Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Če ti je cilj vožnja v mestnem prometu, potem vsi "čoperji" niso dobra izbira (težki, neokretni, široki), edina prednost je nizek sedež, ki omogoča stabilno sedenje pred semaforji.  Z mestni promet so primernejši ožji motorji z višjo bilanco, ki lažje vozijo med avtomobili, morda tudi z avtomatskim menjalnikom (npr. Honda NCX 750). Sicer pa bi k tvoji izbiri bi morda dodal še Kawasaki VN 650 (lažji, elastičen agregat) ali VN900, ki pa je kar težek (280kg).

Čoper običajno ni nikoli "zmahan" (z njim se ne divja, motor ima nizke obrate in malo moči), res pa kar držijo ceno v primerjavi z novimi, zlasti zaradi obilice dodatne opreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem se registriru le enkrat eno drek pumpo 1100...obnesla se je glih v mestu....Pokat gre,naslonjena v zid lepo kuri gumo...Za voznjo po omejitvah mogoce celo ok...ne vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Darko3g pravi:

Če ti je cilj vožnja v mestnem prometu, potem vsi "čoperji" niso dobra izbira (težki, neokretni, široki), edina prednost je nizek sedež, ki omogoča stabilno sedenje pred semaforji.  Z mestni promet so primernejši ožji motorji z višjo bilanco, ki lažje vozijo med avtomobili, morda tudi z avtomatskim menjalnikom (npr. Honda NCX 750). Sicer pa bi k tvoji izbiri bi morda dodal še Kawasaki VN 650 (lažji, elastičen agregat) ali VN900, ki pa je kar težek (280kg).

Čoper običajno ni nikoli "zmahan" (z njim se ne divja, motor ima nizke obrate in malo moči), res pa kar držijo ceno v primerjavi z novimi, zlasti zaradi obilice dodatne opreme.

Honda NC750s, špica za mestno vožnjo, da ne govorim o prtljažniku na mestu rezervoarja....,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Honda NC750s...

A reklamo za svoj moped delaš :P. Kje si pa vidla, da bi @NordiX imela kakšnega nejkida v top5 izboru...

Zgleda, da so ji všeč bolj Chopper stajl motorji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak  zacetnik  ve  kaj  mu  je vsec....pol  pac  kups,  pa  vids...a  si zajebu,  al ne.  :D Ker  tezko  ti  bo  kdo  drug povedal kaj  ti  bo  sedl  in kaj ne....

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, maus pravi:

ninđe ne bi meu nuben ... recimo RR-ko :huh:

H2SX bi jz meu :P ampak ne bom nebenga kle vprašal, kaj mi svetuje :P

SE edition, da ne bo pomote!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

H2SX bi jz meu :P ampak ne bom nebenga kle vprašal, kaj mi svetuje :P

SE edition, da ne bo pomote!!!

 

js pa počakam na H2ZX10RR ... :P

pa tut nubenga naum uprašu ... kar išćem to najdem :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, maus said:

isto k s poroko... eni se parkrat zajebejo :P  ... lohka ti vsa vas govori kok je dobra, ampak teb ne sede :huh: 

Če vsa vas govori kolk je dobra... pol al se je hočejo rešit al so jo pa vsi testirali :ras:

@NordiX nisi napisal točno zakaj gledaš čoperje, sicer nisem vozil ampak samo posedal po HD in Yamahi, ampak glede mstne vožnje poleti, zna bit zračno hlajen cilinder malce moteč za počasni promet po mestu, (pa mene moti jermen ampak ti je čisto subjektivno) 

Za dodat še malce zmede, mestna in primestna vožnja, novi Rebel 500, zračno hlajeni in pornič izgledajoči Guzzi Roamer ali v7

Zdej se pa uživaj v tuhtanju ;)

Ps: morda je tisto gretje med nogami samo moška težava

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, smasher pravi:

Če vsa vas govori kolk je dobra... pol al se je hočejo rešit al so jo pa vsi testirali :ras:

 

vsi hočjo testirat, nuben je pa ne bi meu .. enako k z motorji .. vsi bi neki testirali .. in tko vsak let neki testiraš, sploh ne rabš svojga motorja ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, smasher pravi:

Če vsa vas govori kolk je dobra... pol al se je hočejo rešit al so jo pa vsi testirali :ras:

@NordiX nisi napisal točno zakaj gledaš čoperje, sicer nisem vozil ampak samo posedal po HD in Yamahi, ampak glede mstne vožnje poleti, zna bit zračno hlajen cilinder malce moteč za počasni promet po mestu, (pa mene moti jermen ampak ti je čisto subjektivno) 

Za dodat še malce zmede, mestna in primestna vožnja, novi Rebel 500, zračno hlajeni in pornič izgledajoči Guzzi Roamer ali v7

Zdej se pa uživaj v tuhtanju ;)

Ps: morda je tisto gretje med nogami samo moška težava

Smo ji panudili kar nekaj uglajenih alternativ in tudi zelo primernih za mestno vožnjo. 

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ce se kdo odloca za "Adventure" bike. 

EXPERT review  :smoke:

A true comparison review of all adventure bikes

 

There is a popular South African  adventure motorcycle forum on the interweb called The Wild Dog Forum where thousands of riders post about all things adventure. One such user is Yamaha XT 660 Z rider Almero from the Western Cape, who seems to be about quality not quantity. In the six years he has been a forum member, he has posted just 30 times. One of these times was this massively entertaining review of all the popular adventure motorcycles based, it seems, on the opinion of many forum users. Posted with his permission. Read and enjoy.

If you find anything you read below offensive or upsetting, kindly click here.

Herewith the Wild Dog post from Almero:

________________________________________________________________________________________________________________________

Hi all,

I’ve been on the forum for quite a while (though mostly as a lurker).

I’ve noticed a serious lack of actual information on buying the right bike. So I thought I’d put together a few short reviews on the most popular dual sport models.

I hope this helps the serious buyers among you. Each bike is rated out of 10.

 

BMW R1200GS

BMW 1200GS

Oh jeez, where to begin… This steaming pile of excrement’s undeserved popularity is outweighed only by its actual weight. Follow the crowd, independent thought is over-rated! Pointless 1930s technology brought to the present for absolutely no reason. Terrible suspension. 0/10

KTM 1290 Super Adventure

KTM 1290

Making well over 600hp this is the official bike of the mid-life crisis. Your wife might even stop sleeping with the mailman when you get one of these babies! Unreliable doesn’t begin to describe it though, the airbox sucks like your mom after 3 glasses of Four Cousins. Terrible suspension. 0/10

KTM 1090 Adventure

KTM 1090

Want a 1290 but too much of a pansy to handle the power? This is for you! Terrible suspension. 0/10

BMW F800GS

BMW 800GS

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!! Terrible suspension. 0/10

2018 Africa Twin Adventure Sports

Honda Africa Twin 1000

Like a worse KTM 990. Can you say “under-powered” Making only 95hp, this bike is rendered practically useless. 15 years of waiting for this? Let down of the century! Terrible suspension. 0/10

KTM 990 Adventure

KTM 990

Like a worse Africa Twin. Ugly as the night, looks like a Matric metalwork project. Fuel consumption rivals that of a Land Cruiser, rendering any trip longer than 15km impossible. Suspension is terrible.  0/10

Honda CRF250 Rally

Honda 250 Rally

Honda has fooled a handful of idiots into thinking this delivery bike is dual sport. It even has them paying over 90k for a bike that should be dropping off Debonairs at your house on Friday evening. Suspension is absolutely terrible. 0/10

Yamaha 1200 Super Tenere

Yamaha Super Tenere 1200

You want a 1200GS in blue, but without the free muffins? It costs HOW MUCH? Absolutely terrible suspension. 0/10

Yamaha XT660Z Tenere

Yamaha XT660Z Tenere

This bike weighs almost as much as 1200GS but with one fourteenth of the power. Kymco scooters will flatten you at the traffic lights. Only an absolute idiot would opt for this abortion of a motorcycle. Has a long fuel range, so you’ll be subjected to hours and hours of excruciating seat time. Suspension=terrible. 0/10

Triumph Tiger 800

Triumph Tiger 800

Haha don’t even kid me. So bad even Triumph itself fled from the country, leaving us stuck with this pathetic mess. It depreciates faster than the Rand during a Zuma speech. And reliability? It’s British in every sense of the word! Avoid at all costs. Suspension is so terrible. 0/10

Kawasaki KLR650

Kawasaki KLR650

“Hello, this is the 1960s calling, we want our technology back please!” A face only a blind mother could love, this almost out-ugly’s the KTM 990. A reversing Fiat UNO has a higher top speed. Suspension is terrible. 0/10

Suzuki DR650

Suzuki DR650

See KLR650 review but much, much worse. “It’s old so it must be reliable”, haha, yeah right. Carry some extra oil buddy! Terrible suspension. 0/10

KTM 690 Enduro

KTM 690

You have to be a special brand of stupid to want to cover long distance on a glorified dirt bike. Luckily, there’s this steaming turd for that! You want to pay over a hundred grand for a pimped-up plaasbike? As reliable as an investment opportunity email from a Prince in Nigeria. Suspension? Terrible. 0/10

Husqvarna 701 Enduro

Huswqawjqwskwarna 701

A KTM 690 in yellow. From the country that invented ABBA comes an equally terrible bike. You’ll be screaming “Mamma Mia!” at the discomfort that comes with riding anything further than 2km. Also, try saying “Husqvarna” without sounding like an orangutan having a stroke. Suspension is terrible. 0/10

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Nearrain pravi:

Ce se kdo odloca za "Adventure" bike. 

lej .. sj z ninđo maš tut lahko full avantur ... sam moj predlog za nekoga, ki ne ve kaj bi si kupu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

lej .. sj z ninđo maš tut lahko full avantur ... sam moj predlog za nekoga, ki ne ve kaj bi si kupu :huh: 

jp, ampak za teren, oziroma za adventure bike ima, no bom kar citiral avtorja prejšnjega sestavka:

Terrible suspension. 0/10 :P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

jp, ampak za teren, oziroma za adventure bike ima, no bom kar citiral avtorja prejšnjega sestavka:

Terrible suspension. 0/10 :P

ja in ... js sm tut že z mojim ninđam off road vozu ... avantura ... neprecenljivo :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni motoristi,

Po dolgem času je padla odločitev, da grem delat izpit za motor. Sedaj sem v fazi samo še vožnje in ga imam v žepu :)

Ker nočem sezone zamuditi sezone, že sedaj gledam in izbiram kaj bi kupil.

Znam da bom kupil golega (naked) verzijo. Gledal sem honda cb 600, suzuki gsr 750. Kakšna so vaša mnenja na to? 

Sem velik 185, in mislim se umirjeno vozit po nasih cestah. Kdaj pa kdaj na morje skocit, nekaksna daljsa potovanja ala 1000km odpadejo. Rad bi pa tudi da je motor udoben za mojo zivljensko popotnico, da nebo sitnarjenja :)

Gledam pravilno? Cena do ene 4000€ mogoc tudi kaj vec. 

Sem tudi po italijanskih straneh gledal, vec izbire. Mogoce tudi moznost uvoza.

Kaksna so vasa mnenja? Obstajajo "boljsi" motorji za ta denar?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsr je zelo soliden mopi...Pa lepega za manj ku 4keu dobiš ja z lahkoto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSR pa prav nima udobnega sedeža za sopotnico.

Hondo si verjetno mislil CBF?

Pri tvoji višini imaš verjetno tudi temu primerno težo+teža sopotnice+nekaj prtljage, svetujem 1000 ccm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največ težav boš imel glede udobnosti na zadnjem sedežu, sploh če je punca višje postave. V mislih imam pokrčenost nog. Motorji z majhnimi hodi amortizerjev načeloma niso udobni.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, KARMEN1 said:

GSR pa prav nima udobnega sedeža za sopotnico.

Hondo si verjetno mislil CBF?

Pri tvoji višini imaš verjetno tudi temu primerno težo+teža sopotnice+nekaj prtljage, svetujem 1000 ccm.

 

"golega (naked) verzijo" .. bo verjetno kar hornetka. Cbf ke v naked izvedbi so zelo redke. 

"padla odločitev, da grem delat izpit za motor." ... a mu ne bi svetovala vsaj 1300ccm, da bo dovolj navora?  :)

 

@Raavi, če bo večji del solo vožnja bo 600-750ccm naked dovolj. Za večino vožnje v dvoje pa raje poglej še kakšen drug tip motorja. Ti je že @Scarabeo 500 navedel razlog. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!