Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Kar pa res nikakor ne pomeni, da vsak ki ima potrjeno servisno knjigo, da je ponarejena. prav tako kot ne pomeni, da motor ki se prodaja brez servisne da je kup zgonjenega železa. Kar sem hotel povedat je, da se mi zdi nesmisleno rečt, da to da se da naknadno dobit servisno pove vse - torej bognedaj kupit kaj rabljenega, ker je vse en živi klump. nekako tako je meni to zvenelo.

Ne ni vse klump.......... Jst hočem povedat samo,da je treba biti previden kaj kopuješ,,,,,,,ker lahko še daš enkrat toliko zraven,če kaj zarwska....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, če daš za moped par tisočakov, naj ti ne bo škoda tistih par fičnikov za kakšnega serviserja, katerega boš povabil zraven ob nakupu. Ta ti bo vse lepo detajlno pregledal in svetoval.

Jaz sem že večkrat tako naredil in do danes nisem naletel na nikakršne težave.

Kje dobiš takšnega mojstra? Na vsakem pooblaščenem servisu mopedov !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, če daš za moped par tisočakov, naj ti ne bo škoda tistih par fičnikov za kakšnega serviserja, katerega boš povabil zraven ob nakupu. Ta ti bo vse lepo detajlno pregledal in svetoval.

Jaz sem že večkrat tako naredil in do danes nisem naletel na nikakršne težave.

Kje dobiš takšnega mojstra? Na vsakem pooblaščenem servisu mopedov !

Se strinjam s tabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pzdravljeni

Namen imam kupit rabljen motor budget za okol 3k€.

Gledal sem predvsem Honda Hornet S 600 nekaj v tem smislu

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3553590

Za 3000€ so ti motorji stari okol 10 9 let prevoženih okol 30000km.

Pa me zanima če mi lahko malo svetujete okoli teh Hornetk S, če še to vredu motor čeravno

ima že tolko let.

Kaj menite vi se mi splača za ta dnar okol 3000€ kupit tak motor, ali priporočate kaj drugega

v istem rangu predvsem vizualno kot ta Hornetka S

Hvala lepa za odgovore že vnaprej

Lp Gegi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Hornet S mi je všeč sprednji pol oklep z masko ali kako se reče, ter da ma tisto šipo spredaj da

nebo tako pihalo, ker bo motor bolj za kak izlet v dvoje, tu pa tam pa tudi sam malo hitreje :)

Potovalci pa mi niso glih najbolj všeč

Kaj pa glede let je to že zlo uničen motor oz zmučen?

Vsaka pomoč bo dobrodošla ker imam o motorjih zelo malo oz nič pojma :)

Hvala za pomoč

Lp Gegi

Popravljeno . Popravil Gegi12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem sem pozabil dopista še en motor ki sem ga gledal.

Ali boljše Yamaha Fazer kolko sem videl so približno za isti denar kake 2 leti mlajši.

Vsako mnenje bo dobrodošlo

Lp Gegi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obadva sta OK motorja, na voljo pa še imaš šibkejša predstavnika Kawasaki Zr7S in Honda CBF 600 S, ostalo so pa nakedi, na katerih se do 150km/h tudi da zdržat, a če ti ni do tega ti pač ni.

Sicer pa leta niso ravno merilo vsega pri motorjih, temveč kako se je v teh letih delalo z mopedom. Kako se ga je servisiralo, kako ohranjalo pri življenju in kako tišalo. To sta motorja s 4-valjnimi mašinami, ki dasta kaj od sebe šele ko obrati presežejo tam okoli 8000obr/minuto in jih je torej vseskozi potrebno tišat. Torej lahko računaš na večjo obrabo materiala kot pri nekem 1000ccm+ motorju ali 2-valjniku. Računaš lahko tudi na to, da kilometri na števcu niso niti slučajno realni in jih ima moped že tudi okoli 100.000KM (seveda ni nujno da je tako). Če je bil redno servisiran, redna menjava olja, redno podmazani vitalni deli, redno čekirani ventili (pa še seveda kaj) potem niti slučajno ni nek problem nabaviti takšen motor. Sicer pa so lahko kar precejšni stroški z njim.

Svetujem ti, da si vzameš s seboj na ogled kakšnega mojstra, ki zna dobro oceniti ohranjenost motorja, da na ogledu poizveš o motorju kar se da vse in na ta način prišparaš krepko gmoto denarja. Sicer pa je tudi modro naslednji dan po nabavi peljati motor k serivserju, položiti na pult kakšnih 300€ in narediti servis skorajda vsega.

Odločitev je tvoja :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se tiče prejšnjih postov o servisnih knjigah moram napisat tole. Servisna knjiga je vsekakor dokaz, da je motor redno vzdrževan na servisu. Kaj se tiče ponarejenih servisnih knjig - vsako knjigo se da brez problema preveriti, ponavadi opažiš lažno brez problema. Ponavadi se servisna knjiga po letnici ne sklada z letnikom motorja. Če motor servisne knjige nima in je prvi lastnik in nima računov od servisov potem je tako to neka štala in stran od takšnega motorja.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se tiče prejšnjih postov o servisnih knjigah moram napisat tole. Servisna knjiga je vsekakor dokaz, da je motor redno vzdrževan na servisu. Kaj se tiče ponarejenih servisnih knjig - vsako knjigo se da brez problema preveriti, ponavadi opažiš lažno brez problema. Ponavadi se servisna knjiga po letnici ne sklada z letnikom motorja. Če motor servisne knjige nima in je prvi lastnik in nima računov od servisov potem je tako to neka štala in stran od takšnega motorja.

no ja, no ja. pa ti bom dal za primer moj motor.

servisna knjiga je potrjena za čas garancije ko sem ga vozil na uradni servis. pozneje sem ga servisiral pri nepooblaščenih serviserjih ker mi je bil kriterij predvsem kakovost mehanika ne pa to da je "uraden". včasih sem dobil štempl, ene 2 leti sploh nisem vedel kje je knjiga, zadnja leta hodim na servis "na črno". ni računa, ni štempla, motor pa ima v rokah mojster, ki ga ne najdeš na urednih servisih.

po tvoji logiki bi torej moral bežat od mojega motorja pa ti garantiram, da je boljše porihtan kot če bi imel knjižico polno uradnih štemplov. ti pa znam iz glave povedat kaj vse je bilo narejeno in pri koliko km. pa še bolj pomembno, tisto kar bi moralo bit narejeno je tudi res bilo narejeno in to tako kot se spodobi.

servisna knjižica je čisto OK ampak če bi jaz vedel da bom zato lahko dobil za motor 500€ več, ti garantiram da bi bila porihtana tako, da nimaš teorije da odkriješ da ni res. sploh pa če bi motor bil kupljen iz tujine. malo znanja skeniranja, digitalnega tiska in knjižico imaš kakšno hočeš.

meni še vedno več pomeni vtis o vozniku in splošni izgled motorja kot pa knjižica.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, no ja. pa ti bom dal za primer moj motor.

servisna knjiga je potrjena za čas garancije ko sem ga vozil na uradni servis. pozneje sem ga servisiral pri nepooblaščenih serviserjih ker mi je bil kriterij predvsem kakovost mehanika ne pa to da je "uraden". včasih sem dobil štempl, ene 2 leti sploh nisem vedel kje je knjiga, zadnja leta hodim na servis "na črno". ni računa, ni štempla, motor pa ima v rokah mojster, ki ga ne najdeš na urednih servisih.

po tvoji logiki bi torej moral bežat od mojega motorja pa ti garantiram, da je boljše porihtan kot če bi imel knjižico polno uradnih štemplov. ti pa znam iz glave povedat kaj vse je bilo narejeno in pri koliko km. pa še bolj pomembno, tisto kar bi moralo bit narejeno je tudi res bilo narejeno in to tako kot se spodobi.

servisna knjižica je čisto OK ampak če bi jaz vedel da bom zato lahko dobil za motor 500€ več, ti garantiram da bi bila porihtana tako, da nimaš teorije da odkriješ da ni res. sploh pa če bi motor bil kupljen iz tujine. malo znanja skeniranja, digitalnega tiska in knjižico imaš kakšno hočeš.

meni še vedno več pomeni vtis o vozniku in splošni izgled motorja kot pa knjižica.

Motor kateri se servisira tako kot ti praviš lahko kupiš z zaupanjem samo od prijatelja, drugemu na besedo nebi nobeden zaupal, kljub temu da je mogoče kvalitetnejše servisiran kakor pri pooblaščenem servisu. Velja predvsem za novejše motorje.

Vedno imaš možnost preverit pri serviserju tudi če je motor iz tujine, saj obstajajo telefoni in internet. Če ti to ne igra vloge pa tak motor pač kupiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda imaš prav in določen rizik vedno obstaja pri nakupu rabljenega. zato pa bi jaz raje kupil motor od osebe, ki se je dosti vozila in ima nekaj pojma o motorjih ker potem veš da je tudi motor vzdrževal in ni raskiral. razni vikend vozniki ali kafič rejserji pa dostikrat ne dajo kaj dosti na vzdrževanje.

seveda se da preverit na servisih ampak si ne predstavljam kako bi v praksi zgledalo če kličeš ali pišeš nekam v italijo na servis in te zanima ali je motor res bil pri njih servisiran pred dvemi ali več leti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda imaš prav in določen rizik vedno obstaja pri nakupu rabljenega. zato pa bi jaz raje kupil motor od osebe, ki se je dosti vozila in ima nekaj pojma o motorjih ker potem veš da je tudi motor vzdrževal in ni raskiral. razni vikend vozniki ali kafič rejserji pa dostikrat ne dajo kaj dosti na vzdrževanje.

seveda se da preverit na servisih ampak si ne predstavljam kako bi v praksi zgledalo če kličeš ali pišeš nekam v italijo na servis in te zanima ali je motor res bil pri njih servisiran pred dvemi ali več leti.

Imaš prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Vsem se zahvljujem za odgovore, so v veliko pomoč.

Malo sem še pobrskal po forumih in oglasih, in sem našel par motorjev

Yamaha fazer 600 z ceno 3500 letnik 2005 in okoli 45000km.

Kaj mislite se to splača je nekaj motorjev od prvih lastnikov ki trdijo da imajo potrjeno servisno in še vse račune od servisov.

Se splača kupit tak motor, ni nič narobe da ima že 45000km prevoženih? Ali je že potrebno tu kake večje posege pri servisih kot recimo pri avtih ki imajo že čez 100km.

Hvala za odgovore

Lp Gegi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor vzdrževan in servisiran ne bo nič narobe. (predpostavimo da so realni km). to še zdaleč ni toliko kilometrov, da bi rekel da jih je "preveč" in da se zaradi tega bliža generalka. moj predlog je (oz. jaz bi naredil tako, če bi kupil tak motor), da po nakupu še reskiraš za en servis, ki naj vključuje kontrolo zračnosti ventilov, stanje verige odm. gredi, napenjalca, menjavo vseh tekočin.. kontrola sklopke.. ) , in potem mora zadeva brez bojazni laufat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha

Super!! Tnx za odgovor.

Pri katerih kilometrih pa se približno mora delat generalka na takem motorju?

LP Gegi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha

Super!! Tnx za odgovor.

Pri katerih kilometrih pa se približno mora delat generalka na takem motorju?

LP Gegi

Kaj pa za tebe pomeni "generalka"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha OK. Generalka se v teh krogih pojmuje za to, da je treba izvesti večji seris - torej pregledati vse kar je Carmagedon napisal dva posta višje. To že je generalka. Četudi ni nevem kak gromozanski strošek (pri normalnih motorjih seveda). Motor pri 45000km bi moral že čez takšno generalko, če še ni, potem pač daš tistih 300€ in jo narediš. (pa sej je Carmagedon vse lepo opisal, le "generalko" z malce drugačnim pomenom je potem še dodal - on ima pod to besedo najverjetneje že kakšno menjavo sklopke, košare, batov, ojnice....kar je tudi bolj pravilno po mojem mnenju, a pustimo to)

ajd

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Mi je uspelo nabavit Fazerco (upam da dobro), bil je prvi lastnik, letnik 2004, računi od servisov in potrejena servisna, prevoženih 18km, upam da mi bo dobro služila in bo dolgo v moji lasti.

Hvala lepa vsem ko ste mi pomagali oz za vaše nasvete.

Lp Gegi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me kateri rabljen sport tourer bi vi izbrali, če bi imeli v žepu 4500€? Podobno vprašanje me zanima tudi v rangu chopperjev...Hvala!

Odvisno od tvojih izkušenj.yes.gif

Npr: Honda - VFR 800, Yamaha Fazer 600 ali 1000, Aprilia Futura,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup dirkalnega motoria se splaca? Motor ima uso serijsko opremo zrauen, razen plastik, ki so bile podrsane. Motor ima okrog 10.000km in je letnik 07. Je tak motor dobro vzdrževan al ije sam zelo zgonjen?

Drugace pa se tse normalno da registrirat in use!

Kaj menite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup dirkalnega motoria se splaca? Motor ima uso serijsko opremo zrauen, razen plastik, ki so bile podrsane. Motor ima okrog 10.000km in je letnik 07. Je tak motor dobro vzdrževan al ije sam zelo zgonjen?

Drugace pa se tse normalno da registrirat in use!

Kaj menite?

Boš moral malo več napisat. Kakšen motor, cena. Sicer pa poglej na net in pelji nekoga zraven ki se spozna na te zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!