Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 34 minutami, ukica pravi:

Nevem zakaj tok posplosujes s temi konji.. zakaj mu potem ne priporocas yamahe xt660 ali pa ktm duka 690? Sej mata oba okol 50,60hp.. 

pa iskreno, namest mt07 raje kupim shiverco. 

Pa ne mi o nekvarljivosti.. kolegu je mt07 zrla vec olja kot bencina.. pa ga ni blo serviserja k bi znou zrihtat.

Mt 07, je na motoradovih testih na 50.000km na prvem mestu po zanesljivosti med vsemi motorji, ki so jih testirali: 

https://www.motorradonline.de/motorrad-dauertest/motorrad-dauertests-in-der-uebersicht.590540.html#mrd-590554

Objavljeno

z750 je preverjena roba, čeprav jaz bi tisti fz8 mi si ga tudi kazal

Objavljeno

Vsi samo pametujete in nabijajte...

Dajte fantu kakšen realen predlog kaj naj si pogleda...

Moje 3 izbire honda 750x, mt 07, versys, 

Leta 2018 smo, motor brez ABS-a?

Če želiš več predlogov napiši kaj več, koliko si velik, imas 200kil, kje se boš vozil, kakšen imaš budžet...?

Moje 3 predloge imaš, počakaj na stare mačke.

Vendar se zavedaj, da imamo vsi različne izkušnje in ideje...

Odločiti se boš moral sam.

Srečno

 

Objavljeno

A dajte no nehat z tem abs, kdor da tak povdarek na to, motor sploh ni zanj.

Objavljeno
2 minutes ago, isarajli1 said:

A dajte no nehat z tem abs, kdor da tak povdarek na to, motor sploh ni zanj.

Potem ne vem, zakaj se je zakonodajalec odločil, da morajo imeti vsi mopedi v EU po novem ABS serijsko. :huh: Imaš pa prav: birokrati največkrat niso motoristi, sprejemajo pa motoristično zakonodajo. :fredyjecar:

Objavljeno
Pravkar, isarajli1 pravi:

A dajte no nehat z tem abs, kdor da tak povdarek na to, motor sploh ni zanj.

Wtf???

Saj veš, da smo leta 2018...???

Objavljeno (popravljeno)

Meni osebno ta z750(letnik 2007) ni vsec, gor se s svojimi 190cm pocutim bedno. Se slabse kot sm se na fzs600(ki je zame osebno boljsi motor :P). 

Motorrad naj pise kar zeli, statistika je hudic in ji verjamejo vsi razen tist k jo je skup zmetu.

jaz bi gledal motor ki NI naked, malo visji/sirsi sedez, abs obvezno(ce se ze kupuje motor za 5k€). 

Verjetno ti je z750 vsec ker je jebacki :P  

Pa ni vsak ABS isti.. imas se cornering abs pa nevem kaj se use.. pomagala so zmer dobrodosla ;)  

Pa 50hp ni isto na 1/2/3/4 cilinderskem motorju. Zato zame konji niso merilo. 

Npr aprilia rs250 2t ima samo 70hp, pa vemo usi kok to leti, ane :) 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno (popravljeno)
22 minutes ago, Kawalir said:

Potem ne vem, zakaj se je zakonodajalec odločil, da morajo imeti vsi mopedi v EU po novem ABS serijsko. :huh: Imaš pa prav: birokrati največkrat niso motoristi, sprejemajo pa motoristično zakonodajo. :fredyjecar:

Hja, po eni strani je prav, da so novejsa vozila narejena po standardih ki zahtevajo vedno vecjo varnost.

Birokrati sprejemajo tudi zakone, da potrebujes na poti paket prve pomoci, ne upostevajoc da je 98% ljudi v panicni situaciji ne zna uporabljati, in da nekateri mopedi pod sedezem sploh nimajo prostora zanj. Je pa fino, ce se všeneš, piknes ali porezes - ker imas avto ali moped vedno v blizini, lahko vedno prides do tistega flajstra ali povoja, da se za silo zaflikas skupaj. ;)

Birokrati sprejemajo tudi zakone, da morajo imeti vsi novi avtomobili ESP, pa se vecini folka prizge le kadar malo nerodno speljejo v klanec na mokri podlagi. Mene bolj kot ne ovira pri pristnem kontaktu med clovekom in strojem. :)

Birokrati sprejmejo zakon o obveznem ABS-u na motociklih ne upostevajoc dejstva, da vec kot polovica motoristov v panicni situaciji zavira na prednjo zavoro presibko, pa ce ima ABS ali ne. ABS pride prav predvsem na mokri in spolzki podlagi, v pogojih, kamor motocikel kot hobi igraca v principu niti ne sodi. Pa pomaga pri odpuscanju neumnosti (tudi tistih, ki lahko sicer vzamejo zivljenje), katere so pri zacetnikih sicer pogostejse kot pri izkusenih mackih. Ali pa tudi ne - pac odvisno od posameznika.

Kaj bo naslednje? Obvezen traction control? Kako bom pa povprek vozil skozi ovinke? :)

Ja, smo leta 2018, prav je, da gre razvoj in z njim varnost naprej, sem pa prav vesel, da moj moped nima nic od nastetega (razen prve pomoci :P). Vbrizg prve generacije, pa "full power on tap in any gear, any time". Pristno in prvinsko, ko ves, da je motociklizem vse kaj drugega kot voznja v sluzbo z avtomobilom. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 8 minutami, mare25 pravi:

Wtf???

Saj veš, da smo leta 2018...???

In kaj si htel s tem povedat ? Se že voziš z el.avtom itd ? Več kot 20 let guram brez abs, zaenkrat še brez blokade kolesa. Enim bi pa še pomožna kolesa bla premal. Ja, fajn so določena pomagala, nič nimam proti abs, nikakor ni pa nuja. V dolečenih primerih so se pokazala za slabost. Vaja dela motorista.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, isarajli1 pravi:

In kaj si htel s tem povedat ? Se že voziš z el.avtom itd ? Več kot 20 let guram brez abs, zaenkrat še brez blokade kolesa. Enim bi pa še pomožna kolesa bla premal. Ja, fajn so določena pomagala, nič nimam proti abs, nikakor ni pa nuja. V dolečenih primerih so se pokazala za slabost. Vaja dela motorista.

Ko vaški Rosiji mislijo, da zavirajo bolje od ABS sistema, ki ga v Boschu razvijajo top ing. iz celega sveta in so vložili v sistem več kot 20let trdega dela, raziskav in testiranj, ter na miljone €...

Potem vidim, da je debata končana...

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, mare25 pravi:

Ko vaški Rosiji mislijo, da zavirajo bolje od ABS sistema, ki ga v Boschu razvijajo top ing. iz celega sveta in so vložili v sistem več kot 20let trdega dela, raziskav in testiranj, ter na miljone €...

Potem vidim, da je debata končana...

 

 

Velik se še boš moral naučit. Ja, bo bolje končat.

Objavljeno

Pomagala v vozilih so zato, da pomagajo rešiti in na da rešujejo kritične situacije. moj sin je prejšnii teden imel obvezno usposabljanje, kot mladi šofer, pa me pokliče, ali ima naš stari Mondeo ABS. Ima, mu odgovori, če deluje pa ne vem. Imamo ga dobri dve leti, pa še nisem bremzal, toliko, da bi to ugotovil. me pa zato nič ne moti.

Danes sem bil na Vranskem in sam vsakemu priporočam oboje, tečaj in ABS. ker je znano, moški lahko mislimo le na eno stvar hkrati, za razliko od žensk ( dokazano, recimo ženske lahko hkrati seksajo in berejo knjigo ). Stisneš na polno vse tri ročke inse brez let treninga ustaviš na najkrajši možni razdalji. Če je v tem kaj slabega, jaz ne vem.

Glede mnenj stari mačkov pa iz tudi lastnik izkušenj iz drugih področij in situacij jaz pravim, da je hudo, ko obvladamo določene stvari in smo mojstri v tem, potem pa nas, ob uporabi novih tehologij vsak smkavec gladko poseka.

  • Hvala 3
Objavljeno
28 minutes ago, Zok said:

Kaj bo naslednje? Obvezen traction control? Kako bom pa povprek vozil skozi ovinke? :)

To sploh ne bi bilo slabo. TC je verjetno še bolj uporabna in koristna stvar, kot ABS. 

29 minutes ago, Zok said:

Birokrati sprejmejo zakon o obveznem ABS-u na motociklih ne upostevajoc dejstva, da vec kot polovica motoristov v panicni situaciji zavira na prednjo zavoro presibko, pa ce ima ABS ali ne. ABS pride prav predvsem na mokri in spolzki podlagi, v pogojih, kamor motocikel kot hobi igraca v principu niti ne sodi.

Mislim, da je ravno obratno: v panični situaciji se bo vsak obesil na zavoro kot pitbull v svoj plen, takrat pa ABS rešuje zagato, ko zablokira kolo. Se pa strinjam, da marsikdo ne upa na polno zavirati, če nima ABS sistema. Prav tako pomaga kakšen tečaj varne vožnje, kjer se zdribla zaviranje na polno. Ko si sam, se ne upaš testirati, ker ne veš, kako bo izpadlo, ko pa te usmerja inštruktor, je vse lažje. Meni je Vransko v tem pogledu precej pomagalo, zato bom tja šel letos ponovno, verjetno že v maju. 

Objavljeno
8 minutes ago, matjaz67 said:

ker je znano, moški lahko mislimo le na eno stvar hkrati, za razliko od žensk ( dokazano, recimo ženske lahko hkrati seksajo in berejo knjigo ).

Velja tudi za moške. Ta lahko seksa in hkrati misli, da seksa s sosedovo Micko, ne z ženo. :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Pri avtomobilu to resuje kombinacija ABS in EBA - tudi ce zaviras presibko, sistem zazna kdaj zaviras v sili - takrat, ko v hipu pohodis pedal; takrat EBA se dodatno ojaca zavorno moc. Ce je le te prevec, se vkljuci ABS.

Glede zaviranja z oz. brez ABS pa - na Racelandu sem imel z avtom v dezju ob zaviranju na ABS tudi po 6 sekund slabsi cas na krog kot z zaviranjem tik pred aktivacijo ABS. Ampak to so kontrolirane okoliscine.

Glede vecopravilnosti pa - (pre)velik del zensk ne zna niti parkirati. Kaj sele precizno zavirati na meji oprijema in to v panicni situaciji.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 5 minutami, Zok pravi:

Pri avtomobilu to resuje kombinacija ABS in EBA - tudi ce zaviras presibko, sistem zazna kdaj zaviras v sili - takrat, ko v hipu pohodis pedal; takrat EBA se dodatno ojaca zavorno moc. Ce je le te prevec, se vkljuci ABS.

Glede zaviranja z oz. brez ABS pa - na Racelandu sem imel z avtom v dezju ob zaviranju na ABS tudi po 6 sekund slabsi cas na krog kot z zaviranjem tik pred aktivacijo ABS. Ampak to so kontrolirane okoliscine.

Glede vecopravilnosti pa - (pre)velik del zensk ne zna niti parkirati. Kaj sele precizno zavirati na meji oprijema in to v panicni situaciji.

V vsem se strinjam.

 

Objavljeno

Jaz sem na polno zavirala, s fazerco, brez ABS.

Tako močno, da sem gume naredila kvadratne :blush:.

Preletela ene štiri avte, med stoječo kolono in avtomobili, ki so vozili proti meni.

Ustavila sem se zraven dveh motoristov, kjer je bilo malček prostora.....

V avtošoli sem vozila motor brez abs, pa sem prav tako dobro opravila vse vaje na poligonu, vključno z zaviranjem pri različni hitrosti.

Zato bi lahko komot imela motor brez abs.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne vem zakaj potem nam dajejo 100 konjske hornetke v avto šolah, če imajo preveč konjev po mnenju drugih.

Bi bilo tako narobe, če si nekdo kupi motor brez abs? Četudi je v avtošoli vozil motor z abs.

Objavljeno
pred 8 urami, Kawalir pravi:

To sploh ne bi bilo slabo. TC je verjetno še bolj uporabna in koristna stvar, kot ABS. 

Mislim, da je ravno obratno: v panični situaciji se bo vsak obesil na zavoro kot pitbull v svoj plen, takrat pa ABS rešuje zagato, ko zablokira kolo. Se pa strinjam, da marsikdo ne upa na polno zavirati, če nima ABS sistema. Prav tako pomaga kakšen tečaj varne vožnje, kjer se zdribla zaviranje na polno. Ko si sam, se ne upaš testirati, ker ne veš, kako bo izpadlo, ko pa te usmerja inštruktor, je vse lažje. Meni je Vransko v tem pogledu precej pomagalo, zato bom tja šel letos ponovno, verjetno že v maju. 

Se strinjam!

Velja za voznike, katere vozi motor in ne voznik motor-razumeš :blush:

Objavljeno
20 minutes ago, Arzen said:

Ne vem zakaj potem nam dajejo 100 konjske hornetke v avto šolah, če imajo preveč konjev po mnenju drugih.

Bi bilo tako narobe, če si nekdo kupi motor brez abs? Četudi je v avtošoli vozil motor z abs.

Malo drugace bi bilo, ce bi zacetnik dobil v roke V2 s 100 konji... :D

Je tudi meni ze uspelo v sili zavirati Marquez style z 200+ na 60, 70, prednje kolo prilepljeno na tla, zadnje kolo pa malo levo, malo desno (zaviral sem samo s prednjo zavoro)... ...ampak to je bilo idealno zaviranje v (razen prostora in casa) takorekoc idealnih pogojih - grob, suh, vroc asfalt, raven odsek, ogrete gume. Ce bi se v tem primeru aktiviral ABS (ce ga bi imel), bi bilo zaviranje manj ucinkovito. V slabsih pogojih bi bilo zaviranje z ABS verjetno ucinkovitejse - definitivno pa bolj varno. In vsaj zame manj naravno. :)

Vseeno ne cutim potrebe po ABS. Zaviram izkljucno na prednjo zavoro, ze tako motor vcasih premocno zavira, da ga moram na slabi podlagi nazaj drzati s sklopko ali plinom. Zanesem se na dobro prednjo pnevmatiko in zlati Brembo - in s prednjim kolesom razen na kaksnem pesku se nisem dozivel zdrsa, torej se ocitno da preziveti. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!