Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

zdravo!

sem motorist začetnik in bi si kupil čoperja. zanima me, kako letnik7starost vpliva na kakovost čoperja. hvala za odgovore

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Taglavni' naj si še enkrat prebere ZVCP in neha zavajat kupce.

Hm...taka fz6 ima "Moč motorja: 72 kW / 98 KM", gospod je dejal, da so zablokirali ze dosti takih motorjev brez problema in da so tudi dobili cisto nove blokade prejsni mesec za ta novi zakon. Nevem, ce si lahko tako velika firma kot je "Yamaha KMC" dopusca takole okrog prenesti VSE stranke? :/

Fantje, mogoče kdo od vas pozna prodajalce tehle zverinic?

Yamaha FZ6S 600 l. 2004

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

Hvala za pomoč! ;) :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...taka fz6 ima "Moč motorja: 72 kW / 98 KM", gospod je dejal, da so zablokirali ze dosti takih motorjev brez problema in da so tudi dobili cisto nove blokade prejsni mesec za ta novi zakon. Nevem, ce si lahko tako velika firma kot je "Yamaha KMC" dopusca takole okrog prenesti VSE stranke? :/

Se opravičujem, pri ŠTERNU v Kranju in NE pri kmc yamahi.

Fantje, mogoče kdo od vas pozna prodajalce tehle zverinic?

Yamaha FZ6S 600 l. 2004

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

avto.net YAMAHA FZ6

Hvala za pomoč! ;) :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko naj bi naprimer zdrzala Yamaha FZ6 04/05 letnik, ce je redno vzdrzevana? Je prevec, ce kupimo motor z 44.000km prev. ?

Imam naslednje opcije, nevem kaj zbrati, cilj naj bi bil potovanja, voznja v dvoje z mojo...

#1

Yamaha FZ6

l. 2005

44000km

Dodaten opis:

Vožen na daljše relacije, redno vzdrževan-računi, 1.lastnik, barva Silver storm, nosilec s kovčkom za 2 čeladi+nosilec na kovčku, menjana veriga in zobniki, 12V vtičnica, nova sprednja guma, nova polletna vinjeta

3.500€

----

#2

Yamaha FZ6

l. 2004

25000km

Dodaten opis:

Kot nov, dodano visje vetrobransko steklo, manjsi srebrni smerniki

~3400€

----

#3

Yamaha FZ6

l. 2004

32000km

Dodaten opis: Rekreativno vožen, givi monokey kovček, alarm.

Servisna knjiga, skoraj nova zadnja guma, servis narejen prejšnjo sezono, pred ca. 4000km.

~3000€

----

#4 Yamaha FZ6

l. 2006

39000km

dod opis: Nosilec zakovcek, ohranjen (gume, servis verjetno uredu?)

~3500€

Resno sem zmeden :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko naj bi naprimer zdrzala Yamaha FZ6 04/05 letnik, ce je redno vzdrzevana? Je prevec, ce kupimo motor z 44.000km prev. ?

Imam naslednje opcije, nevem kaj zbrati, cilj naj bi bil potovanja, voznja v dvoje z mojo...

#1

Yamaha FZ6

l. 2005

44000km

Dodaten opis:

Vožen na daljše relacije, redno vzdrževan-računi, 1.lastnik, barva Silver storm, nosilec s kovčkom za 2 čeladi+nosilec na kovčku, menjana veriga in zobniki, 12V vtičnica, nova sprednja guma, nova polletna vinjeta

3.500€

----

#2

Yamaha FZ6

l. 2004

25000km

Dodaten opis:

Kot nov, dodano visje vetrobransko steklo, manjsi srebrni smerniki

~3400€

----

#3

Yamaha FZ6

l. 2004

32000km

Dodaten opis: Rekreativno vožen, givi monokey kovček, alarm.

Servisna knjiga, skoraj nova zadnja guma, servis narejen prejšnjo sezono, pred ca. 4000km.

~3000€

----

#4 Yamaha FZ6

l. 2006

39000km

dod opis: Nosilec zakovcek, ohranjen (gume, servis verjetno uredu?)

~3500€

Resno sem zmeden :)

Težka odločitev. Vzem si en dan frei pa pejt vse pogledat. Boš se veliko lažje odloču. Sicer pa .... tist k je prvi lastnik bi meni bil najbolj zanimiv. :) Servisna knjiga seveda obvezna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka odločitev. Vzem si en dan frei pa pejt vse pogledat. Boš se veliko lažje odloču. Sicer pa .... tist k je prvi lastnik bi meni bil najbolj zanimiv. :) Servisna knjiga seveda obvezna!

Hja verjamem, razprava se nadaljuje tukaj kjer je bolj zanimivo! :) Hvala ti za nasvet :trance_27_notworthy:

Tukaj -> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5775&st=3060

Finta je, ker če si vse ogledam v enem dnevu ne pridem skos, eden je npr. na ptuju, drug v kopru, tret v novem mestu, cetrt v bovcu :) ...brez komentarja kakšno srečo imamo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka odločitev. Vzem si en dan frei pa pejt vse pogledat. Boš se veliko lažje odloču. Sicer pa .... tist k je prvi lastnik bi meni bil najbolj zanimiv. smile.gif Servisna knjiga seveda obvezna!

Odgovor si dobil, jest Ti želim ugoden nakup pa srečno roko na furci se pa itaq vidmotrance_43_wavetowel2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Nameravam kupiti hard enduro motor, pa nevem za katerega se odločiti. Odločam se med Husabergom FE 390, KTM-om EXC 450, Husqvarno TE 450 in Yamaho WR450F. Mogoče tudi rabljeni BMW G450X. Nameravam ga uporabljati za dnevne ture po ''single trackih'', torej gledam tudi na čimvečjo prostornino rezervoarja, kar pa se tako ali tako v skrajnem primeru še da dokupiti večjega, vsaj za Ktm-a sem prepričan. Kaj priporočate?

Lp, Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Nameravam kupiti hard enduro motor, pa nevem za katerega se odločiti. Odločam se med Husabergom FE 390, KTM-om EXC 450, Husqvarno TE 450 in Yamaho WR450F. Mogoče tudi rabljeni BMW G450X. Nameravam ga uporabljati za dnevne ture po ''single trackih'', torej gledam tudi na čimvečjo prostornino rezervoarja, kar pa se tako ali tako v skrajnem primeru še da dokupiti večjega, vsaj za Ktm-a sem prepričan. Kaj priporočate?

Lp, Matic

Odvisno kaj hočeš. Veliko jih prisega na KTMa, ker nudi veliko dodatne opreme. Meni je v roke prišla Husqvarna in jo lahko samo pohvalim. Husaberg je pač petarda, teža in okretnost 250tke, moč 450tke xD

Če maš preveč denarja definitivno Husaberg.

Yamahe in BMWja niti najmanj ne poznam, je pa tako, da mislim, da ima Yamaha največ ventilov in tele ventili se na enduro/cross motorjih kar pogosto menjajo in eden je zelo drag, torej več jih je >>>> več za plačat pri servisu.

Husqvarna ima tut zdj ceu kup novih servisov, tako da nebi smelo bit problemou, dodatne opreme tut malo morje.

Aja pa Husaberga boš morau lih nouga kupit, ostalo boš komot rabljeno dobu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede batov vem ker sem prej vozil crf 250, kupujem pa zato ker sem imel prijavo kmeta za vožnji po njegovem posestvu pa bi rad malo tišji motor. Skratka kar rabim je trpežen, okreten motocikel, ki ga lahko vozim tudi bolj na ''hard'' in zdrži nekaj časa. Po povedan se res nagibam k Husabergu, tudi kar sem prebral po testih je baje to ''to'' za hard enduro. Mika me le še bmw a nevem kje bi se ga dalo testirati. V A-cosmosu v Lj je samo en a ne vem če bi se lahko dogovoril za test. Če pa ima kdo izkušnje z bmw-ji pa naj kar napiše. Kar sem gledal Erzberg je nemec z 450 zmagal. Ampak to je že druga stvar, saj to praktično skoraj ni več isti motor... Drugače denarno pa bom že spravil skup kolikor bo treba, samo da se mi bo dobro obneslo.

Lp, Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilio sem pa že gledal, a mi nekako že povezava med hard enduro in italijanskimi motorji ne gre skupaj. Skratka raje kupim na ''ziher'' in vem da bo dobro, kot pa da kupim motor, ki ga je firma izdala kot prvega hard endura. Če pa mogoče kdo ve kako se obnese... :)

Popravljeno . Popravil tenere99
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede aprillie shiver - ko sem pred dvema mesecema tudi sam kupoval motocikel sem obiskal tudi tega prodajalca in je bila tudi ta aprillia tam. Prodajalec vse svoje motocikle uvaža iz Italije ampak so za moje pojme odlično ohranjeni - vsaj glede na to, kar sem videl pri drugih trgovcih. Tako da se ti tega sigurno splača iti pogledat.

Je pa prodajalec malo posebne vrste ampak se da z njim zmenit - jaz sicer nisem kupil pri njemu potem motorja, so pa od očeta 3 kolegi in z nobenim do sedaj ni bilo nobenih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Nameravam kupiti hard enduro motor, pa nevem za katerega se odločiti. Odločam se med Husabergom FE 390, KTM-om EXC 450, Husqvarno TE 450 in Yamaho WR450F. Mogoče tudi rabljeni BMW G450X. Nameravam ga uporabljati za dnevne ture po ''single trackih'', torej gledam tudi na čimvečjo prostornino rezervoarja, kar pa se tako ali tako v skrajnem primeru še da dokupiti večjega, vsaj za Ktm-a sem prepričan. Kaj priporočate?

Lp, Matic

Ker letnik, kolk denarja?

Tudi jaz gledam mal za hard enduro - a gledas tudi Aprilio..

rxv pozabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker letnik, kolk denarja?

rxv pozabi.

RXV je za hard enduro prenaporna. Za enduro rabiš motor, ki vleče po vseh obratih, ta aprilija je pa kot 2 takt ... na dnu se neki matra pol pa eksplodira. Je pa glasna u pičku maternu, tak da ti definitivno ne pride v poštev.

WRF bo kar vredu izbira, še posebaj če boš imel homologacijo posledinčno tudi možnost registracija. Takrat ti kmet nebo mogel več ni. Seveda pa je vse stvar dogovora in tvojega bontona. Par vaških fantov po sloveniji naredi več škode, kot celotna Hard Enduro selekcija enduro kluba Koper. :)

Še kaj za prebrat :

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/blogi/matevz-hribar/enduro_bonton-19051.aspx

PS: Husaberg se dere, sam ne pa spet tok kot RXV :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti neki na pamet govoriš?

Glavni problem pri rxv je zanesljivost, ker ima cel kup serijskih napak na agregatu in zaradi vsake od teh ti lahko umre mašina, to velja predvsem za 06 in 07. Od 08 naprej je bolje, ampak še vseeno ni dobro. Kako se pa dejansko obnese na terenu je pa druga zgodba in dost odvisno kje se voziš, ker tile najmočnejši hard enduroti so za odprt, hiter teren.

Pa noben od teh motorjev ni samo gas pa bencin, je potrebno dosti rednega vzdrževanja in servisiranja, tudi če novega kupiš.

Če hočeš ekonomičen motor potem ti ostane samo kakšna navadna japonska endura, ampak je pa švohnejši in težji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

pripravljam se za eno daljše potovanje (20 000km +) in kljub prvotni nekoliko drugačni nameri, sem začel razmišljat o nakupu novega motorja oziroma menjave svojega.

Motor bom potreboval za dolgo pot, zato nekako pričakujem, da bom imel veliko količino prtljage in dodatnih stvari. Pot me bo zanesla tu in tam tudi na kakšen lažji teren (makedam in mogoče kakšna luža, ampak nič hujšega). Nekako razmišljam, da bi zato nabavil en potovalni enduro motor, ker bi bil najbolj priročen tako za vpenjanje prtljage, namesitev kovčkov, teren in pa nasplošno kot vsestranski motor, kejti tudi sedaj imam potovalno enduro.

Naj povem še, da bo motor moral biti omejen (ali pa vsaj homologiran) na 35kW, zaradi novega zakona pri nas in ker si lastim zgolj izpit za to kategorijo, višje pa še ne morem opravljati.

Trenutno so v izboru: Honda Transalp, Yamaha xt660 Z (tenere), suzuki V Strom DL 650 ali pa BMW f650 GS. (Kawasaki Versys sem izključil že takoj, zaradi anti-terenske naravnanosti)

Prosil bi za kakšno pomoč pri izbiri in izkušnjah, ki jih imate s katerimi izmed teh motorjev. Povem lahko še da trenutno preferiram V Stroma in pa Transalpa, predvsem zato, ker mi je tenerejka zelo visoka (sem majhne rasti) in je enovalnik, pri BMWju pa me odbija cena in precej neudoben sedež, napram ostalim trem.

Najlepša hvala za vsak odgovor ali idejo kaj in kako.

Lp Simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti neki na pamet govoriš?

Glavni problem pri rxv je zanesljivost, ker ima cel kup serijskih napak na agregatu in zaradi vsake od teh ti lahko umre mašina, to velja predvsem za 06 in 07. Od 08 naprej je bolje, ampak še vseeno ni dobro. Kako se pa dejansko obnese na terenu je pa druga zgodba in dost odvisno kje se voziš, ker tile najmočnejši hard enduroti so za odprt, hiter teren.

Pa noben od teh motorjev ni samo gas pa bencin, je potrebno dosti rednega vzdrževanja in servisiranja, tudi če novega kupiš.

Če hočeš ekonomičen motor potem ti ostane samo kakšna navadna japonska endura, ampak je pa švohnejši in težji.

To pa zame že ni hard enduro :) En hrib k gor peš nemoreš pridet ... tam z RXV nimaš kaj počet.

In če verjameš ali ne ... nekaj že vem o motorju, ki sem ga hotu kupit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hard enduro kot motor, ne teren.

Za težak teren in če nisi nek profesionalc 250 4t ali pa dobro natunan 2t moped.

No, jaz sem naredu doktorat iz rxv in sxv, pa je na koncu razum prevladal. :D Pa sem kupil husqvarno, za katero sem rekel da je ne bom nikol imel, isto sem rekel tut za ktm-a ki sem ga imel. :P

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hard enduro kot motor, ne teren.

Za težak teren in če nisi nek profesionalc 250 4t ali pa dobro natunan 2t moped.

Ja, jaz sem tut naredu doktorat iz rxv in sxv, pa je na koncu razum prevladal. :D

EXC 300, zamenjaš vzmet za odzivnost in je :)

Mi pa ni jasno, kako je v 2 letih tako močno poskočila cena SXV modelom?! Ta novi davek al kako? Ker včasih se spomnem si za 5990€ ( neki popust na nevem kšno verzijo, vglavnem spomnem se da je mela ameriško zastavo za poslikavo ) dobu novo SXV 4.5 zdj pa kr bliz 10k€ :O

Husqvarna zakon! :worship: Sam i.e. so malček predrage :$ Mogoče tastare na vplinjač, če se ne motim so mele še kšnega konja več.

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

exc300 je dobra varijanta ja.

uno sxv so sto let prodajal, zato pa taka nizka cena.

jest sem svojo i.e. kr ugodno dobil. Kar se moči tiče napram fergazerju pa ni takega šusa v nizkih obratih do 4krpm, pol naprej pa itak trga. :whistle: Men še bolj paše, da je mal manj živčna v težkem terenu, ampak je pa še vedno treba kar pazit gas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam do 8k novega, toda to le ko bom prepričan da je to kar hočem, ali pa do 6k rabljenega. V kakšnem smislu pa mi kmet ne more ničesar če se vozim z registriranim? Kolikor sem uspel razbrati iz zakona je sedaj odvisno od vsakega posameznika, ki je lastnik posesti ali bo prehod dovolil ali ne. Res pa je, da z lepo besedo izgine marsikatera živčnost in problemi glede tega :) torej, ostajata samo še dva, Husa 250 in Wrf 250. Z vzdrževanjem pa sem mislil naprimer na semeringe pri ktm-u, saj sem iz večih strani dobil podatek da zna biti s tem kar precej problemov. Dvotaktnega pa nimam namena kupovat, saj mi je 4t povsem dovolj močan.

Lp, Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!