Guest kltamani Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 SAM RAZMIŠLJAM DA BIKUPIL APRILIJO 250 RS IN JO IMEL SAMO ZA NA PISTO RACELAND ALI MAROF KAJ MENITE GLEDE NA TO DA NI DRAGA.
pevecm Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 SAM RAZMIŠLJAM DA BIKUPIL APRILIJO 250 RS IN JO IMEL SAMO ZA NA PISTO RACELAND ALI MAROF KAJ MENITE GLEDE NA TO DA NI DRAGA. Moraš vedet da je tudi nekaj več stroška z 2 takt mašino kakor 4t. To razliko v ceni, ki jo boš pri nakupu prišparal, boš po vsej verjetnosti kasneje potrošil za servise. Dobro preračunaj če se ti splača. Bremzer 1
biker77 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 SAM RAZMIŠLJAM DA BIKUPIL APRILIJO 250 RS IN JO IMEL SAMO ZA NA PISTO RACELAND ALI MAROF KAJ MENITE GLEDE NA TO DA NI DRAGA. tut sam sem o tem razmišljal.. pa se malo pozanimal koliko je dela s tem da ti res dobro dela.. in sm opustu to idejo.. glede na to da nekje eno dokaj dobro dobiš za 2500 evrov se ti ne splača..ker za tak denar dobiš glih tolk dobro mille..ali kaj podobnega japonskega..pa bo bistveno manj dela..
Guest kltamani Objavljeno December 12, 2010 Opozori Objavljeno December 12, 2010 Ja zanimivo!Res najboljš kakšno podrsano 4t zverinco pa se lahko lepo preganjaš saj za moje znanje vožnje je 100 konjičkov več kot dovolj. thumper 1
zviki Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 @biker77 Vprašanje glede RSV Mille. A to je v bistvu oblečena Tuna? Oz. če je Tuna slečen Mille ? Je motor enak ali kaj slabši? Komponente so najbrž enake? LP,
Spider™ Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 @biker77 Vprašanje glede RSV Mille. A to je v bistvu oblečena Tuna? Oz. če je Tuna slečen Mille ? Je motor enak ali kaj slabši? Komponente so najbrž enake? LP, si si že odgovoru, sam še falco pride zravn, pa je vse isti šmorn
Cartman Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 (popravljeno) si si že odgovoru, sam še falco pride zravn, pa je vse isti šmorn ne ne falco pa ni isti hec. je drugačn grušt, in namen. Falco je mal bol sport in mal manj touring kot Futura, RSV in Tuono pa sta dirkalnik in slečen dirkalnik. zdi se kot da sta dirkala 100 let nazaj, Haga je RSV vozil 2002. V italjanskih oglasih sm večkrat naletel na doma narejeno tuono. vedno je blo omenjeno da je sestavljen iz originalnih delov in ga zato prodajajo kot tuono. tako da ja, mislim da sta RSV in tuono izredno podobna/enaka stroja. Popravljeno December 14, 2010. Popravil Cartman Bremzer in thumper 1 1
Spider™ Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 ne ne falco pa ni isti hec. je drugačn grušt, in namen. Falco je mal bol sport in mal manj touring kot Futura, RSV in Tuono pa sta dirkalnik in slečen dirkalnik. zdi se kot da sta dirkala 100 let nazaj, Haga je RSV vozil 2002. V italjanskih oglasih sm večkrat naletel na doma narejeno tuono. vedno je blo omenjeno da je sestavljen iz originalnih delov in ga zato prodajajo kot tuono. tako da ja, mislim da sta RSV in tuono izredno podobna/enaka stroja. ja to ja, sm mašine so pa iste.
biker77 Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 mille in touno je isti šmorn, pozicija voznika zaradi drugačne balance je drugačna. Drugače pa je osnova (agregat, geštel, "komponente") isto. thumper in Bremzer 1 1
thumper Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 tole : http://www.triumph.co.uk/images/T100_2009_510x347.jpg cca z dodatno opremo okoli 10500€ ali tole : http://www.autoreleasedate.com/wp-content/uploads/2010/10/2011-Kawasaki-W800-460x306.jpg nov naj bi bil cca 8200€ .... še suh
suhi Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 tole : http://www.triumph.co.uk/images/T100_2009_510x347.jpg cca z dodatno opremo okoli 10500€ ali tole : http://www.autoreleasedate.com/wp-content/uploads/2010/10/2011-Kawasaki-W800-460x306.jpg nov naj bi bil cca 8200€ .... še suh TOLE Al pa scramblerja! ajd
Cartman Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 (popravljeno) ja to ja, sm mašine so pa iste. isto mašino ma tud CapoNord, pol tud on pade u ta mix? IMHO ne, ker motocikel in njegovo namembnost definira predvsem okvir. grušt. zato Falco in Tuono nista iz iste zgodbe. Popravljeno December 15, 2010. Popravil Cartman
thumper Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 TOLE Al pa scramblerja! ajd sem pozabil napisat , da mora biti obvezno za dva prostora...takega zase že imam
suhi Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 sem pozabil napisat , da mora biti obvezno za dva prostora...takega zase že imam Sej navaden (beri nepredelan) Thunderbird Sport je registriran za dva! Pomoje je najboljše od Triumph retro bajkov, ni pa novega več za dobit, a so stari za 5000€ odlični na voljo. ajd
Pervy Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 isto mašino ma tud CapoNord, pol tud on pade u ta mix? IMHO ne, ker motocikel in njegovo namembnost definira predvsem okvir. grušt. zato Falco in Tuono nista iz iste zgodbe. mašina je ista je pa imela v vsakem modelu drugačni režim delovanja tako da so imele mašine različno konjev in različne krivuje moči/navora. mille največ konjev, potem tuono in falco, futura in caponord pa sta imela manj konjev in več moči spodaj. pa tudi v komponentah je bilo nekaj razlik, mislim da tidi v dimenzijah gum pa še kaj bi se našlo. sploh pa sta falco in futura podobna z prvo generacijo mille (do 2003), tuono pa z drugo ker je prišel pozneje. to je tako malo po spominu, da se mi kdo ne bo obesil na vsako besedo.
thumper Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 Sej navaden (beri nepredelan) Thunderbird Sport je registriran za dva! Pomoje je najboljše od Triumph retro bajkov, ni pa novega več za dobit, a so stari za 5000€ odlični na voljo. ajd saj tudi thunderbird mi je cool... samo bi se raje odločil za nov motor pa da bi ga imel skoraj za skozi...
Cartman Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 mašina je ista je pa imela v vsakem modelu drugačni režim delovanja tako da so imele mašine različno konjev in različne krivuje moči/navora. mille največ konjev, potem tuono in falco, futura in caponord pa sta imela manj konjev in več moči spodaj. pa tudi v komponentah je bilo nekaj razlik, mislim da tidi v dimenzijah gum pa še kaj bi se našlo. sploh pa sta falco in futura podobna z prvo generacijo mille (do 2003), tuono pa z drugo ker je prišel pozneje. to je tako malo po spominu, da se mi kdo ne bo obesil na vsako besedo. najbrž nisi prebral začetka te "debate"
Pervy Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 najbrž nisi prebral začetka te "debate" aja no tuono ni slečena mille, razlika je vsaj v agregatu če ne še kje. al sem zdaj tudi falil in morem brat še bolj nazaj???
Cartman Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 aja no tuono ni slečena mille, razlika je vsaj v agregatu če ne še kje. al sem zdaj tudi falil in morem brat še bolj nazaj??? u bistvu se je začelo z vprašanjem a so tuono in mile zelo podobni al ne, pol se je posplošlo de je tud falco isti šmorn. .. od tam naprej pa se nismozmenli še nič roko 1
Pervy Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 u bistvu se je začelo z vprašanjem a so tuono in mile zelo podobni al ne, pol se je posplošlo de je tud falco isti šmorn. .. od tam naprej pa se nismozmenli še nič no če komu pomaga ker sem vozil vse aprilie razen rsv4: falco, futura, caponord so na bazi stare mille, ki so jo delali do 2003 tuono je na bazi naslednje mille, ki so jo delali do rsv4. falco in futura sta šla ven, za caponord pa nisem siguren če so ga kaj posodabljali (pri agregatu) tako da falco in touno nista enaka, je kar razlike v agregatu, tako kot med staro mile in 2003 modelom
Cartman Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 no če komu pomaga ker sem vozil vse aprilie razen rsv4: falco, futura, caponord so na bazi stare mille, ki so jo delali do 2003 tuono je na bazi naslednje mille, ki so jo delali do rsv4. falco in futura sta šla ven, za caponord pa nisem siguren če so ga kaj posodabljali (pri agregatu) tako da falco in touno nista enaka, je kar razlike v agregatu, tako kot med staro mile in 2003 modelom my point exactley, s to razliko, da se mi zdi ključna razlika v okvirjih/gruštu. Falco me je matral, pa sm raj uzel ziheraško hondo, kašn je bil tebi za pelat?
suhi Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 saj tudi thunderbird mi je cool... samo bi se raje odločil za nov motor pa da bi ga imel skoraj za skozi... Ja pol pa scramblerja a ne ajd
Pervy Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 my point exactley, s to razliko, da se mi zdi ključna razlika v okvirjih/gruštu. Falco me je matral, pa sm raj uzel ziheraško hondo, kašn je bil tebi za pelat? meni je bil pa zelo všeč s tem da v tistih časih (hmm to je bilo tam nekje 2000 ko je prišel ven) še ni bilo take ponudbe bolj športno naravnanih polnaked-sporttouring-kajvemkajje ker je bilo vse kar ni bil SS mehko. motila me je samo res trda sklopka. no ampak tuono je bil res korak naprej kar se tiče huliganstva, ampak za ture je pa bolj naporen zaradi široke belance in upora. z tounotom se nad 180-200 že matraš če držiš malo dalj, falco je letel brez problema preko 200 na turo.
Dejanx Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Dober večer! Zdaj ko sem se 2 leti vozil z hornetko imam namen kupit supersport. Odločam se med Honda cbr 954rr ali kawasaki zx6r 2003 in me zanimajo prednosti/slabosti obeh mogoče kakšna izkušnja forumašev z tema dvema motorjema. Zanima me tudi neka realna poraba kaj lahko pričakujem. LP
Bremzer Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Dober večer! Zdaj ko sem se 2 leti vozil z hornetko imam namen kupit supersport. Odločam se med Honda cbr 954rr ali kawasaki zx6r 2003 in me zanimajo prednosti/slabosti obeh mogoče kakšna izkušnja forumašev z tema dvema motorjema. Zanima me tudi neka realna poraba kaj lahko pričakujem. LP Nebom smetil teme, ker teh dveh motorjev nepoznam, kar pa se tiče porabe goriva sploh pri motorjih je res "nepomembno" 1 lit + ali- ! bolj važno je koliko te stane prevožen kilometer.Jaz sem si izračunal mene stane do danes prevoženih 32K kil, kar točno brez goriva 40 centov !!! Fritz 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se