Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

po nekaj sezonah z maxiscooterji, bi rad presedlal na nekaj bolj konkretnega.. 

V ožjem izboru so Aprilia Shiver 900, Suzuki GSX S750 in Yamaha MT-09. Ker sem velik 190cm, imam včasih problem s pozicijo na motorju :) Yamaha mi vsaj po sedenju na suhem paše super, Suzukija nimam v moji bližini nikjer za sprobat, pri apriliji pa z levo nogo ob prestavljanju malo drgnem s koleno po izboklini na tanku. Za test ne morem dobit nobenega od teh, zato prosim, če ima kdo izkušnje s temi tremi in je velik tako kot jaz. Tudi nasplošno glede samih motorjev bi prosil za mnenja.. 

 

lp robi

Objavljeno

Aprilija je še nedolgo nazaj imela testno shiverco in dorsodurota 900. Edin, če so jo že prodal?

Objavljeno
pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

....

malo je takih, ki so visoki 190 cm in so vozili Aprilio Shiver 900, Suzuki GSX S750 in Yamaho MT-09, da bi dobil relevantne podatke ... vsak bo svojga hvalu kok je oh in sploh ...

tko da ... če že ne ninđo, kaj pa versaći 1000 :?  ... če 600 sune .. kok šele jurja sune  :P 

  • Haha 2
Objavljeno

Zdravo!

Kmalu se bom priključil bratu in očetu v skupni vožnjo z motorjem, saj končujem opravljanje vozniškega izpita. Najbolj me prepričajo sport - touring motorji, predvsem Kawaski z1000 SX. Sicer sem visok 185 in me višina omenjenega motorja ne ovira, me vseeno zanima vaše mnenje - Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega? 

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. Kaj od tega je pametno izbrati? 

 

Hvala za mnenja

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 8 minutami, dodo666 pravi:

Zdravo!

Kmalu se bom priključil bratu in očetu v skupni vožnjo z motorjem, saj končujem opravljanje vozniškega izpita. Najbolj me prepričajo sport - touring motorji, predvsem Kawaski z1000 SX. Sicer sem visok 185 in me višina omenjenega motorja ne ovira, me vseeno zanima vaše mnenje - Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega? 

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. Kaj od tega je pametno izbrati? 

 

Hvala za mnenja

SX je izredno uglajen motor brez nekih lukenj ali nihanj. Tako da ja, lahko se ga zelo lepo vozi, ima dobro vzmetenje in prijeten agregat, tudi za vožnjo v dvoje. Medtem ko Xj6 je prav tako "podoben" agregat, le z manj moči. To so agregati namenjeni uporabnosti v srednjem območju. Za solo je dovolj dober, za dvoje pa vzmetenje že ne zmore dela. Imel sem oba, in na SXu sem veliko bolj užival.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

SX je izredno uglajen motor brez nekih lukenj ali nihanj. Tako da ja, lahko se ga zelo lepo vozi, ima dobro vzmetenje in prijeten agregat, tudi za vožnjo v dvoje. Medtem ko Xj6 je prav tako "podoben" agregat, le z manj moči. To so agregati namenjeni uporabnosti v srednjem območju. Za solo je dovolj dober, za dvoje pa vzmetenje že ne zmore dela. Imel sem oba, in na SXu sem veliko bolj užival.

Hvala za mnenje! :) Je plan, da se mi bo čim hitreje pridružila sopotnica (ko bom imel "zadostno" število km za seboj).

Objavljeno
pred 3 urami, dodo666 pravi:

- Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega? 

 

To je odvisno od tebe, ampak kot sam slutiš (drugače tega ne bi spraševal), je splošni odgovor NE. Tak motor ni samo precej močen, je tudi težji, manj okreten,... od ostalih z nižjo kubikažo. Če si dovolj star in se boš vozil z izkušenejšimi od sebe je seveda dobrodošlo. Jaz bi ti svetoval, da si raje vzemi nekaj bolj prijaznega motoristu novincu. Pravzaprav SX ni ravno primerljiv z ostalimi naštetimi. Odločitev pa je seveda tvoja.

Objavljeno
pred 38 minutami, dodo666 pravi:

Hvala za mnenje! :) Je plan, da se mi bo čim hitreje pridružila sopotnica (ko bom imel "zadostno" število km za seboj).

Prvo sezono sam, pol na Vransko, pol sopotnica. Prej pa naj sopotnica rajši kr peš hodi. Bo boljše (in varneje) za oba.

pred 3 urami, dodo666 pravi:

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. Kaj od tega je pametno izbrati? 

Iz lastne izkušnje ti lahko priporočam ER6f. Soliden moped, leti dovolj za začetek, nekaj ima celo vetrne zaščite. Sicer pa kot sem že napisal enemu drugemu začetniku v dilemi - najboljše je tak model motorja, ki ga voziš v AŠ. Ali pa vsaj nekaj zelo podobnega. Takoj iz AŠ se navajati na nekaj povsem drugega zna biti kr smotano. In ABS je zelo priporočljiv poleg vsega naštetega se razume.

Če nisi SX-a še nikoli vozil te prepričujejo zgolj oči. Situacija na motorju je lahko nekaj čisto drugega. Jurja kubov ne moreš neposredno primerjati z 'mlinčki' okoli 600 kubov.

 

p.s. upam da boš na skupnih vožnjah ti vodil skupino. Drugače zna biti kr jeba - slediti hitrejšim in izkušenejšim voznikom ni lih mala malca za kogarkoli, še najmanj za začetnika.

 

 

Objavljeno
pred 5 minutami, jskrablin pravi:

Jurja kubov ne moreš neposredno primerjati z 'mlinčki' okoli 600 kubov.

Je res to taka razlika? Če je 600 mlinček, kaj je potem 50 ccm?

Objavljeno
pred eno uro, dodo666 pravi:

Hvala za mnenje! :) Je plan, da se mi bo čim hitreje pridružila sopotnica (ko bom imel "zadostno" število km za seboj).

potem bi kar na SXa štartal. Po dimenzijah sta pa tam tam. Vsekakor je SXov sedež bolj udoben, zavore močnejše, vzmetenje zmore 2 osebi, pa tudi tovor. Ne vem koliko denarja misliš zapravit za moped, a če gledaš serijo2 dobiš še KTRC, izboljšan ABS, 2 moda vožnje, revidirano vzmetenje , opcija original kovčki, revidirane zavore, malce spimpan agregat.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

potem bi kar na SXa štartal. Po dimenzijah sta pa tam tam. Vsekakor je SXov sedež bolj udoben, zavore močnejše, vzmetenje zmore 2 osebi, pa tudi tovor. Ne vem koliko denarja misliš zapravit za moped, a če gledaš serijo2 dobiš še KTRC, izboljšan ABS, 2 moda vožnje, revidirano vzmetenje , opcija original kovčki, revidirane zavore, malce spimpan agregat.

sj pol je pa že H2 SX :huh: 

Objavljeno
pred 57 minutami, dlicen pravi:

To je odvisno od tebe, ampak kot sam slutiš (drugače tega ne bi spraševal), je splošni odgovor NE. Tak motor ni samo precej močen, je tudi težji, manj okreten,... od ostalih z nižjo kubikažo. Če si dovolj star in se boš vozil z izkušenejšimi od sebe je seveda dobrodošlo. Jaz bi ti svetoval, da si raje vzemi nekaj bolj prijaznega motoristu novincu. Pravzaprav SX ni ravno primerljiv z ostalimi naštetimi. Odločitev pa je seveda tvoja.

sx vs Xj6

jaz sem takoj, ma res takoj ko sem ga dobil v roke imel mnogo boljši občutek, lepše sem vozil...aja, pa nč bolj hitro, vsekakor pa lažje in bolj varno v dvoje.

Oba pa letita še preveč, tisto desetinko sekunde do sto, kot je razlike pri obojih....pa ni niti omembe vredna.

pred 1 minuto, maus pravi:

sj pol je pa že H2 SX :huh: 

sj bi, sam ni kinte, razlupat se pa nečem še 1x. Bom raj ta novga GTja ko pride ven :P

 

Objavljeno (popravljeno)
59 minutes ago, maus said:

sj pol je pa že H2 SX :huh: 

Zakaj se ne bi prej še malo mučil na GTR1400 ? :)  

 

58 minutes ago, DAMI34 said:

jaz sem takoj, ma res takoj ko sem ga dobil v roke imel mnogo boljši občutek, lepše sem vozil...aja, pa nč bolj hitro, vsekakor pa lažje in bolj varno v dvoje.

Oba pa letita še preveč, tisto desetinko sekunde do sto, kot je razlike pri obojih....pa ni niti omembe vredna.

Verjetno takoj po izpitni vožnji? :slap: Odmisli, da gre za skoraj najboljši motor (takoj za KTM-om) in mu napiši realno mnenje. Z1000SX ni motor za začetnika !!! Lahko se mi na trepalnice postaviš pa me ne boš prepričal. Začni sezono na šibkejšem motorju (50-80KM) in potem presedi na 120KM+. Prva reakcija bo v stilu Ališiča ....uuuulala, to pa ni motor za začetnika. :) Raje mu prilepi temo od Kawalir-ja,... 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Je res to taka razlika? Če je 600 mlinček, kaj je potem 50 ccm?

Res je taka razlika.  Sploh ko se debatira o bolj športno naravnanih strojih. 600 je hiter stroj. 1000 je jebemtibogalihkarsemodprlgaspažemorembremzat hiter stroj.

50 je... kavni mlinček v najboljšem primeru :lol1:

p.s. Kot ponavadi se zanemarja da za nasvet sprašuje popoln začetnik, ki v rokah še nima vozniškega dovoljenja A kategorije. Jaz sem se tudi takoj počutil dobro na CB 1300. Potem, ko sem se na ER6f navozil sezono in tričetrt in vmes oddelal še Vransko. Iz prve na CB-jko bi bilo pa prekleto težko.

Objavljeno
pred 25 minutami, XTR pravi:

Zakaj se ne bi prej še malo mučil na GTR1400 ? :)  

 

Verjetno takoj po izpitni vožnji? :slap: Odmisli, da gre za skoraj najboljši motor (takoj za KTM-om) in mu napiši realno mnenje. Z1000SX ni motor za začetnika !!! Lahko se mi na trepalnice postaviš pa me ne boš prepričal. Začni sezono na šibkejšem motorju (50-80KM) in potem presedi na 120KM+. Prva reakcija bo v stilu Ališiča ....uuuulala, to pa ni motor za začetnika. :) Raje mu prilepi temo od Kawalir-ja,... 

po izpitni sem zajahal jawo 350 :P

 izpit je trajal 2 osmice in vožnjo skozi mesto. to je to od varne vožnje. Aja, nkol nobenih sranj z jawo, pa je mela barum gume :D

Če tebe sekira, kaj jaz menim, mu napiši svoje mnenje, verjetno si vozil oba. 

In zapomni si, moje menje je še vedno enako, umirjen 4 valjnik je pač umirjen, al je to 600 ali 1000ccm. Po pameti moraš voziti oba, xj6 je letela ko sneta sekira, zgolj za info 220km/h brez šale.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

 

Oba pa letita še preveč, tisto desetinko sekunde do sto, kot je razlike pri obojih....pa ni niti omembe vredna.

Ma po mojem tu ni toliko vprašanje primerjave dveh motorjev in njunih desetinkah, pač pa primerjave dodota danes in dodota že čez eno leto ali dve, ko bo njegova sposobnost z motorjem na cesti eksponentno višja... Po mojem dodo danes ni za na sx-a, s sopotnico pa nikakor ne!  

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 minutami, dlicen pravi:

Ma po mojem tu ni toliko vprašanje primerjave dveh motorjev in njunih desetinkah, pač pa primerjave dodota danes in dodota že čez eno leto ali dve, ko bo njegova sposobnost z motorjem na cesti eksponentno višja... Po mojem dodo danes ni za na sx-a, s sopotnico pa nikakor ne!  

če malo pobrskam po spominu:

začetnik ima rešpekt do mopeda, torej, kubiki ne igrajo vloge ,ampak varna cona, previdnost in pamet

veliko bolj je nevaren tisti, ki misli, da ima 600taka v malem prstu, pa potem začne pulit jurjaka

ampak to je samo moje mišlenje, vsak naj dela po svoje

Objavljeno

Sicer je to bolj vaša debata, ampak vseeno mislim, da motor s 100+ km ni za začetnika.

Če pa opravi A fant, ki se je od 16 leta ali prej po cestah na črno preganjal s takimi in onakimi mopedi, je to druga zgodba.

Kot začetnik še nimaš občutka pri pospeševanju, pri štartanju, pri obračanju na mestu, gibanju v hudem prometu, kjer je malo prostora, pri vožnji, ustavljanju in parkiranju na neravnih terenih, na makadamu, na luknjasti cesti, pri zaviranju v sili, speljevanju v močnih klancih.......

Z enim od mlinčkov boš vse to opravil z lahkoto, počutil se boš varno, dobil boš občutek, da imaš zanesljiv motor, kateremu lahko zaupaš. Z močnejšim motorjem se ti lahko majhna napaka maščuje, tudi samo s padcem na mestu, ki ni nič, ampak vsaj za nekaj časa boš dobil malo strahu in izgubil samozavest (da o ranjenem egu je govorimo :naughty:).

Govorim o popolnem začetniku, da se razumemo!

 

Objavljeno

Ce imas dve levi roki, ti pa si desnicar, zate ni niti picikl, kamoli motor, eni s tega delate znanost, ce si sam omejen, ne omejuj se ostalih, simpl ko pasulj :P

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Če tebe sekira, kaj jaz menim, mu napiši svoje mnenje, verjetno si vozil oba. 

In zapomni si, moje menje je še vedno enako, umirjen 4 valjnik je pač umirjen, al je to 600 ali 1000ccm. Po pameti moraš voziti oba, xj6 je letela ko sneta sekira, zgolj za info 220km/h brez šale.

Sem mu napisal mnenje! Jurjaka ne rabiš pult, da leti kot 600ccm, pa ne mi o umirjenih 4 valjnikih. 1000ccm je za začetnika prav lepo hinavsko umirjen...

 

24 minutes ago, KARMEN1 said:

Če pa opravi A fant, ki se je od 16 leta ali prej po cestah na črno preganjal s takimi in onakimi mopedi, je to druga zgodba.

Napisal je " Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega?" Že en 125ccm, 4 takten motor je čisto drug svet od mopedov. Z ostalim se pa v celoti strinjam. :OK:

Objavljeno
pred 34 minutami, XTR pravi:

Sem mu napisal mnenje! Jurjaka ne rabiš pult, da leti kot 600ccm, pa ne mi o umirjenih 4 valjnikih. 1000ccm je za začetnika prav lepo hinavsko umirjen...

 

gre se za to, da ne rabiš mene prepričevat, naj spremenim svoje mnenje, ker ga ne bom. Prav tako jaz ne zahtevam od tebe, da imaš enak pogled na zadevo kot jaz.

Lahko pa povem, da sem kot začetnik na 600, vozil izredno previdno s 150% rezervo, pa da so mi dali kdaj kolegi tudi jurčka za poiskusit, ker me je pač zanimalo, razn tega, da so se hitreje zavrteli, da so bili na večjih brzinah bolj umirjeni, skratka nisi vedel da letiš hitrej, ker si bil vajen vibracij 600ccm, so bile razlike samo pozitivne, od vzmetenja, do zavor in na koncu tudi opreme. Govorim seveda o ST segmentu, SS ima pač drugačen karakter, pa tudi tam nisem padel v nezavest.

Zato sem XJ6S zamenjal za SXa že po enem letu in pol.

Objavljeno
pred 15 urami, KARMEN1 pravi:

Sicer je to bolj vaša debata, ampak vseeno mislim, da motor s 100+ km ni za začetnika.

Če pa opravi A fant, ki se je od 16 leta ali prej po cestah na črno preganjal s takimi in onakimi mopedi, je to druga zgodba.

Kot začetnik še nimaš občutka pri pospeševanju, pri štartanju, pri obračanju na mestu, gibanju v hudem prometu, kjer je malo prostora, pri vožnji, ustavljanju in parkiranju na neravnih terenih, na makadamu, na luknjasti cesti, pri zaviranju v sili, speljevanju v močnih klancih.......

Z enim od mlinčkov boš vse to opravil z lahkoto, počutil se boš varno, dobil boš občutek, da imaš zanesljiv motor, kateremu lahko zaupaš. Z močnejšim motorjem se ti lahko majhna napaka maščuje, tudi samo s padcem na mestu, ki ni nič, ampak vsaj za nekaj časa boš dobil malo strahu in izgubil samozavest (da o ranjenem egu je govorimo :naughty:).

Govorim o popolnem začetniku, da se razumemo!

 

oprosti, ampak tule malo fališ.

Z obračanjem na mestu in manevriranju na mestu igra vlogo teža in težišče predvsem pa nizek sedež.

pri speljevanju igra vlogo ugoden navor in relativno kratka prva, prej bo pri speljevanju v hrib crknil 600ccm mlinček kot pa jurčka

pri enostavnosti vožnje igra vlogo ciklistika, ter spet agregat z linearniim navorom, daš v 6 brzino in se pelješ 50 ali celo 90. Vse kar je čez je prekršek razen na ac. Pri tako nizkih obratih ima moped četudi je jurčka pol manj konj.

Maščuje se ti, neznanje pri vožnji, slaba natreniranost, slabo branje prometa, ter prekratka pamet ko vrtiš gas.

Tak da v tem primeru 500, 600, 650 ali 1000ccm zelo malo vpliva. Vpliva pa kak moped imaš. Če boš skozi ovinek gledal ograjo jo boš poljubil neglede na kubike ki jih voziš, tudi z 250ccm skuterjem. In tudi tako malo srenje leti 130km/h.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!