Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, NX650 pravi:

V kakem smislu je kvalitetnejši? 

test se dela:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aha sem že mislil da imaš zanesljivost v mislih :P

Za test delat pa imamo enega mojstra ki bi to moral preverit pa da vidimo ker je bolj trdoživ :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nisem vsega prebiral in morda bom ustrelil mimo... ampak meni se poglavitna razlika zdi v tem, da je mt-09 derivat neke družine motociklov, kot je to v varčevalnem duhu proizvajalcev zadnja leta pogosto. Kar gotovo pomeni neke določene kompromise. Ko motorje projektira marketing, ne pa strojniki.

Tiger 800 tega bremena, vsaj neposredno, nima.

Jaz bi rekel obratno, Yamaha je verjetno kvalitetnejša (ipak ima nekajkrat večjo proizvodnjo motociklov), se pa po mojem Tiger lepše vozi.

 

Objavljeno (popravljeno)

ne se kregat, Yamaha razn mašine, proti Triumphu nima za burek:jezik:

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

Če imaš izbor dveh motorjev si že itak zmagal. Pelješ oba in se odločiš na osnovi občutka... Pri obeh lahko kaj crkne, ribne, zlomi, odpade... Dandanes pomoje težko kupiš slabi moped... Izbira je včasih huda reč... :)

Objavljeno

Glede izgleda me je Tiger zelo presenetil.  Tako velik in grob je za pelat splošno zelo lahkotno,  agilen,     bremze dobre

Yamaha pa kot skoraj vsak motor pod nega izgleda

V glavnem kakor kol,  sem za Triumpha

Objavljeno

nasplošno je tako, da so načeloma japonski agregati dobri, ostalo je pa "za pokakat se", neb mel več:jezik::jezik:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Quote:
To govoriš iz lastnih izkušenj? Me zanima kaj si opazil, da svetuješ zadnji blatnik.

Na stari hornet 600 ki ni mela dodatnega blatnika je po vsaki vožnji po mokrem zgledala kot da sem prišel iz mx dirke. Na 900ki pride serijsko in velikokrat po dežju / mokrem ni niti opazit da si se po mokrem peljal. Če pa že, rešiš z dvemi potegi cunje namesto oprat cel motor. Ma prav dan in noč razlika.

Ravno danes me je ujel soliden dež iznenada za ene 10km. Praktično ni kaj videt. Pa še po verigi gre bisveno manj svinjarije kar tudi ni malo.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

No recimo tkole si jest predstavljam teste, od posameznikov, če sklepam po sebi.

Ko sem še vozil versysa in mi je kolega dal za pelat BMW s1000r, se mi je zdelo, kot bi slišal angelski aleluja. Nepopisno, nova obzorja so se mi odprla. Sedaj ko vozim Yamaho, mi je dal kolega za pelat BMW GSA 1200. Res se pelje super, ampak nekako me ni prepričal. Ni blo tistega vau občutka. Če se usedeš iz slabga motocika na dobrega je itak občutek fenomenalen, če se iz dobrega na odličnega ni več tega vau.

Če primerjam pri sebi se mi zdi, da se BMW s1000r pelje veliko bolje od GSA. Razum me pa prepričuje, da je GSA vseeno boljši-zmešnjava.

Objektiven test primerjave bi bil, če bi peljal oba cel dan. 1h ni nič, v tem času komaj ugotoviš, kje so smerniki.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če bi ti na vseh omejili moč in navor na isto vrednost, bi videl, kateri se bolje pelje...

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, builder pravi:

ne se kregat, Yamaha razn mašine, proti Triumphu nima za burek:jezik:

Saj vem, da je v tvojem postu tudi malo heca, na kar nakazuje smeško, ampak nekateri imajo včasih res čudno predstavo, zakaj?

Vsi mislijo, da če si je določeno "ime" ustvarilo nek renome, da je pogojno temu, tudi najbolj kvalitetno. To je dejansko napačno razmišljanje, ampak to je moje mnenje. Takoj ko nekdo izgovori besedo Triumph, Harley ... itd, si vsak takoj misli; ja, to je najboljše, kar je možno. To je napačno razmišljanje, ker nekateri ceno pogojujete z kvaliteto, kar je dokazano, da temu ravno ni tako. Moje mnenje je, da se lahko Harley za 80k € , slabše pelje kot nek BMW, Honda ali Kawa.

Isto se dogaja pri avtih .... samo za primer bom dal: se kdo spomni oddaje, ko so primerjali sončna očala in njihovo kvaliteto. V inštitutu Jožef Stefan so ugotovili, da so se med vsem očali od 2€ do 200€ in več naredili test kvalitete stekel. In kaj so ugotovili?
Da so se najbolje odrezala očala za 2€ ! Torej? Ni vse zlato, kar se sveti, ampak je vse v glavi (zgornji). :P

 

 

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno
1 hour ago, builder said:

ne se kregat, Yamaha razn mašine, proti Triumphu nima za burek:jezik:

Kar se mene tiče pa je ravno mašina zadnje, kar bi dal stran od Triumpha. :)

 

Objavljeno
pred 8 minutami, DL650 pravi:

Vsi mislijo, da če si je določeno "ime" ustvarilo nek renome, da je pogojno temu, tudi najbolj kvalitetno. . Takoj ko nekdo izgovori besedo Triumph, Harley ... itd, si vsak takoj misli; ja, to je najboljše, kar je možno.

Ko se je meni omenilo besedo Harley, sem vedno ( tudi danes ) pomislil na zgubljanje vijakov :blush:

... pa privezano vrečo zadaj, da jih pobiraš :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, StaraFeltna pravi:

Quote:
To govoriš iz lastnih izkušenj? Me zanima kaj si opazil, da svetuješ zadnji blatnik.

Na stari hornet 600 ki ni mela dodatnega blatnika je po vsaki vožnji po mokrem zgledala kot da sem prišel iz mx dirke. Na 900ki pride serijsko in velikokrat po dežju / mokrem ni niti opazit da si se po mokrem peljal. Če pa že, rešiš z dvemi potegi cunje namesto oprat cel motor. Ma prav dan in noč razlika.

Ravno danes me je ujel soliden dež iznenada za ene 10km. Praktično ni kaj videt. Pa še po verigi gre bisveno manj svinjarije kar tudi ni malo.

Verjetno še nisi videl te Honde od blizu, če pa si, pa se verjetno nisi poglabljal v zadnji del.
Kot lahko vidiš na sliki ima lepo elegantno rešeno in ni potrebe po blatniku. Ta plastika nad kolesom lepo pokrije zadnji amortizer in vse ostalo, tako, da po dežju ali blatu, samo lepo očistiš to plastiko. Lahko dokupiš verjetno blatnik, ampak nepotrebna navlaka, če ga že proizvajalec ni namestil pomeni, da služijo tisti, ki se ukvarjajo z dodatno opremo in razno "šminko".

Nisem se bolj podrobno ukvarjal z to plastiko, ampak če bi bila res ekstremno umazana, jo demontiraš in v roki ščistiš, da je kot nova.

Pogled v zadnji del (plastika)

23191199.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tista navlaka služi da pnevmatika manj šprica naokoli. Veliko manj.

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DL650 said:

Verjetno še nisi videl te Honde od blizu, če pa si, pa se verjetno nisi poglabljal v zadnji del.
Kot lahko vidiš na sliki ima lepo elegantno rešeno in ni potrebe po blatniku. Ta plastika nad kolesom lepo pokrije zadnji amortizer in vse ostalo, tako, da po dežju ali blatu, samo lepo očistiš to plastiko. Lahko dokupiš verjetno blatnik, ampak nepotrebna navlaka, če ga že proizvajalec ni namestil pomeni, da služijo tisti, ki se ukvarjajo z dodatno opremo in razno "šminko".

Nisem se bolj podrobno ukvarjal z to plastiko, ampak če bi bila res ekstremno umazana, jo demontiraš in v roki ščistiš, da je kot nova.

Pogled v zadnji del (plastika)

23191199.jpg

No pa preberi tu kolko so "nesrečni" tisti ki so to kupili:

http://www.revzilla.com/motorcycle/puig-rear-mudguard-honda-nc700x-2012-2015

 

Pa še en video:

 

Zdaj al sem samo jaz tak ali pa se še najde kdo ki mu to koristi. Mišljeno je kot priporočilo. Če bi vedel kakšna je razlika že prej bi pljunil tistih 70€ kot sko hoteli in dal na staro hornet 600 brez razmišljat oz dal naredit Pohajaču za podoben denar a 2 razreda bolje.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DL650 pravi:

Verjetno še nisi videl te Honde od blizu, če pa si, pa se verjetno nisi poglabljal v zadnji del.
Kot lahko vidiš na sliki ima lepo elegantno rešeno in ni potrebe po blatniku. Ta plastika nad kolesom lepo pokrije zadnji amortizer in vse ostalo, tako, da po dežju ali blatu, samo lepo očistiš to plastiko. Lahko dokupiš verjetno blatnik, ampak nepotrebna navlaka, če ga že proizvajalec ni namestil pomeni, da služijo tisti, ki se ukvarjajo z dodatno opremo in razno "šminko".

Nisem se bolj podrobno ukvarjal z to plastiko, ampak če bi bila res ekstremno umazana, jo demontiraš in v roki ščistiš, da je kot nova.

Pogled v zadnji del (plastika)

23191199.jpg

ni point da ti ne mece po amortizerju, ampak da ti ne mece po celem zadnjem delu. 

@StaraFeltna ma prav glede blatnika, pa se lepse pride zakjuceno zadaj, da ni samo tista gola guma.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Definitivno obvezen dodatek tako sprednji podaljšek blatnika kot zadnji. Če nisi kafetar in se voziš.

Že po prvem dežju pa kakšen prahu, makadamu, ki se zgodi, se investicija takoj povrne.

Zakaj pa gor že v osnovi ne dajo? ker šparajo...

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
Just now, Snecer said:

Definitivno obvezen dodateke tako sprednji podaljšek blatnika kot zadnji. Če nisi kafetar in se voziš.

Že po prvem dežju pa kakšen prahu, makadamu, ki se zgodi, se investicija takoj povrne.

Zakaj pa gor že v osnovi ne dajo? ker šparajo...

 


No pa le nisem edini... in ker naša Karmen1 se vozi dolker cesta ni povsem ledena... sploh pa z letošnjim vremenom. Kako sem srečen da je serisjko že bila na 900-ki... :grupni: Čene morda nebi niti vedel kolko je ta kos plastike fajn.

Objavljeno

Dok nisem imel spredaj podaljška, je metalo po krivini in mašini, "speskalo" oljni filter (očitno so skromno lakirani), zadaj pri meni amortizer niti  problem, ker je "ležeč" ne faše tolko, ampak je bolj nevarno, da je metalo na regler/rectifier, sicer so dali serijsko gumo, ampak blatnik je vse rešil pa še obenem je zaščitil verigo oziroma se z eno potezo rešiš tudi original ščitnika za ketno, ki ni ne vem kaj.

Ko te resno zahvati, ti itak nič ne pomaga...

 

NC750Xrearhuggerfail_zps4bf408a1.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ko te resno zahvati boš ginekološko čistil motor brez solidnega blatnika. :D 

Objavljeno

:lol1:

.... to pa glih tko zgleda, kot ko ščeulaš skuterista u grabn...pa k se pol vn skople...   :lol1:

....    :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
2 hours ago, DL650 said:

Saj vem, da je v tvojem postu tudi malo heca, na kar nakazuje smeško, ampak nekateri imajo včasih res čudno predstavo, zakaj?

Vsi mislijo, da če si je določeno "ime" ustvarilo nek renome, da je pogojno temu, tudi najbolj kvalitetno. To je dejansko napačno razmišljanje, ampak to je moje mnenje. Takoj ko nekdo izgovori besedo Triumph, Harley ... itd, si vsak takoj misli; ja, to je najboljše, kar je možno. To je napačno razmišljanje, ker nekateri ceno pogojujete z kvaliteto, kar je dokazano, da temu ravno ni tako. Moje mnenje je, da se lahko Harley za 80k € , slabše pelje kot nek BMW, Honda ali Kawa.

Isto se dogaja pri avtih .... samo za primer bom dal: se kdo spomni oddaje, ko so primerjali sončna očala in njihovo kvaliteto. V inštitutu Jožef Stefan so ugotovili, da so se med vsem očali od 2€ do 200€ in več naredili test kvalitete stekel. In kaj so ugotovili?
Da so se najbolje odrezala očala za 2€ ! Torej? Ni vse zlato, kar se sveti, ampak je vse v glavi (zgornji). :P

 

 

Jebes teste...takve i onakve. 

Vazn je edino  >>>---->

  1. koliko "muzike" je v toslu
  2. kaj ti pase...tvojim ocem (tko kot pri ocalih), riti etc . . . 

Ostalo je irelevantno !!!

 

:smoke:

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, StaraFeltna pravi:

Tista navlaka služi da pnevmatika manj šprica naokoli. Veliko manj.

 

pred eno uro, StaraFeltna pravi:

No pa preberi tu kolko so "nesrečni" tisti ki so to kupili:

http://www.revzilla.com/motorcycle/puig-rear-mudguard-honda-nc700x-2012-2015

 

Pa še en video:

 

Zdaj al sem samo jaz tak ali pa se še najde kdo ki mu to koristi. Mišljeno je kot priporočilo. Če bi vedel kakšna je razlika že prej bi pljunil tistih 70€ kot sko hoteli in dal na staro hornet 600 brez razmišljat oz dal naredit Pohajaču za podoben denar a 2 razreda bolje.

 

pred 49 minutami, StaraFeltna pravi:


No pa le nisem edini... in ker naša Karmen1 se vozi dolker cesta ni povsem ledena... sploh pa z letošnjim vremenom. Kako sem srečen da je serisjko že bila na 900-ki... :grupni: Čene morda nebi niti vedel kolko je ta kos plastike fajn.

Glej, se strinjam, da sigurno koristi, če ga imaš, AMPAK zadnjo furo sva z ženo vozla 350km po mokrih cestah, ker je deževalo in mi je žal, da nisem slikal zadnjega dela, da vidiš, kako je umazan. Če bi bil nujno potreben, bi ga proizvajalec že serijsko namontiral in tukaj ne igra vloga "šparanje", kot je omenil uporabnik. Da bi na koščku plastike šparali? Dvomim!

Je pa res, da pri nas se s tem motorjem nihče ekstremno ne vozi po blatu ali pač?

Pa še nekaj StaraFeltna ; to si tako napisal, da če imaš zadnji blatnik, da potem ni potrebe čistit motorja, tako sem te razumel. Jaz po vsaki vožnji ščistim motor, pa če ima zadaj blatnik al pa ne , tako da meni ni to meriilo. Postavim motor na hof in z vapom 2x pihnem, pa svinjarije ni več.

Ne mislim se kregat, vsak ima po svoje prav, jaz osebno, ga ne rabim - zaenkrat. :)

 

pred 15 minutami, Nearrain pravi:

Jebes teste...takve i onakve. 

Vazn je edino  >>>---->

  1. koliko "muzike" je v toslu
  2. kaj ti pase...tvojim ocem (tko kot pri ocalih), riti etc . . . 

Ostalo je irelevantno !!!

 

:smoke:

Pa ravno o tem govorim, ampak si ti moje stavke pač bolj - poenostavil.
Včasih moraš kaj bolj na "dolgo" napisat.

Popravljeno . Popravil DL650

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!