Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Meni se oba zdita primerna za začetnika, izbrala pa bi CBF.

Ampak zato, ker je lepša :cool:

Objavljeno

Mogoce si poglej se fzs600. Jaz osebno bi izbral cbf(zaradi prve maske), po drugi strani pa hornet saj je res vodljiv motor in pa ce ga ze prevrnes na mestu je skoda veliko manjsa kot pri cbfu. 

Probaj se na oba usesti.

Objavljeno

hornetka nej bi bla bolj naspicena, cbf dobro vlece ze v nizkih obratih. tko nekako :P

za v dveh gre moj glas cbf, neproblematicen moped, nanj lahko navesis 3 kufre in gres kamor hoces. naked meni hecno zgleda ves otovorjen. 

po moje s cbf nimas kej falit, glej pa od 2008??? letnika naprej tiste, ki imajo ze elektronski vbrizg.

mislim da boste s tem zelo zadovolna oba.pa privosci mu cevno zascito,tko tudi ce ga kej zvrnes ne bi smelo bit prevec skode.

Objavljeno
pred 41 minutami, donat pravi:

Motor imam namen uporabljati predvsem skupaj z mojo boljšo polovico. Pa to najbrž ne spremeni dejstva, da mi očitno omenjena motorja glede na začetništvo ne ustrezata. Ampak jaz sem te dva primera izbral prav iz tega razloga, namreč v motomagazinu in pri večini predstavitvah najnovejše različice CBF 600 poudarjajo prav to kako naj bi bil primeren za neizkušene voznike in začetnike. CBF600 naj bi bil primeren celo za ženske saj naj bi bil obljadljiv itd Tako da sem zdaj resnično v dilemi. Resnici na ljubo pa bi rad kupil nekaj trajnega in mi (vsaj zdaj tako mislim) ni do tega, da bi kupoval neko trenutno rešitev z mislijo kako bom čez 2 leti zopet moral kupovati.

Vsekakor hvala za odgovore vsem,Izibjaker, kmet2, sebar itd,

Dobrodošlo je seveda še kakšno mnenje. Kajti več glav več ve :) . Pa tudi za razliko med Hornetko in CBF bI še zmeraj rad vedel.

lp

Jest sem imel CBF 2009  in moram rečt ,da je super motorček -vozila sva se dva v 70% nezahteven za vozit in za vzdrževat,je pa tko,kot trenutno misliš,da nebi čez dve leti menjal(80% da boš),ko boš dobil malo kilometrine,seveda pa je zopet odvisno kaj bi potem kupil glede na tvoje potrebe,znanje in zahteve...

Izberi po dobrem premisleku in ne predrago,ker boš sigurno menjal.

Objavljeno

CBF 600 je zelo primeren za začetnika. Če misliš, da je preveč, se motiš. Res je tak lep "mopedk", sem ga nekaj časa vozil.

Objavljeno

Enakega mnenja, CBF je superca za začet, nebi pa bil edini ki bi na njem celo ostal če ti je to to.

Objavljeno (popravljeno)

CBF 600, čez dve leti pa 1000-ko vzameš, če ti bo ta premalo. Poglej si dyno grafe, boš hitro opazil razliko. Hornet-ka se precej bolj zavrti kot CBF-ka, zato mogoče ni ravno najbolj primerna za začetnika. Pri ~10.500 vrt/min CBF-ke zmanjka, Hornetka pa ima ravno tam največ navora. Je pač bolj divja v visokih obratih. To še ne pomeni da je CBF-za odpis. Pri nizkih vrtljajih sta pa skoraj enaki. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Če se bosta vozila oba, vodi računa kako se bo tvoja počutila na zadnjem sedežu, sploh, če je višje postave. Nekateri motorji imajo zadnje stopalke postavljene zelo visoko in ima sopotnik/ca preveč pokrčena kolena. To pa na daljših turah ni prijetno.

Scarabeo

Objavljeno

če misliš dosti babo okoli vozit jo uzami sabo pa dejta oba sedez gor ;) 
če bo pa to 1x tolko pa bo potrpela :whistle:

Objavljeno

Ko že omenjate CBF 600. Lahko, da sem malo čuden, ampak s tem mopedom sem zelo zadovoljen. Imam ga že kar nekaj časa in ko bo šel v večna lovišča bom zelo verjetno nabavil še enega. Mi je kar žal, da sem toliko časa večinoma po asfaltu vozil endure, ki so imele še manj KM. Tudi navora ne pogrešam, ker sem bil itak  zaradi svojih enocilindrcev navajen na veliko šaltanja. Z ženo sva prevozila veliko prelazov, občasno prevozila tudi veliko km v enem dnevu. Ko vozim sam uporabim gumo do roba, občasno vozim zmerno objestno. Pa saj nimajo vsi samo GS ov in SS motorjev. Večinoma svetujete nakup 600 tke za dve leti, potem pa nakup resnega motorja. Meni povsem ustreza, bi pa bil verjetno zadovoljen tudi z večino ostalih motorjev, ne glede na znamko. Priznati moram, da me na daljši vožnji boli rit, da sem moker če me ujame nevihta, da me včasih zebe in da mi je občasno vroče. Če bi me to motilo bi se vozil samo z avtom.

Objavljeno

Ker je to njegov prvi nakup motorja sem 99% da bo menjal, morda pa res ne po dveh letih.  

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Igi Pop pravi:

 Pa saj nimajo vsi samo GS ov in SS motorjev.

Točno tako.

Donat: Gre pa moj glas tudi za CBF 600 in to z poloklepom, ker nekaj pa le pripomore k udobju na daljših poteh. Vidim da so nekatere tudi z ABS-om - tudi to bi ti znalo koristiti.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10794394&display=Honda

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

Donat, nimaš kaj za razmišljat. Če želiš "začetniški" motor za dva kar nabavi CBF ali pa YFZ. Predvidevam, da za začetek 600 ccm. Težko bi se odločil za enega ali drugega. Oba sta hvaležna motorja, ki nudita veliko. Mimogrede, pri TC Motošopu so imeli prejšnji mesec dokaj ugodno ponudbo, 2X38 L. kovčka + ogrodje za slabih 280 Eur za CBF 600. Zadaj pa rukneš gor 52l. Kaj hočeš ženske pač zahtevajo plac za cotke, čeveljčke, kozmetiko. Pa tudi ti ne moreš bit poleg neki klošar. ;) :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

cbf ma nizje postavljene stopalke za sopotnika kot fazer.

Objavljeno
pred 59 minutami, Rocky pravi:

Mimogrede, pri TC Motošopu so imeli prejšnji mesec dokaj ugodno ponudbo, 2X38 L. kovčka + ogrodje za slabih 280 Eur za CBF 600. Zadaj pa rukneš gor 52l. Kaj hočeš ženske pač zahtevajo plac za cotke, čeveljčke, kozmetiko. Pa tudi ti ne moreš bit poleg neki klošar. ;) :P

Ma dajte ga že na začetku še s temi kufri strašit. Dva ogromna stranska, pa hladilnik zadaj + še kakšna 40 litrska borša za na kestl. Pa sej Šeruga skoz Afriko ni biu tok otovorjen...

Objavljeno

Glede na to da je začetnik in se bosta vozila 2, morda nebi bila slaba izbira tud kakšen V strom 650. Super udoben motorček z veliko prostora. Nekdo bo rekel, da je prešvoh. Na tem forumu jih je kr nekaj, ki so z njim v dvoje prekruzali praktično celo evropo. meni se zdi zelo primeren.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Še en glas za CBF, uredu motorček.

 

Če ti pa slučajno drža ne bo všeč pol pa GSX-R 1000, brez dvoma.

Objavljeno

Super hvala za vaše odgovore.  CBF 600 torej odlična izbira. Opciji sta tudi vstrom 650 ter Y FAZER (sem pogledal) in sta všečna na videz, tako, da se krog izbire veča.. Najprej pa bom ciljal na CBF saj je dosti pozitivnih mnenj.

Še enkrat iskrena hvala vsem za odgovore.

lp

Objavljeno
1 hour ago, donat said:

Super hvala za vaše odgovore.  CBF 600 torej odlična izbira. Opciji sta tudi vstrom 650 ter Y FAZER (sem pogledal) in sta všečna na videz, tako, da se krog izbire veča.. Najprej pa bom ciljal na CBF saj je dosti pozitivnih mnenj.

Še enkrat iskrena hvala vsem za odgovore.

lp

Še droben nasvet vzemi nekoga ki se spozna na ogled da preveri osnovne reči. Pozoren bodi da če nekaj smrdi, je veliko možnosti da je cela kanalizacija zraven. Ali bolje kupi z možagni vozi z dušo. Pa veliko užitkov v vožnji...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 41 minutami, izibajker pravi:

Za tako SS raketo bi ti najboljše mnenje podal kakšen Rossi, Markez... A niso take petarde bl za na pisto..

Verjetno je bla res sam na pisti glede na leta   7 let pa 3000km:hmm:

Objavljeno

A kdo pozna definicijo začetnika, če se že motorji ločijo na tiste za začetnike in ostale?

Objavljeno
pred 7 urami, izibajker pravi:

Ma dajte ga že na začetku še s temi kufri strašit. Dva ogromna stranska, pa hladilnik zadaj + še kakšna 40 litrska borša za na kestl. Pa sej Šeruga skoz Afriko ni biu tok otovorjen...

Glej Izi, človeku tukaj želim-o samo pomagat, mu svetovat. Zakaj bi ga strašil. Sam Donat je napisal, da bo v večini potoval s svojo žensko. Jasno kot beli dan je, da bo zagotovo rabil tudi kufre za kakšno daljše potovanje in zagotovo mu bodo prišli več kot prav. In z veseljem sem napisal kje je mogoče eventuelno dobiti cenejšo robo. In v čem je tu problem? Sam imam na svoji 286 kilski kravi originalne stranske kufre, ki niso glih majhni, ampak marsikdaj kadar se odpravljam na daljše potovanje, dopust...., bi bilo prav fajn, da bi bili večji. Res je še tukaj zadnji sredinski 52l. top case in še tank torba 20l. Pa ne vlačim zraven šotora, spalke in ostale kamp navlake. Vsakemu pač svoje. :yea2:Ampak brez pretiravanja. :P

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky :cool: 

     

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@izibajker in @bobi1001  kaj čebi oglas vsaj do konca prebrala ?

Motorno kolo ima prevoženih 32.000 km. Pred 3000 so zamenjali motor pri Yamaha Austria Racing Team. Za poznavalce. Ta model je imel serijsko napako, ki je bila odpravljena z novim motorjem. 

Pri YART-u so dodali še quick shifter in power commmander. Motorno kolo je odlično ohranjeno in ima veliko dodatne opreme. Priloženi so vsi originalni deli. Motorno kolo ni bilo nikoli na pisti. 

Akrapovič, dyno, ch-moto, stomp grip, kn športni filter, karbonska prevleka zadnje nihajke, pokrov zadnjega sedeža....

Ob kontaktu povejte, da ste oglas videli na www.avto.net

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!