak Versys ni enduro

 

pred 5 urami, Snecer pravi:

Ni nobenih težav voziti več ur po ac, vendar 140 je rahlo utrujajoče, tam okoli 120 bo idealno.

Isti segment motorjev kot Versys je TDM, pri kateri je pa idealna hitrost na avtocesti 150 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavne značilnosti enduro motorjev: 19 palčno prednje kolo, daljši hod vzmetenja, izpuh višje nad tlemi, da ga ne zalije vsak manjši potok...pa seveda še bolj udobna drža in sedenje na motorju.

Razlika med TDM in GS je taka, kot med er6 in kle 650, enduro je pa KLR pri Kawasakiju. 

Največ ve pa tisti, kateri je je najmanj motorjev preizkusil.

Če je bila zate izboljšava iz er6 na Versys je enaka izboljšava iz Versysa na enduro...v smislu udobne vožnje.

Seveda boš ti trdil, da se na GSu peljem enako, kot sem se na TDM...zato, ker nič ne veš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat hvala vsem za nasvete, pomoč in napotke :)   No, sam sem Versysa vedno uvrščal med enduro motorje; enako kot V Stroma, GSa, Hondo cb500x, nc750xa in vfr1200x, se pa čisto mogoče da motim. :)  Mi sploh ni toliko pomembno ali je po definiciji enduro, adventure bike, tourer, sport tourer oz. karkoli, dokler ponuja to kar rabim. :P  Rabim pa kot že prej povedano samo verzatilnost, relativno vzravnano držo in neko normalno ekonomičnost. That's it. :) 

No, hvala še enkrat za vse predloge! :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, vandrovec said:

Glavne značilnosti enduro motorjev: 19 palčno prednje kolo, daljši hod vzmetenja, izpuh višje nad tlemi, da ga ne zalije vsak manjši potok...pa seveda še bolj udobna drža in sedenje na motorju.

 

Jz sm pa mislu, da za enduro mora bit 21 col. Verjetn je to pol že offroad enduro razred.

Da je 19 col, ne teč ne meš...

Še dobr d mam MS , da kej novga zvem!

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kmet2 pravi:

Dobr je za ta denar ! Sam imam 110 kg in slabih 190 cm pa sem užival na njem .

Ti, ti bajsi:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Glavne značilnosti enduro motorjev: 19 palčno prednje kolo, daljši hod vzmetenja, izpuh višje nad tlemi, da ga ne zalije vsak manjši potok...pa seveda še bolj udobna drža in sedenje na motorju.

21/18, okoli 110 - 120 kil s polnim keslom, en cilinder, 2T/4T, vzmetenje pa dolgo ko ponedeljek. Pa je endura :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okoli teže - 110-120 kg s polnim kestlom je uiber hard enduro max.450 ccm- pa še ta ni homologiran za na cesto - razen če je okol ali več kot 10000€ ..

350 so okoli 145kg polni... pa eno zanimivost imajo - odvzem zraka je tik pod sedežem in ne pri strani - dodatnih 15cm višine šnorkla ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Glavne značilnosti enduro motorjev: 19 palčno prednje kolo, daljši hod vzmetenja, izpuh višje nad tlemi, da ga ne zalije vsak manjši potok...pa seveda še bolj udobna drža in sedenje na motorju.

Razlika med TDM in GS je taka, kot med er6 in kle 650, enduro je pa KLR pri Kawasakiju. 

Največ ve pa tisti, kateri je je najmanj motorjev preizkusil.

Če je bila zate izboljšava iz er6 na Versys je enaka izboljšava iz Versysa na enduro...v smislu udobne vožnje.

Seveda boš ti trdil, da se na GSu peljem enako, kot sem se na TDM...zato, ker nič ne veš :P

Raje mi povej katere enduro terene si "premagal" z GSko... pa ne v sanjah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Raje mi povej katere enduro terene si "premagal" z GSko... pa ne v sanjah.

Še vsako na cesti .....:D

pred 1 uro, Igi Pop pravi:

Ti, ti bajsi:D

Sama kita pa tetiva stari :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, map said:

Jest bi priporočal še Yamaho XT 660R ali Tenere

Hvala tudi tebi za input, ampak mi te Yamahice zgledajo preveč kot neke kroske... Sem iz središča Maribora, tako da z neko krosko nimam kaj počet, pa še izgled je bolj bog (osebno mnenje seveda) :)   Bi rad kaj bolj močnega (po izgledu predvsem), pa ne v smislu kot konjska moč ali pa ccm... Pač da ni ravno tak mini kroser :P  

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, map said:

Kak V strom, tudi nebi bil slaba izbira

V-stromi so mi zelo všeč, ampak jih je možno zablokirat da so vozni z A2? Mislim da ne ustrezajo 0.2 kW/kg kriteriju :(  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Bg said:

V-stromi so mi zelo všeč, ampak jih je možno zablokirat da so vozni z A2? Mislim da ne ustrezajo 0.2 kW/kg kriteriju :(  

650 ccm V-Stroma lahko voziš z blokado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Jz sm pa mislu, da za enduro mora bit 21 col. Verjetn je to pol že offroad enduro razred.

Da je 19 col, ne teč ne meš...

Še dobr d mam MS , da kej novga zvem!

Veš za kakšen enduro z 17 col? ....seveda, Versys:BUA:

Med Tenere 660 in gs 1200 je zelo majhna razlika v praksi, vožnja po makadamu ali kolovozu. Oba sta za cros proge pretežka. Seveda gre TDM ali drug cestni motor skoraj povsod, kjer omenjena dva, razen kjer je izpuh ovira, vendar je vožnja veliko bolj obremenjujoča po neravnem terenu. Tudi na asfaltu je enduro udobnejši od cestnih, vsaj zame.

Kaj je sport tourer, enduro, hard enduro, cros...pa očitno marsikoga bega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gs oddaljenost od tal 185mm, zic 850mm

versač 180mm, zic 845mm,

pri čemer pa je prvi kar občutno daljši, kar pomeni ...

----------------------------------

Ne morem verjet, kaj folku dogaja, ko menja znamko.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!