Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

3 minutes ago, KARMEN1 said:

Ccm in navor nimata nobene veze........

A bejž,.. še ena močna :slap: Ne bomo o tem v tej temi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Raavi pravi:

...da bom kupil golega (naked) verzijo. Gledal sem honda cb 600, suzuki gsr 750. Kakšna so vaša mnenja na to? 

....Sem velik 185, in mislim se umirjeno vozit po nasih cestah. Kdaj pa kdaj na morje skocit, nekaksna daljsa potovanja ala 1000km odpadejo. Rad bi pa tudi da je motor udoben za mojo zivljensko popotnico, da nebo sitnarjenja :)

....Kaksna so vasa mnenja? Obstajajo "boljsi" motorji za ta denar?

 

Po mojem mnenju je prva stvar, na katero moraš pomislit pri izbiri motorja (s katerim se misliš resno vozit) občutek, kako se kot voznik na njem počutiš (ergonomija glede na višino, stil vožnje...). Tega občutka ti nihče, ampak res nihče, ne more svetovat na daljavo, prek kateregakoli foruma... Sam se moraš usest na motor in boš videl, če ti "leži" ali ne.

Drugi zelo pomemben faktor pa je razmerje Price / Performance. Se pravi koliko si pripravljen plačat za to kar pričakuješ... Pa sploh ni nujno, da "več kot boš plačal bolj boš zadovoljen"...

Če se misliš vozit s sopotnico pa "naked" tip motorja ni najbolj primerna odločitev oz. bi ocenil da sploh ni primerna. Meni recimo moj naked popolnoma ustreza, ampak se vozim v ednini...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bi tud reku da je motor ki si ga je zamislu  za visino 180+ premajhen...

js osebno sem majhen 174 cm in sem imel suzuki bandit l.2007 ... se mi je zdel da cepim gor kot ena kura.... pac mi ni odgovarjal, zdej k mam versys se noge in roke stokrat bolje pocutijo... tud po ovinkih gre brez znanja enostavno, se pele kot kolo.... 

ce ne probas ne ves kaj ti pase... gledat samo kok hud izgleda , kake barve je in kolk km ima prevozenih... je napacno razmislanje... 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Raavi 

Hvala vsem za odgovore. Da v mislih sem imel hornetko. Punca je 170cm. Mislite da je problem? Ker bo to moj prvi motor ne mislim pretiravat, izogibal se bom 1000ccm motorjev kot cigan vode. 

Kar se pa tice tega. Povecini se bom vozil solo, no kdaj pa kdaj bi kam krenli z punco ampak ni to vsak tedn. Tako da mislim da tudi tistih dvesto km bi lahko prezivela. 

Kateri so pa potem motorji naked verzije malo vecji za vecje? 

Kot pravijo vec glav vec ve, cenim vsako mnenje ki mi pomaga si neko sliko ustvarit. Ceprav na koncu bom po svoje naredil ampak lepo je vedet od drugih mnenje, izbiro.

Kaj bi si vi izbrali na mojem mestu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prvi motor bo ok skoraj vse. Sele ob nakupu drugega bos bolj tocno vedel kaj si zelis.

kar se tice udobja, ergonomije.. sam sem se dve sezoni vozil na fzs 600, pa sem visok 192 in sem prezivel, pa tudi uzival sem(kar je edino vazno) :) 

 

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Raavi pravi:

@Raavi 

Hvala vsem za odgovore. Da v mislih sem imel hornetko. Punca je 170cm. Mislite da je problem? Ker bo to moj prvi motor ne mislim pretiravat, izogibal se bom 1000ccm motorjev kot cigan vode. 

Kar se pa tice tega. Povecini se bom vozil solo, no kdaj pa kdaj bi kam krenli z punco ampak ni to vsak tedn. Tako da mislim da tudi tistih dvesto km bi lahko prezivela. 

Kateri so pa potem motorji naked verzije malo vecji za vecje? 

Kot pravijo vec glav vec ve, cenim vsako mnenje ki mi pomaga si neko sliko ustvarit. Ceprav na koncu bom po svoje naredil ampak lepo je vedet od drugih mnenje, izbiro.

Kaj bi si vi izbrali na mojem mestu?

Tudi 1000ccm motor ni neki bavbav. A ma 80 ali 100-120 konjev res ne igra neke vloge, vlogo igra navor, kar pomeni da lahko tudi pri malih obratih mirno kruzaš in pospešiš, brez da bi zbijal brzine.

Če so ti všeč nageci, potem je hitro problem, ker zadnji sedež res ni namenjen sovoznici, praviloma so mali s skopo odmerjeno sedežno površino in kratko razdaljo do tačk, a vendar za občasne furce se da.

Tako da, če iščeš malo prostornejši motor in da bo hkrati nagec, si močno omejen pri izbiri.

Vsekakor pa pomeri razdaljo sedež tačka za sopotnika, poglej da ima vsaj kolikor toliko udoben sedež in nenazadnje, da se ima sopotnik kam prijet.

Dokaj prostorna je  Yamaha XJ6n, sam sem imel istega s poloklepom in sva se v dvoje komot furala. Mogoče bi lahko pogledal po kakem FZ8, sicer pa malo bo potrebno poguglat in pogledat kake dimenzije, sicer pa nimaš kaj dosti izbirat. Za začetek vzameš kar ti je všeč, ugotoviš kaj ti ni prav in naslednjič kupiš bolje in primernejše.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Raavi, pozdravljen!

Jaz sem kot povratnik začel na Yamahi xj600 Diversion. 

Motor je star 20 let in je nekoliko "podhranjen"(60KM na 9500 obr/min pri 600ccm), pa tega nisem ravno občutil...

Vožnja je udobna, tudi za sopotnico. Če ne pretiravaš in ne iščeš adrenalinskih užitkov, ti omogoča nepopisne užitke. Tudi pri polnih 3 kufrih v dveh na motorju, nisem imel nikakršnih težav pri prehitevanju.

Vendar, tako kot ti svetujejo tudi drugi, se boš moral sam odločiti. Pa vseeno ti svetujem, da vsako željo prej fizično preizkusiš na motorju...

In ja, za začetek vsekakor rabljenega... Manj boli, ko gre na tla, pa čeprav na mestu... Saj ti bo še kdo povedal: samo dve vrsti motoristov obstajata! Tisti, ki so padli, in tisti, ki še bodo....

Pa lep pozdrav, obilo sreče pri izbiri in srečno vožnjo z vsako izbiro,

C eagle

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi motor boš vrjetno kmal menjal. Težko, da boš zadel v nulo za daljšo dobo. 

Yamahce? FZ 600, 800, Divesion? XJ

Suzuki? SV, Bandit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je kombinacija: visok voznik začetnik, naked 600 ccm, voznica občasno, kratke vožnje,..... malo težka.

Daj raje predlagaj tej tvoji punci naj še sama opravi izpit, potem pa si kupita kar sama želita :cool:.

Meni se to zdi veliko enostavneje :panic:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, KARMEN1 pravi:

V bistvu je kombinacija: visok voznik začetnik, naked 600 ccm, voznica občasno, kratke vožnje,..... malo težka.

Daj raje predlagaj tej tvoji punci naj še sama opravi izpit, potem pa si kupita kar sama želita :cool:.

Meni se to zdi veliko enostavneje :panic:

??? Vsevje odvisno od dekleta...

Vsem blo fajn sedet na maksi skuterju,drugače vse v njeni glavi...sem spoznal tudi tako,ki je prosila in ji je blo fajn zadaj sedet ko bil na SS mopedu zadaj enosed...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj tezka?

Kupi kar ti je vsec in pika. Pri drugem motorju bos pa ze videl in znal povedati kaj ti je vsec in kaj te moti. 

Sicer pa sedaj gledati motor za dva, skrajna neumnost. Mogoce ji pa voznja nebo niti vsec.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, ukica pravi:

Zakaj tezka?

Kupi kar ti je vsec in pika. Pri drugem motorju bos pa ze videl in znal povedati kaj ti je vsec in kaj te moti. 

Sicer pa sedaj gledati motor za dva, skrajna neumnost. Mogoce ji pa voznja nebo niti vsec.. 

Točno tako...jz mislim, da gsr dost primeren...budzet še previsok...časa dost...treba še lep primerek najdit...poznam tri,ki so jih imeli za prvi mopi in vsi zadovoljni pa za drugi mopi en kupo cbr1000rr en pa Suzuki Vstrom...popolnoma različna človeka...tretji ne vem več...vsi trije pravijo,da bil super prvi mopi....

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Raavi pravi:

@Raavi 

Hvala vsem za odgovore. Da v mislih sem imel hornetko. Punca je 170cm. Mislite da je problem? Ker bo to moj prvi motor ne mislim pretiravat, izogibal se bom 1000ccm motorjev kot cigan vode. 

Kar se pa tice tega. Povecini se bom vozil solo, no kdaj pa kdaj bi kam krenli z punco ampak ni to vsak tedn. Tako da mislim da tudi tistih dvesto km bi lahko prezivela. 

Kateri so pa potem motorji naked verzije malo vecji za vecje? 

Kot pravijo vec glav vec ve, cenim vsako mnenje ki mi pomaga si neko sliko ustvarit. Ceprav na koncu bom po svoje naredil ampak lepo je vedet od drugih mnenje, izbiro.

Kaj bi si vi izbrali na mojem mestu?

Iz prve roke,

zdej bo res že kmalu 10 let od tega, ko sem iz CBF 600 N, šel na Yamo XJR, od 40.000 sva jih z gospo večino prevozila v dvoje, od Yuge, Albanije, Provanse, Francoskih Alp, Dolomitov, ... Kubatura je res 600 × 2, a je motor lepo zvezen, navor precej poenostavi potovanja. Minus je morda teža, 250 kg (+/-)

Osebno bi priporočil še CBF 1000, tudi lepo zvezen motor.

 

image.png.2a2ba7ddb042b912e65053e9488d3c41.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot so ti že napisali, najbolje boš videl sam, ko se boš usedel na določen motor. Tudi sam sem pred lani kupil svoj prvi motor. Zaradi višine sem bil pri izbiri dokaj omejen. Za prvi motor mi ni žal, da sem izbral Versysa, pa tudi če ima "samo" 650 kubikov. Edini motor katerega sem prej vozil je bil Suziki Gladius (v avtošoli) in to je tudi vse. Kot začetnik in kot nekdo, ki še nima izkušenj se boš tak prilagodil vsakemu motorju, pa tudi če je 1000 kubikov pod ritjo. Važno, je da dobiš izkušnje in zaupanje v sam motor. Več boš prevozil, bolj suveren boš postal. In ko boš enkrat postal suveren, boš imel višje apetite in takrat bo prišel čas za menjavo motorja. :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Predvsem kupi tisto, kar ti je všeč.

2. Ignoriraj " poznavalce" ki, ne da bite poznali ali videli, vedo, kaj je zate najboljše.

3. Tvoji plus sopotničini gabariti niso nobena ovira, da ne bu užival na 600 kubikih in manj kot 100 konjih.

4. Točka tri preizkušena iz prve roke...187 cm + 168 cm na GSR 600 tri leta pa enih 30 000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Tedybear pravi:

1. Predvsem kupi tisto, kar ti je všeč.

2. Ignoriraj " poznavalce" ki, ne da bite poznali ali videli, vedo, kaj je zate najboljše.

3. Tvoji plus sopotničini gabariti niso nobena ovira, da ne bu užival na 600 kubikih in manj kot 100 konjih.

4. Točka tri preizkušena iz prve roke...187 cm + 168 cm na GSR 600 tri leta pa enih 30 000 km.

ad 1 - :OK:

ad 2 - pa sj on sprašuje ljudi, ki jih ne pozna in oni njega ne poznajo :huh: 

ad 3 - 100 konjeu je premau :P

ad 4 - nisem preizkusil, ker nisem nikol biu tok velik :P

 

p.s.

a ninđe ni nuben predlagu :huh: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se usedel in peljal z Yamaho 700 kubikov si nisem predstavljal, da ta zverina tako potegne, da si ne moreš predstavljat.

Trenutno, ne vidim potrebe po 1000 kubikih, razen če bom s sabo vozil kako 100 kilsko bejbo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Blisk1 pravi:

Ko sem se usedel in peljal z Yamaho 700 kubikov si nisem predstavljal, da ta zverina tako potegne, da si ne moreš predstavljat.

Trenutno, ne vidim potrebe po 1000 kubikih, razen če bom s sabo vozil kako 100 kilsko bejbo :D

pol si sploh ne moreš predstvaljat kok potegne 1000 kubična zverina, ki ima 200+ konjeu in manj kot 200 kil .... fajn je probat, da maš mal občutka ... jaz ga imam, ker sem vozil skoraj vse kubikaže od 50 navzgor ;)

ravno zaradi tega pravim vsakomur, da naj najprej kupi kar mu je všeč, itak bo čez kake par let vedu kaj mu odgovarja ... več konjeu, manj konjeu, višina, kubatura .... brez, da bi karkoli vozil, ne bo mogel primerjati med seboj ;)

pač .. moje laično mnenje, kar se tiče tega, da se svetuje drugim kaj naj imajo ...

:huh: 

 

... p.s.

za 100 kilsko bejbo predlagam, da se pelje s svojim avtom in da ti pele prtlago :P 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno res, jaz vozim vedno sama, zato ne vem, koliko potrebuješ, če imaš kakšnih 80-90 kg, pa še kakšnih 70 zadaj, plus prtljaga.

Sem pa brez težav 600 ccm in 100 km zamenjala za 750 ccm, 55 km, z več navora.

Ta motor veliko lažje vozim, čeprav je med obema zelo velika razlika tudi v obliki, dimenzijah, težišču..... le teža je ostala enaka.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@RaaviJest ti predlagm, da motor iščeš po avtonetu, ter po trgovinah. Tukaj  na MS boš dobil tok nasprotujočih si izjav, da boš še bolj zmeden. 

Tako kot so nekateri predlagali, kupi si kar ti paše, vozi, potem pa od tam naprej, ko boš imel nekaj KM za seboj boš vedel precej več, kaj ti paše!

SreČno izbiro in srečno vožnjo. Se pozdraviva na cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

...Sem pa brez težav 600 ccm in 100 km zamenjala za 750 ccm, 55 km, z več navora. Ta motor veliko lažje vozim, čeprav je med obema zelo velika razlika tudi v obliki, dimenzijah, težišču..... le teža je ostala enaka.

Če primerjamo iste tipe motorjev podobne kubature, naprimer sodobne "naked" . Med različnimi proizvajalci so zelo male razlike, vse je precej podoben šmoren ...

O "zelo veliki razliki v obliki, dimenzijah, težišču.." lahko govorimo šele takrat, če današnji model primerjamo z modelom izpred 20, 30, 40... let nazaj. Sem peljal kar nekaj takih, izdelanih v 50ih, 60ih, 70ih, 80ih, 90ih. Na vsakih deset let se čuti kar konkretna razlika...

Pelje se pa itak vsak. Pred leti je šel en znanec s svojo punco na 175 ccm Vespi na Portugalsko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!