Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ima pa vštrom eno prednost pred Versysom, kar se sopotnice tiče. Če je bolj visoka, ima na Versysu dosti bolj pokrcene noge, kot na vštromu. Smo pred leti probal z enim znanim forumašem, ki vozi vštroma. Odločal se je za nov motor,  zanimal ga je tudi versys, pa smo za eno furo mal zamenjal mašine. Njegova draga, kar visoke postave, se je samo vsedla na Versysa,  je mož že vedel, da takega motorja ne bo k bajti. ????

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vozim bolj v dinamično "umirjenem" razredu, trenutno imam 4 valjnika, prej imel dvovaljnika in moram reči da mi za zdaj bolj ustreza "smooth ride" s štirivaljnikom, kot pa robata ostrina dvovaljnika. Tu mi pa preostane, kot ste že napisali, Versys, ki pa z opremo SE GRAND TOURER (all inclusive) pride že počasi v rang osnovnga modela R1250 GS. Vsekakor bom naredil en giro po štacunah v LJ in sprobal vse predlagane modele. Hvala in LP Matej

Objavljeno
pred 43 minutami, Tedybear pravi:

Ima pa vštrom eno prednost pred Versysom, kar se sopotnice tiče. Če je bolj visoka, ima na Versysu dosti bolj pokrcene noge, kot na vštromu. Smo pred leti probal z enim znanim forumašem, ki vozi vštroma. Odločal se je za nov motor,  zanimal ga je tudi versys, pa smo za eno furo mal zamenjal mašine. Njegova draga, kar visoke postave, se je samo vsedla na Versysa,  je mož že vedel, da takega motorja ne bo k bajti. ????

...brez skrbi, je za celo glavo nižja od mene ,165ccm ;). Hvala!

Objavljeno
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Vozim bolj v dinamično "umirjenem" razredu, trenutno imam 4 valjnika, prej imel dvovaljnika in moram reči da mi za zdaj bolj ustreza "smooth ride" s štirivaljnikom, kot pa robata ostrina dvovaljnika. Tu mi pa preostane, kot ste že napisali, Versys, ki pa z opremo SE GRAND TOURER (all inclusive) pride že počasi v rang osnovnga modela R1250 GS. Vsekakor bom naredil en giro po štacunah v LJ in sprobal vse predlagane modele. Hvala in LP Matej

Če mene osebno vprašaš:

vsi gadgeti in ostale pritikline:

-cornering lights..rabil 2x u lajfu, so noro dobre, izboljšajo vidnost ponoči, ampak ne rabim

-semiaktivno vzmetenje, je qul, nobenga dela, se da spremenit med vožnjo, prednapetost pred vožnjo s pritiskom na gumb. A ga pogrešam: NE, ni nujno, ma nekaj pomanjkljivosti, čeprav je resnično dobro. Namreč fidbek podlage je za odtenek bolj slab, ali pomankljiv, da pretiravaš ti ne pokaže, ker tak dobro pobira napake, neravnine itd. Ga rabim: NE. Gre čist komot prilagoditev z rolerjem (prednapetost) pa še vem, kaj se dogaja pod ritjo.

Samo 2 zadevi sem opisal.

recimo OEM vtičnica 12V original 90€, jo kupim pri lojzu in zmontiram=15€ itd

Torej, tudi po nekaterih testih Versisa je bila končna misel:

Ne kupujte SE modela, vzemite vstopni model, bo cca 4 jurje manj (ne vem točno cene) pa še vedno dobite zelo vrhunski moped. Če bi jaz šel na Versača bi zihr to varianto ubodel.

 

Objavljeno
pred eno uro, Raskolnikov pravi:

Kako priti do tega motorja?

Honda zoomer-x 110ccm. Proizvaja se od 2012. Prisoten povsod razen v EU.

Iščem novo ali rabljeno. Vsaka informacija dobrodošla.

https://komarjohari.wordpress.com/2013/09/09/ap-honda-unveils-new-zoomer-x-the-naked-at-bike-in-new-colours-strenthening-its-year-old-think-fun-enjoy-out-of-box-fun-concept/

res da nisem veliko gledal ampak kolikor je meni znano je ta motor samo za azijski trg.

Objavljeno
Objavljeno
Ob 2. 7. 2020 ob 15:31, DAMI34 pravi:

Če mene osebno vprašaš:

vsi gadgeti in ostale pritikline:

-cornering lights..rabil 2x u lajfu, so noro dobre, izboljšajo vidnost ponoči, ampak ne rabim

-semiaktivno vzmetenje, je qul, nobenga dela, se da spremenit med vožnjo, prednapetost pred vožnjo s pritiskom na gumb. A ga pogrešam: NE, ni nujno, ma nekaj pomanjkljivosti, čeprav je resnično dobro. Namreč fidbek podlage je za odtenek bolj slab, ali pomankljiv, da pretiravaš ti ne pokaže, ker tak dobro pobira napake, neravnine itd. Ga rabim: NE. Gre čist komot prilagoditev z rolerjem (prednapetost) pa še vem, kaj se dogaja pod ritjo.

Samo 2 zadevi sem opisal.

recimo OEM vtičnica 12V original 90€, jo kupim pri lojzu in zmontiram=15€ itd

Torej, tudi po nekaterih testih Versisa je bila končna misel:

Ne kupujte SE modela, vzemite vstopni model, bo cca 4 jurje manj (ne vem točno cene) pa še vedno dobite zelo vrhunski moped. Če bi jaz šel na Versača bi zihr to varianto ubodel.

 

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Objavljeno
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

za sproščujočo relaksacijsko vožnjo bo... za dinamično malo bolj športno vožnjo.. samo če je sopotnica lahka kot peresce :) 

Objavljeno
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

o kojnih ti pa ne znam svetovat. To je bolj osebna preferenca, pa želja po določenem načinu vožnje. 

ps. men je bilo premalo. Eto, to je to o kojnih. Ne da ne zmore peljati, pelje komot, problem je, ker rabiš precej prostora za prehitret vs nakrcan kak šleper. Če ti to ni bistveno, zlahka 70konjev opravi posel prevoza.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Ne ?.

Objavljeno

Ni tok bistvo v konjih, kot v kubikih in navoru - govorim za 2 osebi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 42 minutami, DAMI34 pravi:

Ni tok bistvo v konjih, kot v kubikih in navoru - govorim za 2 osebi

 Končno je kdo napisal ... navor

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

 Končno je kdo napisal ... navor

konji in navor sta  itak povezana :P po domače pa je bolje imeti kojne in navor v čimnižjih obratih, saj ne dirkaš po pisti in ne znaš (običajno) vrteti agregata na 10-14k obratov in izkoriščati vseh konjev

kubiki je skoraj bolj bistvo, za ležerno vožnjo, kjer pa obrat plina pomeni poskok ali neposkok

Namreč, pri nizki teži (70-75kg voznik) so razlike hudo male med 600 in 1000ccm, ko pa 1x nabiješ 200kg gor, se pa na 600ccm hudo pozna, če ga ne ubijaš z obrati, kar pa je itak nesmisel in težje vozno.

 

Objavljeno

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

Objavljeno
pred 11 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Povsem dovolj, še vedno bo pri prehitevanju bistveno bolj potegnil od večine avtomobilov itd...

vstrom 650 je preverjen in priznan motor tudi za vožnjo v dvoje, sploh pri tako peresno lahkih...

ne nasedaj gostilni, da to "nikam" ne gre...

Objavljeno

Potem pa naj se vozi z avtomobilom.

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

Povsem dovolj, še vedno bo pri prehitevanju bistveno bolj potegnil od večine avtomobilov itd...

vstrom 650 je preverjen in priznan motor tudi za vožnjo v dvoje, sploh pri tako peresno lahkih...

ne nasedaj gostilni, da to "nikam" ne gre...

Gre že gre. V dvoje in z vso opremo, približno kot prazen kombi 2,3 jtd. Dost za normalno vožnjo.

Premaluuuu zame :P

 

Objavljeno
pred 18 minutami, KARMEN1 pravi:

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

konji in navor z obratom ročice plina oboji naraščajo :P

Jaz sem hotel povedati, da je 600 ccm lahko izredno in zelo poskočno pri nekem normalnem šoferju (normalni teži), ko pa kobilico obtežiš z dodatnimi 2x ali 2,5x kilogrami, se pa pozna, da rabi veliko več časa, da sklizne mim šleperja.

Da se en polno obtežen GS s 120 konji in 1200ccm mirno poigra s šleperjem, medtem ko bo neka čebelica od 600ccm (pa čeprav ma 100konjev) jokala in stokala.

Matematika je jasna mar ne. Kaj bolj povleče 1x 600ccm in 100 konjev al 2x 600 ccm (torej 1200ccm) in 2x recimo samo 60 konjev?

ps. pun gas koristi bolj konje kot navor, se pa strinjam, če ni moči je potrebno vrteti agregat na točko, kjer da največ od sebe.

al po domače če pri normalni teži 600ccm zamuja za 1200ccm pri prehitevanju za kako desetinko, bo pri polni teži precej več, tudi sekundo ali več

 

Objavljeno

@YmatejY, če prav razumem iz zapisanega v tvojem avatarju imaš v posesti 1000ccm štirivaljnika in 650ccm dvovaljnika in "gostilno" sprašuješ kak motor bi imel???

Že prvi v tvoji posesti zadovoljuje vse standarde MS, no ja z drugim do prve pizzerije ali kavarne pa menda ja prideš ali pač ne?

Daj odloči se kot pravi "dec" kupi nekaj kar misliš, da je pravo zate in uživaj!

Objavljeno
pred 12 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

za 2 osebi vzameš štroma 1000 .. razlika v ceni od 650 sitnica.. glej takega , ki ima že posodobljeno sklopko - ostalo o sklopki si preberi v temi "štrom" .. drugače pa kar zanesljiv motor..

Objavljeno (popravljeno)
13 hours ago, YmatejY said:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Odvisno zakaj. 70 konjev ni podatek,  brez zakaj... Za potovanje, kizarjenja itd da, za dinamicno voznjo v  dvoje malo manj...  In edino kar ti bo dalo odgovor je to, da si poizkusis sposodit tak motor in se gresta malo peljat. Mi ti tezko damo pameten nasvet. Ne poznamo ne namenov, ne tvoje voznje ipd...  Sam imam motor z 120 konji in motor z 55. Oni z 55 me je ze parkrat orenk razmetal,  gumo  zvozim v 4000km, res redko me kdaj cakajo in se vedno prismejim domov. Z opremo mam pa malo manj kot vidva oba skupaj.... Ce vprasas mene, je 55 konjev dovolj. Tudi za zelo dinamicno voznjo. Stvar je pa v tem, da kar velja zame, velja pac zame... Zato je po moje edino pametno da sprobas cimvec motorjev...  Sam, z tvojo sopotnico, ne z nami tule... ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, KARMEN1 said:

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

   Problem je v tem, da sta moc in navor soodvisna... Brez navora tudi ne bo nic ;)

Tale razlaga je precej dobra:

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Vsaka razlaga je precej dobra, za izobraževanje.

Praksa pa je praksa.

Imela sem motor s 600 ccm in 100 hp, motor s 750 ccm in 55 hp ter veliko navora, sedaj vozim motor s 950 ccm in 124 hp. 

Razlika je pač razlika......

Popravljeno . Popravil KARMEN1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!