Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

samo tako za kaj natipkat, odprem zadnjih 100 na avto.net in vidim gospoda,ki prodaja že pomoje vsaj leto in pol tega z-ja, ma ne vem po moje če dobi 2.500 je lahko kontent

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13354879

l.p.

Objavljeno

Sej takih je dost... Če proda za 3k€ vredu, čene se bo pa še naprej vozu

Objavljeno

Ne razumem takih ki gledajo na vsak € pri prodaji in potem motor izgublja vrednost leto dve... Sam dam ceno vsaj 500 € manj od konkurence pa še popust ko prodajam in gre takoj, že res, da potem prekupčevalci zaslužijo tistih 500 do jurja na vozilu, ampak samo da gre, ko se odločim. Glede na to koliko stroškov je med letom z vozilom je to zanemarljiv "izdatek' :)

Objavljeno

Ja kolk pa maš ti stroškov med letom? :doze: Jaz sem v povprečju na nekje 200-250€ + benz

Pa če daš nižjo ceno zgubiš pri prodaji in moreš ekstra dodat pri nakupu... Kar naenkrat si po tvoji računici zgubil 1000€. 

 

Objavljeno

@sebar 

... temu se preprosto reče Davek na luksuz.

Objavljeno (popravljeno)

jst pa nč ne prodam, Al sfukam, al sesujem pa stran vržem. Case closed. 

 

in ko kupujem, ful cenkam. Prejšni motor je bil u oglasu 2200€, plačal sm ga 2400, zdejšni je bil 2900, scenkal na 3300. Dobr sm. ni kej, 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 16 urami, skalar36 pravi:

Mojga bi marsikdo pelu na odpad, jest ga rajši peljem na izlet.

To nekaj rjavi tam na fotkah :hmm: ga pridem iskat in odpeljem na odpad na lastne stroške da se ne boš več mučil s to staro šaro :whistle:

 

pred 25 minutami, sebar pravi:

Jaz sem v povprečju na nekje 200-250€ + benz

Tole pa težko verjamem. Komplet gum in olje + filtri pa si prek 250€. Zavarovanje, registracija - pa si prek še malo bolj. In to je zgolj minimalno kar je treba plačat da si na cesti.

 

pred 58 minutami, vandrovec pravi:

Ne razumem takih ki gledajo na vsak € pri prodaji in potem motor izgublja vrednost leto dve... Sam dam ceno vsaj 500 € manj od konkurence pa še popust ko prodajam in gre takoj, že res, da potem prekupčevalci zaslužijo tistih 500 do jurja na vozilu, ampak samo da gre, ko se odločim. Glede na to koliko stroškov je med letom z vozilom je to zanemarljiv "izdatek' :)

Pol je boljše dati motor v štacuno in novega ven vzet. Ne vem zakaj bi zgolj iz nekega ker sem se odločil nekomu tretjemu subvencioniral dopust. In še manj zajebancije z raznimi neresnimi ogledovalci imaš. Je pa res da v kolikor moped prodajaš leto, dve... ga ne moreš prodajati za isti denar (s parimi redkimi izjemami).

Objavljeno
pred 11 minutami, jskrablin pravi:

Tole pa težko verjamem. Komplet gum in olje + filtri pa si prek 250€. Zavarovanje, registracija - pa si prek še malo bolj. In to je zgolj minimalno kar je treba plačat da si na cesti.

Olje in oljni + zračni filter je 40€, zavarovanje in registracija je nekih 150€, gume so pa pri meni vsake 3 sezone oz. na okrog 20.000 km. Mogoče res pridem čez 250 če računamo še kako ketno in ventile na par let 

Objavljeno
pred 1 uro, sebar pravi:
pred 1 uro, sebar pravi:

Ja kolk pa maš ti stroškov med letom? :doze: 

 

Sam vidim več prednlsti pri hitri prodajj, kot če bi čakal na pravega kupca, ter bi ga prodal po tržni ceni. Izgubo pri hitri prodajj raje nadoknadim ob nakupu ter vmes. Dejansko nimam nikoli velike izgube kot npr., če bi kupil novega, tam mu tržna cena takoj pade

Objavljeno
Ob ‎6‎. ‎05‎. ‎2018 ob 17:41, DAMI34 pravi:

vsi 4 našteti so ok. Ne pozabi še versisa650.

vsi 4je našteti so ok, ne pozabi še na Versis 650, vsekakor spada vmes.

Pa da ne bo strahu, xmax250 leti ko sneta sekira do 100-120km/h in gladko parira zgoraj naštetim mopedom.

Uff, vidim da tega očitno nisem poslal, se opravičujem. Je že nekaj mesecev mimo, jaz pa še vedo brez mopeda, saj nimam cajta niti spat, kaj šele motorje hodit gledat.

@dami34 hvala za info.

Saj mi ni problem hitrost, bolj je problem teža in kje ta je, ker sem bolj maus-ove velikosti. 1200GS mi je prav zato všeč, ker težo nosi zelo nizko in je ni problem držati na prstih, medtem ko mi je recimo F800R zelo težak, saj ima sedež celo višje kot znižan 1200GS, res zanimivo. Enako se mi je zdel top heavy V-strom, tracer 700 mi je ok, na 900 pa se niti s prsti ne dotaknem tal, versys je tudi kot nebotičnik. 

@ukica, tudi tebi hvala za predlog, ampak F800GS je zame absolutno previsok, in se ne dotaknem tal niti s konico čevlja če nogo postavim kot balerina. So me pač naredl v štamprle izvedbi, še po JUS-u v cajtih, k je biu deu še bl pr tleh. Sem pa probal F700GS, in je z nizkim sedežem višina ok, ampak to nikamor ne gre, razen če ga res vintaš v obrate, kar pa mu niti ne paše saj potem začne vse vibrirat in tudi zvok dobi tak da ne veš a se bo kaj razletelo al bo urml. Enostavno ne maram mašin ki nič ne dajo od sebe če jih ne vrtiš preko 5000 obratov.

Probal sem tudi NC750X, in mi je presenetljivo všeč za vozit, tud gre več kot dovolj zame, in res lepo vleče že od 2500 vrtljajev naprej. Po karakterju spominja na boxerja. Mi je pa seveda kar visoka, komaj pipnem tla, če se presedem na sedežu seveda. Do tal pa ne pridem niti približno. Tudi drža je zame preveč naprej nagnjena, in ima katastrofalen sedež. Po 80km sem imel povsem mravljinčasta stegna, ker ima nek rob na sedežu ki prav reže v noge. 
 
Še najbolš bi blo da kupim kar rabljenga GS-a LC, zic na low pozicijo pa -70mm wilberse gor pa bo. Sam za to bo treba 5 mestno cifro odkartat, bemumast, tolk pa n vem če sm prpravljen dat za moped, pa smo spet na začetku, hahaha.
 
 
Objavljeno (popravljeno)

A pol kaj takega? Se kolenckau bos :ras:

minimoto3.jpg

 

 

Popravljeno . Popravil Raavi
Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

 

 

Pol je boljše dati motor v štacuno in novega ven vzet. 

Mojega so v štacuni ocenili okoli 2000, maksimalno 2200. Na trgu so jih prodajali takšne za okoli 3600 - 3800. Postavil sem ceno 2800 in je še za med, kljub temu, da je imel preko sto jurjev kilometrine.

Štacuna :nono: :)

Objavljeno
pred 9 urami, vandrovec pravi:

Ne razumem takih ki gledajo na vsak € pri prodaji in potem motor izgublja vrednost leto dve... Sam dam ceno vsaj 500 € manj od konkurence pa še popust ko prodajam in gre takoj, že res, da potem prekupčevalci zaslužijo tistih 500 do jurja na vozilu, ampak samo da gre, ko se odločim. Glede na to koliko stroškov je med letom z vozilom je to zanemarljiv "izdatek' :)

Kadarkoli, ko boš prodajal me pokliči.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, isarajli1 pravi:

Kadarkoli, ko boš prodajal me pokliči.

lahko tudi jaz? Namreč ponavadi postavim pošteno ceno, pa nižjo od konkurence na anetu..pa tut prodam hitro. 

pred 6 urami, Scarabeo 500 pravi:

Mojega so v štacuni ocenili okoli 2000, maksimalno 2200. Na trgu so jih prodajali takšne za okoli 3600 - 3800. Postavil sem ceno 2800 in je še za med, kljub temu, da je imel preko sto jurjev kilometrine.

Štacuna :nono: :)

štacuna je fajn, če se ti ne da iskat kupca ali če na hitro obrneš. Načeloma pride v poštev pri dražjih modelih, kjer je manj kupcev.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

lahko tudi jaz? Namreč ponavadi postavim pošteno ceno, pa nižjo od konkurence na anetu..pa tut prodam hitro. 

štacuna je fajn, če se ti ne da iskat kupca ali če na hitro obrneš. Načeloma pride v poštev pri dražjih modelih, kjer je manj kupcev.

Malo kupcev je tudi pri motorjih, kjer so kilometri preko 100 jurjev.:) Sem bil skeptičen, da bo šel v prodajo. Za pravo ceno gre vsak. V trgovini resnično ne dobiš prave cene.

V par urah sem imel 5 klicev. Naslednji dan je eden še želel zbit za 100€, pa sem mu že prej povedal, da je to zadnja cena. Pri naslednjem kupcu je šel v Ljubljano.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 1. 8. 2018 ob 11:23, skalar36 pravi:

Ko je moja kolegica začela z motorizmom je rekla, da bo mal MS presrfala za nasvet kakšen motor nej kup. Za božjo voljo ženska, sem ji reku, sam to ne. Boš na konc kupila vesoljsko postajo, pa še nesrečna boš. K te bodo prepričali vseznalci, da je dobr sam tisto, kar sami vozjo. Že drugo sezono vozi CB500X pa uspešno živi brez MS-ja.

 

Hvala.... zgodilo se je ravno to... bolj kot spremljam forum, manj imam pojma, kaj bi si kupila... edini plus pa je da lahko vmes šparam :D

Objavljeno
32 minutes ago, NordiX said:

Hvala.... zgodilo se je ravno to... bolj kot spremljam forum, manj imam pojma, kaj bi si kupila... edini plus pa je da lahko vmes šparam :D

Napaka! Sezona zamujena, ne vrne se nobena!

Pa tako enostavno je :)   Ninđa je univerzalna, za kakšen drug predlog pa rabimo kakšen podatek več, če želiš koristne nasvete. Lahko pa svetujemo tudi na pamet. To obvladamo. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

FZ6 ti odsvetujem, zaradi tvoje višine. Jaz sem 175, pa sem z njo imela težave pri manevriranju. Motor je težek, poleg tega ima visoko težišče, padec na mestu je malašala, preverjeno.

Objavljeno
pred 2 urami, NordiX pravi:

Hvala.... zgodilo se je ravno to... bolj kot spremljam forum, manj imam pojma, kaj bi si kupila... edini plus pa je da lahko vmes šparam :D

kawasaki je optimalen za začetek in dalje, ima vso paleto pa še lep dizajn

ninja 650 ideale  motor za bejbo

Objavljeno
pred 53 minutami, Snecer pravi:

kawasaki je optimalen za začetek in dalje, ima vso paleto pa še lep dizajn

ninja 650 ideale  motor za bejbo

Kawasaki že,ninja tud sam kubikazo si falil...Ane @maus

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 urami, NordiX pravi:

Hvala.... zgodilo se je ravno to... bolj kot spremljam forum, manj imam pojma, kaj bi si kupila... edini plus pa je da lahko vmes šparam :D

kdo ti bo pa fanta najdu ... al pa punco :huh:

pred 34 minutami, sesir pravi:

Kawasaki že,ninja tud sam kubikazo si falil...Ane @maus

valda :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!