jskrablin Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 600 kubov (4 cilindri) pa navor težko spraviš v isti stavek ciciban, ukica, StaraFeltna in 1 other 4
NX650 Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 On 3/18/2016 at 2:21 PM, ciciban said: XJ6 ima lopute gasa manjšega premera, drugačno obliko odmičnih gredi in sesalnih kanalov... Po domače povedano je osnova agregata enaka (star r6 motor), potem pa z navidez majhnimi popravki različnih komponent spremenijo karakter agregata. Prav imaš. Pri FZ modelu je bla enaka z omejilnikom. Newly-developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine The XJ6 Diversion is driven by a newly developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine which has been specifically designed to produce brisk performance together with an easy, predictable and linear power band. This new design employs the basic architecture of the highly successful FZ6 engine - and shares its bore x stroke dimensions. However, although the engine's external appearance is similar to the FZ6, the XJ6 Diversion powerplant is equipped with a wide range of new model-specific features. Virtually every major feature on the XJ6 Diversion engine is new, and the cylinder head, crankcase, intake/exhaust systems, clutch and shifter have been developed specifically for this new middleweight. By optimizing the new engine's entire gas flow - from the air/fuel mixture right through to the combustion and exhaust processes -Yamaha's team of engineers have successfully created a highly responsive and characterful new engine with a linear and rider-friendly torque character. ciciban 1
ciciban Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 Vse se začne in konča pri denarju. Bmflar in NX650 2
StaraFeltna Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 8 hours ago, zviki said: A to poznaš iz prakse ali iz teorije? Imel GSR 600 (4 mesece), zamenjal za GSXR 600. V gixxerju neprimerno več navora čez celo območje. Lahko sem bolj "kruzal" kot v GSR-ju. Prav uno, pa kaj so delali z mašino v GSR-ju ??? Da ne omenjam vsaj 2 klasi slabše komponente, Iz prakse glede na tistih nekaj kar sem vozil. Ni mi uspelo vosit kolegove sv650 kjer bi lahko bila druga pesem. Zdej če i našel kombinacijo pri kateri to ne drži super si pač izpostavil. GSR 600 pa je celotno svoje življenje prestal v senci ostalih... Sej najbrž ni sploh slab a konkurenca je bila mamljivejša... posledično niso bili bogvekaj prodajani in odtod ni da bi jemal lih GSR 600 kot standard za 600cc nakeda... Fazer03 1
maus Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 a mislite, če bi dal tole gor, da bi šlo kj hitreje ... pridobil na kilovatih ciciban, Bmflar, sunnygirl in 3 others 6
cikadina Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 pred 10 minutami, maus pravi: a mislite, če bi dal tole gor, da bi šlo kj hitreje ... pridobil na kilovatih za kilovate ne vem, lahko bi se pa z Elfom zmenu da ti dajo za eno leto kofeta, ker jim bi reklamo delu. builder, maus in Bmflar 3
Fantocci Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 Ob 23.3.2016 at 8:35, NX650 pravi: Prav imaš. Pri FZ modelu je bla enaka z omejilnikom. Newly-developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine The XJ6 Diversion is driven by a newly developed 600cc liquid-cooled 4-stroke inline 4-cylinder engine which has been specifically designed to produce brisk performance together with an easy, predictable and linear power band. This new design employs the basic architecture of the highly successful FZ6 engine - and shares its bore x stroke dimensions. However, although the engine's external appearance is similar to the FZ6, the XJ6 Diversion powerplant is equipped with a wide range of new model-specific features. Virtually every major feature on the XJ6 Diversion engine is new, and the cylinder head, crankcase, intake/exhaust systems, clutch and shifter have been developed specifically for this new middleweight. By optimizing the new engine's entire gas flow - from the air/fuel mixture right through to the combustion and exhaust processes -Yamaha's team of engineers have successfully created a highly responsive and characterful new engine with a linear and rider-friendly torque character. Jaz bi imel XJ6 Tracerja. Prijazna mašina s prijetnim glasom, dovolj moči za enega, neutrudljiv položaj za dolge fure... Jeb** tisto Dark side of Japan. Jaz sem na svetli strani. ciciban 1
msarc1 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Mi lahko nekdo pomaga in sicer kupujem nov motor, pa gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke. Primer: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6-2006-07/6313893 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-1000-rr/cbr-1000-rr-fireblade-2008-11/6274607 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-1000-rr/cbr-1000-rr-fireblade-2008-11/6314380 http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-2006-07/6322978
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Marec 25, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred 20 minutami, msarc1 pravi: Mi lahko nekdo pomaga in sicer kupujem nov motor, pa gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke. Primer: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6-2006-07/6313893 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-1000-rr/cbr-1000-rr-fireblade-2008-11/6274607 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-1000-rr/cbr-1000-rr-fireblade-2008-11/6314380 http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-2006-07/6322978 Niso nizke ,temveč realne ,naši prodajalci mislijo da imajo zlate kure skalar36, cikadina, Fazer03 in 8 others 11
dlicen Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 To je pač zakon večjega oz. dokaj normalnega trga. skalar36, builder, Bmflar in 5 others 8
Bmflar Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred 33 minutami, msarc1 pravi: gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke. ... mislim, da ne bi imeli ničproti, če jim plačaš več. Naši prodajalci se obnašajo kot zlatarji. Osebno pa bi raje pripeljalin Nemčije ... Dark, Kmet2 in builder 3
msarc1 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 1 hour ago, HD-Dyna said: ... mislim, da ne bi imeli ničproti, če jim plačaš več. Naši prodajalci se obnašajo kot zlatarji. Osebno pa bi raje pripeljalin Nemčije ... Ja ampak tam so cene iste kot pri nas.. no vsaj jaz ne najdem nič pametnega po pametni ceni je kdo tukaj ki uvaža iz Italije, oziroma tujine?
Fazer03 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, msarc1 pravi: Mi lahko nekdo pomaga in sicer kupujem nov motor, pa gledam da bi ga uvozil iz italije ker so cene zelo zelo cudno nizke. Ja ampak linki so pa za rabljene motorje ... so ti že napisali, da so to realne cene; pa saj za 8, 9 let stare motorine so čisto prave cene; računaj z neznano zgodovino, neznanim številom lastnikov, pa še dajatve in ostali stroški uvoza - potem pa ne bo več tako ugodno. Pa prodajalci so verjetno v povprečju enaki kot pri nas: na slikah se vsega ne vidi, po telefonu je lahko tudi malo nakladanja, realno stanje pa je potem lahko drugačno. Pa da greš v Rim gledat in potem z dolgim nosom domov ... ne vem no. PS: ko je bila še stara YU pri življenju, sva tam okoli leta 1989 z našo napravila "pot zaman" v Split. V Salomoncu je bil oglas za 1A ohranjeno Hondo CBX 550 four. Klical sem ga sigurno 5x in računal, da se bo mogoče zagovoril pri opisovanju motorja. Pa se ni. In potem mi2 na vlak in v Dalmacijo. Po 5-minutnem ogledu se posloviva in z avtobusom domov. Ja takole smo kupovali motorje pred četrt stoletja. Ja in ponudba je bila v tistih časih zelo boga: motor je prišel v YU in uvoza običajno ob vračanju zdomcev v domovino - tako sem od enega takega v hrvaškem Zaboku kupil CB 400 N. Kot zanimovost iz tistih časov: pridem z DEM v denarnici v Zabok in se izkaže, da je veljavnost prometnemu dovoljenju že potekla (takrat se je tehnični delal vsako leto) - se zapeljeva na teh.pregled: on gre v pisarno, jaz in Honda pa zunaj; na oknu se malo odmakne zavesa, uslužbenec na daljavo opravi pregled in potrdi papirje. Drugače pa ti želim dober nakup. Popravljeno Marec 25, 2016. Popravil Fazer03 Cletus 1
cikadina Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 menda gledas bolj nekje ob meji. v rim in dol na jug jih hodiji kupovat na kilo. v glavnem splaca se pokukat tudi na tuje, sploh za motorje za katereje prinas ponudba skopa. robot in dlicen 2
StaraFeltna Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 (popravljeno) Če si blizu italije pojdei gledat po regiji friuli-venezia-giulia s tem da je Trst nekako najdražji. Že Udine (Videm) itd. imajo -20% v štartu. Je pa tako da boš težko kupil lih taprvega... dlje osebno nebi šel. Če pa greš, zmeni se tako, da jih greš pogleadat ene 5 v istem dnevu kar pa je s testeninarji skoraj nemogoče da uskladiš. Zakon so italjanski prazniki ki ne sovpadajo z našimi in so takrat ponavadi doma... Aja pa za Trst je nepisano pravilo da je 80+ takih ki ne vedo kaj je vzdrževanje in razumejo menjavo olja na 6000 da je to lahko tudi 7000 (kao toleranca) kar ni lih tak greh ampak če to pomeni da jih naredi v 6 letih.... pa je že bolj smrdeče. Vsekakor servisne kjižicve so tudi pri njih popularne in cenjene tako, da le povprašaj. Namreč ni popularno, da bi mahali z njimi okoli kot pri nas če je vzorna. Popravljeno Marec 25, 2016. Popravil StaraFeltna
suntrace14 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 (popravljeno) Ce slucajno gres po motocikel, mi sporoci in si deliva stroske prevoza. Jaz bi vzel enega iz Trenta, pa nimam kombija niti prikolice. Popravljeno Marec 25, 2016. Popravil suntrace14
msarc1 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Primer cen: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-2006-07/6322978 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10773969&show=1 razlika ogromna.. tudi če prištejm prevoz dmv in vse ostalo še vedno pridem skozi ceneje? ali se motim
TakeALookAround Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Ene jurja dodaj ceni, pa si vrjetn pokrit....
msarc1 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 6 minutes ago, DinDiin said: Ene jurja dodaj ceni, pa si vrjetn pokrit.... Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem?
Kmet2 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred 6 minutami, msarc1 pravi: Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem? So ,že če nimaš originalnih ali homologiranih izpuhov , ti lahko policaj sname tablico in pošlje na tehnični itd..... Bmflar 1
TakeALookAround Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Sej ne bo zdej tocno jurja, ampak ce ga mas na strani, nau nc narobe Zracunej si 10 % al kok na vrednost, pa pol homologacija, pa prevoz, pa kusiu, pa prepis, pa tko....ajde 500, k je bl pocen sorte
cikadina Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred 1 uro, msarc1 pravi: Zakaj pa jurja? kaj pa naj bi blo tok? zanima me se glede homologacije? kaj če niso original izpuhi, smerkoazi, nosilec za tablico so kakšni problemi potem? izpuh in smerokaze strici na homologaciji dodatni zaracunajo za vpis v kartoncek, seveda pa je treba met papirje, kar za auspuh ponavadi ni problem je vse na netu, za zmigovce pa nimam pojma a se da na netu dobit. jst mam zamenjane in vpisane v kartoncek, sm pa dobila paprije pri nakupu. nosilec tablce more ustrezat pravilniku, ni pa potrebno vpisovat v kartoncek. poglej si temo o uvozu motorjev, mas vse stroske pa potrebno papirologijo obrazlozeno.
ukica Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 3 hours ago, cikadina said: izpuh in smerokaze strici na homologaciji dodatni zaracunajo za vpis v kartoncek, seveda pa je treba met papirje, kar za auspuh ponavadi ni problem je vse na netu, za zmigovce pa nimam pojma a se da na netu dobit. jst mam zamenjane in vpisane v kartoncek, sm pa dobila paprije pri nakupu. nosilec tablce more ustrezat pravilniku, ni pa potrebno vpisovat v kartoncek. poglej si temo o uvozu motorjev, mas vse stroske pa potrebno papirologijo obrazlozeno. Cikadina, katere zmigavce pa imas homologirane? to je se zadnja stvar ki jo imam za urediti na svojem motorju
cikadina Objavljeno Marec 26, 2016 Opozori Objavljeno Marec 26, 2016 pred 7 urami, ukica pravi: Cikadina, katere zmigavce pa imas homologirane? to je se zadnja stvar ki jo imam za urediti na svojem motorju barracuda.
blindek Objavljeno Marec 26, 2016 Opozori Objavljeno Marec 26, 2016 Žmigavce homologirati? Bil včeraj na tehničnem pa nihče nič niti besede o tem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se