Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

No je pa opcija še SV 650 S, kaj drugega pa res ne več veliko, na žalost.

ajd

Objavljeno

Pozdravljeni,

pozna kdo ta motor? Kakšne so na splošno izkušnje s tem prodajalcem? Kako pa se ta motor primerja z Hondo CB 600 F Hornet

, Suzukijem GSR oz. kawasaki er 6n?

Hvala za pomoč!

Objavljeno (popravljeno)

Kakšne so na splošno izkušnje s tem prodajalcem? Kako pa se ta motor primerja z Hondo CB 600 F Hornet

, Suzukijem GSR oz. kawasaki er 6n?

Saj ti piše,da kontaktiraj direkt lastnika,tako,da trgovec glih nima veze :hmm:

Men je od navedenih "najboljši"

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

pa tale me še zanima, če ga kdo pozna, kako je bil vzdrževan ... sicer me je malo "strah" kupt tak športni motocikel ker sem še začetnik, ampak tale kawasaki je pa res lep D:

Objavljeno

pa tale me še zanima, če ga kdo pozna, kako je bil vzdrževan ... sicer me je malo "strah" kupt tak športni motocikel ker sem še začetnik, ampak tale kawasaki je pa res lep D:

mors se vprasat ce ti je lep kot motor, al samo zaradi cene?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mors se vprasat ce ti je lep kot motor, al samo zaradi cene?

lep mi je ta model, sploh zaradi izpuha pod sedežem pa k mu smerokazi stran ne štrlijo, morem pa priznat da v živo si ga še nisem orng ogledal, samo na slikah se mi tudi ne zdi preveč "koščen"

kolko pa se pozna ta neudobnost pri vožnji s takim motorjem v primerjavi z naked bike? Je to že sploh čisto športen motor?

Objavljeno

meni osebno se ta model ninje ne dopade kaj prevec...sem pa vozil dve(2005 in 2006) letnik

Objavljeno

Pozdravljeni,

pozna kdo ta motor? Kakšne so na splošno izkušnje s tem prodajalcem? Kako pa se ta motor primerja z Hondo CB 600 F Hornet

, Suzukijem GSR oz. kawasaki er 6n?

Hvala za pomoč!

Mal si preberi spodnji link.

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni_test_cagiva_raptor_650_ducati_monster_695_honda_600_hornet_kawasaki_er_6n_suzuki_gsr_600_yamaha_fz6-1934.aspx

Objavljeno

Pozdravljeni...

Poletje se bliža, jaz pa razmišljam o nakupu Supermoto motorja, in sicer izbiram med KTM super duke, KTM SMC 660 in Aprilia SXV. Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z katerim od teh motorjev, aja pa slišal sem, da LC4 motroji kr pogosto crkujejo problem bi naj bil v motorni gredi. Ve mogoče kdo kaj vec o tem?

Lp Tilen

Objavljeno (popravljeno)
' date='24. February 2010 - 12:21 AM' timestamp='1266967301' post='1724775']

Pozdravljeni...

Poletje se bliža, jaz pa razmišljam o nakupu Supermoto motorja, in sicer izbiram med KTM super duke, KTM SMC 660 in Aprilia SXV. Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z katerim od teh motorjev, aja pa slišal sem, da LC4 motroji kr pogosto crkujejo problem bi naj bil v motorni gredi. Ve mogoče kdo kaj vec o tem?

Lp Tilen

Jaz z z Lc4 motorji nisem imel problemov pa sem imel 620 sc (enduro) in 640 lc4 (supermoto)...ima pa kolega 620 sc SM in mu je kmalu po nakupu zaribal potem so mu drugo sezono zaribali ležaji na odmični gredi. Tako, da odvisno na kakšnega naletiš, edino če razmišljaš o nakupu novega...aja moja sta bila letnika 1998 in 99, kolegov je pa 2000.

Če vzameš super duka bo po moje še najboljša odločitev...to je samo moje mnenje.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

Pozdravljeni so-tablaši!

Zanima me..., obstajajo kakšne spletne strani prodajalcev rabljenih motorjev v sosednji Avstriji (Koroška, Grac in podobno...), ker se zanimam počasi za nakup, pa ker mi je Avstrija zelo blizu, bi mogoče tudi gor kaj skočil pogledat...

Hvala za informacije

Lp

Miha

Objavljeno

Hja, ker motocikel izbrati? Nekomu ki ima vsaj malo izkušenj in prihaja iz nekega 125-taka svetujem vsaj 1000ccm, če so mu bolj všeč sportaki v stilu ZX-10R, GSX-R 1000 ...ipd. Imajo namreč veliko navora kar omogoča varjnejše prehitevanje in jih ni treba toliko gonit v visoke vrtljaje.

Objavljeno

Pozdravljeni so-tablaši!

Zanima me..., obstajajo kakšne spletne strani prodajalcev rabljenih motorjev v sosednji Avstriji (Koroška, Grac in podobno...), ker se zanimam počasi za nakup, pa ker mi je Avstrija zelo blizu, bi mogoče tudi gor kaj skočil pogledat...

Hvala za informacije

Lp

Miha

Miha v Avstriji se nekupuje motorja in to zato, ker so zelo dragi saj se v Avstriji plača na motorje ne samo MWSt. to je ddv ampak še dodaten davek na luksuz,ki ga kolikor jaz vem nemoreš pri prodaji odšteti! Scer pa počakaj morda dobiš še kakšen bolj natančen odgovor.:hmm:

Ps:ko sem jaz pred leti prinas(Delta tim Krško) kupil V-maxa je stal 20K DM je v Avstriji bil več kot 25K DM !:eek:

Objavljeno (popravljeno)

Hja, ker motocikel izbrati? Nekomu ki ima vsaj malo izkušenj in prihaja iz nekega 125-taka svetujem vsaj 1000ccm, če so mu bolj všeč sportaki v stilu ZX-10R, GSX-R 1000 ...ipd. Imajo namreč veliko navora kar omogoča varjnejše prehitevanje in jih ni treba toliko gonit v visoke vrtljaje.

:BUA: :BUA:

To pa je taprav nasvet..... :trance_33_sleep:

Popravljeno . Popravil Tabo
Objavljeno (popravljeno)

a jej a si ti to naredu?

zakaj pol 125ccm

tm se matraš za prehitet kr takoj na 1000ccm.je ja lažje prehitet... :whistle:

Popravljeno . Popravil Tabo
Objavljeno

Miha v Avstriji se nekupuje motorja in to zato, ker so zelo dragi saj se v Avstriji plača na motorje ne samo MWSt. to je ddv ampak še dodaten davek na luksuz,ki ga kolikor jaz vem nemoreš pri prodaji odšteti! Scer pa počakaj morda dobiš še kakšen bolj natančen odgovor.trance_19_hmm.gif

Ps:ko sem jaz pred leti prinas(Delta tim Krško) kupil V-maxa je stal 20K DM je v Avstriji bil več kot 25K DM !eek.gif

en velik HVALA! eno takšno razlago sem rabil, ker me je zanimalo kak je kaj njihov trg v primerjavi z našim...

Lp

Miha

Objavljeno

Miha v Avstriji se nekupuje motorja in to zato, ker so zelo dragi saj se v Avstriji plača na motorje ne samo MWSt. to je ddv ampak še dodaten davek na luksuz,ki ga kolikor jaz vem nemoreš pri prodaji odšteti! Scer pa počakaj morda dobiš še kakšen bolj natančen odgovor.:hmm:

ne siri krive vere.

motorji so v aut, med ostalim, drazji zaradi NoVA (Normverbrauchsabgabe = davek na normirano porabo). NoVA se pri prodaji v tujino NE obracuna (oz. se vrne), saj je to samo avstrijski davek in ne evropski.

ce kupis motor v tujini lahko placas davke kjer kupis, kateri se ti v maticni drzavi priznajo in placas samo razliko (ce obstaja). bolj pregledno in enostavneje je placati neto ceno (z evropsko carino) in potem obdavciti vozilo v maticni drzavi po njenih zakonih.

davek na luksuz ne obstaja vec (32% MWSt. 20+ let nazaj).

Objavljeno

Jaz z z Lc4 motorji nisem imel problemov pa sem imel 620 sc (enduro) in 640 lc4 (supermoto)...ima pa kolega 620 sc SM in mu je kmalu po nakupu zaribal potem so mu drugo sezono zaribali ležaji na odmični gredi. Tako, da odvisno na kakšnega naletiš, edino če razmišljaš o nakupu novega...aja moja sta bila letnika 1998 in 99, kolegov je pa 2000.

Če vzameš super duka bo po moje še najboljša odločitev...to je samo moje mnenje.

Imel sem Duke2 letnik 2001 in je delal brez problemov, nič drugega razen rednih servisov. Zamenjal sem le frgazar in odprl rore.

Super Duke ima eno slabo lastnost ( če ti je to pomembno seveda ), žere ko svinja - prvi modeli.

Objavljeno

a jej a si ti to naredu?

zakaj pol 125ccm

tm se matraš za prehitet kr takoj na 1000ccm.je ja lažje prehitet... :whistle:

Ne, jes nism to naredu. Je pa pomoje tako bolje, pa še prešvoh ti ne rata čez en let. Jes vam rečem, močn motor kupit (150 KM +) ni nkol dnar stran vržen.

Objavljeno

Ne, jes nism to naredu. Je pa pomoje tako bolje, pa še prešvoh ti ne rata čez en let. Jes vam rečem, močn motor kupit (150 KM +) ni nkol dnar stran vržen.

:lol1:

Objavljeno

Ne, jes nism to naredu. Je pa pomoje tako bolje, pa še prešvoh ti ne rata čez en let. Jes vam rečem, močn motor kupit (150 KM +) ni nkol dnar stran vržen.

Ka ti si se že kdaj pelo z kakšnim motojem ki je mel več kot 125 ccm? Na podlagi tvojih komentarjev sklepam da ne.

Objavljeno

Hja, ker motocikel izbrati? Nekomu ki ima vsaj malo izkušenj in prihaja iz nekega 125-taka svetujem vsaj 1000ccm, če so mu bolj všeč sportaki v stilu ZX-10R, GSX-R 1000 ...ipd. Imajo namreč veliko navora kar omogoča varjnejše prehitevanje in jih ni treba toliko gonit v visoke vrtljaje.

ej fante ! ne ga biksat

Objavljeno

Ja če se še nisem peljal še ne pomeni da nič ne vem. No pa vidva "aleksandergabriel" pa "Miha27" povejta svoje mnenje, de nam sam jes govoru.

Objavljeno

Ja če se še nisem peljal še ne pomeni da nič ne vem. No pa vidva "aleksandergabriel" pa "Miha27" povejta svoje mnenje, de nam sam jes govoru.

Da ne bo kdo mislil nisem nevem kakšen izvedenc v vožnji, sem pa poskusil voziti tudi močnejše motorje in kar se mene tiče je tisti ki misli da je po 2 sezonah na motrju z 15 konji sposoben voziti zverino z 150 in več konji v veliki zmoti. Če boš vprašal strejše in izkušenejše motoriste ki so skozi svoje roke dali vse prostornine od 125, do 600 in 1000 ccm ter več različnih tipov motociklov ti bodo povedali da je treba imeti veliko izkušenj preden lahko na cesti obvaldaš superšportnika. Zato je najbolj če postopoma kupuješ močnejše motorje, pa čeprav pri tem zapraviš nekaj evrov več, saj je to še zmerom boljše kot če končas pod kolesi avtomobila, ker si naredil začetniško napako ti ti bi jo mogoče manjši motr še odpustil, močnejši pa ne.

Kar se mene tiče je večina supršportnikov prehitrih in ptebrutalnih za na cesto, s tem ne rečem da jih nebi smeli prodajati, mislim le da je 170 konjev preveč za naše ceste in omejitve.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!