Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

niti pod razno ne vzemi motorja brez dokumentov, sploh iz uvoza mora vse obstajati.

Ko motor "uvoziš" iz EU in ga registriraš v slo, obdrži stare dokumente (tuje prometno dovoljenje) urad, kjer pač registriraš motor. Tebi ostane kupoprodajna ali račun. To, da motor iz tujine nima servisne knjige je prej pravilo kot izjema.

Vsekakor pa je potrebna previdnost pri takih nakupih.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Če je vse ok, pa naj ga prodajalec registrira, da bo imel SLO prometno in homologacijo, potem pa prepišeta.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Saj slo prometno ima, prav tako pa homologacijo, samo manka kupoprodajna pogodba oz. kakaršnkoli papir o uvozu. 

Objavljeno
pred eno uro, urix2 pravi:

Saj slo prometno ima, prav tako pa homologacijo, samo manka kupoprodajna pogodba oz. kakaršnkoli papir o uvozu. 

No, če ima prometno in homologacijo, potem je moral legalno lastništvo že izkazati. Oz. bi moral, ker v Sloveniji nikoli ne veš...

Objavljeno

Čisto laično razmišljanje. Dobi denar, ko je napisan nate z vsemi potrebnimi dokumenti.

Objavljeno
pred 3 urami, urix2 pravi:

Saj slo prometno ima, prav tako pa homologacijo, samo manka kupoprodajna pogodba oz. kakaršnkoli papir o uvozu. 

no potem ni problem, jaz sem razumel, da nima še nič.

Če ima slovensko prometno in homologacijo , pomeni, da je vse pri nas urejeno.

Objavljeno

Ja te podatke naj bi mi še poslal, vendar so to podatki samo za čas, ko je bil motor v Sloveniji. Nekako bi se rad dokopal do podatka s koliko kilometri je bil motor uvožen. V Slovenijo naj bi bil uvožen lansko leto tako da veliko kilometrov zagotovo ni naredil na naših cestah. Po mojem občutku je imel motor ob uvozu več kilometrov, kot jih ima zdaj in so se zato "izgubili oz. založili" preostali papirji. 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, urix2 said:

Ja te podatke naj bi mi še poslal, vendar so to podatki samo za čas, ko je bil motor v Sloveniji. Nekako bi se rad dokopal do podatka s koliko kilometri je bil motor uvožen. V Slovenijo naj bi bil uvožen lansko leto tako da veliko kilometrov zagotovo ni naredil na naših cestah. Po mojem občutku je imel motor ob uvozu več kilometrov, kot jih ima zdaj in so se zato "izgubili oz. založili" preostali papirji. 

zdej mojga prometnega nimm pri sebi da bi preveru

ma ce se prow spwnm, pise na tej povezavi tud s koliksnimi kilometri je bil motor uvozen, moje je tud bil iz nemcije prpelan, pa mam v spominu da tud to pise, nism pa 100%

sam je pa spet uprasnje ce jih je on v casu med tem ko je motor pripelu in takrat k je davk placu, tud kej stevc vrtel

pa tud kako je bla kupoprodanja sestavlena

mojo je ze tip v nemciji spisu, tko da se nism mogu dost zajebavat s tem, pa se overli smo jo pri notarju in tist sm pole na davcno nesu

imm 10 min do garaze, mam pri motorju prometno :D
ce te zanima, lohk skocm, sej je lep dan :D

Popravljeno . Popravil fishy
Objavljeno (popravljeno)

Ajaa pol tut to ni čist za zihr, a na kupoprodajni pogodbi bi pa mogl pisat ane ?

Popravljeno . Popravil urix2
Objavljeno (popravljeno)

moja kupoprodajna je bila pobrana iz mobile.de strani, kjer sm motor tud dobu, pa je svega in svasta podatkov

nism nikoli prodajal al pa kupoval drgac, tko da ne vem kej je minimum podatkov za kupoprodajno, ce so tud km obvezni, nekak si mislm da ne

sm pa pole nesu to kupoprodajno na davcno, se ne more zgubit, je gvisno nekje v sistemu

 

skocm do mopija, da ga usaj pobozam dns :D

vam sporocim kej use pise :D

Popravljeno . Popravil fishy
Objavljeno (popravljeno)

evo, prt.scr. s te strani

podatki so iz prvega tehnicnega pregleda v slo, drugi me caka letos

Untitled.png.53fddbae5b302202e08c22680c148951.png

 

to so kilometri ki so bli na stevcu na tehnicnem pregledu, v kupoprodajni pise da jih ma 3364km

nek sm se tud brez registracije prevazu (po privat cesti/dovozu! :D), tolk da dobim filing, prvic sedel na motorju :D

 

tko da mozno da se jih tud zavrti pred tehnicnem, rece da je zgubu kupoprodajno (na kateri verjetno pise kolk km ima) pa potem noben ne ve kolk jih ma dejansko

predvidevam da davcno tud ne briga kolk km ima vozilo, razen ce jih je manj od 5kkm in nevem kolk let, k pole se smatra za novo vozilo pa je drugacen davek?

ne vem usega :D

tud ne vem kko bi lohk v tako kratkem casu "zalozu" kupoprodajno pogodbo

Popravljeno . Popravil fishy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

enostavna misel:

če sumiš da je kaj narobe, potem tudi najbrž je.

Ne bi kupil motorja od nekoga, ki trdi, da je nekaj izgubil, založil ali ni bilo zraven. Konec in pika, preveč tveganja.

ps. tudi ko v SLO prodaš moped, moraš še 5 let hraniti vse dokumente, original račun itd..

Objavljeno

Živjo družba,

 

Letos končno (trajalo par let da sem se spravil k temu) delam izpit za motor (trenutno narejenih ze par ur).

Opremo komplet imam že nakupljeno, sem pa sedaj začel malo bolj pogledati po motociklih.

Zmeraj sem si nekako predstavljal da bom zacel na stari hornetki, vendar sem sedaj ko sem dejansko probal voznjo na dveh motociklih (naked in bolj enduro verzija) malo v dilemi zaradi same velikosti, merim namreč cca 187cm in me skrbi da mi bo zadeva zelo "utesnjena".

Mi je pa v oko padel ktm superduke 990(2005 letnik) in sicer izkljucno zaradi svoje velikosti - po specifikacijah naj bi bil sedez cca 5cm visji kot pri hornetki. Tu pa me skrbi sama "divja stran" tega motorja. Se mi pravilno dozdeva da to nebi bila pravilna odlocitev za prvi motocikel?

Ima kdo kaksen drug predlog?

Gledam nakede, v cenovnem rangu 2-4k (vem da v prvo nebom zadel sanjskega motocikla, zato prvega iscem max za par sezon).

Služil bo pa vikend vožnjam (cca 100-300km) na katerih bo večino časa prisotna tudi sopotnica, ki pa je tudi med večjimi (180cm).

 

Hvala za feedback/pomoc :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 33 minutami, Timko pravi:

Mi je pa v oko padel ktm superduke 990(2005 letnik) in sicer izkljucno zaradi svoje velikosti 

Ima kdo kaksen drug predlog?

 

Hvala za feedback/pomoc :)

Nasplošno je men ta superduke,top šit mopi,z njim se gre konkretno peljat po cesti...folk z SS mopiji zadaj ustaja..

Nočem rečt,da ni za začetnika,ko pa sem sam vozu cbr 600 pa še izpita za 50 ccm nisem mel a žal je to res mopi za izkušenega voznika...Začetnik se po mojem mnenju ne bi znašel na njem. ...z 187 kr nisi prevelik za naked....razen,če so ti všeč supermoto...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Timko said:

Živjo družba,

 

Letos končno (trajalo par let da sem se spravil k temu) delam izpit za motor (trenutno narejenih ze par ur).

Opremo komplet imam že nakupljeno, sem pa sedaj začel malo bolj pogledati po motociklih.

Zmeraj sem si nekako predstavljal da bom zacel na stari hornetki, vendar sem sedaj ko sem dejansko probal voznjo na dveh motociklih (naked in bolj enduro verzija) malo v dilemi zaradi same velikosti, merim namreč cca 187cm in me skrbi da mi bo zadeva zelo "utesnjena".

Mi je pa v oko padel ktm superduke 990(2005 letnik) in sicer izkljucno zaradi svoje velikosti - po specifikacijah naj bi bil sedez cca 5cm visji kot pri hornetki. Tu pa me skrbi sama "divja stran" tega motorja. Se mi pravilno dozdeva da to nebi bila pravilna odlocitev za prvi motocikel?

Ima kdo kaksen drug predlog?

Gledam nakede, v cenovnem rangu 2-4k (vem da v prvo nebom zadel sanjskega motocikla, zato prvega iscem max za par sezon).

Služil bo pa vikend vožnjam (cca 100-300km) na katerih bo večino časa prisotna tudi sopotnica, ki pa je tudi med večjimi (180cm).

 

Hvala za feedback/pomoc :)

Ne kupuj duka za prvi motor. :) 

Ce se ne motim sem na forumu zasledil da je bilo prvo leto prodanih 7 motorjev in vseh 7 je bilo razbitih v roku 2-3 let. 

Poglej versysa, v-stroma..

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moj je bil Versys prvi. Super motor, ki ga še vedno z guštom furam okoli. Sem pa bolj umirjen voznik :)

Objavljeno

@Timko 183cm mam, pa je Hornet res...majhn pod mano. Ko se bota gor zlozila oba....ne bo udobno. V budgetu bi gledal bandita 1200/1250, morda BMWjeve nakede r1150/1200R  gotovo pa SUV ala versis, vstrom, f-gs, transalp..lepse pokriva tvoje potrebe. Predvsem se SUVom sopotnica manj pozna, in ona leps sedi. 

Objavljeno

Hvala za tale feedback - glede duka sem imel potem sam kar ok mnenje (nespametno za prvi motor).

Jah kolikor gledam je potem res Versys oz nekaj v temu rangu.

Kaj pa vaše izkušnje z mt-09, berem namrec po tujih forumih da je malo višja od ostalih nakedov? Sicer bi za rabljeno moral k budgetu še malo dodati, ampak vendarle?

Objavljeno

timko za tako visino bos mogu za udobje kupt res ksnga v- stroma itd... bandita ti ne priporocam ker sem ga sam imel (sicer 650) ampak  bos mel zlo pokrcene noge kar se pozna na dalsih furah, zdej mam versys in mi je dost boljsi za dalec peljat.... 300 km v šusu  nardim z lahkoto, prej z muko... je pa verso za mojo visino 173 top, zate ki si velik + sopotnica bo pa spet premajhen pomoje....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

@Timkobandita 1200/1250, morda BMWjeve nakede r1150/1200R  

Ka ti pa danes Vartman?aha zdaj vidim,da si tipkal sredi noči...

Ne morš takih krav ponujat začetniku...

Objavljeno
pred 13 urami, Timko pravi:

Živjo družba,

 

Letos končno (trajalo par let da sem se spravil k temu) delam izpit za motor (trenutno narejenih ze par ur).

Opremo komplet imam že nakupljeno, sem pa sedaj začel malo bolj pogledati po motociklih.

Zmeraj sem si nekako predstavljal da bom zacel na stari hornetki, vendar sem sedaj ko sem dejansko probal voznjo na dveh motociklih (naked in bolj enduro verzija) malo v dilemi zaradi same velikosti, merim namreč cca 187cm in me skrbi da mi bo zadeva zelo "utesnjena".

Mi je pa v oko padel ktm superduke 990(2005 letnik) in sicer izkljucno zaradi svoje velikosti - po specifikacijah naj bi bil sedez cca 5cm visji kot pri hornetki. Tu pa me skrbi sama "divja stran" tega motorja. Se mi pravilno dozdeva da to nebi bila pravilna odlocitev za prvi motocikel?

Ima kdo kaksen drug predlog?

Gledam nakede, v cenovnem rangu 2-4k (vem da v prvo nebom zadel sanjskega motocikla, zato prvega iscem max za par sezon).

Služil bo pa vikend vožnjam (cca 100-300km) na katerih bo večino časa prisotna tudi sopotnica, ki pa je tudi med večjimi (180cm).

 

Hvala za feedback/pomoc :)

divje strani nima moped, tule brez skrbi, tako kot pelješ avto ki ima 60 konjičev, lahko pelješ avto ki jih ima 300. S pametjo.

Seveda pa, ker si začetnik, je fajn če ima zadeva kako elektronsko pomagalo. Vsaj ABS, če ne TC. Z nekedi in v dvoje bo problem za 2 osebi. Sicer se da ampak bo trpeljenje sploh če sta oba velika. Moj nasvet je, sploh če narediš malo kalkulacij, da se poskusi stegniti tudi za kak dražji moped, tja 6-8 jurjev. Od tracerjaMT'09, ki je dovolj prostoren za dva, do ADV 990, ki je prav tako komot. Kaj boš izbral, je tvoja stvar, ampak peljati se da oba normalno in po pameti. Sicer je pa motorjev en malo morje in vsak, ki ga boš imel bo sanjski.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!