Cartman Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Drži. Ni me tolk strah tehnike kot me privlači poceni vzdrževanje. Ti starejši enovaljniki se mi zdijo luštni, ker so enostavni. Veriga odmične gredi, zračnost ventlov, nastavitev vplinjača, vse je na izi, hitro in poceni. Za primerjavo poskusi nastavit vantile na kakšnem DOHC dvocilindru, je več dela, neki več konjev pa vseeno nima. Ja v mislih imam Yamaho Tenere, Suzuki DR-650 RSE (z oklepom in zaganjačem), Tengai od Kawasakija in podobni. Ne vem zakaj bi bili manjši od dvovaljnkov, kot je Transalp, za katerega ti na besedo verjamem da je lušten motocikel. Mogoče mi je še nabolj zanimiv tale KLE 500, ki ga je tboxer omenil, samo cene rabljenih se mi zdijo neverjetne. A ni bil to zelo poceni motocikel izpred nekaj let nazaj, se narobe spomnim? ventilov na mojem dohc v2 še nism štelal, pa ima 80 000km. Servis karburatorjev in štelanje ventilov brez materiala stane okrog 100e. vozil sem XT in transalp. xt je ožji ima relativno ozek stol in višina trikotnika rit-nožniki-belanca je manjša.(sediš precej bližje belanci) zakaj je tako nevem. Morda je na tenerejcu drugače. dotem 1
Pervy Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Še pred zimo nameravam kupiti rabljen motor, prebiram razne strani, nasvete... Me pa zanima kako je pri nas z realnostjo prevoženih kilometrov pri rabljenih motorjih. Pri avtih imam nekaj izkušenj z znaki obrabe, kako pa bi vi pri motorju ocenili ali ima za sabo 20, 40 ali 80 tisoč kilometrov? težko oceniš. sem videl motorje - sportake ali čoperje z manj kot 10.000 prevoženimi(brez zajebancije) ki so zgledali slabše kot eni z 50.000. Lastniki so jih pač imeli za malo v nedeljo naokoli in do kafiča. Na leto je naredil 1000 ali manj km pa vse od teh z hladno mašino polni gas od kafiča. ker so servisi recimo na 6000 km pomeni da so motorji imeli na par let narejen en servis in ne vsako sezono. en je imel že zarjavele zajle, znucano sklopko (pri 9000 km) itd. se nimam za nekega totalnega nevedneža pa si na oko nebi upal za vsak motor rečt koliko ima kilometrov. je bolj važen splošni vtis kot fizično prevoženi kilometri. vem za kar nekaj motorjev, ki imajo preko 50.000 pa bi jih prej vzel kot marsikaterega z pol manj. pač vem da so lastniki za njih dobro skrbeli in imajo kilometre narejene na turah ne pa med kafiči. dotem in halls 2
Pervy Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Navaden, civil (ne cestni dirkalni za na pisto/hard enduro/cross) motor mora bit pri 20 000 KOT NOV! z originalnimi Bremz ploščicamii in originalno verigo. če je karkoli drugače, ga je vozil strojelomc. no ja, je pa že odvisno al gre za sportaka ali čoperja ali kaj vmes. pri sportaku pa imaš do 20.000 lahko že menjane ploščice, verigo pa še kaj mogoče pa ne pomeni, da si motor uničeval.
suhi Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Počasi Finta je v tem da se bom vozil malo, zato nima dosti smisla kupovat nov motor ki bo veselo gubil vrednost v garaži. Edino kar mi je všeč pri novih, je da so nekateri opremljeni z ABS. Stvar okusa, meni osebno so starejši motocikli lepši po videzu, tehnika je enostavnejša in če se dostojno peljejo, zakaj ne? Nikjer ne piše da bi moral met NUJNO ono ali tisto, ampak kaj bi raje. Drug spet ne bo zadovoljen z nečim starejšim od 5 let in pod 100KM, kakor komu. Vozil bi se občasno, večinoma po cesti, kakšen makedam pa ga tudi ne sme ustavit. Enduro zato ker so načeloma višji in sediš bolj pokončno, le videz hard variant mi je osebno grozen. Bo zdaj malo lažje No vidiš, to mi je že bol ušeč Prvič - za na malček makadama se ti ni treba bat, gre popolnoma vsak moped, če pa imaš v mislih še kaj brezpotja potem seveda nujno čim lažja endura. Drugič - kar se tiče cene in izgube denarja imaš prav in potem seveda raje poglej kaj starejšega. Tretjič - če so ti lepši starejši potem sploh nabavi starejšega. Torej - XT600 je fini motorček, kolega je imel letnik 1992 in mu je laufal odlično dokler mu ga niso ukradli, banda Danska! Vozil sem XT660R (2004 letnik) in moram povedat, da je to res izjemno zabaven motorček, sicer ga je res treba tišat kolko gre, da izvlečeš iz njega tiste konjiče, a za ovinke je izjemno zabaven, makadam mu je sila enostavno prevozit, težav jakih ni bilo, samo nekaj z vžigom kar so večinoma odpravili v garanciji sami serviserji...Sam bi vzel XT660X, saj je še boljša igrača, tistih nekaj KM po makadamu pa tudi ni panike. Transalp je prav tako super motor, poceni in zanesljiv, tako da jz bi vzel 650-ko, za kakšne 3000€ dobiš že fino pa se voziš in tankaš, pa še V2 motor je - torej precej manj vibracij, prijetnejši tek motorja, kokr tolk lepo vleče čez ves rang obratov... DR650 pojma nimam kako se pelje, KLE500 pa je prav tako vreden denarja, vzel bi novejši model, ki se dobijo za 2700€ (kokr vidim na avtonetu) pa ga voziš do smrti, menda neuničljiv stroj, vleče podobno kot Transalp, je malce grši, malce bolj se "niha", manj je sicer občutka na njem, a kar se zanesljivosti tiče prav tako na izjemno zavidljivem nivoju. Če pa še kaj novejšega se pa tudi najde, a če ti ti motorji ležijo ne boš z nobenim pihnil mimo, samo ne nabavljaj najcenejšega, češ "bo več dnarja za popravilo ostalo", saj če že vložiš kanček več, ne bo nič sploh potrebno popravlat! ajd dotem 1
simonk Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Super, torej seznam razširim na XT660, KLE500 in transalp pa se bo že nekaj najdlo. V redu so taki forumi, da malo povprašaš preden kupiš kak jajc. Drugače se XT660 mirno pelje ali čutiš vibracije in cuka pri speljevanju?
LooLekSLO Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Super, torej seznam razširim na XT660, KLE500 in transalp pa se bo že nekaj najdlo. V redu so taki forumi, da malo povprašaš preden kupiš kak jajc. Drugače se XT660 mirno pelje ali čutiš vibracije in cuka pri speljevanju? Pri višjih obratih so vibracije, pri speljevanju ne cuka, cuka pa pri počasni vožnji (npr. 50 km/h s 3. prestavo, saj so obrati na minimumu), vendar ko dobiš občutek za motor tudi to skoraj odpraviš.
MilanAndonovski Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Tako...zaradi takšnih in drugačnih stroškov, se je na žalost moj budget za motor občutno znižal (pod 2k€). Zdaj sem pa nabral nekaj motorjev, ki bi mi bli všeč vizualno in da se lahko normalno peljeta 2 na njem. Bi pa potreboval pomoč pri izbiri med njimi, če bi mi kdo povedal prednosti/slabosti določenega modela. V glavnm iščem nekaj športnosti, udobje za na pot in zadost moči. Ideje za kak drug model tudi dobrodošle. Nočem pa nakedov zaradi pomankljive vetrne zaščite. Modeli pa so: Yamaha YZF 600 R Thundercat Yamaha YZF 1000 R Thuderace Honda CBR 600 F Yamaha TDM 850 (zelo opcijsko ) Kawasaki ZZR 600
Cartman Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Tako...zaradi takšnih in drugačnih stroškov, se je na žalost moj budget za motor občutno znižal (pod 2k€). Zdaj sem pa nabral nekaj motorjev, ki bi mi bli všeč vizualno in da se lahko normalno peljeta 2 na njem. Bi pa potreboval pomoč pri izbiri med njimi, če bi mi kdo povedal prednosti/slabosti določenega modela. V glavnm iščem nekaj športnosti, udobje za na pot in zadost moči. Ideje za kak drug model tudi dobrodošle. Nočem pa nakedov zaradi pomankljive vetrne zaščite. Modeli pa so: Yamaha YZF 600 R Thundercat Yamaha YZF 1000 R Thuderace Honda CBR 600 F Yamaha TDM 850 (zelo opcijsko ) Kawasaki ZZR 600 jaz sem mel lani zelo podobne probleme in sem jih rešil z hondo VTR1000F v igri jer bil tud thunderace, pa se mi je zdel prešpičast. tak zelo budget sport tourer je tudi Suzuki RF900. če bosta na njemu pohajala v dvoje, je 1000 ccm zelo dobordošlo.
MilanAndonovski Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 (popravljeno) Kaj pa v tem rangu se je bolše odločit za 2 ali 4 valje? Popravljeno September 14, 2010. Popravil MilanAndonovski
simonsi Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 moped za dva jurja zna bit jama brez dna, če se zakolješ pri nakupu
MilanAndonovski Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 To se v bistvu lahko tudi pri motorju za 10k € ko kupuješ rabljenega. Tu je pač vedno ta riziko. kaya 1
madkupe Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 Do spomlad mislm nabavt moped pa me zanima kakšne so vaše izkušnje s telimi zverinami.Predvsem mnenje kaj bi blo bolj primern. aprilia pegaso kawaski kle 5oo honda transalp 600 yamaha xt 600 Nucal bi ga predvsem za na cesto,občasno za kakšno srednje dolgo turo turo v dvoje,k me moj zmaj doma razpen se pa mogoče tud mal po njivi zapelem.
biker77 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 Do spomlad mislm nabavt moped pa me zanima kakšne so vaše izkušnje s telimi zverinami.Predvsem mnenje kaj bi blo bolj primern. aprilia pegaso kawaski kle 5oo honda transalp 600 yamaha xt 600 Nucal bi ga predvsem za na cesto,občasno za kakšno srednje dolgo turo turo v dvoje,k me moj zmaj doma razpen se pa mogoče tud mal po njivi zapelem. jest bi se na tvojem mestu odločal med transalp in xt..odvisno kolk dolge ture misliš delat..pa za v dvoje definitivno bolje transalp.. za zmaja pa eno razbito petko pa čez zmaja zapelješ
ZaskA Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 jaz sem mel lani zelo podobne probleme in sem jih rešil z hondo VTR1000F Kako si pa zadovoljen ,z vtr-o
Cartman Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 Kako si pa zadovoljen ,z vtr-o v teh 15000km (lani in letos skupaj) sm se navadil v2 motorja, zamenjal sem originalno šipo za mra touring, grda ampak zelo učinkovita!! in nič drugega (če ne štejem baterije pa olja in oljnih filtrov) mal me moti mahen rezervar, pa zadnji amortizer ni lih najboljši, kar je po skor 90 000 km normalno. olja ne žre, bencina pa 8 in več. Za ta denar, jaz nimam slabe besede zanjo.
suntrace14 Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Je potem tvoj tale VTR, ki se prodaja na a.net in ima 86.000 km?
Cartman Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Je potem tvoj tale VTR, ki se prodaja na a.net in ima 86.000 km? nope. jez jo bom kr mel, do nadaljnega.
T Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Moja bo kmalu z malo sreče na AS-u... 38kkm (realnih) 1999 3ji lastnik, nekaj praskic in kar nekaj opreme. Jest lahko recem da sm z VTR bil zelo zadovoljen, sploh glede na denar ki je potrebno odšteti. Ker sem bil vajen novejših motorjev mi je malo švohcana, in zavore niso neki biser(to sem malo zboljsal z črpalok od 1000RRin kov lajtngami) Ampak pelje se pa cisto kulturno. Je pa res da ne netu vidiš čist zmahane in ene boljase, razlike v ceni pa so majhne.
T Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Aja tista z 85Kkm je bla moja mislim da leta 2001 do 2003 Isto zadovoln ta mislim da ma Leovince spredi progresivne fedre in stabilizator (hyper pro) dobr pa nosilc pa drobnarije... zbita ni bla (preveč)od leta 2001 pa prav nic.
MilanAndonovski Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Kak je pa kaj VTR-ka za vozit? Sploh me zanima srednje območje obratov, ker bom tam veliko vozil
Aless Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 zanima koga 2007 r1? prodam zaradi menjave avta...motor je kot nov-> več na PM
Bremzer Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Moja bo kmalu z malo sreče na AS-u... 38kkm (realnih) 1999 3ji lastnik !!!!! Tretji lastnik pa REALNI kilometri POZABI !!! vsi se hvalite z letno prevoženimi kilometri vsaj po 15K Kil +++ enajst let star motor pa naj bi imel 38K Kil!!! :headbang: TBoxer, trojan69, cungl in 2 others 1 4
motofrik Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 O, ja -jaz bi pa verjel. 3-4 Tkm letno, zakaj pa ne? Imaš ekstreme, v minus in plus.
T Objavljeno September 18, 2010 Opozori Objavljeno September 18, 2010 (popravljeno) No majstr prid jo pogledat... Ti plačam bencin pa se na kosilo te peljem če boš najdu del na motorju ki je obrabljen bolj kot je lahko od diskov, vijakov, in vsega skupaj. Plastike imajo par praskic ker je letos padla po parkirišču. Dejstvo je da je motor mel od leta 2001 mehanik iz sosednje vasi in je vsako leto naredil servis in okoli 2000km 2009 se je pa odloču prodat in sem jo jest vzel. Zraven sem dobil servisno knjigo navodila originalni racun vse. Vem da so taki motorji redki sam dejansko so. Jest sm letos naredu skupaj z Sardinijo okoli 2-3kkm Tud jest sm včas deli po 15000km letno pa več sam od kar imamo Žigca pač ne gre. Popravljeno September 18, 2010. Popravil T
DRVOWP Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Pismu, gledam kdaj sem tole spisal. Kot da mi bereš misli. Sem tudi razmišljal o menjavi Hornet-e letos, pa zgleda da ne bom ker motor dela kot nov. Od naštetih sem peljal Z1000 (07). Meni je bil zelo všeč, položaj na motorju podoben kot na Hornet600, pelje se kot moped, pa že pri nizkih obratih noro vleče. Enostavno rečeno, nasmeh do ušes Ko greš nazaj na Hornet se ti zdi da nikamor ne gre. Z z-jem ne boš zgrešil. Pa še ena zanimivost glede porabe bencina, sicer mi je vseeno za tistih par evrov razlike letno, me je pa presenetilo to, da ima pri enaki, umerjeni vožnji celo nižjo porabo od Hornet 600. Merjeno na skupni vožnji ~1500km. Pri 696 mi ne odgovarja zvok, me preveč spominja na ...BCS Cb1000r moram pa še probat enkrat, bi znal bit pravi motor. Zaenkrat ostajam na Hornet, sem probal še dva motorja, ki sem jih imel v ožjem izboru pa sta me razočarala. Koliko računaš da boš dobil za svojega? Za svoj motor sem dobil 2.800 evrčkov. Ampak se še vedno nisem odločil kaj kupit!?! Šment
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se