Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Bete so že v osnovi nižje in nekoliko manjše kot konkurenca. Njihov Xtrainer je pa še malo manjši od standarne Beta enduro variante. Vsi enduro modeli so homologirani (razen Racing variant, sam te te pomojem ne zanimajo). Tako da jaz bi na tvojem mestu začel iskati tu. Za opcijo še dodatnega znižanja (verjetno tovarna ali pa vsaj kak aftermarket ponudnik ponuja kak komplet) pa kontaktiraj uvoznika. Najbolje je kar poklicati in malo podebatirati.

  • Hvala 2
Objavljeno

Pozdravljeni,

pred tremi leti sem naredil izpit in si za prvi motor nabavil Hondo xl700v. Z njo sem naredil okoli 10k km in nisem imel prav nobenih težav. Motor mi je "pisan na kožo", vendar mi je že takrat bil najbolj všeč F800gs (še danes mi je). Ker je napočil čas za zamenjavo motorja, me zanima če je cena okoli 7k evrov fer cena za 8-10 let starega gs-a.

V oko mi je padel tudi Tiger 800xc. Prebral sem kar nekaj primerjav med f800gs in Tigrom 800xc - vse navajajo, da je f800gs boljši na terenu, Tiger pa na cesti.  Zanima me kakšno mnenje iz prve roke.

lp

Yazzy

 

Objavljeno
pred 10 urami, yazzy pravi:

Pozdravljeni,

pred tremi leti sem naredil izpit in si za prvi motor nabavil Hondo xl700v. Z njo sem naredil okoli 10k km in nisem imel prav nobenih težav. Motor mi je "pisan na kožo", vendar mi je že takrat bil najbolj všeč F800gs (še danes mi je). Ker je napočil čas za zamenjavo motorja, me zanima če je cena okoli 7k evrov fer cena za 8-10 let starega gs-a.

V oko mi je padel tudi Tiger 800xc. Prebral sem kar nekaj primerjav med f800gs in Tigrom 800xc - vse navajajo, da je f800gs boljši na terenu, Tiger pa na cesti.  Zanima me kakšno mnenje iz prve roke.

lp

Yazzy

 

Jaz sem imel F800GS-a in moram rečt,da je motor odličen,težava je le postala,ko sva bila gor dva(manj udobja in manj dinamične vožnje,saj sem visok 190cm,pa tudi teža dveh oseb zmanjša zmogljivost motorja,oz.je več šaltanja po menjalniku,če si želiš bolj dinamične vožnje v dveh,je pa še vedno dovolj udoben ob umirjeni vožnji).Po terenu se nisem vozil,na cesti pa sem resnično užival s tem motorjem.Tigra nisem vozil,zna pa bit tudi simpa motor,predvsem je bolj,kot si sam že ugotovil bolj cestno usmerjen,je tricilindraš,lepo vleče,za kaj več pa bo moral kakšen,ki je ta motor vozil,ti povedat kako izgleda ga furat.

Drugače pa,za tvoj budget,bi si na tvojem mestu ogledal kakšnega GS-a 1200,ker moja napaka je bila ta,da sem se ga ustrašil,ker je kar precej velik in težek,ko sem tuhtal ali F800GS ali GS 1200 kupit,ko pa sem po pol leta prodal F 800 GS-a in šaltal na GS-a 1200,sem ugotovil,da spet ni takšen bavbav,pač na začetku si malenkost bolj previden pri odpiranju gasa,vsa teža izgine ko spelješ,kako pa je na terenu izven asfalta,to ne vem,sigurno težje za rokovat,kot bi bilo z F800GS ali Tigrom.
Ne vem sicer,koliko se voziš izven asfalta in kakšne vragolije bi vse počel tam,če je to bolj pogosto,je moja izbira F800GS,kar se pa ceste tiče,če si dovolj velik,pa tudi če ne,že zaradi samega udobja,je meni osebno,ponavljam meni,GS 1150 adventure ali pa 1200 1.izbira,moči udobja,lege na cesti,vsega imaš na tem motorju,je pa res,da bodo tej motorji za to ceno starejši od 8-10 let,sam še vedno,če je stroj bil v dobrih in poštenih rokah,je vreden nakupa,ker se mi zdijo res popolni motorji za tutti frutti stil,edino čoper stila nima,ker je previsok:P
 

Objavljeno

Kitekatus, hvala za tvojo izkušnjo.

Motor uporabljam dnevno za v službo, pa kak krajši izlet po SLO. Partnerico težko pripravim do kakšne vožnje, 2 ali 3x letno za kako urco ali dve. Makedama je le za vzorec. Budget imam tudi malo višji - tja do 8.5k, tisto ceno prej sem napisal zato ker na avto.netu toliko cenijo tako stare gs-e. Veliki GS se mi pa vseeno zdi prevelik za moje potrebe.

Yazzy

Objavljeno
pred 26 minutami, yazzy pravi:

Kitekatus, hvala za tvojo izkušnjo.

Motor uporabljam dnevno za v službo, pa kak krajši izlet po SLO. Partnerico težko pripravim do kakšne vožnje, 2 ali 3x letno za kako urco ali dve. Makedama je le za vzorec. Budget imam tudi malo višji - tja do 8.5k, tisto ceno prej sem napisal zato ker na avto.netu toliko cenijo tako stare gs-e. Veliki GS se mi pa vseeno zdi prevelik za moje potrebe.

Yazzy

Tudi sam sem do pred kratkim mislil enako, dokler nisem sedel na njem. Presenetljivo je glede na glomazen videz, da je GS izjemno lahek. Ima 20 kg manj kot Cbf 600, ki je videti kod moped. Na trgu so razmorazne verzije višine, če se potrudiš boš našel primernega. sam imam 170 plus nekaj cm in sem s celimi stopali stal na tleh.

Objavljeno
pred 10 urami, yazzy pravi:

Kitekatus, hvala za tvojo izkušnjo.

Motor uporabljam dnevno za v službo, pa kak krajši izlet po SLO. Partnerico težko pripravim do kakšne vožnje, 2 ali 3x letno za kako urco ali dve. Makedama je le za vzorec. Budget imam tudi malo višji - tja do 8.5k, tisto ceno prej sem napisal zato ker na avto.netu toliko cenijo tako stare gs-e. Veliki GS se mi pa vseeno zdi prevelik za moje potrebe.

Yazzy

Yazzy,kot sem že omenil,tavelik gs res izgleda glomazen in skoraj zastrašujoč,ko pa enkrat sedeš nanj in se zapelješ,kot je tudi Igi Pop omenil,ves strah izgine,privabi ti nasmešek na obraz,je lahko vodljiv,tudi po mestnih ulicah,skratka,dokaj enostaven za rokovat in če nisi med tavišjimi,nič ne de,obstajajo možnosti za nižje sedenje.
Moj nasvet je,da si daš priložnost in si greš kakšnega ogledat in seveda tudi poskusit,drugače pa ne boš nič zgrešil,če si boš izbral manjšega gs-a ali pa tudi tigra,bojim se le,da ti bo po par tisoč kilometrih postal "prešvoh".Po moje se zna zgodit,če bi se odločil za tavelikega gs-a,da bi partnerica potem mogoče hotela večkrat se pridružit,kot sopotnica in ti povem,da bi uživala,ker je tudi za njo precej udobja za tabo.
Kakorkoli,dobro premisli in se odloči,kajti 8,5k € ni malo keša in najbrž kupuješ za dlje časa;)

Pa srečno;)

Objavljeno

Ja, saj verjamem, da je 1200gs kot "dnevna soba". Mogoče sem se slabo izrazil - prevelik - s tem mislim prevelik, ne previsok (182cm/80+kg). Velika "krava" se mi zdi, kot da bi si nabavil velikega SUV-a s 3.0 ccm, potem bi pa se z njim sam vozil samo v službo (v glavnem samo po mestu). 800-tka pa je glih še sprejemljiva potrata za ta namen.

lp

Objavljeno (popravljeno)

@yazzy Če si se zagledal v 800 GS-a, kupi in se ne sekiraj. Če motorizem preveč racionaliziraš zgubi smisel. 

Če bi pa rad za svoj denar dobil najboljši motor imaš tudi boljše motorje za se po cesti preganjat. 800 GS ima spredaj 21 colsko gumo in nikoli ne bo najboljši na asvaltu...

pred eno uro, kitekatus pravi:

Moj nasvet je,da si daš priložnost in si greš kakšnega ogledat in seveda tudi poskusit,drugače pa ne boš nič zgrešil,če si boš izbral manjšega gs-a ali pa tudi tigra,bojim se le,da ti bo po par tisoč kilometrih postal "prešvoh".

Prešvoh? Dejmo se prosim izogibat takim nasvetom. Vsak ima svoja merila in obstaja ogromno ljudi, ki že 800-ke ne more oziroma noče preganjat s polnim potencialom. Enim je tud Busa "švoh" pa se pol s turboti igrajo... Se pa strinjam da je 1200 zlo neproblematičen za vožnjo :) 

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno
pred 12 minutami, sebar pravi:

@yazzy Če si se zagledal v 800 GS-a, kupi in se ne sekiraj. Če motorizem preveč racionaliziraš zgubi smisel. 

Če bi pa rad za svoj denar dobil najboljši motor imaš tudi boljše motorje za se po cesti preganjat. 800 GS ima spredaj 21 colsko gumo in nikoli ne bo najboljši na asvaltu...

Prešvoh? Dejmo se prosim izogibat takim nasvetom. Vsak ima svoja merila in obstaja ogromno ljudi, ki že 800-ke ne more oziroma noče preganjat s polnim potencialom. Enim je tud Busa "švoh" pa se pol s turboti igrajo... Se pa strinjam da je 1200 zlo neproblematičen za vožnjo :) 

Se opravičujem Sebar,če sem uporabil besedo prešvoh,vendar,če si opazil,sem postavil navednice,ker se strinjam,enim je lahko prevelik zalogaj,meni je tudi bil prvih 2.000km skoraj premočan,potem pa sem se navadil nanj in praktično ga skoraj zlorabljal po cesti in kljub 21 colski sprednji gumi,se je lepo bilo vozit z njim po ovinkih na asfaltu.
Sem samo podal svoje mnenje in občutke o motorjih,ki sem jih imel,kapiš!?

Objavljeno
pred eno uro, yazzy pravi:

Ja, saj verjamem, da je 1200gs kot "dnevna soba". Mogoče sem se slabo izrazil - prevelik - s tem mislim prevelik, ne previsok (182cm/80+kg). Velika "krava" se mi zdi, kot da bi si nabavil velikega SUV-a s 3.0 ccm, potem bi pa se z njim sam vozil samo v službo (v glavnem samo po mestu). 800-tka pa je glih še sprejemljiva potrata za ta namen.

lp

Jah no,sej pravim,svoje izkušnje in občutke sem podal iz 1.roke,ta krava spet ni tako potratna,ampak ja,če ti je prevelik,ti je pač prevelik,kot je omenil Sebar,obstajajo tudi drugi modeli različnih znamk za po cesti,vedel pa boš samo ti,kateri ti bo najbolj odgovarjal,če te res gs 800 privlači,samo gas in kupit;)Znano je tu gor ja,da se hitro vnamejo strasti in je eden bolj pameten od drugega,tako da boš moral sledit svojemu motorističnemu čutu in ugotovit,kaj je zate najbolje;)

Objavljeno

In kaj je narobe s tem, da se z 3.0 suvom vozis po mestu, al pa v sluzbo? :) Ce ti pase, pa ce lahko, zakaj pa ne... 

Objavljeno
pred 30 minutami, DinDiin pravi:

Nakup racionaliziras tko, da si Yamaho kups :)

Res je. Ker je poceni, zanesljiva. Pa ne rabis velik vlagat. Samo tankas in voziš...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, DinDiin pravi:

In kaj je narobe s tem, da se z 3.0 suvom vozis po mestu, al pa v sluzbo? :)  

ni "higienično" B)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)

z ninđo se da tud u službo pridt :huh:

Popravljeno . Popravil maus
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 10. 9. 2018 ob 17:38, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Priporočam Yamaha XT125R. Majhen, lahek, vodljiv.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 2. 10. 2018 ob 10:49, linoldi pravi:

Priporočam Yamaha XT125R. Majhen, lahek, vodljiv.

Am...kar se tiče višine sedeža, ima sedež samo 5mm nižje kot 660 brat.

Pri 160 cm bi moral bit sedež 10 cm nižje!

Objavljeno

DEBATA o maksi skuterju :)

 

glede na to, da moja draga pravi, da se na naked motorju ne bo vozila, bom za okoli 1500 eur kupil maksi skuterja, ki bo svojemu namenu služil, da se skupaj zapeljeva na kak izlet (do morja) in podobno. Za ta denar gledam Burgmana 400 (650 ne rabim) ali pa Aprilio Atlantis 500.. Najbolj pomembno mi je, da je čim bolj udoben za sedet za oba.

Kaj menite: 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13478330

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13495670

 

Objavljeno
pred 7 minutami, denis099 pravi:

DEBATA o maksi skuterju :)

 

glede na to, da moja draga pravi, da se na naked motorju ne bo vozila, bom za okoli 1500 eur kupil maksi skuterja, ki bo svojemu namenu služil, da se skupaj zapeljeva na kak izlet (do morja) in podobno. Za ta denar gledam Burgmana 400 (650 ne rabim) ali pa Aprilio Atlantis 500.. Najbolj pomembno mi je, da je čim bolj udoben za sedet za oba.

Kaj menite: 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13478330

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13495670

 

Oba sta relativno stara, kar ne pomeni, da boš imel težave. Najbolj pomembno je, kateri je bil deležen rednih servisov in lepega ravnanja, kar je težko izvedeti. Vsi rečejo - redno servisiran. Je pa res, da se burgmani manj kvarijo kot Aprilie.

Objavljeno
pred 14 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Oba sta relativno stara, kar ne pomeni, da boš imel težave. Najbolj pomembno je, kateri je bil deležen rednih servisov in lepega ravnanja, kar je težko izvedeti. Vsi rečejo - redno servisiran. Je pa res, da se burgmani manj kvarijo kot Aprilie.

tudi jaz razmišljam tako..da nebo več problemov kot vožnje... ko sem kupil kawasakija naked ni nič problemov... 

Objavljeno

Z mojo sva imela ekstremno razlicnih mopedov...Ona zna o burgmanu povedati,da se odlicno sedi zadaj...jz pa,da v dveh letih nisem vlozil niti centa...

Objavljeno

 

Objavljeno

Danes sem se 1.peljal z Burgmanom, obcutki pa sledeci, v primerjavi z mojim nakedom :) kot da je moj Kawa Z sportni avto, burgi pa kak star citroen na hidravlicnem vzmetenju :D res ko da je cist razstelan...je pac burgi tak al je blo pa kaj narobe z njim

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 urami, Buschi pravi:

Am...kar se tiče višine sedeža, ima sedež samo 5mm nižje kot 660 brat.

Pri 160 cm bi moral bit sedež 10 cm nižje!

Potem pa XT125X model, sem ga imel tudi sam. Višino nastavljaš pod zadnjo vzmetjo, ima dve luknje že pripravljene. Je razumljivo da je enduro motor visok. 

Popravljeno . Popravil linoldi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!