Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

2 minutes ago, Rogerg said:

lahko zaupas koliko km pri avtu si imel v mislih k ti je tolk vse jasno.... me res zanima.......

Tipicno alovensko..200k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Dr_Jakob pravi:

Bom kar brez teoretiziranja odgovoril:

TOČNO TA Yamaha FJ 1100 ima na števcu 2.500.000 kilometrov. Ne, nisem se zmotil, res jih ima toliko. Darko jo je kupil, ko jih je imela okrog 135.000 Ti to kaj pove?

Samo v Sloveniji obstaja neka fama, da je motor s 100.000km za na odpad.

ČE JE MOTOR REDNO SERVISIRAN, če je servisiran kot mora bit, potem omejitve kilometrov ni.

Labas3.jpg.2173924ea9adbf92a6d561c44b01e5ff.jpg

a šteuc sploh zna štet do tolk velik?... ker v povprečju je to 70k+ na let

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Xebec pravi:

a šteuc sploh zna štet do tolk velik?... ker v povprečju je to 70k+ na let

Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk.

 

Tale Aprilia RST Futura ima na števcu preko 120.000km, ravno lepo ulaufana. Kako vem? :D

24129943_10215090655926375_2231056928170766896_n.jpg.2169512f676b1ca1881e52bdc038d357.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Dr_Jakob pravi:

TOČNO TA Yamaha FJ 1100 ima na števcu 2.500.000 kilometrov. Ne, nisem se zmotil, res jih ima toliko. Darko jo je kupil, ko jih je imela okrog 135.000 Ti to kaj pove?

 

pred 11 minutami, Dr_Jakob pravi:

Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk.

Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša...

Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Rogerg 

Sm cisto lepo zastavu vprasanje. Ce neznas normalnega pogovora speljat se niti ne rabis niti trudit.

 

Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. 

Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. 

V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Raavi pravi:

Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. 

Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. 

V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu

V prvem letu boš naredi od 15-20.000km, potem pa bo cifra počasi padala, in bo pristala nekje na 5-10.000km letno. To je neka realna ocena. Obstajajo pa tudi (naši) pacienti, ki letno delajo preko 50.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Raavi pravi:

@Rogerg 

Sm cisto lepo zastavu vprasanje. Ce neznas normalnega pogovora speljat se niti ne rabis niti trudit.

 

Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. 

Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. 

V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu

sm cist lepo prasu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Dr_Jakob said:

 

Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša...

Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km :D

Labašu ne verjamem ravno čist ker malo blodi.... dostikrat sem ga videl tudi naši ga poznajo..pa je tako da je mal za podvomit :) 

Leta 2010 (škoda nimam slike tule) smo se skup na trajektu za korčulo peljali na zbor mk korkyra pa je trdil da ima okol miljona tud sam ni vedel točno..okvirne cifre so ble..na števcu so neke x cifre, takrat nisem zihr ali 200 ali 300 tisoč... takrat je trdil da je menjal samo bate, odmične in pesta koles drugo naj bi bilo pa original...nevem kaj je res... da pa fajn skadi in po olju smrdi za njem pa vem iz prve roke :) točno veš kdaj da gas..varianta golf 2 :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Dr_Jakob pravi:

 

Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša...

Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km :D

to bo ja, 1.366.475km :) pravljičarja ste meli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snecer said:

to bo ja, 1.366.475km :) pravljičarja ste meli

Dobesedno pravljičar ja.. v pol ure ti tako naloži da komaj odneseš :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, NX650 pravi:

Dobesedno pravljičar ja.. v pol ure ti tako naloži da komaj odneseš :) 

Skrbi,da družba ni lačna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz vidu največ...

Yamaha fjr1200 z 123 al 128.000 zelo lepo lavfala...

Yamaha Tmax 120.000+ razen jermena,valjčkov nič menjano...prodal ker crknu alternator...

Ta dva vidu in vozu...

Pa 21 let nazaj je C klaso mercedes s preko milijon...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Dr_Jakob pravi:

Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk.

 

Tale Aprilia RST Futura ima na števcu preko 120.000km, ravno lepo ulaufana. Kako vem? :D

24129943_10215090655926375_2231056928170766896_n.jpg.2169512f676b1ca1881e52bdc038d357.jpg

moj bivši črn z1000sx (2011) ima tudi preko 100.000 vprašaj @mladenchkako vem :P pa vprašaj ga če kaže kake znake da je za na odpad. Redno servisiran je bil pa vedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno je, da bolj naviti manj zdržijo. Sedanjega sem kupil, ko je imel 135 000 km. Koliko jih ima sedaj ne povem, ker me je sram:P, 100 000 bi pa še najmanj moral.narediti :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To prepucavanje je brez veze. Naj bo motor ali avto s prevoženimi kilometri se ti večajo stroški vzdrževanja. Tako je tudi s starostjo človeka-tudi ta zmeraj manj poje, koštaš pa več (tablete, prevozi do zdravnika, itd...). Drugače pa motorji danes 100.000 z menjavo olja brez problema-to mora delat.

 

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, kawasaki5 pravi:

...). Drugače pa motorji danes 100.000 z menjavo olja brez problema-to mora delat.

 

L.p.

Nastane problem,ker samo na števcu tuk...kuk pa realno...Recimo @maus nabije na mopiju okol 60.000 v dveh,treh letih in proda...nato je ta mopi prodaj čez 10 let po možnosti z 49.000km...Pa če je na števcu kao realnih 100.000 ker je pošten in je le tretji lastnik..mu bi verjeli?Bolj kot ne bi mu...al kaku...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, biuši @DAMI34... zSX 2011

20170923_184048.thumb.jpg.fe5824a4d44c60ea833b1df00b9f47e2.jpg

kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm.

Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni.

Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. 

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, sesir pravi:

Nastane problem,ker samo na števcu tuk...kuk pa realno...Recimo @maus nabije na mopiju okol 60.000 v dveh,treh letih in proda...nato je ta mopi prodaj čez 10 let po možnosti z 49.000km...Pa če je na števcu kao realnih 100.000 ker je pošten in je le tretji lastnik..mu bi verjeli?Bolj kot ne bi mu...al kaku...

Računi materiala vloženega v motor, ti dajo relativno jasno sliko. Ob prodaji motorja sem imel vse račune in prodal motor brez problema. Servisna knjiga ni nobena garancija, če ni podprta z računi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, mladench pravi:

evo, biuši @DAMI34... zSX 2011

20170923_184048.thumb.jpg.fe5824a4d44c60ea833b1df00b9f47e2.jpg

kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm.

Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni.

Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. 

Moja ninja ima 23.000 pa menju semeringe v vilicah,verigo,zobnike,šravfov nisem štel...to je vse potrošni material kot pakne,olje,filti,svečke,slednje so še original...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, mladench pravi:

evo, biuši @DAMI34... zSX 2011

20170923_184048.thumb.jpg.fe5824a4d44c60ea833b1df00b9f47e2.jpg

kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm.

Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni.

Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. 

Čestitam, z verigo si naredil celih 50kkm (EK enuma) in to brez oilerja. Ventili so bili kontrolirani na 45kkm in trije prilagojeni. No, pa mamo celo zgodovino. SXov agregat ni navit (in ni enak ZXu), je narejen za uporabo v srednjih obratih, hkrati pa ima veliko mase in prostora, kar posledično pomeni manjša utrujenost materiala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Računi materiala vloženega v motor, ti dajo relativno jasno sliko. Ob prodaji motorja sem imel vse račune in prodal motor brez problema. Servisna knjiga ni nobena garancija, če ni podprta z računi.

Če je od prvega lastnika, ni nobene panike, po servisni lahko ugotoviš gibanje kmjev skozi leta, pogledaš kdo je servisiral in celo tam povprašaš.

Nekateri računi tiskani na termo papir pa celo zbledijo (največkrat je to problem pri opremi in oblačilih, ker ne vidiš več datuma nakupa, če hočeš kako garancijo ali kaj podobnega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Če je od prvega lastnika, ni nobene panike, po servisni lahko ugotoviš gibanje kmjev skozi leta, pogledaš kdo je servisiral in celo tam povprašaš.

Nekateri računi tiskani na termo papir pa celo zbledijo (največkrat je to problem pri opremi in oblačilih, ker ne vidiš več datuma nakupa, če hočeš kako garancijo ali kaj podobnega)

Vse račune, ki se mi zdijo pomembni fotokopiram.

Serviserji tudi po potrebi kaj zamolčijo, prav tako lastniki. Serviserji tudi poštemplajo, če je potrebno. Edino relavantno je, če je motor zaveden v računalniškem sistemu ali pa ima zgodovino s pomočjo računov. 

Saj vem, takih je zelo malo. No jaz sem med njimi :).

Ko sem svojega prodajal s 112 tkm, sem imel celotno zgodovino s pečati in računi. Ne pa nekateri, ki nimajo ne računov ne servisne knjige in 10 let star motor z malo kilometri.

Kolega, ki je imel zelo lepo ohranjeno Hondo 1000 ni v zadnjih 3 letih nikoli menjal olja, a imel je vse pečate, seveda nobenega računa. Motor pa zelo lep. Pa sploh ni bilo problem v denarju. Jaz bi mu naredil menjavo olja zastonj, pa ni hotel. In ga seveda prodal z vsemi servisi v knjigi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!