Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
8 hours ago, Vin said:

In zdaj sem srečen s 100+ KM.

Ne bodi tako skrivnosten in nam zaupaj kateri stroj je to. Niso vsi konji enako živahni. :) 

Objavljeno

Tolk ene debate al se da vozit 1000 al ne, itak da se da. Noben pa ne omeni, da se na švohnejšem motorju hitreje učiš boljše vožnje in lahko bolj uživaš ker ga tiščiš kolkor da. Se bolj potrudiš, da prideš lepo iz ovinka in čim prej gas odpirat da prideš na obrate... Če maš ekstra konje se ti pač ni treba sekirat, zavrtiš ročko in prebiješ zvočni zid.

Aja, nevermind, sm pozabu, da tuki noben ne vozi hitro in vsi smo strašno umirjeni in se 1000+ccm rabi samo za prtljago+ženo na prelaze vozit :blush:

Objavljeno
pred 8 urami, Vin pravi:

Sem se prav moral registrirati, da povem svoje pomembno mnenje. :)

Sem začetnik in moj prvi motor ima 100+ KM. Ne zdi se mi premočen ali prehiter. Gre toliko, kot obrnem ročko za gas. Sem pred nakupom motorja bral to temo, pa razne bloge, članke in kolumne ter gledal videe na YouTube o primernih motorjih za začetnike. Na koncu sem kupil motor, za katerega se mi je zdelo, da me bo osrečil vsakič, ko se zapeljem. In zdaj sem srečen s 100+ KM. Čist sem navdušen. Nisem posebej hiter voznik, ampak ko hočem biti hiter, mora biti motor sposoben to dati brez, da ga poženem na 10.000+ obratov.

Stvar vidim tako, da se ne moreš po nekem naključju peljati hitro, ampak se moraš prav potruditi, da si hiter, da ga poženeš na obrate in ignoriraš samoohranitveni nagon. Če nimaš nekega strahospoštovanja do motorja, potem je vseeno kaj kupiš, lahko samo upaš, da ne sprazniš vreče s srečo preden srečaš pamet.

to js že skoz trobm ... ne ubija pištola ampak tisti, ki z njo strelja...

tudi če imaš 200 +  konjev, še vedno ga vozi ćlouk in obrača ročko za gas ...

spet sm neki pamtnga puvedu, kajne :P 

Pravkar, sebar pravi:

Aja, nevermind, sm pozabu, da tuki noben ne vozi hitro in vsi smo strašno umirjeni in se 1000+ccm rabi samo za prtljago+ženo na prelaze vozit :blush:

eni mamo 200+ konjeu, da si ga podalšamo :jezik: 

Objavljeno
pred 9 minutami, sebar pravi:

Aja, nevermind, sm pozabu, da tuki noben ne vozi hitro in vsi smo strašno umirjeni in se 1000+ccm rabi samo za prtljago+ženo na prelaze vozit :blush:

1000+ccm in konji so važni sam v gostilni pri lokal patriotih

važna pa je komunikacija glava in desna roka, pri vrtenju gas ročke

Objavljeno
pred 32 minutami, peterjanko pravi:

1000+ccm in konji so važni sam v gostilni pri lokal patriotih

važna pa je komunikacija glava in desna roka, pri vrtenju gas ročke

Res je ...jih je pa še zmeraj preveč ,ki te komunikacije nimajo:?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 36 minutami, peterjanko pravi:

1000+ccm in konji so važni sam v gostilni pri lokal patriotih

ja seveda .. k mi kave plačujejo jim govorim kok niđa sune ... vsaj neki mam od tega :lol1: 

Objavljeno
pred 9 urami, Vin pravi:

Sem se prav moral registrirati, da povem svoje pomembno mnenje. :)

Sem začetnik in moj prvi motor ima 100+ KM. Ne zdi se mi premočen ali prehiter. Gre toliko, kot obrnem ročko za gas. Sem pred nakupom motorja bral to temo, pa razne bloge, članke in kolumne ter gledal videe na YouTube o primernih motorjih za začetnike. Na koncu sem kupil motor, za katerega se mi je zdelo, da me bo osrečil vsakič, ko se zapeljem. In zdaj sem srečen s 100+ KM. Čist sem navdušen. Nisem posebej hiter voznik, ampak ko hočem biti hiter, mora biti motor sposoben to dati brez, da ga poženem na 10.000+ obratov.

Stvar vidim tako, da se ne moreš po nekem naključju peljati hitro, ampak se moraš prav potruditi, da si hiter, da ga poženeš na obrate in ignoriraš samoohranitveni nagon. Če nimaš nekega strahospoštovanja do motorja, potem je vseeno kaj kupiš, lahko samo upaš, da ne sprazniš vreče s srečo preden srečaš pamet.

bravo, o tem sem tudi pisal.

Objavljeno
1 hour ago, XTR said:

Ne bodi tako skrivnosten in nam zaupaj kateri stroj je to. Niso vsi konji enako živahni. :) 

Eh, samo Yamaha XSR900. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, bobi1001 pravi:

Res je ...jih je pa še zmeraj preveč ,ki te komunikacije nimajo:?

ampak tu ne igra bistvene vloge kubiki in konji, le prej prideš do zida, če maš kabel med roko in glavo prekinjen.

Predvsem pa je človek omenil, da se bo vozil z očetom in bratom, kar pomeni dodatno 2x kontrolo, da ne bo počel neumnosti, hkrati ga pa lahko marsikaj naučita.

Objavljeno

Jah nič, bo treba prav nekje zbrskat enega do amena napiljenega 250SX (cvajerja) pa one, ki imajo v glavi povabit na testno vožnjo. Bo smeha, veliko... Alternativa je še kak 450 4T MX stroj. Po principu - vse je ok, dokler ni. Sej leti sam tolk, kolk daš gasa, ipd.

Dragi začetniki, nikar ne poslušat onih, ki vam pravimo da je potrebno biti malo potrpežljiv. In se na nekoliko bolj umirjenem stroju učit vožnje. Nah, sam nakladamo. Verjetno smo fouš ker nimamo za jurja mopede (kao). Takoj, direkt iz avtošole na raketo  - to je edini pravilen pristop. Konec koncev lahko tudi on, ki je pravkar naredil izpit za Cessno leti z F-35. Sam malo more pazit da ročke za gas (ups, potisk) ne rukne preveč naprej.

Jaz sem s to temo zaključil. Sem očitno premalo brihten za one, ki so brihtni prilezli iz vemo kod. In premalo talentiran za lokalne Marqueze in Stonerje. Kr veselo svetujte folku, ki niti osmice ne zna za silo dobro zvozit nakup motorjev, ki so daleč nad njihovim znanjem vožnje.

pred 13 urami, thumper pravi:

prvo - prej se navadi vozit sopotnico boljše je..

Se strinjam. Boljše dva poškodovana ali mrtva kot eden, ko on za balanco zajebe.

Objavljeno

Nima veze kaj kupis, vazn, da ti je vsec, pol pa itak vidis a ti ustreza al ne, ker drugi ti to tezko povejo, ceprav skusajo :) Ce si lesnik, je lahko vsak motor nevarn. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

Jah nič, bo treba prav nekje zbrskat enega do amena napiljenega 250SX (cvajerja) pa one, ki imajo v glavi povabit na testno vožnjo. Bo smeha, veliko... Alternativa je še kak 450 4T MX stroj. Po principu - vse je ok, dokler ni. Sej leti sam tolk, kolk daš gasa, ipd.

Dragi začetniki, nikar ne poslušat onih, ki vam pravimo da je potrebno biti malo potrpežljiv. In se na nekoliko bolj umirjenem stroju učit vožnje. Nah, sam nakladamo. Verjetno smo fouš ker nimamo za jurja mopede (kao). Takoj, direkt iz avtošole na raketo  - to je edini pravilen pristop. Konec koncev lahko tudi on, ki je pravkar naredil izpit za Cessno leti z F-35. Sam malo more pazit da ročke za gas (ups, potisk) ne rukne preveč naprej.

Jaz sem s to temo zaključil. Sem očitno premalo brihten za one, ki so brihtni prilezli iz vemo kod. In premalo talentiran za lokalne Marqueze in Stonerje. Kr veselo svetujte folku, ki niti osmice ne zna za silo dobro zvozit nakup motorjev, ki so daleč nad njihovim znanjem vožnje.

Se strinjam. Boljše dva poškodovana ali mrtva kot eden, ko on za balanco zajebe.

Ne rabiš niti jokat ,niti žalit v sarkastičnem tonu tiste, ki drugače mislijo. Jaz ti dopuščam tvoje mnenje, če se ne strinjam poiskušam razložiti zakaj se ne.

In da tudi sedaj se z neko 2t krosko 250ccm, ne bi tako veselo poganjal okrog, kot se z GTjem. Zakaj, ker bi imel rešpekt do nje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A ni zakonsko določeno, kaj lahko začetnik vozi? Je mogoče premalo kategorij? :?

Objavljeno

FB_IMG_1531900421674.jpg

Objavljeno
pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

Ne rabiš niti jokat ,niti žalit v sarkastičnem tonu tiste, ki drugače mislijo. Jaz ti dopuščam tvoje mnenje, če se ne strinjam poiskušam razložiti zakaj se ne.

In da tudi sedaj se z neko 2t krosko 250ccm, ne bi tako veselo poganjal okrog, kot se z GTjem. Zakaj, ker bi imel rešpekt do nje.

Kdor ni s teboj, je proti tebi? 

Vidim, da nisi razumel, kaj je nekdo želel povedati s tistim 250 krosom. Ker na terenu ni ravnine, da ga lahko do konca tiščiš. Kakor ti ne moreš tiščati tvojega geteja, ker ga nimaš kje. 

In začetnik se mora učiti tehniko vožnje in ne izstreljevanja po ravninah od ovinka do ovinka, kakor to počnejo z raketami. V eni drugi temi imaš video, kateri to potrjuje. Nekdo brez tehnike in s premočnim motorjem seka vse ovinke. 

pred 8 minutami, vandrovec pravi:

A ni zakonsko določeno, kaj lahko začetnik vozi? Je mogoče premalo kategorij? :?

Začetnik je tudi nekdo s kategorijo A. To pa pomeni, da je omejitev samo še nebo. 

Objavljeno

Uf, zdej se je oglasil pravi hard enduraš :yawn:

Objavljeno
pred 12 minutami, Borutt pravi:

Kdor ni s teboj, je proti tebi? 

Vidim, da nisi razumel, kaj je nekdo želel povedati s tistim 250 krosom. Ker na terenu ni ravnine, da ga lahko do konca tiščiš. Kakor ti ne moreš tiščati tvojega geteja, ker ga nimaš kje. 

In začetnik se mora učiti tehniko vožnje in ne izstreljevanja po ravninah od ovinka do ovinka, kakor to počnejo z raketami. V eni drugi temi imaš video, kateri to potrjuje. Nekdo brez tehnike in s premočnim motorjem seka vse ovinke. 

Začetnik je tudi nekdo s kategorijo A. To pa pomeni, da je omejitev samo še nebo. 

evo ti bom razložil:

____________________________ (odgovor vstavi sam) :panic:

matr je enim težko razumet, ne svetujete meni, svetujte tistemu, ki je postavil vprašanje. On pa bo potem izvedel selekcijo.

vprašanje imaš tule, da se ne boš spet izgubil

 

 

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

evo ti bom razložil:

____________________________ (odgovor vstavi sam) :panic:

matr je enim težko razumet, ne svetujete meni, svetujte tistemu, ki je postavil vprašanje. On pa bo potem izvedel selekcijo.

vprašanje imaš tule, da se ne boš spet izgubil

 

 

Izgubil si se ti z nasvetom, da je vse v glavi. Zato pa je toliko lesenih po cesti, ker jim motor pomeni nadomestek. 

Objavljeno

Še moja dva centa: Večji motor je običajno težji. In tudi zato težje obvladljiv. Zakaj mu ne svetujete Triumph Rocket III ali Boss Hossa?

Verjamem, da se da v prvo z velikim (močnim) motorjem lepo pametno peljati, vendar se je z manjšim, lažjim, manj močnim lažje navaditi na vse razmere, ki smo jim priča na cesti.

Ko sem jaz začel, sem imel težave v križiščih z ustavljanjem, razvrščanjem, obračanjem na parkiriščih, parkiranjem v garažo (rikverc ob steno), nekaj krat sem nehote preveč obrnil ročico, slabo odreagiral na ovire (nenadno izogibanje) in še nekaj podobnih situacij. Vse te zadeve so mnogo lažje obvladljive z manjšim motorjem in posledice napak manj nevarne. Plus tega, vsi trdimo, da motorist bo padel ali je že padel in tudi padec z manjšim motorjem je (v povprečju) manj nevaren in cenejši.

Zato je moje mnenje, da je bolje začeti z manjšim motorjem, ni pa to nujno.

(In moje mnenje je tudi edino pravilno, vsi ostali na motosvetu pa ste ... :) )

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Darko3g pravi:

Še moja dva centa: Večji motor je običajno težji. In tudi zato težje obvladljiv. Zakaj mu ne svetujete Triumph Rocket III ali Boss Hossa?

moj je težek samo 206 kg po homologaciji .. ER6n pa mislim da okoli 195 kil ... kolk od vas ima lažji motor od mojega :huh: 

p.s.

vsak, ki se gor usede (teh je zelo malo) pravi ... joj .. kok je lahek .. prava igraćka :P 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Uf, zdej se je oglasil pravi hard enduraš :yawn:

Jaz vsaj svetujem začetniku, medtem, ko ti spet serješ. 

Upam, da bo Fata oboje zbrisala. 

Objavljeno
pred 2 minutami, maus pravi:

moj je težek samo 206 kg po homologaciji .. ER6n pa mislim da okoli 195 kil ... kolk od vas ima lažji motor od mojega :huh: 

a zato men pravjo da težek motor vozim :hmm::eek:

ex Z750 207KG

ex Z1000SX 231 KG

Z1000 SX 234 KG

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, peterjanko said:

1000+ccm in konji so važni sam v gostilni pri lokal patriotih

Ne pa ne! :jezik:

pi es: moj mopi je taman za zacetnike. Po homolimolumolamolemologaciji gre 45 km/h. :) Le malo tezko obvladljiv je s svojimi 300 kilami... :jezik:  :lol1:

 

Untitled.png

Popravljeno . Popravil Zok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!