Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

... je Versys absolutno premalo močen in poskočen.

Jaz pa bi obrnil: za naked motor je apsolutno premočno in nepotrebno imeti 180 KM+ na zadnjem kolesu. Kot rečeno: vse je relativno in odvisno od zornega kota, iz katerega škilimo na dano situacijo.

Drugače pa na omejen znesek nakupa mogoče tudi kakšen Suzuki bandit ne bi bil po moje napačna izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi obrnil: za naked motor je apsolutno premočno in nepotrebno imeti 180 KM+ na zadnjem kolesu. Kot rečeno: vse je relativno in odvisno od zornega kota, iz katerega škilimo na dano situacijo.

Drugače pa na omejen znesek nakupa mogoče tudi kakšen Suzuki bandit ne bi bil po moje napačna izbira.

Se strinjam, da je nepotrebno 180KM+, ampak od viška še nobenega ni bolela glava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je nepotrebno 180KM+, ampak od viška še nobenega ni bolela glava.

Razen une, ki se razlepijo (ne mislim vseh, pač pa zgolj tiste, ki se razlepijo prav zaradi prevelike moči in neobvladovanja te moči ali sebe v želji po izkoriščanju te moči).

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa na omejen znesek nakupa mogoče tudi kakšen Suzuki bandit ne bi bil po moje napačna izbira.

Tudi na bandita sem pomislil, sam nekako bolj gledam 2valjne motorje.Baje moraš 4valjnika bolj v obrate potiskat?

Pa tudi čim bolj udoben položaj za krmilom iščem, zaradi hrbtenice :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na bandita sem pomislil, sam nekako bolj gledam 2valjne motorje.Baje moraš 4valjnika bolj v obrate potiskat?

Pa tudi čim bolj udoben položaj za krmilom iščem, zaradi hrbtenice :doze:

stegn se mal več vzem novo transalpo z ABS-om pa maš vse kar rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že za 4500eu se bom stegnil maximum :unsure:

A to drži za 4valjnike?Da so potrebni priganjanja v obrate?

Kakšen je kaj Kawasaki Z750?

Vem, da je 4valjnik, je pa zanimiv...

Kakšna je kaj vožnja na motorju kot je Versys,V-strom ali pa Nakedu?

Razlika mislim?

Je drža na Nakedu tolk drugačna kot na neki cestni enduri?

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že za 4500eu se bom stegnil maximum :unsure:

A to drži za 4valjnike?Da so potrebni priganjanja v obrate?

Kakšen je kaj Kawasaki Z750?

Vem, da je 4valjnik, je pa zanimiv...

Kakšna je kaj vožnja na motorju kot je Versys,V-strom ali pa Nakedu?

Razlika mislim?

Je drža na Nakedu tolk drugačna kot na neki cestni enduri?

sama poza niti ni tolk strašno drugačna. vožnjo in cesto pa jez čist drugače dojemam. stroma in verzisa še nism vozu, mal sm se igral s transalpo in malo s TDM, (Yamahe TDM nimaš v izboru, mord lahko tud na to uč vržeš) in rečm lahko le, da so zanimivi in udobni, taki komot motorji :) ker majo vzmetenje z mal dalšim hodom hrbet precej manj nabija, in peleš se precej bol mehko kot na nakedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to me zanima!

Torej so bolj mehki za vozit, proti nakedom...

TDMko sem tudi gledal, pa baje trošijo olje - a res?

Brez zamere, ker toliko sprašujem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že za 4500eu se bom stegnil maximum :unsure:

A to drži za 4valjnike?Da so potrebni priganjanja v obrate?

Kakšen je kaj Kawasaki Z750?

Vem, da je 4valjnik, je pa zanimiv...

Kakšna je kaj vožnja na motorju kot je Versys,V-strom ali pa Nakedu?

Razlika mislim?

Je drža na Nakedu tolk drugačna kot na neki cestni enduri?

na vsakem nakedu se potuje slabše kot na potovalni enduri. ni pa nemogoče, čisto OK je če si malo fit, ponavadi imajo sopotnice več težav ker so sedeži bolj skromni. če imaš poškodovano hrbtenico zna bit naked problem.

verysis ima največjo dovoljeno težo 176 kg tako da nimata več dosti lufta. 60 KM je lahko čisto dovolj za premikat dva te kilaže ali občutno premalo. odvisno če se greš vožnjo ali bi rad vmes tudi malo potegnil in spodobno prehitel.

tisto o 2V in navoru in priganjanju 4cilindrašov je relativno. močen 4 cilindraš vleče z 750 ali več ccm enako dobro spodaj, kaka bolj navita 600 ccm zadeva pa rabi več priganjanja.

po makedamu se da it z cestakom tudi, odvisno kaj pričakuješ. ali samo prečkaš kak makedam ker ni asfalta ali hočeš namensko na makedam.

nekako bi kak TDM bil verjetno še najboljša izbira (ne pijejo olja če je OK mašina) za prvi motor sploh ker si omejen z denarjem. itak moreš prvo videt kaj hočeš. ko boš kupoval drug motor boš vedel boljše.

najbolj bi ti itak sedel kak ktm adventure ali bmw gs ampak za to si pa finančno prekratek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to me zanima!

Torej so bolj mehki za vozit, proti nakedom...

TDMko sem tudi gledal, pa baje trošijo olje - a res?

Brez zamere, ker toliko sprašujem!

Za TDM 850, torej stari model, je bilo splošno znano, da so pile olje. Glede TDM 900 pa še nisem kje zasledil, da bi pila olje, razen v primeru, da se motor ne vzdržuje kot je predpisano. V takem primeru pa verjetno ne samo TDM, ampak vsak motor ali avto popapa malo olja.

LP

Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za TDM 850, torej stari model, je bilo splošno znano, da so pile olje. Glede TDM 900 pa še nisem kje zasledil, da bi pila olje, razen v primeru, da se motor ne vzdržuje kot je predpisano. V takem primeru pa verjetno ne samo TDM, ampak vsak motor ali avto popapa malo olja.

LP

Grega

Torej se gre to le za stare TDMke?

Nisem vedel, hvala za info...

Kakšne so pa kaj razlike med sedeži?

Mislim, med 2 delnimi in sedežem v enem kosu?

Se pravi, med takim, ki ga ima Versys in takim, kot ga ima TDM?

Hvala!

lp

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to drži za 4valjnike?Da so potrebni priganjanja v obrate?

Kakšen bandit 1200 (pač velike prostornine), ne rabi priganjanja v obrate, vleče odlično skoraj že od štandgasa :), kakšen 600 naked, pa rabi obrate, če hočeš tempo držat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje čase razmišljam,da bi kupil FZ6 Fazerco pa me zanima,kaj bi moral realno dobiti za cca. 4000€? Letnik,km,? Ker,ko pogledujem po avtonetu se mi zdi,da so pri fazercah same pobožne želje npr.ali je to realno

http://www.avto.net/....asp?ID=3770634

al pa to http://www.avto.net/....asp?ID=3761655

Na kaj bit še posebej pozoren pri Fazerjih? Se pravi moje vprašanje se glasi kaj moraš minimalno dobit za cca.4K€?

Zavedam,se da je motor vreden pač toliko,kolikor je kdo pripravljen dati zanj(+ohranjenost,gume itd,),a se mi vseeno zdi da neka meja obstaja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje čase razmišljam,da bi kupil FZ6 Fazerco pa me zanima,kaj bi moral realno dobiti za cca. 4000€? Letnik,km,? Ker,ko pogledujem po avtonetu se mi zdi,da so pri fazercah same pobožne želje npr.ali je to realno

http://www.avto.net/....asp?ID=3770634

al pa to http://www.avto.net/....asp?ID=3761655

Na kaj bit še posebej pozoren pri Fazerjih? Se pravi moje vprašanje se glasi kaj moraš minimalno dobit za cca.4K€?

Zavedam,se da je motor vreden pač toliko,kolikor je kdo pripravljen dati zanj(+ohranjenost,gume itd,),a se mi vseeno zdi da neka meja obstaja?

no npr.jaz sn letos jan prodal fazera 600s l.04 28000k..za 3200...s tem, da je bil redno servisiran-računi, skoraj nove gume(cca300e)...pa tudi dobro ohranjen.

tako, da za 4000e, morš dobit dobrega fazera....l tam okol 05- 06...poseben pozoren pri fazeru nimaš bit na kaj..pač enako kot pri vseh ostalih motorjih...kaj se pa v sami mašini skriva, pa itak ne moraš vedet, to je pač malo loterija...no tisti rdeči dobro zgleda, je pa cena vsekakor preveč nabita...

sicer pa je nakup fazera prava odločitev...zeloo dober motortrance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim malce pomoči zato se obračam na vas. Sedaj imam Suzuki GSX-R 750 l. 2000. Odločil sem se zamenjato motor in sicer za Kawasaki ZX-R 636 l. 2006. Malo me skrbi zaradi moje telesne višine, kajti merim 190cm, sicer bolj suhe postave. Če ima kdo kakšne izkušnje ali nasvete bodo prišli še kako prav.

Hvala in lepo se imejte.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no npr.jaz sn letos jan prodal fazera 600s l.04 28000k..za 3200...s tem, da je bil redno servisiran-računi, skoraj nove gume(cca300e)...pa tudi dobro ohranjen.

tako, da za 4000e, morš dobit dobrega fazera....l tam okol 05- 06...poseben pozoren pri fazeru nimaš bit na kaj..pač enako kot pri vseh ostalih motorjih...kaj se pa v sami mašini skriva, pa itak ne moraš vedet, to je pač malo loterija...no tisti rdeči dobro zgleda, je pa cena vsekakor preveč nabita...

sicer pa je nakup fazera prava odločitev...zeloo dober motortrance_25_naughty.gif

ja se mi je zdelo,da so cene malo pretirane,sem za referenco gledal cene na moto.it in so cene,če primerjaš z cenami na avtonetu za 30% nižje.No najbrž je temu tako,zaradi količine prodanih motorjev.Več motorjev se v Italiji proda in jasno,da je cena nižja.Moram še malo pobrskati in iti na kakšen ogled pa bom videl pri čem sem.Samo mam filing,da znajo biti prodajalci yamah mal bolj vzvišeni in prepričani v svoj prav s tem,da je možnost cenkanja bolj majhna,sicer pa se ne sekiram,motorjev je itak dosti.Trenutno se pa imam s čim vozit tko da ni panike.Jah nč tnx za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja se mi je zdelo,da so cene malo pretirane,sem za referenco gledal cene na moto.it in so cene,če primerjaš z cenami na avtonetu za 30% nižje.No najbrž je temu tako,zaradi količine prodanih motorjev.Več motorjev se v Italiji proda in jasno,da je cena nižja.Moram še malo pobrskati in iti na kakšen ogled pa bom videl pri čem sem.Samo mam filing,da znajo biti prodajalci yamah mal bolj vzvišeni in prepričani v svoj prav s tem,da je možnost cenkanja bolj majhna,sicer pa se ne sekiram,motorjev je itak dosti.Trenutno se pa imam s čim vozit tko da ni panike.Jah nč tnx za nasvet.

moto.it ti glede cen naj ne bo primerjava. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem hodil k Motoraju gledat tudi enega fazerja - na slikah je zgledal vredu, ko sem pa tja prišel, pa ni bil več tako vredu :) Sicer ni bil paden ali podrsan, vsekakor pa lastnik ni z njim ravnal lepo - sprednje steklo je popraskano, kot da bi ga s krtačo čistil, poln majhnih praskic... Je pa tisti dan tudi ta rdeč prišel - sicer je bil še umazan ampak se mi tudi ni zdel preveč očuvan. No, vsak ve sam kaj išče, ampak za 5000 evrov jaz raje poiščem kakšnega slovenskega redno servisiranega, pa čeprav je kakšno leto starejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mam filing,da znajo biti prodajalci yamah mal bolj vzvišeni in prepričani v svoj prav s tem,da je možnost cenkanja bolj majhna,sicer pa se ne sekiram,motorjev je itak dosti.

Pozdravljen "sosed". Ko bo FZ 8 normalno dobavljiva, se tudi jaz lotim prodaje. In se bom trudil, da ne bom "vzvišen" pri tem. Kar se pa tiče Fazerja: z modelnim letom 07 je bil malo nališpan in "doteran" - če se temu lahko tako reče: nova zadnja vilica, armatura, sedež, maska, itd. Tu je potem verjetno vzrok skoka v cenah rabljenih med 2006 in 2007. Z rabljenimi pa gotovo veš kako je: vsak nekaj nabija po telefonu, potem pa je resnica ob ogledu ponavadi kar precej drugačna (ravno mi je o tem pravil prijatej, ki išče lep in ohranjen motor 600 ccm za nečaka). In nekaj seveda pomeni (vsaj meni) tudi vse, kar se tiče motorja kot takega: urejena ser.knjiga, računi servisov, vsi ključi ...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!