Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Vse se da ponarediti. Tut račune. :D al pa te serviser nateguje piše eno vsipa pa drugo olje, načeloma se pa strinjam, več ko je papirja bolj naj bi bil moped zrihtan. Ampak oko in posluh sta še vedno glavni faktor pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Vse račune, ki se mi zdijo pomembni fotokopiram.

Serviserji tudi po potrebi kaj zamolčijo, prav tako lastniki. Serviserji tudi poštemplajo, če je potrebno. Edino relavantno je, če je motor zaveden v računalniškem sistemu ali pa ima zgodovino s pomočjo računov. 

Saj vem, takih je zelo malo. No jaz sem med njimi :).

Ko sem svojega prodajal s 112 tkm, sem imel celotno zgodovino s pečati in računi. Ne pa nekateri, ki nimajo ne računov ne servisne knjige in 10 let star motor z malo kilometri.

Kolega, ki je imel zelo lepo ohranjeno Hondo 1000 ni v zadnjih 3 letih nikoli menjal olja, a imel je vse pečate, seveda nobenega računa. Motor pa zelo lep. Pa sploh ni bilo problem v denarju. Jaz bi mu naredil menjavo olja zastonj, pa ni hotel. In ga seveda prodal z vsemi servisi v knjigi.

Jz,mi imamo tri motorje 1998 in 2002 z 12000km in ninja 06 z 23000,ki edina ima servisno poštimplano do mislim 12,000 ker pač bla v garanciji..vse je možno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

Ne pa nekateri, ki nimajo ne računov ne servisne knjige in 10 let star motor z malo kilometri.

Tako sem kupil prejšnjo TDM, verjetno je bila takrat okrog 10 let stara ali kakšno leto manj in 15 000 prevoženih km na števcu. Na zunaj je bila videti lepa in sem po zagotovilih prodajalca nekako verjel, da ima le toliko kilometrov. Po vsem, kar sem kasneje ugotovil bi rekel, da je imela vsaj 100 000 več prevoženih km. To delajo taki, ki hočejo imeti zaslužek pri preprodaji motorjev. Denar, ki ga sam namenim za motor odpišem, ne računam, da bom imel čim manj izgube...toliko ta hec stane. Sam raje kupim motor z več kilometri pa realnimi....tam veš, kaj bo potrebno menjat, sklopka zdrži malo nad 100 000, vzmetenje...sicer odvisno. Mišljenje, da se staremu motorju večajo stroški vzdrževanja, po moje ni prav realno. Za star motor odšteješ toliko manj, servisiraš ga lahko sam...zamenjave odsluženih delov opraviš po najcenejši varianti. Tudi na novem je potrebno kmalu menjati verigo, zav. ploščice,...pa še podaljšano jamstvo stane in dragi uradni servisi. :cool:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Dr_Jakob said:

 

Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša...

Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km :D

 Sam za miljoncek pa se mal si narobe povedal... Malenkost.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi jaz bonija kdaj slučajno moral prodat - če ne drugega kupujem olje pri forumašu damjan77- castrol racing 10w50..oljni filter pri Maj domžale - k&n. zračni je k&n - očiščen in namazan pri 57tkm- takrat sta bila zamenjana oba ležaja v glavi okvirja , lezaj v pestu zadnjega kolesa(bi bil še a vseeno ne bom šparal za 20 al pa 30e) , prednje ploščice , bencinski filter , ketna z zobniki ,nova  potezna zajla za gas in zajla za sklopko(preventivno) , zamenjana ena lambda sonda , ker je nek kreten preden sem ga kupil uspel v 3000km zamenjati kabla od obeg sond med sabo..pri nekih 48tkm preverjeni ventili , dve ploščici v še zmeraj tovarniških normativih -zamenjani da sta v nulo..

edina stvar ki bi bila potrebna je menjava zadnjih amortizerje - se pozna , da z ženo nisva peresnolahka in ko kam greva je še prtljaga..trenutno ne bom menjal ker sem neke napakice odpravil sam , denar gre pa na kupček za še enga saaj mi je bonija škoda za še daljše fure..

torej - če bi ga slučajno kdaj prodajal je ogromno ljudi , ki vedo točno kakšen je motor - poleg Jerman Mareta .. kilometrov je pa na števcu mogoče celo nekaj več kot v resnici ker je namesto prve 19col gor 18col , polž pa original..

cena mu pa skoraj raste vsako leto ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, to so buce, da bi folk raje kupil motor z vec kilometri,pa servisno. Poklice edino diler, ker ve da bo za male pare kupil in prevrtel, nato so sele kupci veseli. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš dost km te niti ne povohajo,vsem dobro dela super se vozi ne.moti jih kakšna praska tu.pa tam,največ jih ma za povedat "zakaj si menjal sklopko" in nemoreš jim dopovedat da ker ti ni blo težko dat 80 eur za to ker greš na dopust in za preventivo si menjal ker ima motor 74.000 km in pol itak aja tolko ma ne to je prevec itd rata motor nezanimiv,pol mu pa rečeš naj pride čez dan dva in da naj pove kakšne km si želi :fyou:in pol.ga itak kupi diler in zgubi motor čez en teden več kot 30.000 km..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, thumper said:

...kilometrov je pa na števcu mogoče celo nekaj več kot v resnici ker je namesto prve 19col gor 18col , polž pa original...

To pa ne bo res, Če je sprednja guma manjša od originalne, potem ti števec kilometrov kaže več kot jih je v resnici, enako velja za hitrost (enako je pri avtu, z obrabljenimi gumami si po števcu hitrejši kot v resnici, in narediš več km)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, twom pravi:

To pa ne bo res, Če je sprednja guma manjša od originalne, potem ti števec kilometrov kaže več kot jih je v resnici, enako velja za hitrost (enako je pri avtu, z obrabljenimi gumami si po števcu hitrejši kot v resnici, in narediš več km)

Saj to je tudi on rekel, če prav razumem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, twom pravi:

To pa ne bo res, Če je sprednja guma manjša od originalne, potem ti števec kilometrov kaže več kot jih je v resnici, enako velja za hitrost (enako je pri avtu, z obrabljenimi gumami si po števcu hitrejši kot v resnici, in narediš več km)

fakmijeh ... saj naslednjič jih bo še več.. ajd

Ob 16. 2. 2018 ob 19:23, thumper pravi:

torej - če bi ga slučajno kdaj prodajal je ogromno ljudi , ki vedo točno kakšen je motor - poleg Jerman Mareta .. kilometrov je pa na števcu mogoče celo nekaj več kot v resnici ker je namesto prve 19col gor 18col , polž pa original..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, DinDiin pravi:

Eh, to so buce, da bi folk raje kupil motor z vec kilometri,pa servisno. Poklice edino diler, ker ve da bo za male pare kupil in prevrtel, nato so sele kupci veseli. 

Zakaj pa ne? Jaz sem do zdaj vedno kupil avto v vrednosti do 5.000 evrčkov, med drugim tudi audija a6 z 220.000km (sumil sem, da je imel vsaj 100.000km več), a je vžgal lepo, sklopka prijela kot je morala, prešaltavanje bolj gladko kot pri kakšnem novem vozilu, dobesedno s enim prstom sem prešaltaval, tega pri zdajšnjem novejšem meganu ne morem, praske je od zunaj imel, kar me ni motilo saj bil avto star malce več kot 11 let. V glavnem, če je kupec vsaj malo realen, ve kaj pričakovati. Sem pa, ko sem kupoval novejše vozilo, videl da imajo že nekatera 2-3 leta stara vozila praske, pač tukaj v LJ so vsi nagneteni in sploh ne pazijo, ko odpirajo vrata, stari ateki se kljub parking senzorjem zabijajo v vozila in še in še. 

Ko bom kupoval motor, bom imel malce problem kaj točno gledati in poslušati, pri avtomobilih že približno vem in ni taka panika. Vem pa, da me km ne bodo toliko motili, tudi praske ne, ker na koncu se lahko zgodi, da lahko najbolj ušmekan motor skriva v sebi največ šmorna. (pri avtomobilih se takih, ki so od zunaj tipi top, izogibam)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Arzen pravi:

Jaz sem do zdaj vedno kupil avto

tukaj imaš pravo temo..  dej mal pomisli .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DinDiin pravi:

Eh, to so buce, da bi folk raje kupil motor z vec kilometri,pa servisno. Poklice edino diler, ker ve da bo za male pare kupil in prevrtel, nato so sele kupci veseli. 

Mene taki z malo km niti zanimajo ne več...zihr je zihr :P Edino, če bi bil star eno leto ali par mesecev, potem bi verjel, da ima od 20 do 30 kkm.

Folk naj pa kar kupuje take, da so dilerji veseli :cool:

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DinDiin pravi:

Eh, to so buce, da bi folk raje kupil motor z vec kilometri,pa servisno. Poklice edino diler, ker ve da bo za male pare kupil in prevrtel, nato so sele kupci veseli. 

Sigurno, da je lažje prodati motor z manj kilometri.

Da se pa prodati motor z veliko kilometri 112 tkm. Primerna cena, servisna knjiga podprta z računi. Po pogovoru kako motor izgleda in da ima vse račune, jih je kupec samo ošvrknil. Kljub temu, da je motor pil olje in da sem mu vse razložil, da ga je pil že od vsega začetka in da ni z njim niča narobe - da pač mora paziti in dolivati, ga je kupil.

Imel sem 5 klicev z željo ogleda in na drugem ogledu je bil prodan.

Čez 2 meseca je bil na Korziki in še kje. No, morda je vmes tudi poklical kakšen diler.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Arzen said:

Zakaj pa ne? Jaz sem do zdaj vedno kupil avto v vrednosti do 5.000 evrčkov, med drugim tudi audija a6 z 220.000km (sumil sem, da je imel vsaj 100.000km več), a je vžgal lepo, sklopka prijela kot je morala, prešaltavanje bolj gladko kot pri kakšnem novem vozilu, dobesedno s enim prstom sem prešaltaval, tega pri zdajšnjem novejšem meganu ne morem,...

Verjetno 1.9TDI ? Ta ne sodi med povprečne avtomobile.. če ga ocenjuješ po vzdržljivosti je to skoraj "big size Golf2". Splošno znano je, da gre zlahka do pol milijona km (brez kakšne večje okvare).  Menjalnik je svetla točka tega vozila, natančen in lahkoten. Tudi kakšen zaprisežen Bmw-jaš mi je že priznal to. :) Gremo nazaj na motorje...

Če potegnemo nek zaključek, motorji zdržijo precej več od tistih magičnih 30kkm. Kilometri na števcu niti niso bistveni, servisna knjiga je lahko samo za mazanje oči, prav tako računi. Kaj ti pomaga poštempljana servisna knjiga, priloženi vsi računi od rednih servisov, kakšen račun za večji poseg pa prodajalec skrije... figo pa transparentna zgodovina. Tudi prvi lastnik te lahko naplahta, njemu je v interesu prodati motor po čim boljši ceni. Nakup od lastnika je po eni strani prednost, ker lahko izveš marikaj, po drugi strani pa v primeru slabega nakupa ostaneš brez garancije (gre preko sodišča). Kot je že DAMI rekel "oko in posluh sta še vedno glavni faktor pri nakupu", zame pa še kakšen mesec garancije. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ženo rabim kupit motor:

- je bolj visoka (enduro torej)

- odziven mora biti pod nizkimi obrati, da je na kaksnem prelazu v ovinku ne cukne

- kovcke hoce na vsak nacin 'ta srebrne' ala GS

- za pogledat seveda mora bit

- do 10t eur, do 2 leti max, 20t km max

 

razmisljam o Triumphu 800, GS 800, ...

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak avto ki je redno vzdrževan lahko zdrži preko 400 000km, včasih je večji problem če ima avto malo km in več let. Ker plastike, gumjasta tesnila, kakšen kos nezaščitene pločevine, to najlepše propada ko avto stoji tudi po 14dni, pol je ena 10km furca do štacune, da se avto niti ptav ne segreje. Servisi seveda točno na 20 000km, (tudi če je to vsake 4 leta), to so ti avti "od penzičev odlično ohranjeni".... Pol ga začneš redno vozit pa začne propadat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, perry pravi:

Za ženo rabim kupit motor:

- je bolj visoka (enduro torej)

- odziven mora biti pod nizkimi obrati, da je na kaksnem prelazu v ovinku ne cukne

- kovcke hoce na vsak nacin 'ta srebrne' ala GS

- za pogledat seveda mora bit

- do 10t eur, do 2 leti max, 20t km max

 

razmisljam o Triumphu 800, GS 800, ...

z 10000e za l.2016 si mogoče malce kratek. 

dejansko sama višina ni pogoj za višji/nižji motor..dejansko je najbolj pomembna zgradba telesa v predelu medenice in dolžina nog..seveda pa je naslednja postavka razmerje udov - rok : če ima noge dolge 110cm pri višini 178cm pa kratke roke je težava , ker se motorji po velikosti gibljejo v nekih razmerjih tačke/sedež/ balanca.. 

kar se tvoje skrbi o odzivnosti v nizkih obratih tiče - ne pomaga nič pri nobenem motorju , če zapelješ v serpentino s 4.prestavo...

za pogledat - je saj.. ne skrbi .. če je tolk visoka ne bo zgledalo slabo ..:OK:

tiger 800 - če je visoka nad 175 potem XC izvedba - ki pa ima prednjo gumo 21 col . se da kakšnega lepega dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj bi ninđo predlagu, pa naum :dry: 

Ob 18. 2. 2018 ob 8:11, Arzen pravi:

Ko bom kupoval motor, bom imel malce problem kaj točno gledati in poslušati, pri avtomobilih že približno vem in ni taka panika. 

da nauš isku 4x4x pogon in rezervno kolo :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

še ene je nagnil s števcem do 99.999km :) 

Glede na to, da ga je 13-krat obrnil okrog...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Dr_Jakob said:

Ja, in? Ti si trdil, da je prevozil 2.5M kilometrov... Parkrat! Kategoricno!  Tolk o tem, kolk je pac za verjet....

 

45 minutes ago, Dr_Jakob said:

Glede na to, da ga je 13-krat obrnil okrog...

Si siguren? A ga ni 25-krat? Noben ne ve kolkokrat ga zares je....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!