Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, KARMEN1 pravi:

Maus, ti nič ne razumeš!

Če motor ni dovolj udoben za sopotnico, sopotnica ostane doma, motor pa tudi :cool:.

Neeee. Ti ne razumeš.

Maus sploh ne sme peljati sopotnice, ker je RR registriran samo za enega. Moj motor ni udoben za sopotnico, zato se vozim sam (pa itak nimam sopotnice), sopotnica bi me morala imeti rada, da bi se vozila z menoj, vsaj na dolge fure. Ampak meni je ta motor zakon in ga ne menjam. Še na cestaku je za sopotnico bolj udobno, saj je bolj nagnjena naprej in se nasloni na rezervoar.

Če pa sopotnico imaš, hkrati pa neudoben motor, pa sopotnica ostane doma, voznik pa uživa na furah sam. Se pa najde dovolj motorjev, da je spodoben za vožnjo, s sopotnico ali pa brez.

Objavljeno

če se da, ostanite v pravi smeri...o sopotnicah in dvigu na zadnje kolo (baba+kufri sploh ne rabiš 150kojnu si itak vedno na zadnjem kolesu) so druge teme.

Tenkju

Objavljeno

Pa da ostanemo v temi:

2018 bo Honda nc 750 nadgrajena s 6600 obratov na 7500 max do blokade.

Ker se to ne bo moglo prirediti na mojem modelu l.2016, me zanima ali se izplača prodati in kupiti nov model.

Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Pa da ostanemo v temi:

2018 bo Honda nc 750 nadgrajena s 6600 obratov na 7500 max do blokade.

Ker se to ne bo moglo prirediti na mojem modelu l.2016, me zanima ali se izplača prodati in kupiti nov model.

A bi tudi ti rada 100 konjev. Ti je že premalo?....kje pa, še pol manj bi jih bilo dovolj:cool:

Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

A bi tudi ti rada 100 konjev. Ti je že premalo?....kje pa, še pol manj bi jih bilo dovolj:cool:

konjeu ni nikoli preveč .. preveč je edino ko policaji tepejo :huh:

torej .. če iščeš motor, se išče taprau motor, ne pa težav ... štekaš :P 

Objavljeno
pred 11 minutami, maus pravi:

konjeu ni nikoli preveč .. 

 

Edin takrat k je hleu premejhn :P

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, VS800 pravi:

Edin takrat k je hleu premejhn :P

sam pr men pa hlev ostaja isti konjev je pa zmer več not :eek: pa se na placu nč ne pozna

Popravljeno . Popravil peterjanko
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, peterjanko pravi:

sam pr men pa hlev ostaja isti konjev je pa zmer več not :eek: pa se na placu nč ne pozna

Pa še zebe jih zdele pozim ne, k se bl skup tišijo :P

Objavljeno
pred 1 minuto, VS800 pravi:

Pa še zebe jih zdele pozim ne, k se bl skup tišijo :P

ogrevan hlev :ras:

  • Haha 2
Objavljeno

Živjo vsem, končno mi finančni minister dopušča nakup motorja :) pa sedaj že nekaj časa iščem, kaj bi ali ne bi kupila ( obiski trgovin in sedenje na motorjih) ampak se kar ne morem odločit. Nimam izkušenj z motorji. Cilj je vožnja v mestnem prometu, pa kakšen krajši dopust z motorjem. (za začetek) Če ima kdo kakšen nasvet, mnenje o izbiri bom vesela kakšnega mnenja. 

trenutno so v top 5 za nakup novega:

HD superlow sportster

HD 883 iron

Yamaha XV 950 R

Honda VT 750 CS

Yamaha Tracer 700 Traveler

Pri nakupu me malo skrbi izbira rabljen vs nov, kaj je smisleneje za prvi motor. Če se spomnim na prvi avto sem sedaj vesela, da ni bil nov. :) 

Zanima me kolik je "zmahan" npr. choperja, ki je letnik 2010-2014 in ima oglaševanih 15-30 tisoč prevoženih. Kaj pomeni to za motor? a je to že kakšen večji vložek v vzdrževanje? Za avto ima približno predstavo o pričakovanih km/leto  in stanju oz. uporabi povprečnega slovenskega voznika (služba-dom in 1 dopust na leto) :) .

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Objavljeno

Tudi meni so bili zelo všeč čoperji. Za prvi motor sem začel z ogledi teh motorjev. Ko sem kupil vstroma mi je bilo kmalu jasno, da bi ga polomil z nakupom čoperja. Seveda se ljubitelji teh motorjev z mano ne bodo strinjali. No, še zmeraj so mi zelo lepi, to pa je tudi vse. So težki, krampasti, v ovinku nasedajo na asfalt - so pa lepi :) in rohnijo.

Stari imajo zelo visoko ceno. Jaz bi morda za prvi motor poskusil s čim bolj okretnim in sigurno cenejšim nakupom. In če si potem še zmeraj želiš čoperja, ga enostavno nabaviš. Vmes pa si pridobivaš izkušnje.

Motor do 50 jurjev je šele prav vlavfan, če je lastnik normalno skrbel zanj. 

Scarabeo

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 14 urami, NordiX pravi:

.... Če ima kdo kakšen nasvet, mnenje o izbiri bom vesela kakšnega mnenja. ...

Pozdravljena na forumu.

Vidim, da si se že precej profilirala v smislu ožjega kroga tipa motorja (chopper, oz. to kar je blizu chopper...). Pri izboru kateregakoli tipa motorja (ne glede na to ali je chopper, naked, ss, potovalnik...) ti ne bo mogel nihče bolje pomagati kot tvoje lastno zaupanje vase. V smislu na katerem stroju se najbolje in najbolj suvereno počutiš (višina, ergonomija, stil vožnje...). Je pa res, da včasih tudi estetski kriteriji igrajo precej pomembno vlogo...

Potem pa v temah (Motocikli) povprašaj o konkretnih modelih.

Kar se tiče izbora novo vs staro bi ti jaz vsekakor svetoval nakup rabljenega. Pa boš kmalu videla, ali ti ustreza ali ne.... V tem smislu tudi ne boš veliko izgubila, kot bi v primeru novega motorja...

Pa srečno roko pri nabavi in obilo užitkov v vožnji ti želim.

Objavljeno

Za službo, dom in 1 dopust na leto, jaz ne bi kupila chopperja, ampak kakšnega naked.

Objavljeno
pred 32 minutami, Snecer pravi:

jaz bi ti predlagal Kawasaki, Vulcan 650

 

Jap. Začetniku prijazno in zgrunta se a je tak stil motorja res pravi al pa je pravi zgolj v teoriji. HD in podobnih težkokategornikov ne gre lih začetniku (oz začetnici) priporočat.

 

pred eno uro, NordiX pravi:

Zanima me kolik je "zmahan" npr. choperja, ki je letnik 2010-2014 in ima oglaševanih 15-30 tisoč prevoženih. Kaj pomeni to za motor? a je to že kakšen večji vložek v vzdrževanje? Za avto ima približno predstavo o pričakovanih km/leto  in stanju oz. uporabi povprečnega slovenskega voznika (služba-dom in 1 dopust na leto) :) .

30k za pravilno vzdrževan moped ni lih omembe vredna cifra. Pri teh kilometrih je kvečjemu treba malo poservisirati vzmetenje (menjava olja), drugih extra vložkov pa ni.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Harleyji so ponavadi precej dragi, to je use kar vem.:)

Yamaha XV 950 racer je bila tudi pri men v ožjem izboru, pa me nekako ni prepričala. Je lepa pa lepo prdi, ampak položaj mi ni ustrezal sploh. Že v štacuni sem takoj vedu da ni to to.

Če te čoperji zanimajo poglej za kakšno lepo ohranjeno V-STAR-maš velikost po želji 250-1300(?). Lušten moped, ampak spet ugotovil da položaj ni zame. Mogoče še ta nova Honda Rebel 500, ampak to mislim da je novo 2017 tako da rabljenih ni prav veliko verjetno.

Tracerja 700 sem isto ogledoval. Sem se pol rajš odloču za bol šminkerski izgled istega motorja :whistle:

Objavljeno
pred 4 urami, NordiX pravi:

Živjo vsem, končno mi finančni minister dopušča nakup motorja :) 

. Cilj je vožnja v mestnem prometu, pa kakšen krajši dopust z motorjem. (za začetek) 

trenutno so v top 5 za nakup novega:

HD superlow sportster

HD 883 iron

Yamaha XV 950 R

Honda VT 750 CS

Yamaha Tracer 700 Traveler

odvisno o denarnici finančnega ministra.. priporočam tačke na sredini motorja - ne spredaj..

poglej še triumph street twin ali novi t100 . tudi pri moto guzziju se kaj najde..

Objavljeno
pred 13 urami, NordiX pravi:

Živjo vsem, končno mi finančni minister dopušča nakup motorja :) pa sedaj že nekaj časa iščem, kaj bi ali ne bi kupila ( obiski trgovin in sedenje na motorjih) ampak se kar ne morem odločit. Nimam izkušenj z motorji. Cilj je vožnja v mestnem prometu, pa kakšen krajši dopust z motorjem. (za začetek) Če ima kdo kakšen nasvet, mnenje o izbiri bom vesela kakšnega mnenja. 

trenutno so v top 5 za nakup novega:

HD superlow sportster

HD 883 iron

Yamaha XV 950 R

Honda VT 750 CS

Yamaha Tracer 700 Traveler

Pri nakupu me malo skrbi izbira rabljen vs nov, kaj je smisleneje za prvi motor. Če se spomnim na prvi avto sem sedaj vesela, da ni bil nov. :) 

Zanima me kolik je "zmahan" npr. choperja, ki je letnik 2010-2014 in ima oglaševanih 15-30 tisoč prevoženih. Kaj pomeni to za motor? a je to že kakšen večji vložek v vzdrževanje? Za avto ima približno predstavo o pričakovanih km/leto  in stanju oz. uporabi povprečnega slovenskega voznika (služba-dom in 1 dopust na leto) :) .

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

pa ne pozabi na Kawasakijev vulcan S, dokler je moja še imela željo, da bo motor vozila je bil vedno v ospredju kot prvi motor.

WING3739_VulcanS.thumb.jpg.7a20bdb947b7d2b64cc99083abc741e0.jpg

Načeloma 30kkm pri redno vzdrževanem motorju ne pomeni nič, cena je pa lahko vsaj 30% nižja od novega.

ps. pravkar sem opazil, da so ti ga že svetovali.

motor je lahek, okreten ima nizek sedež, malo porabo, pa lepo zgleda.

 

Objavljeno

Kawasaki vulkan s je bil doglo tudi moja "dilema" predvsem zaradi nizke sedežne višine :)...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Omisli si motor, ki ga želiš in ti je všeč. Hondo Shadow sem kupil od dekleta, ki jo je zamenjala z Harley davidsonom. Zakaj pa ne. Tudi dekleta lahko vozijo coperje in tudi Harlyje.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

živjo

lep pozdrav vsem

januarja imam namen imam kupit motor okoli 600,2 ali 4 cilindre,naked,kovčki...raje ne,če ima športni izpuh toliko bolše 3000-3500 eur

se priporočam če je kdo,ki prodaja kaj omenjenega :klicaj:

okolica dutovelj,kras

l.p.

 

 

Objavljeno

@NordiX

Za prvi motocikel osebno nikoli ne bi priporočil težkega, neokretnega robustnega motorja.

Za ta stil motocikla se ženske prvenstveno odločajo zaradi nizkega sedeža in občutka, da ga bodo obvladale, ker z nogami pridejo zlahka do tal. Vse to je res, vendar se zgodba začne, ko je potrebno z njim manevrirati na mestu, omejenem prostoru, naklonu in bog ne daj na neravni travni ali peščeni podlagi. Prav kmalu se zgodi, da je motor v takem položaju nepremičnina in samo še trenutek od tega in en nepremišljen gib, da bo ležal na boku. Dvigniti sama, brez izkušenj, tako mrcino je skoraj misija nemogoče. Vsled takih dogodkov odsvetujem nov motor. Preveč boli trpi ego. Lahko se ti motorji celo priskutijo.

Izberi nekaj takega, kar si vozila v avto šoli in imaš že nekaj občutkov. Vsak motocikel se da nekoliko prilagodit vozniku v smislu nižanja, če je to res potrebno.

Pa srečno roko pri izbiri. Modelov in znamk je kot listja in trave. Uporabi zdrav razum z nekaj rešpekta, pa bo. Če bo le možno se pred nakupom malo zapelji, da ne bo investicija vsekana mimo z ugotovitvijo šele, ko bo potrebno motor odpeljati z dvorišča.

Objavljeno
17 hours ago, NordiX said:

Živjo vsem, končno mi finančni minister dopušča nakup motorja :) pa sedaj že nekaj časa iščem, kaj bi ali ne bi kupila ( obiski trgovin in sedenje na motorjih) ampak se kar ne morem odločit. Nimam izkušenj z motorji. Cilj je vožnja v mestnem prometu, pa kakšen krajši dopust z motorjem. (za začetek) Če ima kdo kakšen nasvet, mnenje o izbiri bom vesela kakšnega mnenja. 

trenutno so v top 5 za nakup novega:

HD superlow sportster

HD 883 iron

Yamaha XV 950 R

Honda VT 750 CS

Yamaha Tracer 700 Traveler

Pri nakupu me malo skrbi izbira rabljen vs nov, kaj je smisleneje za prvi motor. Če se spomnim na prvi avto sem sedaj vesela, da ni bil nov. :) 

Zanima me kolik je "zmahan" npr. choperja, ki je letnik 2010-2014 in ima oglaševanih 15-30 tisoč prevoženih. Kaj pomeni to za motor? a je to že kakšen večji vložek v vzdrževanje? Za avto ima približno predstavo o pričakovanih km/leto  in stanju oz. uporabi povprečnega slovenskega voznika (služba-dom in 1 dopust na leto) :) .

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Kaj pa Ducati Monster, si kaj preverila? Meni so sicer bolj všeč športni motocikli, se mi pa zdi, da tudi Ducati Supersport nebi bil slaba izbira.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!