Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

On 3/18/2016 at 2:21 PM, ciciban said:

XJ6 ima lopute gasa manjšega premera, drugačno obliko odmičnih gredi in sesalnih kanalov... Po domače povedano je osnova agregata enaka (star r6 motor), potem pa z navidez majhnimi popravki različnih komponent spremenijo karakter agregata.

Prav imaš. Pri FZ modelu je bla enaka z omejilnikom. 

 

Newly-developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine

The XJ6 Diversion is driven by a newly developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine which has been specifically designed to produce brisk performance together with an easy, predictable and linear power band.

This new design employs the basic architecture of the highly successful FZ6 engine

- and shares its bore x stroke dimensions. However, although the engine's external appearance is similar to the FZ6, the XJ6 Diversion powerplant is equipped with a wide range of new model-specific features.

Virtually every major feature on the XJ6 Diversion engine is new, and the cylinder head, crankcase, intake/exhaust systems, clutch and shifter have been developed specifically for this new middleweight. By optimizing the new engine's entire gas flow

- from the air/fuel mixture right through to the combustion and exhaust processes -Yamaha's team of engineers have successfully created a highly responsive and characterful new engine with a linear and rider-friendly torque character.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, zviki said:

A to poznaš iz prakse ali iz teorije?

Imel GSR 600 (4 mesece), zamenjal za GSXR 600. V gixxerju neprimerno več navora čez celo območje. Lahko sem bolj "kruzal" kot v GSR-ju.

Prav uno, pa kaj so delali z mašino v GSR-ju ??? Da ne omenjam vsaj 2 klasi slabše komponente,

 

Iz prakse glede na tistih nekaj kar sem vozil. Ni mi uspelo vosit kolegove sv650 kjer bi lahko bila druga pesem. Zdej če i našel kombinacijo pri kateri to ne drži super si pač izpostavil. GSR 600 pa je celotno svoje življenje prestal v senci ostalih... Sej najbrž ni sploh slab a konkurenca je bila mamljivejša... posledično niso bili bogvekaj prodajani in odtod ni da bi jemal lih GSR 600 kot standard za 600cc nakeda...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, maus pravi:

a mislite, če bi dal tole gor, da bi šlo kj hitreje ... pridobil na kilovatih :?

165KRM0015-WXSBK-StickerKit-final2-CP.jpg

za kilovate ne vem, lahko bi se pa z Elfom zmenu da ti dajo za eno leto kofeta, ker jim bi reklamo delu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎23‎.‎3‎.‎2016 at 8:35, NX650 pravi:

Prav imaš. Pri FZ modelu je bla enaka z omejilnikom. 

Newly-developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine

The XJ6 Diversion is driven by a newly developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine which has been specifically designed to produce brisk performance together with an easy, predictable and linear power band.

This new design employs the basic architecture of the highly successful FZ6 engine

- and shares its bore x stroke dimensions. However, although the engine's external appearance is similar to the FZ6, the XJ6 Diversion powerplant is equipped with a wide range of new model-specific features.

Virtually every major feature on the XJ6 Diversion engine is new, and the cylinder head, crankcase, intake/exhaust systems, clutch and shifter have been developed specifically for this new middleweight. By optimizing the new engine's entire gas flow

- from the air/fuel mixture right through to the combustion and exhaust processes -Yamaha's team of engineers have successfully created a highly responsive and characterful new engine with a linear and rider-friendly torque character.

Jaz bi imel XJ6 Tracerja.

Prijazna mašina s prijetnim glasom, dovolj moči za enega, neutrudljiv položaj za dolge fure... Jeb** tisto Dark side of Japan. Jaz sem na svetli strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, msarc1 pravi:

gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke.

... mislim, da ne bi imeli ničproti, če jim plačaš več. Naši prodajalci se obnašajo kot zlatarji.

Osebno pa bi raje pripeljalin Nemčije ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, HD-Dyna said:

... mislim, da ne bi imeli ničproti, če jim plačaš več. Naši prodajalci se obnašajo kot zlatarji.

Osebno pa bi raje pripeljalin Nemčije ...

Ja ampak tam so cene iste kot pri nas.. no vsaj jaz ne najdem nič pametnega po pametni ceni :) je kdo tukaj ki uvaža iz Italije, oziroma tujine? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, msarc1 pravi:

Mi lahko nekdo pomaga in sicer kupujem nov motor, pa gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke.

 

Ja ampak linki so pa za rabljene motorje ... so ti že napisali, da so to realne cene; pa saj za 8, 9 let stare motorine so čisto prave cene; računaj z neznano zgodovino, neznanim številom lastnikov, pa še dajatve in ostali stroški uvoza - potem pa ne bo več tako ugodno. Pa prodajalci so verjetno v povprečju enaki kot pri nas: na slikah se vsega ne vidi, po telefonu je lahko tudi malo nakladanja, realno stanje pa je potem lahko drugačno. Pa da greš v Rim gledat in potem z dolgim nosom domov ... ne vem no.

PS: ko je bila še stara YU pri življenju, sva tam okoli leta 1989 z našo napravila "pot zaman" v Split. V Salomoncu je bil oglas za 1A ohranjeno Hondo CBX 550 four. Klical sem ga sigurno 5x in računal, da se bo mogoče zagovoril pri opisovanju motorja. Pa se ni. In potem mi2 na vlak in v Dalmacijo. Po 5-minutnem ogledu se posloviva in z avtobusom domov. Ja takole smo kupovali motorje pred četrt stoletja. Ja in ponudba je bila v tistih časih zelo boga: motor je prišel v YU in uvoza običajno ob vračanju zdomcev v domovino - tako sem od enega takega v hrvaškem Zaboku kupil CB 400 N. Kot zanimovost iz tistih časov: pridem z DEM v denarnici v Zabok in se izkaže, da je veljavnost prometnemu dovoljenju že potekla (takrat se je tehnični delal vsako leto) - se zapeljeva na teh.pregled: on gre v pisarno, jaz in Honda pa zunaj; na oknu se malo odmakne zavesa, uslužbenec na daljavo opravi pregled in potrdi papirje.

Drugače pa ti želim dober nakup.

 

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menda gledas bolj nekje ob meji. v rim in dol na jug jih hodiji kupovat na kilo. v glavnem splaca se pokukat tudi na tuje, sploh za motorje za katereje prinas ponudba skopa. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si blizu italije pojdei gledat po regiji friuli-venezia-giulia s tem da je Trst nekako najdražji. Že Udine (Videm) itd. imajo -20% v štartu.

Je pa tako da boš težko kupil lih taprvega... dlje osebno nebi šel. Če pa greš, zmeni se tako, da jih greš pogleadat ene 5 v istem dnevu kar pa je s testeninarji skoraj nemogoče da uskladiš. Zakon so italjanski prazniki ki ne sovpadajo z našimi in so takrat ponavadi doma...

Aja pa za Trst je nepisano pravilo da je 80+ takih ki ne vedo kaj je vzdrževanje in razumejo menjavo olja na 6000 da je to lahko tudi 7000 (kao toleranca) kar ni lih tak greh ampak če to pomeni da jih naredi v 6 letih.... pa je že bolj smrdeče. Vsekakor servisne kjižicve so tudi pri njih popularne in cenjene tako, da le povprašaj. Namreč ni popularno, da bi mahali z njimi okoli kot pri nas če je vzorna.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce slucajno gres po motocikel, mi sporoci in si deliva stroske prevoza. Jaz bi vzel enega iz Trenta, pa nimam kombija niti prikolice.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DinDiin said:

Ene jurja dodaj ceni, pa si vrjetn pokrit....

Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, msarc1 pravi:

Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem?

So ,že če nimaš originalnih ali homologiranih izpuhov , ti lahko policaj sname tablico in pošlje na tehnični itd.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne bo zdej tocno jurja, ampak ce ga mas na strani, nau nc narobe :)  Zracunej si 10 % al kok na vrednost, pa pol homologacija, pa prevoz, pa kusiu, pa prepis, pa tko....ajde 500, k je bl pocen sorte :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, msarc1 pravi:

Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem?

izpuh in smerokaze strici na homologaciji dodatni zaracunajo za vpis v kartoncek, seveda pa je treba met papirje, kar za auspuh ponavadi ni problem je vse na netu, za zmigovce pa nimam pojma a se da na netu dobit. jst mam zamenjane in vpisane v kartoncek, sm pa dobila paprije pri nakupu. nosilec tablce more ustrezat pravilniku, ni pa potrebno vpisovat v kartoncek.

poglej si temo o uvozu motorjev, mas vse stroske pa potrebno papirologijo obrazlozeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, cikadina said:

izpuh in smerokaze strici na homologaciji dodatni zaracunajo za vpis v kartoncek, seveda pa je treba met papirje, kar za auspuh ponavadi ni problem je vse na netu, za zmigovce pa nimam pojma a se da na netu dobit. jst mam zamenjane in vpisane v kartoncek, sm pa dobila paprije pri nakupu. nosilec tablce more ustrezat pravilniku, ni pa potrebno vpisovat v kartoncek.

poglej si temo o uvozu motorjev, mas vse stroske pa potrebno papirologijo obrazlozeno.

Cikadina, katere zmigavce pa imas homologirane? 

to je se zadnja stvar ki jo imam za urediti na svojem motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, ukica pravi:

Cikadina, katere zmigavce pa imas homologirane? 

to je se zadnja stvar ki jo imam za urediti na svojem motorju :)

barracuda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!