Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

 

p.s. Kot ponavadi se zanemarja da za nasvet sprašuje popoln začetnik, ki v rokah še nima vozniškega dovoljenja A kategorije. Jaz sem se tudi takoj počutil dobro na CB 1300. Potem, ko sem se na ER6f navozil sezono in tričetrt in vmes oddelal še Vransko. Iz prve na CB-jko bi bilo pa prekleto težko.

ER6 je mnogo bolj zahteven mlinček od XJ6, ti lahko povem iz prve roke. Elastičnost agregata je manjša, prva je dolga, tak da čez serpentine se prej zakalkuliraš, pa lahko zablokira zadnje (videl pri kolegici) Pa še nekaj, ER6 sune :P

 

Objavljeno

na er6 praktično ni bilo serpentine za prvo prestavo...razen če si se "ustavil"

sune pa bolj od versysa oziroma se bolj zavrti

ne vem pa kaj si ti videl pri kolegici...aja kolegica si napisal :) no, to so pa druga kategorija

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ER6 je mnogo bolj zahteven mlinček od XJ6, ti lahko povem iz prve roke. Elastičnost agregata je manjša, prva je dolga, tak da čez serpentine se prej zakalkuliraš, pa lahko zablokira zadnje (videl pri kolegici) Pa še nekaj, ER6 sune :P

 

Bolj zahteven? :lol1:

Obvladovanje motorja je prvi pogoj za udeležbo v prometu. Ga pač ne obvladuje. 

Hajabuso si pozabil predlagati. Moust frendli end ful of tork. 

Vidim, da imajo nekateri še dovolj pameti in začetniku predlagajo nekaj primernega v stilu ER6. Ostali pa bi začetniku dali v roke raketo na dveh kolesih. Saj je vse v glavi, kajne. 

Objavljeno

@DAMI34 ima prav glede vrstnega 4valjnika na xj6, med izbiro je verjetno najbolj kulturen za vožnjo, brez cukanja ipd, kar delajo sunjači.

mogoče med izbor še kakšen z750...pa se pelješ kot po tračnicah

jaz bi namesto er6 predlagal z750

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Bolj zahteven? :lol1:

Obvladovanje motorja je prvi pogoj za udeležbo v prometu. Ga pač ne obvladuje. 

Hajabuso si pozabil predlagati. Moust frendli end ful of tork. 

Vidim, da imajo nekateri še dovolj pameti in začetniku predlagajo nekaj primernega v stilu ER6. Ostali pa bi začetniku dali v roke raketo na dveh kolesih. Saj je vse v glavi, kajne. 

brez veze se s tabo nabijat, pa niti ne vidim potrebe da se ti z mano. Odgovori tistemu, ki je postavil vprašanje. Sem prepričan da izredno dobro poznaš vse naštete motorje in razlike med njimi.

In da, vse je v glavi. Nečesa ne razumem zakaj se folk toliko ne sekira kak avto vozi smrkavec al 1000, al 2000 ali celo 3000ccm (če ma očka denarce za A6)

pred 1 minuto, Snecer pravi:

@DAMI34 ima prav glede vrstnega 4valjnika na xj6, med izbiro je verjetno najbolj kulturen za vožnjo, brez cukanja ipd, kar delajo sunjači.

mogoče med izbor še kakšen z750...pa se pelješ kot po tračnicah

jaz bi namesto er6 predlagal z750

Z750 deluje bolj sunjaško kot pa SX, oziroma ima drugačen karakter. Nasploh pa ni primeren za 2 osebi.

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

na er6 praktično ni bilo serpentine za prvo prestavo...razen če si se "ustavil"

sune pa bolj od versysa oziroma se bolj zavrti

ne vem pa kaj si ti videl pri kolegici...aja kolegica si napisal :) no, to so pa druga kategorija

zakalkulirala se je pa nabila v prvo in takoj spustila sklopko, pa je kolešček malo potrokiral.

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno nisi bil pozoren na to, da sem izpostavila km, ne ccm B).

O navoru pa se strinjam, kar je zelo opazno pri moji prduljci :naughty:.

ER6 sem vozila v avtošoli, zdel se mi je zelo nezahteven motorček.

XJ6 pa samo kakšnih 30 km, tudi preprost in lahko vodljiv.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

brez veze se s tabo nabijat, pa niti ne vidim potrebe da se ti z mano. Odgovori tistemu, ki je postavil vprašanje. Sem prepričan da izredno dobro poznaš vse naštete motorje in razlike med njimi.

In da, vse je v glavi. Nečesa ne razumem zakaj se folk toliko ne sekira kak avto vozi smrkavec al 1000, al 2000 ali celo 3000ccm (če ma očka denarce za A6)

Z750 deluje bolj sunjaško kot pa SX, oziroma ima drugačen karakter. Nasploh pa ni primeren za 2 osebi.

So mu že drugi pametno predlagali nekaj na dva cilindra. Pa naj izbere nekaj pri Kawasakiju, Yamahi ali pri Hondi. 

Avto ima štiri kolesa, lahko zavira v ovinku oziroma med manevriranjem, pleh okoli in okoli ter klimo, da hladi razgreto glavo. Samo nekaj stvari, zakaj je primerjava med premočnim avtom in premočnim motorjem za začetnika neustrezna. 

 

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

zakalkulirala se je pa nabila v prvo in takoj spustila sklopko, pa je kolešček malo potrokiral.

Naj trenira obvladovanje motorja. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

So mu že drugi pametno predlagali nekaj na dva cilindra. Pa naj izbere nekaj pri Kawasakiju ali pri Hondi. 

Avto ima štiri kolesa, lahko zavira v ovinku oziroma med manevriranjem, pleh okoli in okoli ter klimo, da hladi razgreto glavo. Samo nekaj stvari, zakaj je primerjava med premočnim avtom in premočnim motorjem za začetnika neustrezna. 

 

Naj trenira obvladovanje motorja. 

sej pravim, da se ne mislim nabijat. Imel sem XJ6 in SXa, tako da vem, kaj pišem in kaj je bilo meni pomembno pa koneckoncev, kako sem občutil oba.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
48 minutes ago, DAMI34 said:

gre se za to, da ne rabiš mene prepričevat, naj spremenim svoje mnenje, ker ga ne bom. Prav tako jaz ne zahtevam od tebe, da imaš enak pogled na zadevo kot jaz.

Lahko pa povem, da sem kot začetnik na 600, vozil izredno previdno s 150% rezervo, pa da so mi dali kdaj kolegi tudi jurčka za poiskusit, ker me je pač zanimalo, razn tega, da so se hitreje zavrteli, da so bili na večjih brzinah bolj umirjeni, skratka nisi vedel da letiš hitrej, ker si bil vajen vibracij 600ccm, so bile razlike samo pozitivne, od vzmetenja, do zavor in na koncu tudi opreme. Govorim seveda o ST segmentu, SS ima pač drugačen karakter, pa tudi tam nisem padel v nezavest.

Zato sem XJ6S zamenjal za SXa že po enem letu in pol. 

Ne bom vztrajal, ker ne boš odnehal. Niti ne rabim. Preberi označeno? A ni to dovolj, da se začetnikom ne priporoča takih motorjev? Česa je navajen začetnik, vibracij 600ccm motorjev, hitrosti? Jaz se umikam, vem da bo zadnja beseda tvoja,... Lp

Objavljeno
pred 5 urami, jskrablin pravi:

Prvo sezono sam, pol na Vransko, pol sopotnica. Prej pa naj sopotnica rajši kr peš hodi. Bo boljše (in varneje) za oba.

Če nisi SX-a še nikoli vozil te prepričujejo zgolj oči. Situacija na motorju je lahko nekaj čisto drugega. Jurja kubov ne moreš neposredno primerjati z 'mlinčki' okoli 600 kubov.

p.s. upam da boš na skupnih vožnjah ti vodil skupino. Drugače zna biti kr jeba - slediti hitrejšim in izkušenejšim voznikom ni lih mala malca za kogarkoli, še najmanj za začetnika.

prvo - prej se navadi vozit sopotnico boljše je..

drugo - honda cbf 1000  ima 100 konjev..crf 1000 98 ...  triumph daytona 675 125 .. 

moja se že 6.sezono vozi za mano .. in vozi kakor ji paše .. včasih ostane zadaj pa jo počakam.vse brez problema..

tako da - mal nabijaš ..

pred 3 urami, jskrablin pravi:

Res je taka razlika.  Sploh ko se debatira o bolj športno naravnanih strojih. 600 je hiter stroj. 1000 je jebemtibogalihkarsemodprlgaspažemorembremzat hiter stroj.

50 je... kavni mlinček v najboljšem primeru :lol1:

p.s. Kot ponavadi se zanemarja da za nasvet sprašuje popoln začetnik, ki v rokah še nima vozniškega dovoljenja A kategorije. Jaz sem se tudi takoj počutil dobro na CB 1300. Potem, ko sem se na ER6f navozil sezono in tričetrt in vmes oddelal še Vransko. Iz prve na CB-jko bi bilo pa prekleto težko.

dodo ima 185 cm ..jaz sem se verjetno od lani mal skrčil pa 171 cm.. 

če sem jaz po 100 prevoženih km in 10 dnevi od tega peljal mojo s prtljago in paleto pira v zadnjem kufru na goldwingu 1800 do berlina pa čez češko in slovaško nazaj vmes pa prvič v lajfu peljal cbr 1100 xx 1998 z dynojet stage 10 fergiji pa kockah iz prage v zelo gostem prometu - dejte nehat srat pa mini moped za začetnika..

če ima poštiman v glavi lahko pelje kar hoče razen brutalnih ss motorjev in recimo vmaxa ali h2 .

če imata pa fotr in brat poštimana v glavi , da imata s sabo začetnika pa toliko bolje..

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Sicer je to bolj vaša debata, ampak vseeno mislim, da motor s 100+ km ni za začetnika

Z enim od mlinčkov boš vse to opravil z lahkoto, počutil se boš varno, dobil boš občutek, da imaš zanesljiv motor, kateremu lahko zaupaš. Z močnejšim motorjem se ti lahko majhna napaka maščuje, tudi samo s padcem na mestu, ki ni nič, ampak vsaj za nekaj časa boš dobil malo strahu in izgubil samozavest (da o ranjenem egu je govorimo :naughty:).

Govorim o popolnem začetniku, da se razumemo!

 

najboljši padec je padec na mestu.. pa posledični ranjeni ego je super za začetnika..

pred 1 uro, XTR pravi:

Sem mu napisal mnenje! Jurjaka ne rabiš pult, da leti kot 600ccm, pa ne mi o umirjenih 4 valjnikih. 1000ccm je za začetnika prav lepo hinavsko umirjen...

 

Napisal je " Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega?" Že en 125ccm, 4 takten motor je čisto drug svet od mopedov. Z ostalim se pa v celoti strinjam. :OK:

ti še nisi videl mene pa treborja na tomosih ane..

https://www.youtube.com/watch?v=yU3kwp-r5Kg

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Verjetno nisi bil pozoren na to, da sem izpostavila km, ne ccm B).

O navoru pa se strinjam, kar je zelo opazno pri moji prduljci :naughty:.

ER6 sem vozila v avtošoli, zdel se mi je zelo nezahteven motorček.

XJ6 pa samo kakšnih 30 km, tudi preprost in lahko vodljiv.

er6 je zmogljivejši od tvoje honde

lepo ga je peljat zaradi udobnega sedenja in položaja

sam agregat pa ima preveč pojemanja in tresenja

 

Objavljeno

tamal versys je še zame majhen motorček.. kamoli er6 ki je še manjši.. dodo pa je od mene višji 14 cm ..

mogoče se bo slišalo pristransko - ampa triumph tiger 800 xr je ravno pravšnji zanj.. 95 konje zaradi motosvetovcev.. triple agregat zaradi izredno ugodnega območja linearnega navora in s tem nobenega hudega preskoka v moči preko območja vrtljajev..

ravno še dovolj konjev za vožnjo s sopotnico... vzmetenje boljše kot na 09 tracer..

itak pa motor ponavadi kupujejo oči ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

matr a so spet 10 let stare hrenovke na jedilniku? :huh:

kupiš traktor kt jst...u 3 od 25 do 150, sam gas vrtiš. mal pocuka da usaj veš da se peleš. to je to.

za dva pa ni k mam prvo pomoč zadi na zicu, jo pa prec dol zabrišem če mi kšna lušna pa usposoblena reče za 1 krog...

rBVaI1lCLdeAfKyMAAOrOqS1HRo747.thumb.jpg.ff5622699b5f04d1dfd5314eaea2fffa.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Spet so Versysi pa Er6 na meniju.:D

  • Haha 2
Objavljeno
pred 21 minutami, thumper pravi:

tamal versys je še zame majhen motorček.. kamoli er6 ki je še manjši.. dodo pa je od mene višji 14 cm ..

mogoče se bo slišalo pristransko - ampa triumph tiger 800 xr je ravno pravšnji zanj.. 95 konje zaradi motosvetovcev.. triple agregat zaradi izredno ugodnega območja linearnega navora in s tem nobenega hudega preskoka v moči preko območja vrtljajev..

ravno še dovolj konjev za vožnjo s sopotnico... vzmetenje boljše kot na 09 tracer..

itak pa motor ponavadi kupujejo oči ..

triumph je za zbiratelje oziroma sodi v temo spregledani motocilki, po brexitu bodo pa le še v muzejih

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, XTR pravi:

Ne bom vztrajal, ker ne boš odnehal. Niti ne rabim. Preberi označeno? A ni to dovolj, da se začetnikom ne priporoča takih motorjev? Česa je navajen začetnik, vibracij 600ccm motorjev, hitrosti? Jaz se umikam, vem da bo zadnja beseda tvoja,... Lp

Naj bo kr tvoja. :yawn:

Objavljeno
pred 25 minutami, Snecer pravi:

triumph je za zbiratelje oziroma sodi v temo spregledani motocilki, po brexitu bodo pa le še v muzejih

mimohod ..    moje mnenje pa je , da se bodo pocenili če jih bodo hoteli prodaja na tujem neevropskem trgu in bodo bolj mešali štrene..

triple 800 agregat se je dokazal kot en izmed najboljših v svojem rangu.. okvir in vzmetenje sta top v tej klasi. tiger 800 xr je cestno orientiran in kot tak idealen za začetnika s sopotnico ..

proti njemu je versys 650 navadno poševnooko kljuse..:jezik:

pa še cenejši je od sx-a..

Objavljeno
10 hours ago, dodo666 said:

Zdravo!

Kmalu se bom priključil bratu in očetu v skupni vožnjo z motorjem, saj končujem opravljanje vozniškega izpita. Najbolj me prepričajo sport - touring motorji, predvsem Kawaski z1000 SX. Sicer sem visok 185 in me višina omenjenega motorja ne ovira, me vseeno zanima vaše mnenje - Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega? 

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. Kaj od tega je pametno izbrati? 

 

Hvala za mnenja

 

Ti je ze jasno, da si sam, in de tle ni pametnega odgovora? :yawn: tako pac je, tle na internetu. 

 

Po mojem mnenju, ne bos falil z nobenim od nastetih. Kupis kar ti je vsec, in uzivas. Po sezoni nardis analizo, in ce je res treba, menjas. Vazno da je izpit, oprema, brezhiben motor in fure. Srecno na izpitu. 

Objavljeno
8 minutes ago, thumper said:

mimohod ..    moje mnenje pa je , da se bodo pocenili če jih bodo hoteli prodaja na tujem neevropskem trgu in bodo bolj mešali štrene..

triple 800 agregat se je dokazal kot en izmed najboljših v svojem rangu.. okvir in vzmetenje sta top v tej klasi. tiger 800 xr je cestno orientiran in kot tak idealen za začetnika s sopotnico ..

proti njemu je versys 650 navadno poševnooko kljuse..:jezik:

pa še cenejši je od sx-a..

Jah, pa ma snec useen prav. In cena ni tako velik faktor. Bmfe so po pravilu zelo drage v svojih klasah, pa se prodajajo na veliko......

Objavljeno

Kako lepo :winkiss:

Sedaj lahko nekaj zadnjih strani izbrišemo, itak nismo nič povedali........ kot ponavadi :yawn:

Objavljeno

Pa kaj je z vami folk ?

Sm že povedal: Človk rabi malo večji motor z udobnim performiranim sedežem za oba, glih prav navora in KM, nujno mora met xenon, tank torbo in stranske torbe ( ker ima pogosto sopotnico ), zase ima dost en žep in kovček. Tehnični mora bit do aprila, ne pa sam en mesec. V modri barvi je najjači. Aja pa Fz1 se mu reče.

Mal gnarja, fejst muzika.

Pa glih za enga takega vem.

A lahk kdo kaj bolšega predlaga za tri jurčke ?!

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, builder said:

Ce imas dve levi roki, ti pa si desnicar, zate ni niti picikl, kamoli motor, eni s tega delate znanost, ce si sam omejen, ne omejuj se ostalih, simpl ko pasulj :P

Nazalost na izpitu tega ne preverjajo.. danes ima izpit ze vsak. :( 

3 hours ago, DAMI34 said:

brez veze se s tabo nabijat, pa niti ne vidim potrebe da se ti z mano. Odgovori tistemu, ki je postavil vprašanje. Sem prepričan da izredno dobro poznaš vse naštete motorje in razlike med njimi.

In da, vse je v glavi. Nečesa ne razumem zakaj se folk toliko ne sekira kak avto vozi smrkavec al 1000, al 2000 ali celo 3000ccm (če ma očka denarce za A6)

Z750 deluje bolj sunjaško kot pa SX, oziroma ima drugačen karakter. Nasploh pa ni primeren za 2 osebi.

O se se. Z visjo kubikazo ima avto vec opreme in vec varnostnih dodatkov.

 

Sicer pa.. visok sem 192cm, prvo sezono in pol sem vozil fzs600, naslednjo sezono in pol aprilio mille, sedaj pa vozim ze drugo sezono aprilio tuono. 

Kolega je z 185cm vozil 2 sezoni er6n, sedaj ze tretjo sezono vozi cbr 1000 letnik 05.. 

En kolega je visok tok kot js ze 4 sezono vozi cbf600.

Point je da vsak vozi tisto kar mu je usec in se gor dobro pocuti. Boli te, ce izgkedas kot krpan na kobilici, vazen da je filing taprav ;) 

Fantje so omenili nekaj motorjev s katerimi sigurno nebos nic zgresil, je pa potrebno pri dolocenih vec pameti in previdnosti.. in srece. 

Moj fotr je v zadnjih 7-8 letih zamenjal sigurno 10 motorjev.. pa se danes ni nasel perfektnega :P kaj sele gume.. haha

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, ukica pravi:

Moj fotr je v zadnjih 7-8 letih zamenjal sigurno 10 motorjev.. pa se danes ni nasel perfektnega :P kaj sele gume.. haha

Je vozil GS-a :?

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!