Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
22 minutes ago, peterjanko said:

a zato men pravjo da težek motor vozim :hmm::eek:

ex Z750 207KG

ex Z1000SX 231 KG

Z1000 SX 234 KG

To so suhe teze.

Jaz mislim da je R1200R najboljsi motor za zacetnika.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 4 minutami, krucymucy pravi:

To so suhe teze.

ni res .. moja je z vsemi tekoćinami :ras: 

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, maus pravi:

moj je težek samo 206 kg po homologaciji .. ER6n pa mislim da okoli 195 kil ... kolk od vas ima lažji motor od mojega :huh: 

p.s.

vsak, ki se gor usede (teh je zelo malo) pravi ... joj .. kok je lahek .. prava igraćka :P 

Ja, samo tvoj ni 1000+ :) 

Pa tudi, teža je le eden od kriterijev (kako tvoj odpušča napake - ki jih ti seveda ne narediš?)

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

A se nikomur ne zdi vsaj malo čudno, da človek sprašuje tule glede na to, da ima dva motorista, s svojimia motorjema, ki bi ju najbrž lahko tudi preizkusil, kar v lastni družini?

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, Darko3g pravi:

Ja, samo tvoj ni 1000+ :) 

sori 998 je .. ampak se vodi pod 1000 :P

moj odpušča veliko napak, če je vsa elektronika na polno vklopljena ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

sori 998 je .. ampak se vodi pod 1000 :P

 

a ne pod 10? :huh: to maš neki na frčo varjanto al...?:D

 

PS: 689cm^3 is best cm^3:jezik:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 34 minutami, Zok pravi:

Ne pa ne! :jezik:

pi es: moj mopi je taman za zacetnike. Po homolimolumolamolemologaciji gre 45 km/h. :) Le malo tezko obvladljiv je s svojimi 300 kilami... :jezik:  :lol1:

 

Untitled.png

mojmu je pa dovoljeno malo več :

kwak.thumb.jpg.6f743d22a747920523782765d16273a0.jpg

Objavljeno
6 minutes ago, maus said:

mojmu je pa dovoljeno malo več :

Ce ni na mesanico, ni motor :jezik:

pi es: ja, kr pejd mojo homologacijo gledat! :lol1:

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Borutt pravi:

Jaz vsaj svetujem začetniku, medtem, ko ti spet serješ. 

Upam, da bo Fata oboje zbrisala. 

Ne pametuj o enduru, ker nimaš blage veze.....ne vem iz kje nasveti, iz knjige?

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
45 minutes ago, Joker said:

A se nikomur ne zdi vsaj malo čudno, da človek sprašuje tule glede na to, da ima dva motorista, s svojimia motorjema, ki bi ju najbrž lahko tudi preizkusil, kar v lastni družini?

Mogoce majo stroma pa versysa in se boji sprobat.

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

To so suhe teze.

Jaz mislim da je R1200R najboljsi motor za zacetnika.

4.      »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, z voznikom (75 kg; voznik se ne upošteva pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo- in trikolesnih motornih vozil), z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin, razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež;

pred 12 minutami, Kmet2 pravi:

Ne pametuj o enduru, ker nimaš blage veze.....ne vem iz kje nasveti, iz knjige?

Spet serješ in kažeš svojo omejenost. Nisi sposoben drugega? 

Objavljeno
2 hours ago, Borutt said:

In začetnik se mora učiti tehniko vožnje in ne izstreljevanja po ravninah od ovinka do ovinka, kakor to počnejo z raketami. V eni drugi temi imaš video, kateri to potrjuje. Nekdo brez tehnike in s premočnim motorjem seka vse ovinke.

Tisti na videu bi sekal ovinke tudi s Tomosom. Ni dovolj samokritičen, da bi se mu to zdelo problematično. Se pa strinjam, da je treba na začetku delati zlasti na tehniki vožnje, kako bo pa nekdo, ki se mu sekanje ovinkov ne zdi problematično vedel, kakšna je pravilna tehnika vožnje, pa ne vem.

Objavljeno
pred 22 minutami, Borutt pravi:

4.      »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, z voznikom (75 kg; voznik se ne upošteva pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo- in trikolesnih motornih vozil), z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin, razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež;

Spet serješ in kažeš svojo omejenost. Nisi sposoben drugega? 

Omejen si ti . Da pa vidi človek, da nimaš pojma o terenu, se je pa vidlo po motorju in terenu, kjer si slikal svoje podvige.

Dokaži nasprotno, drugače ne bluzi.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 26. 7. 2018 ob 11:08, dodo666 pravi:

Sicer sem visok 185 

I

Citiraj

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. 

Za vse  ki ste pozabili o čem naj bi se debatiralo ...

Sam mislim, da je  Honda s poloklepom za pol številke večji motor in bo za tvojo višino kar pravi ... pa še zelo prijazno mašino poseduje (4  cilindri so zakon, kar se tiče tekoče vožnje) ; Yamaha je z agregatom tu nekje, je pa manjša po gabaritih;  Kawasaki je najmanjši po merah in ima le vrstni dvovalnik, ki pa ni neka huda zadeva kar se tiče fluidnosti in umirjenosti ... 

1000 ccm pa bi jaz na tvojem mestu odmislil vsaj za par sezon nabiranja izkušenj v prometu.

Lp in premišljen nakup.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno
3 hours ago, Vin said:

Eh, samo Yamaha XSR900. :)

To je nekje 80% SX-a, o katerem se je razpravljalo. Lahko primerjamo moč, navor, težo, prostornino, ceno. Ni primerljiv z SX-om. Sicer pa fajn motr. Za začetnika je odveč vsaj tistih 20% razlike. Vetrna zaščita pa tudi še nekaj doda k manjšemu občutku za hitrost...

Objavljeno
52 minutes ago, Borutt said:

4.      »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, z voznikom (75 kg; voznik se ne upošteva pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo- in trikolesnih motornih vozil), z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin, razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež

Ja, ampak 207kg za Z750 je se vedno suha teza.

Objavljeno

res smo eni loleki in boleki :lol1:

itak je težko predlagat nekomu, kaj bi si on želel meti ...

kaj bi vi predlagali mlademu fantu, ki še ni meu spolnih odnosov ... al kakšno izkušeno težkokategornico al kakšno začetnico in lahkokategornico.

tko da .... jaz še nikoli v življenju nisem imel motorja, ki bi ga kupil in bi rekel .. to je to .. moram vedno kaj spremenit, prilagodit, dodat, odvzet ... in temu se reče personalizacija motorja ...

naj proba kar mu je všeč ... itak, če ti nekaj ne odgovarja, zamenjaš ... 

zato je to vse prazno mlatenje slame o lahkem, težkem, hitrem, počasnem, črnem, zelenem, usranem itd, motorju

Objavljeno
pred 32 minutami, Kmet2 pravi:

Omejen si ti . Da pa vidi človek, da nimaš pojma o terenu, se je pa vidlo po motorju in terenu, kjer si slikal svoje podvige.

Dokaži nasprotno, drugače ne bluzi.

Še ene stvari nisi napisal, ki bi sodila v to temo. Res si ubogi na umu. 

pred 7 minutami, krucymucy pravi:

Ja, ampak 207kg za Z750 je se vedno suha teza.

Masa vozila je masa vozila pripravljenega za vožnjo. Kako proizvajalci zavajajo, pa vidiš sam. 

Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

Še ene stvari nisi napisal, ki bi sodila v to temo. Res si ubogi na umu. 

Masa vozila je masa vozila pripravljenega za vožnjo. Kako proizvajalci zavajajo, pa vidiš sam. 

Kako se lepo opisuješ, tukaj ti dam prav, res si ubogi.

Objavljeno
16 minutes ago, XTR said:

To je nekje 80% SX-a, o katerem se je razpravljalo. Lahko primerjamo moč, navor, težo, prostornino, ceno. Ni primerljiv z SX-om. Sicer pa fajn motr. Za začetnika je odveč vsaj tistih 20% razlike. Vetrna zaščita pa tudi še nekaj doda k manjšemu občutku za hitrost...

Skratka, moj je dovolj počasen, da je v redu za začetnika. :) Saj v bistvu je res. Kil ima manj kot 200, ni neroden, v ovinek gre lepo .... Moj komentar se je nanašal na to, da motor z več kot 100 KM ni za začetnika in sem opisal svojo izkušnjo. Sem peljal tudi Ducati Monsterja 1200 in se mi je tudi zdel fajn in obvladljiv. Bi ga kupil, če ne bi bil revež.

Objavljeno
pred 3 urami, Borutt pravi:

Izgubil si se ti z nasvetom, da je vse v glavi. Zato pa je toliko lesenih po cesti, ker jim motor pomeni nadomestek. 

:SS

pred 3 urami, Darko3g pravi:

Še moja dva centa: Večji motor je običajno težji. In tudi zato težje obvladljiv. Zakaj mu ne svetujete Triumph Rocket III ali Boss Hossa?

Verjamem, da se da v prvo z velikim (močnim) motorjem lepo pametno peljati, vendar se je z manjšim, lažjim, manj močnim lažje navaditi na vse razmere, ki smo jim priča na cesti.

Ko sem jaz začel, sem imel težave v križiščih z ustavljanjem, razvrščanjem, obračanjem na parkiriščih, parkiranjem v garažo (rikverc ob steno), nekaj krat sem nehote preveč obrnil ročico, slabo odreagiral na ovire (nenadno izogibanje) in še nekaj podobnih situacij. Vse te zadeve so mnogo lažje obvladljive z manjšim motorjem in posledice napak manj nevarne. Plus tega, vsi trdimo, da motorist bo padel ali je že padel in tudi padec z manjšim motorjem je (v povprečju) manj nevaren in cenejši.

Zato je moje mnenje, da je bolje začeti z manjšim motorjem, ni pa to nujno.

(In moje mnenje je tudi edino pravilno, vsi ostali na motosvetu pa ste ... :) )

zato ker je konkretno spraševal, menim, da mu lahko povem saj sem imel oba. Poleg tega ima v hiši dva starejša motorista, katera bosta sigurno dodala svoje mnenje.

citiram vprašanje, ker se potem prevečkrat izgubimo:

Zdravo!

Kmalu se bom priključil bratu in očetu v skupni vožnjo z motorjem, saj končujem opravljanje vozniškega izpita. Najbolj me prepričajo sport - touring motorji, predvsem Kawaski z1000 SX. Sicer sem visok 185 in me višina omenjenega motorja ne ovira, me vseeno zanima vaše mnenje - Ali je "pametno" imeti tako močan motor za prvega? 

Drugače bi se odločal med med Yamaho XJ6, Hondo cbr 650f in Kawasaki Er 6f. Kaj od tega je pametno izbrati? 

 

Hvala za mnenja

Objavljeno
pred 3 urami, peterjanko pravi:

a zato men pravjo da težek motor vozim :hmm::eek:

ex Z750 207KG

ex Z1000SX 231 KG

Z1000 SX 234 KG

vprašanje je a ga je res tako težko vozit, lahko poveš iz prve roke ane :D

 

pred 2 urami, Joker pravi:

A se nikomur ne zdi vsaj malo čudno, da človek sprašuje tule glede na to, da ima dva motorista, s svojimia motorjema, ki bi ju najbrž lahko tudi preizkusil, kar v lastni družini?

če se zajebava, mu je pač mal dolgčas. :D

ampak ne verjamem

Objavljeno (popravljeno)

Odgovarjam na vprašanja:

1. NE

2. CBR 650f mislim, da je hornetka z oklepom. Zdi se mi primeren motor, izberi le, ali hočeš izvedbo z oklepi ali raje naked. 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

vprašanje je a ga je res tako težko vozit, lahko poveš iz prve roke ane :D

 

mislim da nebi imel že drugega v lasti, pa verjetno si enakega mnenja, tako da ne glede na njegovo težo, je motor vodljiv 

seveda pa je to samo moje mnenje, za nekoga drugega pa je pretežek, prevelik, preveč KM, preveč ccm

aja, pa vozim se ko stara mama racer, ker mi komunikacija dela ok med glavo in desnim zapestjem

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 50 minutami, maus pravi:

res smo eni loleki in boleki :lol1:

itak je težko predlagat nekomu, kaj bi si on želel meti ...

kaj bi vi predlagali mlademu fantu, ki še ni meu spolnih odnosov ... al kakšno izkušeno težkokategornico al kakšno začetnico in lahkokategornico.

 

večina bi mu svetovala "peting", da si slučajno ne bi kaj naredu :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!