Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Bg, nekaj ti vsi pozabijo povedati..versysa se lahko blokira na 25kw, in z blokado ne preseze 140km/h pa da mu delas nevem kaj..

Bi pa na tvojem meatu raje gledal cbf600 ali pa fzs..se posebaj ce se mislis voziti z blokado. Se razlika med 25 twr 35 ZELO pozna! ;)

 

P.D glej motor z blokado, v nasprotnem prineru te bo strosek blokiranja prisel cca 200,250e

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

večje udobje. Če upoštevaš še vse ostalo, je razlika velika.

Kje si dobil mero za zic 850? Če me spomin ne vara ima dve poziciji, na 840 in 860. Imam na najvišji pa bi želel imeti noge bolj iztegnjene med vožnjo. 

Objavljeno

uradni podatki 

850 / 870 mm (nizka različica*: 820 / 840 mm, spuščena različica*: 790 / 810 mm) *OE

Maximale Leistung

51 kW (69 PS) bei 8.500 min

Leistungsbeschränkte Version

35 kW

Skratka spet eni kar na pamet...

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, Snecer said:

uradni podatki 

850 / 870 mm (nizka različica*: 820 / 840 mm, spuščena različica*: 790 / 810 mm) *OE

Maximale Leistung

51 kW (69 PS) bei 8.500 min

Leistungsbeschränkte Version

35 kW

Skratka spet eni kar na pamet...

poklici v eliso pa ti bodo povedali kaj dajejo v kawasakije! 

In ta tvoja nemska blokada v sloveniji praviloma NEMORE biti homologirana..se pa da, ce koga poznas ;)

 

in ne bodi brihten ker 2 leti nazaj je inel kolega ta pol izdelek od er6 blokiran na 25kw ker se na 35 ni dalo..

 

in pa prosim preden zacnes limat linke..zelim slovenske linke, ne tistih nemskih ki se jih neda homologirati, ceprav so isto od alphatechnika ;)

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

starejši letniki majo samo 25kw, novejši majo tudi 35kw
skorej vse blokade v slo ki niso tovarniške so od alphatechnik

Objavljeno
Just now, Bear said:

starejši letniki majo samo 25kw, novejši majo tudi 35kw
skorej vse blokade v slo ki niso tovarniške so od alphatechnik

Ce je ne narocis v sloveniji ti je nebodo homologirali, saj zraven ne dobis se slovenskih navodil oz razlage katero prilozi stern, ki je zastopnik. Se pa da, ce koga poznas  da ti na homologaciji ne komplicira prevec :) 

 

Objavljeno

očitno se torej da

na uradni strani uradna blokada

samo v sloveniji to ne delajo :) ja bravo

Objavljeno
1 hour ago, ukica said:

Bg, nekaj ti vsi pozabijo povedati..versysa se lahko blokira na 25kw, in z blokado ne preseze 140km/h pa da mu delas nevem kaj..

Bi pa na tvojem meatu raje gledal cbf600 ali pa fzs..se posebaj ce se mislis voziti z blokado. Se razlika med 25 twr 35 ZELO pozna! ;)

 

P.D glej motor z blokado, v nasprotnem prineru te bo strosek blokiranja prisel cca 200,250e

Hvala ti lepa za opozorilo, bom 5 krat preveril preden kaj kupim torej če se da zablokirat... A je kje seznam motorjev ki jih ni mogoče zablokirat na 35kW (tako da bi mi jih homologirali pa to) v Sloveniji?  Našel sem namreč vgradnjo blokad pri Hondi, na linku: http://www.honda-as.com/motorji/dodatna-oprema/prodaja-in-vgradnja-blokad-za-motocikle-35-kw  , kjer je jasno navedeno da se tudi Kawi Versysa da počit na 35kW, je pa vprašanje še vedno isto: je to legalno? Oz. mi ga bodo homologirali in ga bom lahko vozil z A2? 

No, cbf600 je naked bike če se ne motim? Nakeda ne bi ravno imel, nakedi in sporti so mi zelo antipatični hehe, pa nevem niti sam zakaj... No, Fazer FZS 600 mi je pa zelo všeč, ampak se bojim kako bo kaj to po makadamu? Se da naredit kak kilometer ali pa dva tudi s tem?

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,rabil bi malo vase pomoci oz nasvetov.Iščem nek motor ki bi bil mešanica športnika in tourerja...cena naj bi bila do 4000€ max,bi pa zelel nekaj takega da lahko dam kufre gor in se peljem nekam daleč,pa kolko tolko udobno.Zelo mi je vsec fazerka 600,pa thdi cenovno mi ustreza,še lahko priporočate kaj drugega?

Objavljeno

Na kamenjak prides z vsakim,ceprov je enim bolj,enim manj prijetno :)

Objavljeno
pred 7 urami, Bg pravi:

No, cbf600 je naked bike če se ne motim? Nakeda ne bi ravno imel, nakedi in sporti so mi zelo antipatični hehe, pa nevem niti sam zakaj... No, Fazer FZS 600 mi je pa zelo všeč, ampak se bojim kako bo kaj to po makadamu? Se da naredit kak kilometer ali pa dva tudi s tem?

Kaj pa kaka Honda NC700/750? Tisto je 35KW original, pa mislim da je primeren za A2. Glede na to, da je tak moped itak začasna postaja do česa močnejšega (no, ne nujno... ponavadi pa) ne vem, če se ti lih splača nekaj komplicirati z blokadami, homologacijami in ostalimi jajci. Kupi al blokirano al pa karkoli je legalno "izpod čekiča" pa mir. Pol pa ob prehodu v višjo kategorijo prodaš in si omisliš karkoli ti je takrat všeč.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Kaj pa kaka Honda NC700/750? Tisto je 35KW original, pa mislim da je primeren za A2. Glede na to, da je tak moped itak začasna postaja do česa močnejšega (no, ne nujno... ponavadi pa) ne vem, če se ti lih splača nekaj komplicirati z blokadami, homologacijami in ostalimi jajci. Kupi al blokirano al pa karkoli je legalno "izpod čekiča" pa mir. Pol pa ob prehodu v višjo kategorijo prodaš in si omisliš karkoli ti je takrat všeč.

NC 700 ni ST segment in ni max 4k€ ampak več :) ST pa podoben denar bi bil Suzuki SV600,Honda CB600 in podobni v željenem segmentu in višini financ .

Objavljeno

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

--------

Zakaj torej versača ne bi bilo mogoče v Slo homologirati na 35kW, tako kot se prodaja v tujini?

Ima 47kW, torej manj kot 70, ki je max meja za A2 izvorno moč motorja.

Teža pa je 206kg, kar pomeni 0,17 kW/kg.

Kje je sedaj problem?

In tu npr. pogledam.

http://www.honda-as.com/motorji/dodatna-oprema/prodaja-in-vgradnja-blokad-za-motocikle-35-kw

Blokada za versača na 35kW pride 185 EUR.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
4 hours ago, Snecer said:

 

Zakaj torej versača ne bi bilo mogoče v Slo homologirati na 35kW, tako kot se prodaja v tujini?

Ima 47kW, torej manj kot 70, ki je max meja za A2 izvorno moč motorja.

Teža pa je 206kg, kar pomeni 0,17 kW/kg.

Kje je sedaj problem?

In tu npr. pogledam.

http://www.honda-as.com/motorji/dodatna-oprema/prodaja-in-vgradnja-blokad-za-motocikle-35-kw

Blokada za versača na 35kW pride 185 EUR.

 

 

Saj, ravno to tudi mene zanima... Nevem zakaj bi moral motor blokirati na 25kW samo zaradi njegove starosti oziroma karkoli, če obstaja blokada na 35kW in motor ustreza predpisom za A2 :P  

No ja, po čekiranju interneta, blogov, forumov, videov in drugih reviewov se mi vedno bolj dopade V-Strom... B)  Tako da bom verjetno, če bo finančno šlo skozi, nabavil kar to... Pa mu samo blokado kasneje ven vzamem če se odločim upgradeat na neomejeno, pa je stvar rešena... Mislim da ne bom potreboval več kot to kar ponuja 650 V Strom :)  

Še enkrat hvala vsem za pomoč

Lp, Bg

Objavljeno
Ob 15. 3. 2016 at 1:02, David Kozar pravi:

Pozdravljeni,rabil bi malo vase pomoci oz nasvetov.Iščem nek motor ki bi bil mešanica športnika in tourerja...cena naj bi bila do 4000€ max,bi pa zelel nekaj takega da lahko dam kufre gor in se peljem nekam daleč,pa kolko tolko udobno.Zelo mi je vsec fazerka 600,pa thdi cenovno mi ustreza,še lahko priporočate kaj drugega?

Yamaha XY6 Diversion s poloklepom, Honda CBF600 (po letniku 2008). Sam imam Fazerko 600 l. 2004 - vec kot zadovoljen ;-)

Lp

Objavljeno

V omejitvenem razredu do 35kW je skoraj vse začetniško čisto ok (izjema kak kros). Izberi kar ti paše, itak boš po tej izkušnji nekako vedel kaj ti paše oz kaj ne. Naked je solidna izbira. Tale mt-03 je če ti je všač, je za pogledat v živo z nekom ki se spozna (v izogib kasnejšim reklamacijam ki jih ne bo moč uveljavljat).

Objavljeno
Ob ‎17‎.‎3‎.‎2016 at 3:48, ringo5 pravi:

Yamaha XY6 Diversion s poloklepom, Honda CBF600 (po letniku 2008). Sam imam Fazerko 600 l. 2004 - vec kot zadovoljen ;-)

Lp

Yamaha XJ6 Diversion (ne XY6), fazerka 600 (fz6), Jo imam, zelo zadovoljna. Ima več konjev od XJ6. Pri fazerkah pazi, imaš s 76 in 100 konji (pribl).

Objavljeno
1 minute ago, KARMEN1 said:

Yamaha XJ6 Diversion (ne XY6), fazerka 600 (fz6), Jo imam, zelo zadovoljna. Ima več konjev od XJ6. Pri fazerkah pazi, imaš s 76 in 100 konji (pribl).

FZ6 in XJ6 je enaka mašina. Moč je blokirana z omejilnikom hoda sesalnih loput. (Spodnji kovinski jeziček ) Če daš not rdeči ključ in greš v diagnostiko, vidiš do koliko % odpira throtle body.

FZ6XJ6DR-2.thumb.jpg.aab4bc7240185493f9f

Objavljeno

Ja,tako je B)

P.s.:blokada na sliki je odstranjena B)?

Objavljeno

Se mi zdi, da sem nekje prebral, da XJ6 tudi lepše povleče iz nizkih obratov? Potem je verjetno še kaj drugega spremenjeno, da dobijo drugo karakteristiko mašine.

Objavljeno

XJ6 ima lopute gasa manjšega premera, drugačno obliko odmičnih gredi in sesalnih kanalov... Po domače povedano je osnova agregata enaka (star r6 motor), potem pa z navidez majhnimi popravki različnih komponent spremenijo karakter agregata.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na 600cc nakedih če nisi diwjak na nož in se voziš v mejah razumnosti na cesti boš bolj cenil agregat katermu je odvzetih nekaj konjev na račun povečanega navora in sploh uporabne moči pri nižjih obratih. Sploh za ture kjer ne boš nažigal na max obrate pogosto bo večja prožnost pripomogla k prijetnejši vožnji. Zase vem, da se nisem pogosto nahajal blizu rdečega polja na hornetki 600 med drugim tudi zato ker je v 3 prestavi že konkretno neprimerna hitrost za civilizacijo. Je pa fino zjutraj 2,3,4,5... do konca na kakem varnejšem odseku če nisi uspel kave spiti je to to oz. še boljše.

Objavljeno
Ob 19. 3. 2016 at 10:11, StaraFeltna pravi:

Na 600cc nakedih če nisi diwjak na nož in se voziš v mejah razumnosti na cesti boš bolj cenil agregat katermu je odvzetih nekaj konjev na račun povečanega navora in sploh uporabne moči pri nižjih obratih. 

A to poznaš iz prakse ali iz teorije?

Imel GSR 600 (4 mesece), zamenjal za GSXR 600. V gixxerju neprimerno več navora čez celo območje. Lahko sem bolj "kruzal" kot v GSR-ju.

Prav uno, pa kaj so delali z mašino v GSR-ju ??? Da ne omenjam vsaj 2 klasi slabše komponente,

Ob 19. 3. 2016 at 10:11, StaraFeltna pravi:

Na 600cc nakedih če nisi diwjak na nož in se voziš v mejah razumnosti na cesti boš bolj cenil agregat katermu je odvzetih nekaj konjev na račun povečanega navora in sploh uporabne moči pri nižjih obratih. 

A to poznaš iz prakse ali iz teorije?

Imel GSR 600 (4 mesece), zamenjal za GSXR 600. V gixxerju neprimerno več navora čez celo območje. Lahko sem bolj "kruzal" kot v GSR-ju.

Prav uno, pa kaj so delali z mašino v GSR-ju ??? Da ne omenjam vsaj 2 klasi slabše komponente,

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!